قیمت تخت خواب بادی یک نفره و دو نفره اینتکس

0

تخت بادی یک محصول عالی و ایده آل برای استراحت و خواب در طول شبانه روز می باشد. این محصول تنوع بسیار زیادی دارد که می تواند برای تمام افراد و تمام سنین یک کالای ایده آل برای استراحت به شمار رود. در همین رابطه در هنگام خرید فاکتورهای بسیار زیادی در قیمت این محصولات اثرگذار است که ما در این مطلب سعی خواهیم کرد که این موارد را به صورت کامل توضیح داده و قیمت انواع تخت بادی و فاکتورهای تاثیرگذار در این قیمت گذاری را در اختیار شما قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

خرید تخت بادی

تخت خواب بادی چیست؟

شاید برای خیلی از افراد هنوز این مسئله روشن نشده باشد که تخت بادی چیست و چه کارایی دارد؟ در واقع این سوال را یک سری از افراد دارند که یک تخت خواب بادی چیست و آیا می شود یک تخت خواب ساختاری بادی داشته باشد؟ در پاسخ به این سوال باید عنوان کنیم که تخت بادی یک محصول فوق العاده نرم و راحت می باشد که عمدتا ساختاری مخملی شکل دارد و تمام فضای داخلی این تخت بادی با استفاده از باد پر می شود. در واقع این ساختار بادی در کنار رویه مخملی شکل و ایده آلی که دارد باعث می شود تا شما یک کالای خواب راحت را در اختیار داشته باشید که قطعا مزیت مهم این محصول هم به شمار می رود.

تخت بادی چگونه راه اندازی می شود؟

راه اندازی تخت خواب های بادی کاری فوق العاده ساده و آسان می باشد که شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن این فرآیند را اجرایی کنید. در واقع یک تخت بادی عموما دارای یک عدد پمپ باد برقی سرخود می باشد که به وسیله همین پمپ شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به باد کردن و راه اندازی تخت خواب کنید. این پمپ ها عموما به صورت سرخود و بر روی بدنه اصلی تخت تعبیه شده اند و به ساده ترین شکل ممکن شما می توانید آن را به برق متصل نموده و با توجه به اهرمی که بر روی بدنه اصلی تخت خواب وجود دارد ، به راحتی اقدام به باد کردن تخت کنید.

این فرآیند به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود و شما نیاز به انجام کار خاصی نخواهید داشت. در واقع پس از اتصال به برق و سپس چرخاندن اهرم موجود بر روی تخت ، شما تنها نیاز است که نظاره گر فرآیند باد کردن محصول باشید و بسته به نوع تخت حداکثر در کمتر از پنج دقیقه این پمپ را خاموش نموده و از تخت بادی خود استفاده کنید.

تخت بادی چند مدل دارد؟

در رابطه با مدل های تخت بادی باید به این مسئله اشاره کنیم که اگر از نظر ظرفیت بخواهیم این تخت ها را بررسی کنیم عموما این دسته از محصولات به دو نوع زیر تقسیم می شود:

  • تخت بادی یک نفره
  • تخت بادی دو نفره

تخت بادی یک نفره عموما به گونه ای طراحی شده اند که یک نفر بزرگسال بتواند در راحت ترین و آرمانی ترین حالت ممکن خوابیده و به استراحت بپردازد. در واقع از نظر ابعادی عموما این تخت های بادی طراحی فوق العاده ای دارند به گونه ای که تقریبا تمامی تخت های خواب بادی یک نفره عرض ۹۹ سانتی متر داشته و با طول نزدیک به دو متر باعث شده تا خیلی راحت و مناسب فرد بتواند به استراحت و خواب بپردازد.

هم چنین تخت بادی دو نفره نسبت به مدل های یک نفره تنوع بسیار بیشتری در ابعاد دارد. در واقع این مدل از تخت های بادی در عرض های ۱۳۷ ، ۱۵۲ و ۱۸۳ سانتی متری طراحی و عرضه شده اند. البته وجود ابعاد بزرگتر و یا کوچک تر از این ابعاد هم در یک سری از برند های تخت بادی دو نفره به چشم خورده است که این مورد هم می تواند تاثیر گذار باشد. این ابعاد قطعا باعث شده تا دو فرد بزرگسال در راحت ترین حالت ممکن بر روی تخت به استراحت پرداخته و فضای کافی برای غلت خوردن در خواب را هم در اختیار داشته باشند.

تخت بادی یک نفره

امکانات یک تخت بادی چیست؟

از نظر امکانات شما می توانید چند نکته را در روی تخت های بادی مشاهده کنید که این موارد به شرح زیر است:

  • وجود تکیه گاه و تاج بالای تخت
  • بهره مندی از پمپ باد برقی سرخود
  • دارا بودن ساک حمل
  • وجود رویه طبی و شیاردار
  • پرتابل و قابل حمل

این موارد را شاید بتوان مهم ترین امکانات یک تخت بادی در نظر گرفت که وجود هر یک از آن ها باعث می شود تا مشتری راحت تر از محصول بتواند استفاده کند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که در میان تخت خواب های بادی عموما تعداد محدودی از تخت ها هستند که دارای تکیه گاه بادی و یا به عبارت دیگر تاج بالای تخت هستند. این مسئله سبب می شود تا تخت های بادی تاجدار جزو نمونه های لوکس و بادوام تخت بادی به شمار روند.

بحث بعدی در خصوص امکانات یک تخت بادی به وجود پمپ باد برقی سرخود بر روی تخت تعلق می گیرد. در واقع یک تخت خواب بادی با بهره مندی از یک پمپ باد برقی سرخود به گونه ای شکل گرفته است که پس از باز کردن تخت و خارج کردن آن از داخل باکس ، می توانید پمپ را بر روی تخت مشاهده کنید. این امر سبب می شود تا شما به ساده ترین شکل ممکن بتوانید فرآیند باد کردن و راه اندازی تخت بادی و همین طور تخلیه باد محصول را هم انجام دهید.

بهره مندی و دارا بودن ساک حمل نیز در تمامی مدل های تخت بادی یک امکان ایده آل به شمار می رود که باعث می شود تا شما بتوانید پس از باد کردن و استفاده از تخت ، در زمانی که قصد دارید محصول را جمع کرده و کنار بگذارید ، به ساده ترین شکل ممکن بتوانید این کار را انجام داده و در داخل این ساک حمل محصول را قرار دهید. در واقع وجود این ساک حمل باعث می شود تا جا به جایی تخت برای شما عزیزان بسیار ساده و آسان شود.

هم چنین رویه اکثر تخت خواب های بادی نیز به گونه ای شکل گرفته که فرد احساس راحتی دارد. وجود خطوط موازی و یا در یک سری از مدل ها وجود ساختار مشبک بر روی تخت باعث می شود تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از یک محصول طبی و نرم و راحت استفاده کرده و به خواب بپردازید.

ساختار سبک و فضای اشغالی کم توسط مدل های مختلف تخت بادی نیز فرآیند جا به جایی و حمل و نقل محصول را بسیار ساده و راحت کرده است. در واقع یک باکس کوچک و یا یک ساک حمل جمع و جور باعث شده تا شما بتوانید در ایده آل ترین حالت ممکن از این محصولات استفاده کرده و اقدام به جا به جایی آن در سفر ، محیط کار و منزل کنید.

تخت خواب بادی تاجدار

سری ساخت تخت های بادی چه تفاوتی با هم دارند؟

سری ساخت تخت خواب بادی یکی از مواردی است که می تواند در قیمت و کیفیت آن محصول اثرگذار باشد. به عنوان مثال تخت های بادی کمپانی اینتکس در چهار سری ساخت مختلف تولید و عرضه شده است:

  • Standard
  • Plus
  • Deluxe
  • Premaire

این چهار سری ساخت تولیدات کمپانی اینتکس به شمار می رود که قطعا هر کدام از آن ها ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارد. به طور مثال سری ساخت standard اینتکس عمدتا معمولی ترینمدل های تخت بادی این کمپانی به شمار می رود که کیفیت خوب و ایده آلی دارد اما در مقایسه با سه سری ساخت دیگر ضعیف تر می باشد. این سری ساخت عموما ارتفاع کمتری دارد و ویژگی و امکانات متمایزی نسبت به سایر مدل ها نیز ندارد.

سری plus اینتکس یک لول بالاتر از سری استاندارد بوده و در واقع در این سری شما می توانید رایج ترین مدل های تخت بادی را با ارتفاع بالای ۴۲ سانتی متر مشاهده کنید. عموما این تخت های بادی بدنه های pvc در بخش های کناری و رویه مخملی دارند و قابل استفاده برای تمام سنین هستند.

سری deluxe اینتکس نیز جزو سری های ساخت لوکس و فوق العاده این کمپانی است. در این سری ساخت شرکت سعی کرده تا علاوه بر روی مخملی و ضخیمی که تخت دارد ، بخش های کناری تخت خواب را هم به همین صورت مخملی طراحی کرده است که باعث می شود تا تخت بادی سنگین تر شده و استحکام بالاتری داشته باشد. هم چنین امکان آسیب دیدن در این تخت ها نیز بسیار کمتر از دو سری قبلی است. تخت خواب های تاجدار و لوکس اینتکس نیز در این سری سخت دیده می شوند.

آخرین سری ساخت این کمپانی هم تخت های premaire می باشد که در این سری از تخت ها شرکت بر روی ضخامت بدنه بیشتر کار کرده است. ساختار داخلی در این تخت ها فوق العاده تقویت شده و بخش های کناری تخت نیز از حالت Pvc و مخملی به ساختار برزنتی تبدیل شده است. این عامل باعث شده تا قطعا طول عمر تخت بسیار بالاتر از تمامی سری های ساخت دیگر بوده و کمتر آسیب ببیند. هم چنین وجود یک سری امکانات نظیر چراغ LED و همین طور وجود درگاه USB نیز از دیگر امکانات تخت های بادی این سری ساخت می باشد.

تخت بادی در چه مکان هایی قابل استفاده است؟

شما در هر فضا و مکانی می توانید به ساده ترین شکل ممکن از یک تخت خواب بادی استفاده کرده و لذت ببرید. در واقع محدودیت خاصی در استفاده از یک تخت بادی نخواهید داشت. هر کجا که شما دسترسی به برق ۲۲۰ ولت داشته باشید به ساده ترین شکل ممکن می توانید تخت بادی را به برق متصل نموده و در سریع ترین زمان ممکن از این تخت استفاده کنید. هم چنین در یک سری از تخت خواب های بادی شما می توانید مشاهده کنید که پمپ باد محصول از حالت برقی به USB تبدیل شده است که در این مدل از تخت های بادی حتی شما می توانید به وسیله پاوربانک و یا مبدل فندکی ماشین به برق شهری نیز تخت بادی خود را راه اندازی کنید.

تنها نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این نکته است که از تخت بادی در فضایی استفاده کنید که امکان آسیب دیدن آن کمتر از دیگر نقاط باشد. به طور مثال شما باید به این مسئله توجه کنید که تخت بادی را در فضایی راه اندازی نکنید که جسم نوک تیز و یا سنگ ریزه و موارد مشابه باعث شود تا تخت بادی شما آسیب ببیند. همین نکات ساده را اگر رعایت کنید در هر مکانی امکان استفاده از این محصولات را خواهید داشت.

از تخت بادی به عنوان یک تخت دائم می توان استفاده کرد؟

در پاسخ به این سوال باید عنوان کنیم که بله قطعا شما این مزیت را در اختیار دارید که از یک تخت بادی به عنوان یک وسیله دائمی و ایده آل برای استفاده در منزل استفاده کنید. در واقع تخت بادی با توجه به نرمی ، راحتی ، انعطاف پذیری ، سادگی در راه اندازی و جمع کردن تخت و همین طور طبی بودن محصول ، قطعا می تواند یک گزینه فوق العاده برای استفاده به صورت دائم به شمار رود. حتی از این تخت های بادی به جز استفاده در داخل منزل ، می توانید در محیط منزل و سفر هم به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و لذت ببرید.

جمع کردن تخت بادی چگونه انجام می شود؟

همان طور که عنوان کردیم تخت خواب های بادی عموما دارای پمپ باد برقی سرخود هستند که این مسئله سبب می شود تا شما به ساده ترین شکل ممکن محصول را به برق متصل نموده و آن را راه اندازی کنید. هم چنین این مزیت را نیز در اختیار دارید که به وسیله همن پمپ باد تخت بادی را به صورت کامل تخلیه کرده و آن را جمع کنید.

فرآیند جمع کردن تخت بادی نیز به این صورت است که شما پمپ باد محصول را به برق متصل کرده ، اهرم را این بار در جهت مخالف و سمت چپ چرخانده و پمپ را روشن می کنید. در این حالت می توانید مشاهده کنید که تخت در کمتر از ۵ دقیقه به صورت کامل تخلیه باد شده و سپس می توانید آن را داخل ساک حمل قرار داده و کنار بگذارید. تمامی این پروسه نیز به صورت اتومات انجام شده و شما به جز روشن کردن پمپ و سپس خاموش کردن آن هیچ کاری نیاز نیست در جهت خالی شدن باد تخت بکنید.

قیمت تخت بادی دو نفره

قیمت تخت خواب بادی چند است؟

قیمت گذاری تخت های بادی فاکتورهای بسیار زیادی دارد که در این مقاله سعی کردیم به مهم ترین نکات آن بپردازیم. در واقع وجود امکاناتی که عنوان کردیم در کنار سری ساخت تخت بادی ، ظرفیت محصول و همین طور برند آن تخت می تواند در این قیمت گذاری اهمیت فراوان داشته باشد.

به طور مثال باید اشاره کنیم که سری های ساخت ضعیف تر اینتکس در مدل های یک نفره از حدود قیمت دو میلیون و پانصد هزار تومان شروع شده و در سری های لوکس نیز تا حدود پنج میلیون تومان نیز این قیمت ممکن است بالا رود. هم چنین در تخت های بادی دو نفره نیز از حدود قیمت های سه تا چهار میلیون تومان شروع قیمت تخت های بادی معمولی بوده و در سری های لوکس و پریم ایر نیز شما تا نزدیک به ده میلیون تومان نیز می توانید برای خرید یک تخت بادی هزینه کنید.

حال شما باید به نیاز خود ، فضایی که قرار است از ان استفاده کنید ، میزان بودجه ای که برای خرید یک تخت خواب در نظر گرفته اید و همین طور مدل و کیفیت تخت ، بهترین انتخاب را انجام داده و خرید خود را به ثبت برسانید.

تخت بادی از کجا بخریم؟

در این مقاله سعی کردیم تا به صورت کامل و جامع ویژگی های یک تخت بادی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. حال شما با آگاهی تقریبا کامل می توانید خرید و انتخاب یک تخت بادی را به ثبت برسانید. ما نیز این پیشنهاد را داریم که با توجه به تمامی این توضیحات اگر قصد خرید تخت بادی دارید حتما به سایت اصلی اینتکس یعنی نمایندگی اینتکس ایران به نشانی اینترنتی www.intexiran.com مراجعه نموده و از میان مدل های مختلف تخت بادی یک محصول ایده آل را خریداری کنید. شما با کلیک بر روی لینک زیر می توانید تمامی مدل های تخت بادی را مشاهده نموده و بهترین گزینه را برای خرید و ثبت سفارش به ثبت برسانید:

https://www.intexiran.com/shop/%D8%AA%D8%AE%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%AF%DB%8C

هم چنین شما عزیزان می توانید با شماره تماس های ۰۹۳۷۶۶۶۸۱۴۶ – ۰۹۰۲۶۶۶۸۱۴۶ و ۰۲۱۵۶۱۹۰۸۴۰ نیز تماس گرفته و قبل از خرید هرگونه مشاوره ای نیاز دارید را به صورت رایگان دریافت کنید و سپس در سراسر کشور خرید خود را با اطلاعات کامل به ثبت برسانید. البته باید عنوان کنیم که شما عزیزانی که در استان تهران و استان های مجاور هستید نیز می توانید به راحتی با مراجعه حضوری به فروشگاه به نشانی : تهران ، جنت آباد شمالی ، بالاتر از گلزار شرقی ، پلاک ۳۱۳ ، طبقه همکف مراجعه نموده و خرید خود را از میان تنوع بالای تخت خواب های بادی به صورت حضوری و پس از تست در محیط فروشگاه دریافت کنید.

آدرس فروشگاه اینتکس ایران در گوگل مپ :

https://goo.gl/maps/XxFuM5APBxTj5afN9

صفحه یوتیوب رسمی اینتکس ایران جهت مشاهده ویدیوهای محصولات :

https://www.youtube.com/@intexirancom

نکته دیگر در خصوص نمایندگی اینتکس ایران نیز بحث ارائه کارت گارانتی معتبر می باشد که برای اولین بار در ایران ارائه گردیده و خیال مشتریان از بابت خرید نیز راحت خواهد بود. امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم به صورت کامل در رابطه با تخت های بادی اطلاعات خوبی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

5/5 - (3 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.