هزینه تدریس خصوصی در منزل پایه اول ابتدایی تا دانشگاه

0

در این مقاله در رابطه با هزینه تدریس خصوصی در منزل پایه اول ابتدایی تا دانشگاه توضیحاتی ارائه می گردد. اگر در جستجوی معلم خصوصی خوب با قیمت مناسب هستید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی و قیمت درخواستی اساتید به سایت ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه نمائید.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل منصفانه و مناسب

در حقیقت برای کلاس های ریاضی نمی توان گفت به هر میزان نرخ کلاس پایینتر باشد در نتیجه قیمت منصفانه تر است. نرخ کلاس های خصوصی ریاضی به پارامترهای مختلف از جمله سابقه تدریس استاد و درس و مقطع تدریسی بستگی دارد. بنابراین با تغییر شرایط نرخ هم می تواند متفاوت باشد. باید نرخ درخواستی هر استاد ریاضی را در کنار سوابق تدریس ایشان و رزومه کاری و … استاد ببینید و در ادامه تشخیص خواهید داد که نرخ درخواستی منصفانه است یا خیر.

برای هماهنگ کردن کلاس های ریاضی با قیمت خوب و منصفانه موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- با مدرسینی که به خودتان نزدیکتر هستند کلاس ها را هماهنگ کنید.

2- شاگردهای دیگری معرفی کنید و برای کلاس خودتان تخفیف بگیرید.

3- همزمان با برگزاری کلاس ها درس بخوانید تا جلسات کمتری لازم باشد.

4- در صورت امکان از کلاس های نیمه خصوصی استفاده نمائید.

5- روی قیمت پیشنهادی مدرس حرف بزنید و تخفیف بگیرید.

6- به اندازه کافی لیست اساتید را بررسی نمائید.

7- کلاس ها را به ایام امتحانات موکول نکنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله منصفانه ترین قیمت تدریس خصوصی ریاضی چقدر است؟ را بخوانید.

چرا در جستجوی تدریس خصوصی ریاضی ارزان نباشیم؟

همه ی افراد در جستجوی کلاس های تدریس خصوصی ارزان هستند و این در حالی است که انتطار دارند کلاس های با کیفیتی هم داشته باشند. از طرف دیگر مدرسین مجرب و با سابقه که از دانشگاههای معتبر مانند دانشگاه تهران، امیر کبیر https://aut.ac.ir/، شریف و … فارغ التحصیل شده اند هم برای کلاس های خودشان قیمت کمی را در نظر نمی گیرند. البته منطقی است که برای دریافت خدمات با کیفیت در زمینه تدریس خصوصی و یا هر زمینه دیگری باید هزینه پرداخت کرد و کالا و خدمات خوب ارزان نخواهد بود.

مهمترین نکته برای هماهنگ کردن کلاس ریاضی با بهترین نرخ

بهترین و مهمترین راهکار برای هماهنگ کردن کلاس های خصوصی ریاضی با بهترین قیمت و در عین حال گرفتن بهترین نتیجه از این کلاس ها این است که شروع کلاس ها را به ایام امتحانات موکول نکنید. البته به پایه درسی و تحصیلی شما هم بستگی دارد. اگر ریاضی را خوب بلد هستید و فقط برای رفع اشکال به معلم خصوصی نیاز دارید ایام امتحانات هم خوب است. اما اگر اشکالات پایه ای دارید و می خواهید ریاضی را به صورت پایه ای و مفهومی یاد بگیرید بهتر است کلاس ها زودتر شروع شود. در هر صورت، در ایام امتحانات نرخ کلاس های خصوصی ریاضی بالاتر است و اگر هزینه کلاس ها برای شما مهم است بهتر است زودتر شروع کنید. ریاضی درسی است که برای یادگیری به تمرین نیاز دارد و زودتر شروع کردن کلاس ها از این لحاظ که می توانید تمرینات بیشتری حل کنید هم مفید است.

قیمت و هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل

هزینه و قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. مطمئنا تمامی اساتید و مدرسین زبان انگلیسی با یک قیمت مشخص تدریس نمی کنند و هر استاد با توجه به رزومه کاری، سوابق تدریس و سایر پارامترهایی که خودش در نظر دارد قیمتی را برای کلاس ها در نظر می گیرد. البته اگر شما با آموزشگاههای تدریس زبان تماس بگیرید معمولا هر آموزشگاه و موسسه قیمت مشخصی را برای کلاس های زبان به شما خواهد گفت. ولی به هر حال نرخ کلاس های خصوصی زبان انگلیسی برای مدرسینی که خودشان به صورت مستقل کار تدریس را انجام می دهند یکسان نخواهد بود.

در سایت ایران مدرس تعداد زیادی از مدرسین خصوصی زبان قیمت ساعتی کلاسهای تدریس خصوصی را به صورت توافقی ثبت نموده اند. این بدان معنی است که سر قیمت کلاسهای با شما به توافق خواهند رسید و از این بابت نباید نگران باشید. بنابراین اگر رزومه و سوابق کاری یکی از مدرسین را پسندیدید، و در بخش هزینه آگهی عبارت توافقی را ذکر کرده بودند، برای اطلاع دقیق از قیمت کلاس باید با ایشان تماس بگیرید. البته مدرسینی که عبارت توافقی را ذکر نموده اند هم قیمت مشخصی را در نظر دارند ولی به هر حال سر هزینه کلاسهای خصوصی با شما کنار خواهند آمد.

مطالعه این مقاله هم مفید است: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل ساعتی و جلسه ای

نحوه هماهنگ کردن کلاس های خصوصی زبان در منزل و آموزشگاه با قیمت مناسب

در سایت ایران مدرس IranModares.com لیست کامل مدرسین زبان و سایر دروس همراه با رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان ارائه شده است. می توانید لیست مدرسین زبان را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهید و بهترین مدرس را انتخاب نمائید. استادی را انتخاب کنید که هم رزومه کاری و سوابق تدریس خوبی داشته باشد و از دانشگاه خوبی فارغ التحصیل شده باشد و هم اینکه قیمت مناسبی برای کلاس های خصوصی خودش در نظر گرفته باشد.

اساتید ویژه به صورت جدی تری در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارند. بعضی از اساتید در بخش هزینه تدریس قیمت را به صورت توافقی مشخص نموده اند و می توانید برای کسب اطلاع از قیمت دقیق کلاس ها با ایشان تماس بگیرید. سعی کنید با اساتیدی که به لحاظ مکانی به شما نزدیک تر هستند کلاس ها را هماهنگ کنید تا قیمت مناسبتری در نظر بگیرند. در ضمن کلاس های انلاین به نسبت کلاس های خصوصی حضوری قیمت پایینتری دارد.

قیمت تدریس خصوصی زبان و تجربه و میزان تحصیلات مدرس زبان

هر چه تجربه و سابقه کاری مدرس زبان بالاتر باشد قاعدتا مبلغ بیشتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی مطالبه می کند. البته بسیاری از مدرسین تازه نفس و مدرسینی که به تازگی شروع به کار کرده اند هم بسیار خوب تدریس می کنند. ولی به هر حال مدرسی که سابقه کاری بالاتری دارد احتمالا در تعداد جلسات تدریس کمتری هم می تواند مطلب را جمع کند. میزان تحصیلات مدرس زبان: هزینه و نرخ جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی به میزان تحصیلات مدرس زبان هم بستگی دارد. مسلما مدرسی که دکتری دارد به نسبت تحصیلات خودش هزینه بالاتری هم برای جلسات تدریس زبان مطالبه می کند.

بهترین قیمت تدریس خصوصی فیزیک در منزل

بهترین هزینه تدریس خصوصی فیزیک در منزل به سابقه کاری استاد بستگی دارد و از 100 هزار تومان تا 700 هزار تومان و بیشتر می تواند متغیر باشد. سابقه استاد و مدرس تدریس خصوصی فیزیک در تعیین قیمت کلاس های خصوصی فیزیک موثر است. معمولا اساتیدی که سابقه و تجربه کاری بالاتری دارند برای کلاس های خودشان هزینه بالاتری در نظر می گیرند. اگر سابقه کاری بالا برای شما مهم است احتمالا باید هزینه بیشتری هم پرداخت نمائید. نرخ، هزینه و قیمت جلسات تدریس خصوصی فیزیک و سایر دروس مقدار مشخص و ثابتی نبوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

نحوه هماهنگ کردن کلاس فیزیک با نرخ ارزان

اگر می خواهید کلاسهای خصوصی فیزیک را ارزان هماهنگ کنید و قیمت کلاسها پایین باشد، با مدرسینی کلاسهای فیزیک را بردارید که به شما نزدیکتر هستند. مثلا اگر شرق تهران ساکن هستید با مدرسینی هماهنگ کنید که آنها هم شرق تهران باشند. به این ترتیب مدرس در مسیر کلاس زمان کمتری را سپری خواهد کرد و حاضر خواهد بود که قیمت کمتری برای کلاسها در نظر بگیرد.

تاثیر تعداد جلسات بر هزینه تدریس خصوصی فیزیک در منزل

با افزایش تعداد جلسات کلاس های تدریس خصوصی قیمت درخواستی اساتید برای هر جلسه معمولا کاهش می یابد. مثلا اگر دو جلسه کلاس داشته باشید و استاد فیزیک برای دو جلسه مبلغ 320 هزار تومان را درخواست نماید (هر جلسه 160 تومان)، به احتمال زیاد 5 جلسه را با قیمت 700 هزار تومان (هر جلسه 140 هرا تومان) برای شما برگزار خواهد نمود. بنابراین اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید می توانید از معلم فیزیک تقاضای نخفیف کنید.

راهنمایی برای انتخاب معلم فیزیک خوب با قیمت مناسب

برای هماهنگ کردن با یک مدرس فیزیک خوب با هزینه مناسب، با چند مدرس در ایران مدرس تماس بگیرید و هزینه تدریس آنها را جویا شوید. رزومه، سوابق کاری و محل تحصیل آنها را مطالعه کنید. و در نهایت یک جلسه با آنها برگزار کنید تا مدرس مناسب خودتان را پیدا کنید. بسیاری از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و بسیاری دیگر هم جلسه اول را در صورت عدم رضایت شما رایگان برگزار می نمایند.

در سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین فیزیک و سایر دروس را می توانید مشاهده کنید و حتی قبل از تماس با هر استاد می توانید از اطلاعاتی که ثبت کرده اند مطلع شوید که چه قیمت و هزینه ای را برای کلاس ها در نظر دارند. بعضی از مدرسین فیزیک و سایر دروس برای قیمت کلاسهای خصوصی عبارت “توافقی” را ذکر کرده اند. به این معنی که باید با مدرس تماس بگیرید و سر قیمت کلاسها به توافق برسید.

بهترین و منصفانه ترین هزینه و قیمت معلم خصوصی در منزل

برای اینکه از قیمت تدریس خصوصی منصفانه سال تحصیلی 1402 – 1403 برخوردار شوید بهتر است هماهنگ کردن کلاس های خصوصی را به ایام امتحانات موکول نکنید و از اوایل ترم برای شروع کلاس ها اقدام نمائید. دقت کنید که تدریس خصوصی آنلاین به نسبت خدمات تدریس خصوصی در منزل و معلم سرخانه ارزان تر تمام می شود. بنابراین اگر می خواهید کلاس را با قیمت مناسب تری داشته باشید به کلاس های آنلاین هم فکر کنید. اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید از معلم خصوصی تقاضای تخفیف نمائید. نکته بعدی اینکه قیمت درخواستی هر مدرس را در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان و با توجه به آن قضاوت نمائید.

مطالعه و مرور مطالب در فاصله زمانی بین کلاس های خصوصی

اگر در فاصله زمانی بین کلاس ها درس بخوانید و مطالب تدریس شده را مرور کنید در نهایت تعداد جلسات کمتری لازم خواهید داشت و هزینه کل شما کاهش خواهد یافت. اگر خودتان مطالب را مرور نکنید استاد زبان مجبور خواهد شد هر جلسه مطالب قبلی را مرور کند و در نتیجه از زمان کلاس گرفته خواهد شد. بنابراین خودتان هم خوب درس بخوانید.

در خارج از ایران هزینه کلاس خصوصی به نسبت مدرسین داخل ایران بسیار بالاتر است. به عنوان مثال در سایت https://tutors.com/costs/ هزینه هر ساعت تدریس خصوصی 25 تا 80 دلار در نظر گرفته شده است که با در نظر گرفتن دلار 50 هزار تومانی هزینه هر ساعت تدریس خصوصی یک میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان تا 4 میلیون تومان خواهد شد. در سایت tutorcruncher.com هزینه متوسط را 15 تا 80 دلار ذکر کرده است. یعنی برای هر ساعت معلم خصوصی حداقل باید 750 هزار تومان پرداخت نمائید. به همین دلیل بسیاری از دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در خارج از ایران از خدمات مدرسین خصوصی داخل کشور به صورت آنلاین استفاده می نمایند.

با مدرسینی که به خودتان نزدیکتر هستند کلاس ها را هماهنگ کنید
یکی از مشکلات کلاس های تدریس خصوصی برای مدرسین و اساتید از دست دادن زمان در مسیر رسیدن به منزل شاگرد و در شهرهای بزرگ مانند تهران بحث ترافیک و …. است. پیش آمده است که معلم خصوصی برای یک جلسه کلاس خصوصی 1 ساعت و نیمه در مجموع در مسیرهای رفت و برگشت 2 ساعت در راه بوده است. چنین حالتی برای اساتید صرف نمی کند و اگر استادی بخواهد چنین کلاسی را برود قیمت بالایی در نظر می گیرد تا حداقل زمانی که در مسیر رفت و برگشت از دست می دهد کمی جبران گردد.

منبع: http://teaching-price.blogfa.com/

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.