بهترین تریدر های ارز دیجیتال جهان

0

بهترین تریدر های ارز دیجیتال جهان چه کسانی هستند؟ افرادی که جزو بهترین تریدر های ارز دیجیتال جهان هستند، بر اساس چه معیارهایی انتخاب شده‌اند؟ امروزه فعالیت در بازارهای مالی از جمله بازار ارز دیجیتال دارای طرفداران بسیار زیادی می‌باشد. تمامی افرادی که در این مسیر قدم می‌گذارند و قصد فعالیت حرفه‌ای در این بازار را دارند، علاقه‎‌مند هستند تا بهترین تریدر های ارز دیجیتال جهان را شناسایی کنند و متوجه شوند این دسته از افراد چه برنامه‌ریزی و عملکردی داشته‌اند که منجر به موفقیت آن‌ها در این بازار مالی شده است.

از سویی دیگر الگو قرار دادن این دسته از افراد نیز انگیزه خوبی را در معامله‌گران تازه‌کار در بازار ارزهای دیجیتال جهان ایجاد می‌کند تا به موفقیت در این بازار فکر کنند و بر روی به دست آوردن تجربه و دانش برای فعالیت حرفه‌ای در بازار ارز دیجیتال تمرکز داشته باشند. در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا با بهترین تریدر های ارز دیجیتال جهان آشنا شویم.

به چه کسی تریدر گفته می‌شود؟

تریدر به کسی گفته می‌شود که در بازارهای مالی شامل بازار ارز دیجیتال، بازار بورس، بازار فارکس و معامله ارزهای خارجی و … فعالیت دارد و از طریق معامله در این بازارهای مالی به سود می‌رسد. تریدر در زبان فارسی با عنوان معامله‌گر و یا معامله‌کننده نیز شناخته می‌شود.

در بازار مالی ارزهای دیجیتال و یا کریپتوکارنسی‌ها، تریدرها یک ارز دیجیتال را می‌خرند و پس از مدتی از افزایش قیمت این ارز دیجیتال، فرصتی را به دست می‌آورند تا با فروش آن به سوددهی برسند. تریدرها با توجه به اهدافی که دارند، از استراتژی‌های معاملاتی مختلفی برای فعالیت در بازارهای مالی نیز استفاده می‌کنند.

امروزه ترید در بازارهای مالی از جمله بازار ارزهای دیجیتال، بازار تبادل ارزهای خارجی، بورس و … تبدیل به یکی از فعالیت‌های پرطرفدار برای کسب ثروت‌ شده است. فرقی نمی‌کند برای ترید کدام بازار را انتخاب ‌کنید، در هر صورت با هر میزان سرمایه و به تناسب زمان و انرژی که اختصاص می‌دهید، می‌توانید به سوددهی نیز برسید. اگر علاقه‌مند به بازار فارکس هستید، انتخاب بهترین بروکر برای ایرانیان را باید با دقت بالایی انجام دهید تا یک کارگزاری مطمئن را برای سرمایه‌گذاری و ترید انتخاب نمایید.

برای انتخاب بهترین تریدر های ارز دیجیتال جهان چه ملاک‌هایی در نظر گرفته می‌شود؟

در زمینه ترید ارز دیجیتال، مسیرها و استراتژی‌های مشخصی وجود دارد که بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران آن‌ را دنبال می‌کنند. با توجه به اینکه این روش‌ها سال‌ها توسط تریدرهای باتجربه مورد آزمایش قرار گرفته‌اند و با نتایج مثبتی همراه بوده‌اند، می‌توانند نتیجه مشخص و خوبی را به همراه داشته باشند. در حال حاضر تحلیل‌گران و تریدر های سرشناس بسیاری در سراسر جهان وجود دارند که قطعا دنبال کردن آن‌ها برای موفقیت در حوزه ارز دیجیتال می‌تواند مفید واقع شود و منجر به پیشرفت در این مسیر گردد.

سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد ایجاد شود این است که چه معیارهایی برای شناسایی بهترین تریدر های ارز دیجیتال جهان در نظر گرفته می‌شود. ممکن است هر فردی برای انتخاب بهترین تریدر های ارز دیجیتال جهان و یا شناسایی تریدر های موفق در ایران، معیارهای مختلفی را در نظر بگیرد.

در این مقاله اسامی بهترین تریدر های ارز دیجیتال جهان بر اساس معیارهایی شامل مقدار دارایی‌های مدیریت شده، میزان کاهش سرمایه‌ در معاملات گوناگون، استمرار در سوددهی، درآمد به ‌دست ‌آمده از طریق ترید در بازار ارز دیجیتال و … معرفی شده‌اند.

نکته قابل توجه این است که شما نیز می‌توانید با در نظر گرفتن معیارهای فوق، خود را با بهترین تریدر های ارز دیجیتال جهان مقایسه کنید. برای مثال توصیه می‌کنیم که عملکرد سه ماهه اخیر خود را با عملکرد سه ماه قبل خود مقایسه کنید. آیا در این بازه زمانی سه ماهه پیشرفتی داشته‌اید و یا نیاز است برای رسیدن به موفقیت برنامه‌ریزی دقیق‌تری را دنبال کنید.

حتما سعی کنید که برنامه مناسبی را برای خودتان داشته باشید؛ چراکه برنامه ترید جزو مهم‌ترین فاکتورهایی می‌باشد که معامله‌گر باید آن را رعایت نماید. سعی کنید بهترین تریدر های ارز دیجیتال در جهان و ایران را الگو قرار دهید تا بتوانید مسیر درست را شناسایی کرده و به موفقیت برسید.

بهترین تریدر های ارز دیجیتال جهان

معرفی بهترین تریدر های ارز دیجیتال جهان

تریدر های ارز دیجیتال برای معامله در این بازار مالی از استراتژی‌های مختلفی استفاده می‌کنند. معمولا اغلب تریدرها برای معاملات خود، ترکیبی از تحلیل تکنیکال، تحلیل فاندامنتال و تحلیل احساسات استفاده می‌کنند تا اینگونه بتوانند سودآورترین ارزهای دیجیتال در بازار را شناسایی نمایند.

بهترین تریدر های ارز دیجیتال جهان برای تشخیص نقاط ورود و خروج به بازار، از اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال شامل میانگین‌های متحرک، RSI، مکدی (MACD) و … استفاده می‌کنند. این دسته از معامله‌گران سعی می‌کنند با بازار همسو شوند و سپس مطابق با شرایطی که در بازار حاکم است، تصمیم‌گیری ‌کنند. لازم به ذکر است که بهترین تریدر های ارز دیجیتال جهان برای رسیدن به نتیجه در انتخاب ارزهای دیجیتال سودآور، ممکن است با دیگر سرمایه‌گذاران باتجربه در این بازار نیز مشورت کنند.

در بازار ارزهای دیجیتال، تریدرهای بسیاری در سراسر جهان وجود دارند که عملکرد خوبی در این بازار دارند و از طریق آن به درآمد بالایی رسیده‌اند. از این میان، در ادامه تعدادی از بهترین تریدر های ارز دیجیتال جهان را برای شما عزیزان معرفی کرده‌ایم.

دن موردهد (Dan Morehead)

دن موردهد موسس و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پنترا کپیتال (Pantera Capital)می‌باشد. موردهد طی فعالیت خود از سال 2013 در بازار ارزهای دیجیتال تا به امروز، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است و امروزه به عنوانی یکی از بهترین تریدرهای ارز دیجیتال شناخته می‌شود.

تریدرهای بسیاری از توصیه‌ها و استراتژی‌هایی که دن موردهد ارائه می‌دهد، استفاده می‌کنند و اغلب بر این باور هستند که توصیه‌های او برای تصمیم‌گیری در زمینه سرمایه‌گذاری بسیار کاربردی است.

جیمسون لوپ (Jameson Lopp)

جیمسون لوپ یکی دیگر از بهترین تریدر های ارز دیجیتال جهان می‌باشد و مدیریت شرکت Casa که ارائه دهنده راهکارهای نگهداری ارز دیجیتال است نیز بر عهده دارد. این تریدر بازار ارز دیجیتال در حوزه امنیت پروتکل تخصص دارد و از تجربه بالایی در زمینه رمزنگاری داده برخوردار می‌باشد.

لوپ به عنوان یکی از تریدرهای برتر بازار ارز دیجیتال در جهان فعال است و با توجه به عملکردی که طی سال‌ها داشته است، می‌تواند منبعی قابل اعتماد برای دسترسی به تحلیل‌های بازار ارز دیجیتال به شمار رود. بنابراین اگر به دنیال منبعی معتبر هستید تا به تحلیل‌های دقیقی از بازار مالی ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشید، تحلیل‌های جیمسون لوپ قابل اعتماد خواهد بود.

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)

چانگ پنگ ژائو که با نام مستعار (CZ) فعالیت دارد، یکی از بهترین تریدر های ارز دیجیتال جهان است که مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال بایننس نیز می‌باشد. از جمله دلایل مشهور بودن چانگ پنگ ژائو، مهارت بالای او در طرح استراتژی است. تریدرها و سرمایه‌گذاران بازار فارکس، از تخصص این تریدر ارز دیجیتال بهره ‌می‌برند و برای معامله استفاده می‌کنند.

رائول پال (Raoul Pal)

از دیگر تریدرهای موفق ارز دیجیتال، رائول پال است که یک کانال مخصوص برای ارزهای دیجیتال دارد و پیرامون چشم‌انداز بلندمدت دنیای ارز دیجیتال، مقالاتی را در این کانال منتشر می‌کند. پال در تمامی ارزیابی‌هایی که انجام می‌دهد، 10 سال آینده را مد نظر قرار داده است. از زمینه‌های علاقه‌مندی رائول پال، می‌توان به بیت کوین، سیستم مالی غیرمتمرکز (دیفای) و اتریوم اشاره کرد.

ویلی وو (Willy Woo)

ویلی وو از جمله معروف‌ترین تحلیل‌گران در بازار ارز دیجیتال است که در زمینه تحلیل روند قیمت بیت کوین و استراتژی‌های مناسب برای ترید در این بازار فعالیت دارد. این تحلیل‌گر چینی، طی هر هفته مطالبی مهم که حاصل تحلیل‌های او از بازار ارز دیجیتال می‌باشد را منتشر می‌نماید و سعی دارد به دیگر تریدرها و سرمایه‌گذاران این بازار مالی کمک کند تا به درک بهتری از بازار برسند. سرمایه‌گذاران بسیاری در زمینه ترید در بازار ارز دیجیتال از ویلی وو مشاوره دریافت می‌کنند. او با عملکردی که داشته است، سال‌هاست در لیست بهترین تریدر های ارز دیجیتال جهان قرار دارد.

پیتر برنت (Peter Brandt)

پیتر برنت از دیگر تریدرهای باتجربه ارز دیجیتال می‌باشد که موسس شرکت Factor LLC و پلتفرم معاملاتی Factor Tradingنیز می‌باشد. برنت نسبت به ارزهای دیجیتال، یک رویکرد منضبط و غیراحساسی دارد و به همین دلیل نیز می‌باشد که بسیاری از تریدرها، استراتژی‌های او را دنبال می‌کنند. این تریدر موفق در توییتر نیز فعالیت دارد و تحلیل‌های خود را در این شبکه به اشتراک می‌گذارد.

جکسون پالمر (Jackson Palmer)

یکی دیگر از بهترین تریدر های ارز دیجیتال جهان، جکسون پالمر است که جزو بنیان‌گذاران دوج کوین نیز می‌باشد. تجربه‌ای که جکسون پالمر در تکنولوژی بلاک‌چین دارد، او را به یکی از متخصصین در حوزه بازار مالی ارز دیجیتال تبدیل کرده است. تریدرهای بسیاری در سراسر جهان، جکسون پالمر را دنبال می‌کنند؛ او در حساب توییتر خود، تحلیل‌های بسیار کارآمدی را از بازار ارز دیجیتال منتشر می‌کند. اینگونه تمامی معامله‌گران می‌توانند به صورت رایگان از تحلیل‌های او استفاده کنند.

کالئو (Kaleo)

بنیان‌گذار یک پروژه NFT  تحت عنوان (LedgerART ) از دیگر تریدر های شناخته‌ شده در بازار ارز دیجیتال می‌باشد که با اسم مستعار کالئو فعالیت دارد. این تریدر موفق علاوه بر فعالیت در زمینه تحلیل بازار ارز دیجیتال، در زمینه تحلیل بازار سهام نیز فعال است. کالئو با توجه به توییت‌های تحلیلی بسیار دقیقی که منتشر می‌کند، در این زمینه مشهور شده است و اصلی‌ترین دلیل شهرت این تریدر، حساب توییتر او می باشد. دسترسی به این حساب برای تمامی افراد امکان‌پذیر است.

برایان یونگ (Brian Jung)

برایان یونگ که یکی دیگر از بهترین تریدر های ارز دیجیتال جهان است، ویدیوهایی را از تحلیل‌های خود از این بازار مالی منتشر می‌کند و در آن به بررسی موضوعات مختلفی شامل تحلیل بازار، تحلیل آلت کوین‌ها، بحران‌های اقتصادی ارز دیجیتال، قوانین موجود در بازار ارز دیجیتال و … می‌پردازد. یونگ جزو تریدر های موفق ارز دیجیتال می‌باشد و مقالاتی که منتشر می‌کند، برای تمامی افراد مبتدی و سرمایه‌گذاران باتجربه در بازار فارکس، مناسب است.

تور دیمستر (Tuur Demeester)

بنیان‌گذار شرکت ادمنت کپیتال (Adamant Capital) جزو محققین، تریدرها و سرمایه‌گذاران بلند مدت ارز دیجیتال می‌باشد که امروزه به عنوان یک تریدر موفق بازار مالی ارز دیجیتال شناخته می‌شود. این تریدر موفق تحلیل‌های بسیار دقیق و کاملی را از ارزهای دیجیتال و برای بلند مدت ارائه می‌دهد و با توجه به تحلیل‌های خود نیز در این زمینه معروف شده است.

بهترین تریدر های جهان

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم تعدادی از بهترین تریدر های ارز دیجیتال جهان را برای شما عزیزان معرفی کنیم. همانطور که مطالعه کردید، هر یک از معامله‌گرانی که معرفی نمودیم، در حوزه خاصی از دنیای ارز دیجیتال، تخصص دارند و ماهر هستند و همین موضوع آن‌ها را به یکی از موفق‌ترین سرمایه‌گذاران کریپتو تبدیل کرده است.

دیگر تریدرهای مبتدی در بازار ارز دیجیتال و یا حتی سرمایه‌گذاران باتجربه، می‌توانند از تحلیل‌ها و تجربیات این دسته از تریدرها به عنوان یک منبع باارزش برای تقویت مهارت خود در زمینه معامله ارز دیجیتال بهره‌مند شوند. به طوری می‌توانند با جستجو و مطالعه گفتگوها، کتاب‌ها و مقالات این دسته از افراد، نه تنها اشتباهات خود را متوجه ‌شوند، بلکه از تحلیل‌ها و سخنان آن‌ها برای رسیدن به موفقیت استفاده کنند.

امروزه افراد بسیاری با اطلاع از درآمد تریدرها، به فعالیت‌ کردن در بازارهای مالی از جمله بازار فارکس، ارز دیجیتال و … علاقه‌مند شده‌اند. فعالیت کردن در این بازارها نیازمند دانش و تجربه از بازارهای مالی است. شما ضمن اینکه می‌توانید برای افزایش دانش و تقویت مهارت خود جهت معامله در بازارهای مالی، از تجربیات تریدر های موفق استفاده کنید، می‌توانید در دوره‌های آموزشی که در این زمینه برگزار می‌گردد نیز شرکت نمایید.

امیر تریدر (https://amirtrader.com/ ) از مجموعه‌های برگزار کننده دوره آموزش فارکس می‌باشد. بازار فارکس نسبت به بازار ارز دیجیتال از نظر حجم معاملات و نقدینگی گسترده‌تر است. می‌توانید با فعالیت در این بازار، درآمد دلاری داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.