استایل های پاییزی و زمستانی محبوب

0

انتخاب استایل شخصی از مواردی است که بسیاری از ما با آن دست و پنجه نرم می کنیم. تغییر فصل ها برای انتخاب استایل بسیار حائز اهمیت است و با توجه به اینکه هر سال ترند های جدید در دنیای مد معرفی می شوند می توان گفت که کلیت استایل ثابت اما بر اساس ترند های روز قابل تغییر و متنوع است. با پیشرقت دنیای مد و فشن و رشد بی سابقه برند های لباس و تولید کننده های فراوان در سر تا سر دنیا هر روز مدل های جدید از انواع لباس تابستونی و زمنستانی مانند بوت ، پالتو و بارونی تولید و به بازار عرضه می شوند که برای مصرف کنندگان انتخاب را راحت تر کرده و هر شخص می تواند سبک خاص خود را در لباس پوشیدن داشته باشد.

استایل زنانه پاییزی و زمستانی

یکی از پرکاربردترین آیتم های لباس زنانه برای روز های سرد و پاییزی استفاده از بارونی زنانه و یا ترنچ کت است. ترنچ کت ها از دیر باز یکی از آیتم های مورد علاقه خانم های شیک پوش بوده است چرا که استفاده از یک بارونی زنانه استایل شما را خاص ، شیک و گران نشان خواهد داد البته که نوع ترکیب آن با سایر آیتم ها بسیار مهم است و بستگی به استایل شخصی شما دارد اما چه طرفدار استایل های مینیمال باشید و چه ماکسیمال می توانید از یک بارونی شیک در استایل خود استفاده کنید.

آیتم بعدی که بسیار مورد پسند و در عین حال ضروری است ، پالتو زنانه می باشد. اولین کاربرد و مهم ترین کاربرد پالتو زنانه ایجاد گرما در فصل سرد است. اما این آیتم ضروری را در مدل های متنوع بسیار زیادی موجود است امروزه شما میتوانید انواع مدل های پالتو فوتر، پالتو پشمی ، پالتو کاپشنی و …. را تهیه و استفاده کنید . چیزی که پالتو شما را از بقیه خاص می کند مدل پالتو و جنس پالتو است البته نباید این مسئله را نادیده گرفت که دوخت پالتو نیز بسیار مهم و حیاتی است . با توجه به درس کد های روزانه و کمد کپسولی شخصی بهتر است چند مدل پالتو متفاوت در کمد لباس خود برای موقعیت ها  مراسم مختلف داشته باشید. هم چنین مدل های خاصی از پالتو زنانه برای موقعیت ها و مراسم خاص شخصی دوزی می شوند که آن مدل ها را بسیار خاص می کنند.

و اما میرسیم به انتخاب کفش در فصل سرد . البته مدل های متنوعی برای کفش و انتخاب آن در فصل پاییز و زمستان وجود دارد اما محبوت ترین نوع کفش بوت زنانه است. بوت کفشی است که براحتی گرما را برای پا ها در فصول سرد فراهم می کند خود بوت زنانه مدل های متنوعی و کاربرد های متنوعی دارد از بوت های چلسی گرفته تا مدل های بوت پاشنه بلند و بوت های بلند تا زیر زانو همه  و همه با توجه به مدلی که دارند در موقعیت های متفاوتی استفاده می شوند . هم چنین جنس بوت نیز برای انتخاب آن بسیار مهم است. بوت های چرم بالاترین محبوبیت را در بین بوت ها دارند چرا که هم جنس چرم مقاوم و دوام تر است و هم از نفوذ آب به داخل آن جلوگیری می کند.

 

استایل های مردانه پاییزی و زمستانی

بسیاری از آقایان همچون خانم ها با توجه به موقعیت اجتماعی و نحوه حضور شان در جامعه استایل های متفاوتی را برای خود انتخاب می کنند چرا که نوع ظاهر شما در برخورد با اطرافیان می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. اولین پوشش محبوب در بین آقایان برای فصول سرد کاپشن مردانه است. کاپشن آیتمی سیک راحت و گرم و در دستری است بسیاری از مردان برای انتخاب پوشش روزانه خود کاپشن را انتخاب می کنند . علا وه بر کاپشن مردانه آیتم دیگری که این روز ها برای فصل پاییز بین مردان خوش پوش بسیار باب شده است استفاده از بارونی مردانه و یا همان ترنچ کت است. ترنچ کت ها قابل استفاده روی کت و شلوار می باشند لذا بسیاری از کارمندان شیک پوش کت و شلواری از بارونی برای فصول سرد استفاده می کنند هم چنین بارونی جلوه بسیار شیکی به استایل شما می دهد.

و اما محبوب ترین آیتم در بین آقایان برای فصول سرد استفاده از پالتو مردانه است. پالتو مردانه پوششی گرم و غالبا از جنس پشم است و قد آن نسبت به کاپشن مردانه بلند تر است. پالتو مردانه نیز به استایل شما ظاهری شیک و گران می بخشد.

و اما آیتم بعدی و پر طرفدار در بین همه آقایان بوت مردانه است . انتخاب یوت در استایل شما بسیار تاثیر گذار است . جنس بوت می تواند باعث شود که استایل شما متفاوت به نظر برسد از جنس های محبوب برای انتخاب بوت مردانه جنس جیر و جنس چرم است . مورد دیگر در انتخاب بوت مردانه مدل های بوت مردانه است . بوت مردانه همچون بوت زنانه مدل های متنوعی دارد و از مدل های بسیار محبوب بوت مردانه می توان به بوت چلسی اشاره کرد . بوت چلسی مردانه مدلی از بوت است که در کنار ساق آن برای راحت تر پوشیدن دو کش تعبیه شده است . مدل پر طرفدار درگر بوت در بین آقایان مدل بوت سربازی است. بوت سربازی مدلی از بوت مردانه است که جلوی آن با بند بسته می شود و معمولا طول ساق آن بیشتر است . البته که مدل های بوت دیگری نیز وجود دارد که مدل های رسم تری برای استفاده در موقعیت های مختلف است. هم چنین از دیگر مدل های محبوب بوت مردانه بوت های کوهنوری است که علاوه بر جنس ضد آب و مقاوم درون آن ها غالبا از خز درست شده است تا پا را در سرما حفظ نماید.

با شناخت هر یک ازین آیتم ها و مدل های آن ها می توانید استایل شخصی خود را با توجه به موقعیت اجتماعی و شغل خود انتخاب کنید . امروزه برند های مختلف لباس بر سر تنوع نوع این لباس ها با هم رقابت دارند چرا که هر برندی که مدل های متنوع و بروز تری را تولید کند شانس فروش بیشتری را در بازار پوشاک خواهد داشت.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.