مزایای نرم افزار ورود و خروج کسرا ویژه سازمان شما

0

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که همواره باعث ایجاد نظم، بهبود عملکرد کارکنان و به ویژه افزایش درآمد و پیشرفت یک سازمان می شود، مدیریت کردن صحیح کل مجموعه است. در واقع در سازمان و شرکت های بزرگ و کوچک کارمندانی استخدام می شوند که هر کدام وظایف خود را دارند و باید در زمان مقرر در محل کار حاضر شوند. زمانی که تعداد کارمندان انگشت شمار و کم باشد، بررسی عملکرد آن ها، و ثبت و بررسی رفت و آمد آن ها است. اما با افزایش تعداد کارمندان عملا زیر نظر گرفتن و رسیدگی به امور آن ها که شامل رسیدگی به اضافه کاری، پرداخت حقوق و دستمزد، مرخصی ها و … است، کار آسان نیست.

به همین منظور یکی از بهترین روش هایی که برای مدیریت بهتر سازمان ها و تردد صحیح و آسان کارمندان، استفاده از نرم افزار ورود و خروج کسرا است. این نرم افزار با زیر ساخت های قدرتمند و قابلیت های بسیار ویژه ای که دارد، می توان از آن ها برای سازمان ها استفاده کرد. در ادامه این مقاله به بررسی کامل تر نرم افزار ورود و خروج کسرا و مزایای مختلف آن برای سازمان ها می پردازیم.

قابلیت های نرم افزار ورود و خروج کسرا چیست؟

یکی از بهترین قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار ورود و خروج کسرا این است که کاملا انعطاف پذیر بوده و از آن می توان برای سازمان ها و شرکت ها با نیازهای مختلف استفاده کرد. یکی از بهترین قابلیت های دیگر این نرم افزار مانیتورینگ تردد پرسنل است و با استفاده از آن می توانید به صورت لحظه ای رفت و آمد پرسنل را کنترل و نظارت کرد. همچنین با توجه به این که امکان مدیریت کارتابل پرسنل وجود دارد، می توان آن ها را به صورت فردی یا گروهی تقسیم بندی کرد. علاوه بر این، با توجه به این که تهیه و تتظیم تقویت کاری برای پرسنل اهمیت زیادی دارد؛ با استفاده از این نرم افزار امکان تعریف شیفت کاری به صورت روزانه، ماهانه و ساعتی وجود دارد.

مزایای استفاده از نرم افزار حضور و غیاب کسرا برای سازمان ها چیست؟

با توجه به قابلیت ها و ویژگی های ذکر شده در مورد نرم افزار حضور و غیاب کسرا می توان گفت سازمان هایی که از این نرم افزارها استفاده می کنند، از مزایای مختلف آن بهره مند می شوند که مهم ترین مزایای آن به شرح زیر است:

ارائه سرعت و دقت بالا 

با توجه به این که در سازمان ها و شرکت های مختلف کنترل کردن و نظارت بر تردد و رفت و آمدن پرسنل با تعداد زیاد اهمیت زیادی دارد، با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب کسرا، می توان با سرعت و دقت زیاد عملکرد و کارکرد کارکنان را مانیتورینگ و محاسبه کرد. علاوه بر این، با استفاده از این نرم افزار می توان شیفت های مختلف کاری را با توجه به وظایف آن ها تعیین و سپس محاسبه کرد.

امکان استفاده از اپلیکیشن حضور و غیاب

علاوه بر امکان استفاده از نرم افزار حضور و غیاب، امکان همگام سازی و استفاده از اپلیکیشن حضور و غیاب کسرا همراه با قابلیت های مختلف نیز وجود دارد. بنابراین در هر زمان و مکان مدیر سازمان می تواند رفت و آمد پرسنل را با استفاده از تلفن همراه خود و اپلیکیشن حضور و غیاب را کنترل کرد.

قابلیت تعریف داشبوردهای جداگانه برای کارمندان

نرم افزار حضور و غیاب کسرا به صورتی طراحی شده که می توان به صورت جداگانه و با تفکیک وظایف و بخش های مختلف، داشبوردهایی مجزا را برای کارمندان تعریف کرد. این کار به مدیران سازمان ها امکان بررسی کردن عملکرد کارکنان و ارزیابی آن ها را می دهد.

پشتیبانی 24 ساعته و آنلاین

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از نرم افزار حضور و غیاب کسرا این است که می توان به صورت 24 ساعته و برای مشاغل حساس که کارمندان به صورت 24 ساعته و با شیفت های مختلفی کار می کنند، از آن استفاده کرد. بنابراین در صورتی که در هر ساعت از شبانه روز در روند استفاده از نرم افزار حضور و غیاب کسرا با مشکلی مواجه شدید، می توانید به واحد پشتیبانی شرکت کسرا تیکت بفرستید و سوال و مشکل خود را مطرح کنید.

امکان تعریف شیفت های کاری برای کارمندان

یکی دیگر از مزایایی که مورد استقبال سازمان ها و نهادهای مختلف از جمله بیمارستان ها، کارخانه ها با کارمندان شیفتی و … قرار گرفته، امکان تعریف شیفت کاری برای کارمندان در بخش های مختلف است. بدین صورت که می توانید  انواع شیفت های کاری از جمله شیفت‌ ساده و پیچیده چرخشی، ۲۴-۲۴،  شیفت ۲۴-۱۲ و شیفت  ۴۸-۲۴، را با توجه به نیاز سازمان برای کارمندان تعریف کنید.

قابلیت استفاده از اپلیکیشن تردد مکانی آوید کسرا

با توجه به این که برخی از پرسنل و کارمندان در طول دوره کاری خود ممکن است به ماموریت بروند، با استفاده از  اپلیکیشن تردد مکانی آوید  امکان نظارت کردن بر عملکرد این کارکنان از راه دور با استفاده از اپلیکیشن با نسخه اندروید و نسخه IOS به صورت جداگانه وجود دارد. بنابراین مدیران سازمان ها در هر زمان و مکان می توانند از قابلیت های ویژه نرم افزار حضور و غیاب کسرا با استفاده از این اپلیکیشن اختصاصی استفاده کنند.

امکان تعریف دسترسی اطلاعات حضور و غیاب به کارمندان و مدیران بخش های مختلف 

از جمله بهترین قابلیت های نرم افزار حضور و غیاب کسرا این است که سطوح دسترسی مختلفی را می توان برای کارمندان و مدیران در بخش های مجزا تعریف کرد. بنابراین این افراد با توجه به سطح دسترسی خود می توانند اقدام به گزارش گرفتن از لیست حضور و غیاب کنند. علاوه بر این، مدیران نیز می توانند کارتابل مختص خود را مدیریت کنند.

قابلیت یکپارچه سازی با سایر دستگاه های حضور و غیاب

همان طور که در پاراگراف های بالاتر هم ذکر شد، نرم افزار حضور و غیاب کسرا نرم افزاری انعطاف پذیر است. بنابراین امکان یکپارچه کردن آن با دستگاه ساعت زنی و کلیه دستگاه حضور غیاب از جمله دستگاه تشخیص چهره، تشخیص کف دست، تشخیص اثر انگشت و … نیز وجود دارد. بنابراین سازمان ها با توجه به بودجه و نیاز خود می توانند از نرم افزار و دستگاه مورد نظر حضور و غیاب استفاده نمایند.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.