خرید بازی هری پاتر برای ps4

0

شاید کتاب یا فیلم هری پاتر را خوانده یا دیده باشید این داستان ،داستانی درباره ی چند کودک است که در مدرسه ی جادوگری شروع به درس خواندن میکند در آن جا بزرگ میشوند تربیت میشوند.

و به جادوگرانی ماهر تبدیل میشوند اما اینبار تفاوت های کوچکی وجود دارد این یک بازی است.. در واقع کمتر کسی تو دنیا هست که فیلم یا اسم هری‌پاتر به گوشش نخورده باشد.

این فیلم یکی از محبوب ترین فیلم ها درسبک و زمان خودش بوده که شاید به جرأت می‌توانم بگویم هنوز هم روی دستش نیامده ، قصه و محتوای جذاب بازی واقعا قابل قیاس با هیچ چیز دیگری نیست.

پس این همه خاص و خفن بودن برای گیمر ها هم کنجکاوی می آورد و شرکت سونی را برای ساخت چنین بازی ترغیب کند مدتی بعد بازی خفنی به نام هری پاتر رونمایی و عرضه شد بریم بیشتر درباره این بازی بدانیم.

 

یک نگاه گذرا برای خرید بازی هری پاتر برای ps۴

همانطور که گفتم محبوبیت این بازی بسیار زیاد است و این بازی مانند هیچ کدام از بازی های سونی نبوده و فضای متفاوتی داشته سبک آن جادوگری تخیلی است همچنین داستان و کتاب و فیلم های زیادی هم از آن موجود است.

که همه این اتفاقات را به صورت کامل و با جزئیات توضیح می دهد کمپانی برادران وارنر برای اولین بار شروع به ساخت این بازی کردن و تغییرات زیادی در داستان بازی وجود آوردند همچنین آنها محیط جدیدی را برای ما ساختند.

همانطور که در تصاویر میبینید بازی هری پاتر لوگو مانند دارد و از کارتون لگو ها طراحی شده طراحی آن بسیار خاص بوده و مناسب فرزندان شما است وقتی این بازی برای اولین بار به بازار امد قیمت نسبتاً مناسبی در پلی استور داشت قیمت آن ۴.۹۹ دلار عرضه شد.

در این بازی که برگرفته از فیلم آن است سه شخصیت اصلی وجود دارد شخصیت ها شامل هری پاتر که نقش اول است ران ویزلی و هرماین گرینجر است این دو دوست های صمیمی هری پاتر هستند.

و در هر مرحله و زمانی دوستشان هری پاتر را همراهی می‌کند و در تمام جنگ ها به او یاری می رساند. دشمن اصلی و هدف اصلی بازی شکست دادن شخصی به نام لردولمورت است.

همچنین اینها تنها شخصیت های بازی نیستند و افراد مهم و تاثیرگذار دیگری حضور دارند لرد ولدمورت در این بازی لقب جادوگر تاریکی را گرفته .همه افراد در مدرسه ای به نام مدرسه هاگوارتز تعلیم داده شدن همچنین شخصیت های دیگری که در این مدرسه هستند.

هم در طول بازی حضور دارند مانند آلبوس دامبلدور مدیر مدرسه هاگوارتز و پروفسور اسنیپ که استاد درسی به نام معجون سازی است اگر فیلم هری پاتر را به طور کامل دیده باشید.

درک بازی برایتان راحت‌تر می‌شود و علاقه شما به بازی چند برابر خواهد شد اگر نوجوان هستید ممکن است این بازی برای شما جذابیت نداشته باشد و این طبیعی است زیرا این بازی مناسب سن یک تا چهار سال است.

و شما می توانید آن را برای کودکان خود تهیه کنید تا آنها را از بچگی با تکنولوژی های دنیا آشنا کنید و از کودکی با دنیای جدید آشنایی داشته باشند.

 

خرید بازی هری پاتر برای ps4 مناسب کودکان

همانطور که کمی پیش اشاره کردم این بازی می‌تواند تاثیرات مثبت و منفی برای فرزند شما داشته باشند اول اینکه اگر در خانه کودک بزرگتر وجود دارد و کنسول ps۴ برای بزرگترهای خانه است.

این بازی را تهیه نمایید و هیچ وقت برای کودک خود کنسول بازی، تبلت و موبایل نخرید زیرا عوارض مخربی روی فرزند شما میگذارد .کودکان کنجکاو با تعلیم و نظارت بزرگتر ها می توانند.

با استفاده از بازی هری پاتر چیزهای جدید یاد بگیرند و در مورد جدید قرار گیرند و هیجانات و احساسات کودکانشان برانگیزد آنها با دسته بازی ps۴ مهارت چشمی و دستی خود را افزایش میدهند.

 

این بازی به خوبی به روی فرزند شما تاثیر میگذارد و میتواند مهارت هایی مانند‌‌ تمرکز ،سرعت عمل، تصمیم گیری های صحیح اثر بگذارد مثلا در این بازی سه شخصیت پاتر ویزلی و هرماینی چالش های زیادی را دارند.

و باید با تصمیمات به جا و درست از انها عبور کند مسئولیت پذیری فرزند شمارا ارتقا میبخشد زیرا شخصیت هری شخصیت رهبرگونه دارد و هدایت دیگر دوستانش با اوست پس مسئولیت ان از دیگر دوستانش بیشتر و حساستر است دیگر موضوع کنجکاوی کودک است.

در گوشه و کنار این بازی جوایز خاصی طراحی شده که کودک باید ان ها را پیدا و کشف کند.

درحالت کلی این بازی میتواند برای همه ی سنین مناسب باشد مخصوصا اگر کتاب ان را خوانده و به ان علاقه داشته اما اکثر نوجوانان و جوانان دنبال هیجان هستند و ممکن است.

این بازی نتواند آن حس هیجان را به انها دهد بنابراین سن این بازی را به کودکان اختصاص دادند‌ اما خب بزرگتر ها هم میتواند بازی کنند و یک ماجراجویی را تجربه کنند.

برای خرید بازی میتوانید از سایت : https://psxconsole.ir/ps4-games اقدام کنید.

نکات مثبت و منفی بازی هری پاتر به صورت کوتاه

اولین نکات مثبت این بازی شخصیت های زیاد بازی است که حدود ۲۰۰ کارکتر حضور دارد که همه از کتاب هری پاتر انتخاب شدند و دومی مناسب بودن بازی برای کودکان زیر ۱۰ سال است.

سومین نبودن هرگونه خشونت و حرکات خشن در بازی است چهارمی درگیر کردن فکر بازیکننده و پازل های که در بازی حضور دارد در کل این بازی می‌تواند به خوبی فرزند شما را سرگرم و گیم پلی خوبی را به شما ارائه دهد.

مهمترین نکته منفی این بازی این است که ما هیچ دیالوگ در بازی نداریم و بین کاراکترها هیچ گفتگویی صورت نمی‌گیرد

داستان بازی

به طور کلی شروع بازی با قبول شدن در مدرسه جادوگری هاگوارتز است و یعد شما در مسیر ۷ ساله بازی قرار می‌گیرید و مسئولیت های خاصی به شما داده می‌شود بازی به دو قسمت تقسیم می شود.

اولی در واقع چهار سال اول به ورودتان به مدرسه است و دومی ۳ سال باقیمانده در این هفت سال تمام اتفاقات فیلم و کتاب با حالت لوگو اتفاق می‌افتد.

که برخی از آنها شامل مسابقات برگزار شده مانند کوییدیچ یا ورود غول به قلعه در شب هالووین، آشنایی با اساتید باتجربه جادوگری مانند پروفسور اسنیپ و پروفسور دامبلدور و دیگر اتفاقات جذاب.

گیم پلی بازی به صورت خاص و ساده طراحی شده اما در عین حال جذاب، در این بازی هیچ گونه سلاح سرد و گرم وجود ندارد و تنها شما از چوب جادوگری استفاده می کنید و می بایست حتماً کار کردن با آن را به طور عالی یاد بگیرید.

دلیلی که این بازی محبوبیت پیدا کرد نبودن خشونت در طول بازی است که درگیری فیزیکی و ما در این بازی نمیبینیم و این محیط جالبی را برای کودک می سازد .یکسری کارها باید برای ادامه انجام شود.

مثلاً جمع کردن سکه و کشف کردن مکان ها و ماجراجویی های متعلق به بازی که بسیار خاص و زیبا طراحی شدند این بازی نیز امتیاز خوبی از گیمر های کوچک گرفته و توانست نوع جدید بازی را برای ما به نمایش بگذارد هرچند این بازی میتوانست پیشرفت های بیشتری در همه ی زمینه ها داشته باشد اما باز هم تا اینجا توانسته جلب توجه خوبی دریافت کند.

همچنین این بازی دارای نسخه هایی برای موبایل و اندروید هست ولی باز به پای نسخه ی کنسولی و اصلی ان که قیمت زیادی هم ندارد نمیرسد و نمیتواند حسی که با ان تجربه میکنید.

را با گوشی تجربه کنین پس اگر علاقه مند به بازی‌های لوگوی یا دنبال بازی های مناسب برای کودکانتان هستید که بتواند احساسات جدید را تجربه کنند این بازی شدیداً به شما پیشنهاد می شود.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.