برسی فنی و تخصصی دستگاه لیزر تیتانیوم

0

 دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه‌ لیزر موی زائد  تیتانیوم، از جمله انواع محبوب و پرطرفدار دستگاه‌های لیزر است که به دلیل عملکردی که در روند حذف موهای زائد بدن دارد، در قالب یکی از کارآمدترین دستگاه‌ها معرفی می‌شود. از آنجایی که امروزه لیزر موهای زائد مانند دستگاه پلاتینیوم به یکی از اهداف پرمخاطب تبدیل شده، استفاده از دستگاه لیزر باکیفیت می‌تواند تا حد زیادی در روند موفقیت لیزر بدن موثر واقع شود.

نحوه عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم

اصلی‌ترین عاملی که سبب عملکرد هر چه بهتر دستگاه لیزر تیتانیوم می‌شود، مربوط به تعداد موج‌هایی است که توسط این لیزر به سطح پوست تابانده می‌شود. از طرفی هم باید افزود که نحوه تابش هم از دیگر مولفه‌های موثر در روند عملکرد این دستگاه است. با توجه به اینکه دستگاه لیزر تیتانیوم از سه طول موج برای حذف موهای زائد بهره می‌گیرد، توانایی نفوذ به لایه‌های عمیق‌تر پوست را پیدا می‌کند. اندیاگ، طول موج قدرتمندی است که در این دستگاه، می‌تواند حداکثر نفوذ را به لایه‌های پایین‌تر پیدا کند.
در واقع طول موج‌های مربوط به دستگاه لیزر تیتانیوم، به گونه‌ای است که با تاثیر و انرژی دهی به فولیکول‌های مو، سبب از بین رفتن فولیکول‌ها می‌شود. در این صورت قدرت رشد و تولید موهای زائد از فولیکول‌ها گرفته خواهد شد. به علاوه باید افزود که نشانه گیری فولیکول‌های مو، عاملی برای جلوگیری از عوارض پوستی مانند سوختگی و کبودی است.

قابلیت‌های دستگاه لیزر تیتانیوم

در مورد قابلیت‌ها و ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم، می‌توان موارد مختلفی را مطرح نمود که هر کدام به نحوی در جلب رضایت افراد، موثر واقع شده‌اند. این دستگاه می‌تواند در شات‌های مختلف، سبب حذف بخش گسترده‌ای از فولیکول‌ها شود. از این رو سرعت عمل به مراتب بالایی خواهد داشت. سرعت و سهولت عملکرد در دستگاه مورد بحث، به واسطه حرکت دائمی هندپیس آن، حتی بیشتر هم می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که هر یک از طول موج‌هایی که در دستگاه لیزر تیتانیوم مطرح می‌شوند، می‌توانند روی نوع خاصی از موها و فولیکول‌ها موثر واقع شوند. در نتیجه محدودیتی برای قسمت‌های مختلف بدن و در حالتی کلی افراد مراجعه کننده، مطرح نخواهد بود.
فناوری in-motion و نیز سیستم ICE پلاس در ساختار عملکردی دستگاه تیتانیوم، می‌توانند سبب خنک شدن پوست شوند. این فناوری‌ها به سبب تامین امنیت پوست افراد، از اهمیت به مراتب بالایی برخوردار هستند. در این حالت دیگر خبری از درد و سوزش در حین لیزر نخواهد بود.

حال اگر بخواهیم در رابطه با تعداد جلسات درمان و اثربخشی لیزر موهای زائد به واسطه دستگاه تیتانیوم بپردازیم، لازم است فاکتورهای مختلفی را ملاک قرار دهیم. در واقع نوع پوست و موی افراد، می‌تواند در روند اثر بخشی دستگاه‌های لیزر مختلف، موثر واقع شود. قسمت‌هایی از بدن که دارای موهای کرکی و نازکی هستند، عموما نیاز به تعداد جلسات بیشتر دارند. با این وجود، عموما بازه زمانی 6 الی 8 ماهه، می‌تواند نتایج مطلوب را برای افراد به همراه آورد.
در حالت کلی دسته‌ای از افراد به خاطر ترس از عوارض ناشی از لیزر، نیبت به آن بی‌‌توجهی می‌کنند؛ با این وجود باید گفت که لیزر با دستگاه تیتانیوم، تا کنون هیچ عوارض جدی‌ای مگر چند مورد التهاب و کوفتگی، نداشته. از این رو می‌توان لیزر با دستگاه لیزر تیتانیوم را در اولویت قرار داد.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.