بهترین روش درمان افتادگی سینه ها با دکتر رجب پور

0

سینه ها اندام هایی در بدن بانوان هستند که شکل ، اندازه و وضعیت قرار گرفتن آنها بر روی قفسه سینه ، تاثیر قابل ملاحظه ای در شکل دادن به فیگور آنها دارد. حتی برزاندگی لباس بر روی بدن به ویژگی های سینه ها ربط دارد به طوریکه اگر سینه ها دچار افتادگی باشند یا اندازه آنها بیش از حد کوچک یا بزرگ باشد ، حتی پوشیدن زیبا ترین لباس ها هم نمی تواند جذابیتی داشته باشد. خب چاره برای اندسته از افرادی که سینه های آنها در اثر عوامل ژنتیکی ، تاثیرات منفی ناشی از بالا رفتن سن ، زایمان و شیردهی دچار تغییر شکل های منفی از جمله افتادگی شده است چیست ؟ این مشکل با جراحی لیفت سینه به دست به بهترین جراح سینه که با مهارت ، از یک چشم انداز هنری و به پشتوانه دانش و تجربه وسیع خود به ایجاد تغییراتی در سینه می پردازد و آنها را استادانه شکل می دهد ، قابل حل شدن است. با بهره مند شدن از مزایای این فرایند زیبایی ، بسیاری از بانوان توانسته اند از آثار منفی فاکتورهای مختلفی که جذابیت سینه های آنها را از بین برده بهره مند شده و صاحب سینه هایی با شکل ظاهری جوان و جذاب شوند.

 

 

لیفت سینه بدون جراحی

فرایند بالا کشیدن سینه های افتاده یک پروسیجر جراحی است که در طول آن ، پوست و بافت اضافی این اندام برداشته می شود و سینه ها ، در موقعیت مناسب تر بر روی قفسه سینه قرار می گیرند. درمان این افتادگی ، جز به واسطه مداخلات جراحی ، به روش دیگری امکان پذیر نمی باشد.

هزینه لیفت سینه

جراحی بالا کشیدن سینه ها با روش لیفتینگ یک پروسیجر زیبایی است که به واسطه ماهیت غیر درمانی آن ، شرکت های بیمه ، هزینه های این فرایند را پوشش نمی دهند و لازم است بیمار تمام هزینه های مربوطه را از جیب خود بپردازد. طبیعی است که هزینه برای بیمار ، به یک دغدغه تبدیل شود. پزشک با درک این موضوع در طول جلسه مشاوره با بیمار به گفتگو درباره این مولفه از فرایند می پردازد. هزینه هایی که بیمار بابت این فرایند پرداخت می کند ، هزینه های مربوط به فاکتورهای مختلفی می باشد. برای مثال موقعیت جغرافیای کلینیک یا بیمارستان منتخب شما ، امکانات فراهم شده در این مرکز برای ارائه خدمات به بیمار ، تجربه و مهارت جراح ، هزینه های بیهوشی و بسیاری از فاکتورهای دیگر در هزینه نهایی این فرایند اثر گذار هستند. آنچه حائز اهمیت است این است که هزینه برای بیماران نباید آنچنان الویت داشته باشد که فاکتورهای بسیار مهم تعیین کننده نتیجه جراحی از قبیل انتخاب جراح را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین ، آگاهانه قدم بردارید و به گونه ای پیش بروید که نهایتاً یک نتیجه رضایت بخش عایدتان شود.

لیفت سینه با لیزر

لیزر یک تکنولوژی بسیار پیشرفته است که در بسیاری از حوزه ها از جمله حوزه های پزشکی شاهد حضور مثبت آن هستیم. علیرغم نقش چشمگیر این تکنولوژی ، این فناوری پیشرفته هنوز نتواسته است در جراحی های زیبایی از قبیل لیفت سینه ، نقش آفرینی کند یا جای دستان هنرمند جراحان ماهر و با تجربه را بگیرد. البته ، بمنظور کمتر تهاجمی کردن پروسیجر ، در برخی از بخش های این فرایند از قبیل ایجاد برش ها از فناوری لیزر استفاده می شود ولی نهایتاً شکل دهی به سینه ها و تصمیم گیری در خصوص میزان پوست و بافتی که باید از سینه ها حذف شود و تکنیکی که باید مورد استفاده قرار گیرد تا یک نتیجه ایده آل به دست آید ، با محوریت جراح انجام می شود. به عنوان فردی که به دنبال زیبایی و تناسب در اندام های مختلف بدن خود می باشد ، باید آگاهی خوب و کاملی از پروسه مد نظر داشته باشید. می توانید اطلاعات موردنیازتان را با مراجعه به لینک زیر ، بدست آورید.

https://rajabpur.com/breast-lift-and-everything-you-need-to-know-about-it/

بهترین جراح لیفت سینه

انتخاب یک جراح خوب ، ماهر ، با تجربه ، صاحب سبک و مهم تر از دلسوز و بیما محور ، همانند دکتر رجب پور ، یکی از حساس ترین ، پیچیده ترین و پرچالش ترین فازها در مسیر تصمیم گیری برای پا گذاشتن در این فرایند زیبایی است. لازم است آنقدر با وسواس و حساسیت در این فاز عمل کنیم که نهایتاً بتوانیم با یک انتخاب درست ، دستیابی به یک نتیجه رضایت بخش را تضمین کنیم. راه های متعددی وجود دارد که می تواند به موفقیت آمیز بودن انتخاب مان کمک کند. برای مثال ، در قدم اول ، فهرستی از جراحانی که فکر می کنید رزومه قوی دارند را در تهیه کنید. سپس بیشتر وارد جزئیات شوید و با مشاهده ریویوها ، ببینید که سایر افرادی که قابلاً به دست جراحان بالقوه شما جراحی شده اند ، تا چه اندازه از نتیجه عمل و خود جراح رضایت دارند.

همچنین مشاهده عکس های قبل و بعد از عمل بیماران قبلی نیز می تواند ایده های خوبی در خصوص کیفیت و سبک کار جراح در اختیارتان قرار دهد. پس از این مراحل ، در جلسه مشاوره با جراح حتماً شرکت کنید. در این گفتگوی نفر به نفر می توانید بفهمید که جراح تا چه اندازه به دغدغه ها ، انتظارات و ایده های شما اهمیت می دهد و تا چه اندازه مشتاق است تا با یک همکاری مشترک با بیمار ، او را در سفر جراحی تا نقطه رسیدن به یک نتیجه ایده ال و رضایت بخش همراهی کند.

آیا لیفت سینه تنها جنبه زیبایی دارد؟

لیفت سینه علاوه بر شکل دادن به سینه ها با بالا کشیدن آنها و قراد دادن شان در یک موقعیت بهتر روی قفسه سینه ، مزایای درمانی نیز برای داوطلب به همراه دارد. مزیت درمانی این پروسیجر این است که سینه ها بعد از بالا کشیده شدن ، دیگر دچار سایش پوست نمی شود و در نتیجه از مشکلاتی از قبیل عفونت در زیر سینه ها جلوگیری به عمل خواهد آمد. پس اگر خواهان داشتن سینه های زیبا هستند و در عین حال ، سلامت تان نیز برایتان اهمیت دارد ، برای بهره مند شدن از مزایای این فرایند ، دست به کار شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.