جعبه طلقی تعداد ۵۰ عددی از چاپ آپامه

0

جعبه طلقی از جمله جعبه های ارزان به شمار می آید که در زیر دسته چاپ جعبه قرار می گیرد. جعبه طلقی یکی دیگر از انواع جعبه های بسته بندی شیکی می باشد که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد قطعا شما با خرید برخی از محصولات این جعبه ها را دیده و لمس کرده اید و می دانید که این جعبه ها دارای شفافیت دو طرفه می باشد این به این معنی می باشد که این بسته بندی می تواند جنس کالا را به گونه ای نمایش بدهد که کاربران یا مشتریان خریدار محصول بتوانند آن را ببنید به طور کلی یک جعبه طلقی مانند یک جعبه شیشه ای می باشد که دارای شفافیت می باشد و به منظور اینکه کاربر بتواند داخل بسته بندی یا همان کالا را ببیند مورد استفاده قرار می گیرد بهتر است بدانید جعبه طلقی به طورت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد شما ممکن است بسته بندی یک کالا را کاملا با طلق ببینید یا ممکن است بخشی از یک بسته بندی را با طلق مشاهده نمایید که بخشی از آن با استفاده از ورق کارتنی یا مقوایی ساخته شده است در صورتی که قصد خرید جعبه طلقی را دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۷۳۸۶۳۸۴ در تماس باشید .

جعبه طلقی چیست و چه کاربردی دارد؟

جعبه های طلقی از جنس PVC شفاف بود و در ضخامت های مختلف ارائه می شود. تعدادی جعبه طلقی در ابعاد مختلف از ضخامت های ۲۵۰ میکرون تا ۳۰۰ میکرون تولید شده است که شما می توانید آن ها را در بسته های ۵۰ عددی سفارش دهید.

جعبه طلقی یکی از کاربردی‌ترین روش‌های بسته بندی، نمایش و عرضه کالا به شمار می‌رود، که با فرایند دایکات ساخته می‌شود و به صورت طلق شفاف است که محصول درون آن دیده می‌شود.

بر روی این جعبه ها امکان چاپ افست و سیلک وجود دارد و مواد پلاستیکی مورد استفاده در این بسته بندی شامل PVC و PET می‌شود.

به این جعبه‌ها، جعبه های دایکات نیز گفته می‌شود.

بسته‌بندی یکی از عوامل کلیدی در موفقیت یک محصول در بازار است.

جعبه طلقی، یکی از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های بسته‌بندی، نمایش و عرضه کالا به شمار می‌رود. این نوع بسته‌بندی به صورت طلق و شفاف می‌باشد که به مشتری امکان مشاهده محصول داخل جعبه را می‌دهد.

جعبه های طلقی از جنس PVC و  آن‌ها به عنوان جعبه‌های دایکات نیز شناخته می‌شوند.

کاربردهای جعبه طلقی چیست ؟

این جعبه آماده، جعبه همه کاره آروین پک محسوب می شود و کاربردهای بسیار زیادی برای انواع بسته بندی دارد :

  •   انواع هدیه (گیفت) مانند: ، عطر ، لوازم آرایشی و بهداشتی، شمع، گل، عروسک و …
  •  انواع لباس مانند: شال، روسری و …
  •  خوراکی مانند: شکلات، کوکی، شیرینی، دمنوش، میوه خشک، بیسکوییت و …

خدمات چاپ آپامه در زمینه جعبه‌های طلقی

  • تولید جعبه های طلقی با چاپ افست و سیلک
  • تولید جعبه های طلقی با اشکال مختلف
  • تولید جعبه های ترکیبی طلقی – مقوایی

چه چیزی بسته بندی با جعبه های طلقی آماده را دوستدار محیط زیست می کند؟

چه چیزی بسته بندی با جعبه های طلقی آماده را دوستدار محیط زیست می کند؟

پایداری در بسته بندی فقط به داشتن مواد خام کاملا طبیعی نیست. تأثیر زیست محیطی فرآیند تولید، و همچنین قابلیت استفاده مجدد و بازیافت مواد، پایداری بسته بندی را تعیین می کند.

۱٫ مواد

بسته بندی کرافت با استفاده از الیاف چوبی کاملا طبیعی تولید می شود. اگرچه درختان منابع تجدیدپذیر هستند، اما پایداری کاغذ کرافت به منبع مواد نیز بستگی دارد. در حالت ایده ‌آل، الیاف چوب باید از جنگلی با مدیریت مسئولانه تهیه شود.

۲٫ فرآیند تولید

هنگام انتخاب بسته بندی پایدار، فرآیند تولید باید یکی دیگر از ملاحظات مهم باشد. چقدر انرژی برای تولید آن لازم است؟ در نتیجه چقدر آلودگی ایجاد می شود؟

برای ایجاد بسته بندی کرافت کاغذی، الیاف چوب طبیعی باید فرآیند کرافت را طی کنند. در مقایسه با سایر فرآیندهای تولید کاغذ، به مواد شیمیایی کمتری نیاز دارد. همانطور که گفته شد، مواد شیمیایی مورد استفاده در تولید بسته ‌بندی کرافت را می ‌توان بازیافت و مجدداً مورد استفاده قرار داد و این فرآیند را به فرآیندی خود پایدار تبدیل می ‌کند.

۳٫ قابلیت استفاده مجدد و بازیافت

خروجی نهایی فرآیند کرافت که خود کاغذ کرافت است، قابل استفاده مجدد و بازیافت است. به عنوان مثال، در خانه، مصرف ‌کنندگان می ‌توانند از جعبه ‌های آماده کرافت خود برای نگهداری یا حمل و نقل اقلام خانگی استفاده کنند. آن ها همچنین می توانند بازیافت شوند و به مواد بسته بندی جدید تبدیل شوند.

آیا امکان پیاده سازی هر طرحی وجود دارد ؟

شما می توانید جعبه های طلقی را به صورت های مختلفی پیاده سازی کنید این به این معنی است با توجه به ابعاد و اندازه محصول خود می توانید طرح های گوناگونی را برای این جعبه ها در نظر بگیرد مثلا می تواند آنها را به صورت مربع ، مستعطیل یا دایره یا نیم دایره و یا شکل های هندسی دیگر در بیاورید . امروزه دستگاه های برش نیز به قدری پیشرفت داشته اند که بتوانند هر طرحی را مورد برش قرار دهند پس در نتیجه شما برای پیاده سازی طرح مد نظرتان به مشکل بر نخواهید خورد.

آیا امکان قرار دادن نوشته و لوگو روی جعبه طلقی وجود دارد ؟

آیا امکان قرار دادن نوشته و لوگو روی جعبه طلقی وجود دارد ؟

یکی از نگرانی هایی که برای بسیاری از افراد برای خرید جعبه طلقی وجود دارد این است که افراد بر این باور می باشد که روی جعبه طلقی امکان چاپ نوشته و طرح وجود ندارد در صورتی که این یک اشتباه بزرگ می باشد که شما را ار خرید این جعبه ها منبع می کند بهتر است بدانید که امکان پیاده سازی هر نوع طرح و لوگو با رنگ های مختلف روی این جعبه ها امکان پذیر می باشد پس در صورتی که می خواهید طرح و نوشته های مدنظرتان را روی این جعبه ها پیاده سازی نمایید می توانید با ما در تماس باشید تا به صورت کامل شما را راهنمایی نماییم

قیمت جعبه طلقی چند می باشد ؟

شاید قیمت جعبه های طلقی مانند سایر جعبه های دیگر که از جنس مقوا و کارتن می باشند به فاکتورهای مختلفی بستگی نداشته باشد به عبارت دیگر فاکتورهای کمی در قیمت این جعبه ها تاثیر گذار می باشد که از مهمترین این فاکتورها می توان به ابعاد و اندازه جعبه مدنظر و همچنین چاپ قرار گرفته روی این جعبه ها اشاره کرد ما در وب سایت در بخش جعبه طلقی قیمت چند جعبه را به صورت پیشفرض قرار داده ایم در صورتی که می خواهید استعلام قیمت جعبه مدنظرتان را بدست بیاورید می توانید با ما در تماس باشید تا همکاران ما با دریافت اطلاعات شما قیمت این محصولات را در اختیار شما قرار دهند

سایز جعبه طلقی چه سایزی است ؟

جعبه طلقی آماده در برخی از سایز ها در دفتر ما وجود دارد در صورتی که قصد خرید این جعبه ها را دارید می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما موجودی این جعبه ها را در اختیار شما قرار دهند لازم به ذکر می باشد ساخت و تولید جعبه سفارشی طلقی می تواند زمانی بین ۷ تا ۱۴ روز کاری را زمان بخواهید البته این بستگی به تیراژ و ابعاد و طرح مد نظر جعبه شما نیز دارید جهت دریافت اطلاعات دقیق تر می توانید با ما در تماس باشید

کاربردهای مختلف جعبه های آماده چیست؟

خوشبختانه، مفید بودن جعبه های کرافت فراتر از مزایای زیست محیطی آن ها است. مقاومت قوی آن ها در برابر گرما و افزایش دوام آن ها را برای حمل و نقل کالاهای ظریف مانند اقلام شیشه ای و محموله های الکترونیکی سنگین ایده آل می کند.

علاوه بر این، آن ها همچنین در اندازه های مختلف هستند و می توانند متناسب با نیاز شما شکل بگیرند. مانند گزینه ای برای درج های سفارشی ساخته شده از همان مواد که می تواند محصول را در جای خود نگه دارد و از آسیب دیدن آن جلوگیری کند.

نه تنها این، بلکه جعبه ‌های آماده می‌ توانند به جعبه ‌های سینی شکل یا آستینی تبدیل شوند. این اشکال معمولاً برای بسته ‌های سبک وزن استفاده می ‌شوند، برای به نمایش گذاشتن همه چیز در جعبه به یکباره عالی هستند.

حداقل سفارش جعبه طلقی چند عدد است ؟

جعبه طلقی آماده مناسب برای انواع کسب و کار ها در بسته های ۵۰ عددی به بالا جعبه طلقی آماده به جعبه هایی گفته می شود که در سایز های مختلف تولید و آماده استفاده هستند. عموما ساخت این جعبه ها به صورت سفارشی با هزینه ی بالاتری انجام می گیرد که دلیل آن حداقل تیراژ ۱۰۰۰ عددی می باشد .

اگر ابعاد مورد نظر در سایت موجود نبود چه باید کرد ؟

ممکن است ابعاد مورد نظر شما از طول، عرض و یا ارتفاع چند سانت کوتاه یا بلند باشد. دقت داشته باشید که همیشه ابعاد جعبه طلقی آماده مدنظر، از هر طرف باید مساوی یا بزرگتر از ابعاد مورد انتظار ما باشد. در صورتی که اختلاف ابعاد باعث ایجاد فضای خالی در بسته شد، امکان پر کردن این فضا وجود دارد. راه های مانند پوشال های مخصوص برای پر کردن این فضا در جعبه های طلقی آماده وجود دارد. در صورتی که ابعاد مورد نظر شما متفاوت با ابعاد موجود در سایت می باشد می توانید به بخش سفارش های سایت مراجعه نمایید یا با ما در تماس باشید.

چرا جعبه طلقی تعداد ۵۰ عددی از چاپ آپامه ؟

چاپ آپامه یکی از مجموعه های خلاق در زمینه بسته بندی و ارسال محصولات شما می باشد. این مجموعه بهترین راه حل را در زمینه بسته بندی از جمله بسته بندی ها آماده و اختصاصی برای شما دارد. از جمله خدمات مجموعه آپامه می توان به چاپ جعبه مقوایی، چاپ لیبل، چاپ ساک دستی کاغذی، تولید هارد باکس، چاپ لیوان کاغذی، چاپ کارتن، چاپ هولوگرام، چاپ جعبه لاکچری، چاپ کارت ویزیت لاکچری، چاپ آلبوم و ژورنال محصولات، چاپ ست اداری، چاپ پوستر و … اشاره کرد. برای ارتباط با واحد فروش چاپ آپامه می توانید به سایت https://apame.biz/ مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۷۳۸۶۳۸۴ در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.