بهترین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس

0

یکی از اقلامی که امروزه برای آشپزی از آن بسیار استفاده می‌شود، سرخ کن است. این محصول استفاده بسیار زیادی دارد و انواع برندها آن را تولید می‌کنند. یکی از برندهای معروف در زمینه تولید سرخ کن فیلیپس است. این برند بهترین محصولات روز را تولید می‌کند. یکی از محصولاتی که امروزه از فیلیپس بسیار خریداری می‌شود، سرخ کن است. این برند دارای کیفیت تولید قطعات بسیار بالایی است. محصولاتی که از برند فیلیپس عرضه می‌شوند دارای ماندگاری بالایی هستند. به همین دلیل است که افراد مختلفی از محصولات این برند استفاده می‌کنند. برای سرخ کن فیلیپس هرچقدر هم هزینه کنید ارزش دارد. در ادامه می‌خواهیم به بررسی بهترین مدل سرخ کن فیلیپس بپردازیم.

بهترین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس

سرخ کن فیلیپس 9270

می‌خواهیم از پرفروش‌‌ترین سرخ کن فیلیپس شروع کنیم. بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9270 این برند است. مطمئن باشید فروش عالی این محصول با جنس باکیفیت آن در ارتباط است. اگر این محصول را خریداری کنید، بهترین خرید لوازم خانگی تمام عمر خود را انجام داده‌اید. این مدل سرخ کن دارای حالات مختلف پخت است. همینطور به راحتی کار یک هواپز حرفه‌ای را انجام می‌دهد. ظرفیت سرخ کن 9270 فیلیپس، 6.2 لیتر است. این ظرفیت از غذا به راحتی تعداد بالایی از افراد را سیر می‌کند.

سرخ کن فیلیپس 9270

سرخ کن فیلیپس 9200

سرخ کن فیلیپس 9200 بهترین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس نام برد. این محصول نیز توسط طرفداران و خریداران آن به صورت کامل توصیه شده است. سرخ کن فیلیپس 9200 یکی از بهترین مدل‌های این برند است. به راحتی می‌توانید از کیفیت این محصول خیالتان را راحت کنید. همچنین نکته مهم در این محصول ظرفیت بسیار مناسب آن با توان 1400 وات است. ظرفیت این محصول 4.1 لیتر است که به راحتی می‌تواند  غذای چهار نفر را تحویل دهد. همینطور قابلیت پخت بیش از ده‌ها نوع غذا با این نوع محصول میسر است.

سرخ کن فیلیپس 9252

بهترین نوع سرخ کن بدون روغن فیلیپس، سرخ کن فیلیپس 9252 است. این محصول به راحتی می‌تواند خیال شما را از بابت غذایی با کیفیت راحت سازد. این نوع سرخ کن دارای مصرف بسیار مناسبی است. همینطور ظرفیت 4.1 لیتری این محصول برای 4 تا 5 نفر غذای کامل را پخت می‌کند. این نوع سرخ کن فیلیپس کاملا امروزی و با ظاهری زیبا ساخته شده است. برنامه‌های محصول هوشمند هستند و با استفاده از صفحه نمایش آن کنترل می‌شود.

سرخ کن فیلیپس 9280

سرخ کن فیلیپس 9280 نیز دارای فروش و رضایتمندی بالایی است. این محصول نیز با بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده است. قابلیت پخت غذا به صورت هواپز نیز برای این محصول وجود دارد. همینطور ظرفیت 6.2 لیتری این سرخ کن قابلیت پخت انواع غذاهای مختلف را به هر خریداری می‌دهد. تعداد برنامه‌های محصول 7 عدد است و به راحتی می‌توانید انواع گوشت، سبزیجات و کیک را با آن درست کنید.

سرخ کن فیلیپس 9650

برای بهترین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس می‌توان به سرخ کن فیلیپس 9650 اشاره داشت. این محصول سالیان بسیاری برای شما ماندگاری لازم را دارا است. همچنین این محصول دارای برنامه‌های متفاوتی برای پخت انواع کیک و غذا است. با کمترین امکانات و تنوع غذایی می‌توانید بهترین و خوش طعم‌ترین غذا را داشته باشید. ظرفیت این سرخ کن فیلیپس 6.3 لیتر است. به راحتی با این میزان از ظرفیت می‌توانید برای 8 نفر غذای کامل را بپزید.

جمع بندی

در این نوشته به معرفی 5 مدل از بهترین سرخ کن‌های شرکت فیلیپس پرداختیم. اما بازهم ممکن است برای شما جای سوال باشد که کدام یک از این مدل‌ها بهتر است؟ سرخ کن فیلیپس 9270 هم از لحاظ کارکرد و مصرف روغن و هم از نظر درصد فروش جزو بهترین سرخکن های فیلیپس بحساب می‌آید. که با گارانتی معتبر و ارزان‌ترین قیمت بازار با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی هوم زینو در بانه می‌توانید خریداری کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.