سفارش استند رول آپ

0

استند رول آپ یکی از پر فروش ترین استند های ایستاده در دنیا، استندی که حمل و نقل راحتی دارد و بسیار سبک است و در مقایسه با استند ایکس بسیار کم جا است. بهترین ابزار معرفی و تبلیغات در نمایشگاه ها، همایش ها، کنگره ها و مراسم های مختلف در ادامه به کابرد های فوق العاد این استند زیبا می پردازیم:

استند رول آپ چیست؟

یک پایه آلومینیومی بهمراه یک چاپ که در زمان نگهداری و یا حمل نقل داخل پایه جمع میشود. با توجه به فنر هایی که داخل پایه رول آپ وجود دارد چاپ به راحتی داخل پایه رول میشود و پایه از چاپ در زمان جابجایی و یا حمل و نقل محافظت می کند. بهترین نوع چاپ برای رول آپ همان پی وی سی است که به سولیت نیز شناخته میشود متاسفانه برخی از چاپخانه داران اقدام به چاپ کوتد و لمینت در گرماژ های پائین میکنند که به علت خشک بودن ماهیت لمینت باعث فشار آمدن به فنر های رول شده و به مرور زمان باعث آسیب به فنر میشود.

رول آپ تبلیغاتی

یکی از دغدغه ها در مناسبت های مختلف نوع معرفی و تبلیغات محصول یا خدمات مورد نظر است. اکثرا استند ها را میتوان همراه با معایب متفاوت بخاطر آورد. ولی استند رول آپ بواسطه وزن سبک، نصب راحت، حمل و نقل بدون دردسر و عرض های متنوعی که دارد بسیار پرطرفدار است. یکی از چاپخانه های چاپ استند رول آپ تبلیغاتی در تهران “بانی چاپ” است که سفارش چاپ استند رول آپ تبلیغاتی فوری و ارزان را در کمتر از چند ساعت چاپ و آماده ارسال برای مشتریان و کسب و کارها جهت ارسال به سراسر کشور می کند.

سفارش چاپ رول آپ

سفارش چاپ استند رول آپ های تبلیغاتی با چاپ های حرفه ای و ضد آب در کوتاه ترین قابل انجام است و به راحتی قابل حمل و نقل و میتوانید در مراسم و رویداد هایی که دارید استفاده و سپس آن را جمع کرده و نگهداری کنید و سپس مجددا استفاده کنید حتی امکان تعویض چاپ آن نیز وجود دارد در صورتی که سفارش پایه رول آپ با کیفیت را دهید میتوانید بدون دغدغه سال ها از این رول آپ استفاده نمائید. با توجه به پایه رول آپ که از جنس آلومینیوم است به راحتی آسیب پذیر نیست و از بین نمیرود فقط توجه داشته باشید که برخی از تولید کنندگان رول آپ از درپوش های پلاستیکی برای رول آپ استفاده میکنند که در زمان جابجایی مخصوصا در با پیک موتوری بسیاری شکننده و حساس هستند، لذا حتما در زمان سفارش چاپ رول آپ این نکته را مد نظر داشته باشید.

پر فروش ترین استند

بدون شک استند رول آپ پر فروش ترین استند تبلیغاتی در سرتاسر دنیا می باشد و همواره خرید رول استند های ایستاده نسبت به سایر استند های نمایشگاهی و تبلیغاتی مناسب ترجیح داده میشود. هم به لحاظ طول عمر بالا، هم قیمت مناسب و نگهداری و جابجایی یک گزینه مناسب برای اهداف تبلیغاتی و معرفی خدمات و محصول می باشد. استندی که برای اهداف اطلاع رسانی کاربرد مفیدی دارد. مخصوصا که در ایران این استند تا عرض ۳ متر نیز چاپ و تولید میشود. پس بی شک از این استند پر فروش میتوان برای هر نوع مقصودی استفاده نمود.

قیمت استند رول آپ

قیمت استند رول آپ با توجه به کیفیت رول آپ تولید کننده متغیر است، همانطور که در سایت بانی چاپ مشاهده می کنید استند های رول آپ در ۲ کیفیت متفاوت عرضه میشود که قیمت های هر کدام از آنها با یکدیگر نزدیک ۳۰ الی ۴۰ درصد تفاوت دارند و این تفاوت قیمت با توجه به کیفیت ساخت و متریال استفاده شده و همچنین وزن استند بستگی دارد. در بیان ساده میتوان گفت وزن آلومینیوم به کار گرفته شده در استند های ارزان تر پائین تر یا سبک تر هستند. ولی در نوع چاپ میتوان گفت فرقی وجود ندارد. مگر اینکه شخصی با حساسیت بالا بخواهد از تکنیک چاپ یو وی برای چاپ رول آپ استفاده کند که قطعا از نوع معمولی و پرفروش آن بالاتر است البته این کیفیت در صورتی که طراحی رول آپ شما متن محور بوده باشد خیلی مشخص نخواهد شد.

انواع استند رول آپ

رول آپ ها منهای کیفیت و یا تولید کنندگانی که دارد نوع خاصی ندارد این روزها ولی در گذشته رول آپ های گردان، آویز و … نیز وجود داشت که همه چینی بودند و دارای موتور و با توجه به مشکلاتی که برای موتور های آن میوفتاد و مباحث واردات و تحریم و … کلا رول آپ های چینی دیگر در ایران وارد نمیشود ولی شایان ذکر است که رول آپ های درجه یک بانی که در سایت مشاهده میکنید دست کمی از رول آپ های با کیفیت چینی ندارد و دارای گارانتی نیز هستند. ولی میتوان عرض های مختلف رول آپ که از ۵۰ سانتی متر تا ۳۰۰ سانتی متر موجود هست که اغلب ارتفاع آنها ۱۶۰ و ۲۰۰ سانتی متر هستند.


سفارش چاپ استند رول آپ

برخی از چاپخانه ها در ایران با متریال مختلف اقدام به چاپ رول آپ می کنند، مثال بنر های مات و براق، کوتد و لمینت(پلات لمینت شده)، پ پ و پی وی سی ( سولیت ) ولی بهترین نوع این متریال ها نوع سولیت می باشد که تقریبا تمام دنیا از این جنس برای چاپ رول آپ استفاده می کنند. از نظر مشاهده بهترین کیفیت جنس پ پ از همه بهتر می باشد ولی بزرگترین ضعفی که این جنس رول آپ دارد ضد آب نبودن آن و همچنین در مجاورت قرارگرفتن نور خورشید به مرور زمان کمرنگ شده و به سمت پاک شدن پیش میرود و دلیل آن نیز چاپ این متریال با دستگاه ایندور می باشد. برخی نیز چاپ بنر را انتخاب میکنند که دلیل آن نیز احتمالا مشخص است و قیمت ارزان آن می باشد ولی بی شک و تردید بهترین نوع چاپ رول آپ چاپ سولیت می باشد. که از هر نظر ک انتخاب مناسب برای چاپ استند رول آپ می باشد. در پاراگراف های قبلی نیز در مورد معایب چاپ کوتد و لمینت به اندازه کافی پرداخته شد.

سفارش چاپ رول آپ در تهران

در صورتی که در تهران هستید یا میخواهید در تهران در یک نمایشگاه و یک رویداد حاضر شوید و به دنبال یک چاپخانه رول آپ که با قیمت مناسب و بصورت فوری و با اطمینان سفارش خود را ثبت کنید یکی از بهترین گزینه ها سایت بانی چاپ است در این گزارش در بطور مفصل شرح دادیم که یک رول آپ خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد و کدام انتخاب صحیح می باشد لذا میتوانید با اطمینان به این مجموعه خرید رول آپ خود را نهایی کرده و سفارش چاپ رول آپ خود را نهایی کرده و با ارائه آدرس آن را در تهران و یا ارسال به تمام شهر کشور در آدرس خود تحویل بگیرید.

مزیت های استند رول آپ

  1. وزن سبک
  2. حمل و نقل راحت
  3. امکان تعویض چاپ
  4. دارای کیف برزنتی جهت نگهداری
  5. نصب آسان وو فقط در چند ثانیه
  6. موجود در سایز های کوچک و بزرگ
  7. بسیار کم حجم
  8. قیمت مناسب

کاربرد های استند رول آپ

  1. نمایشگاه ها
  2. همایش ها
  3. سمینار ها
  4. رویداد و مناسبت ها
  5. افتتاحیه ها
  6. تبلیغات داخل مغازه یا مرکز خرید
  7. مراسم ترحیم و سالگرد
  8. و …

با توجه به وجود و توسعه ابزار های تبلیغاتی و پیشرفت آنها و نیاز به تبلیغات مدرن و جدید همچنان استند های رول آپ بعنوان یک استند تبلیغاتی حرفه ای مورد توجه است و جزء پرفروش ترین نوع استند ها می باشد. استندی که در صورتی که به خوبی طراحی شود نقش خوبی را به عنوان یک تبلیغات موثر ایفا می کند و هدف خود که معرفی و اطلاع رسانی هست را به خوبی انجام می دهد. در موقعیت و فضاهای گوناگون جایگاه خود را حفظ کرده و پیام خود را انتقال میدهد. در صورتی که غرفه سازی انجام نداده اید بی شک یکی از ابزار تبلیغاتی مورد نیاز شما همین استند رول آپ های تبلیغاتی است که می بایست تهیه و استفاده نمائید. از استند رول آپ در مراسم یادبود و ختم و افتتاحیه نیز استفاده میشود استندی که با تغییر طرح چاپی آن میتوانید از یک مراسم به یک رویداد دیگر برده و از آن سال ها استفاده نمائید. حتی در مراکز پزشکی و بیمارستان ها نیز کاربرد معرفی و راهمائی دارد و همچنین بعنوان تبلیغات می توانید از آن بهره ببرید.


اجزاء کلی استند رول آپ

  1. پایه رول آپ
  2. چاپ رول آپ
  3. میله تاشو یا جمع شونده (نگهدارنده چاپ)

اجزاء کلی استند رول آپ را میتوان به این سه قسمت تقسیم کرد و نیاز به معرفی نیز ندارد فقط این نکته را میتوان ذکر کرد که برای مثال یک رول آپ ۲*۲ متر که میشود ۴ متر را پس از جمع کردن میتوان به راحتی حمل و نقل کرد و حداکثر وزن آن نیز ۵ کیلوگرم است. و به راحتی میتوانید با ماشین آن را جابجا کنید و حتی در برخی موارد مشاهده شده که پیک های موتوری نیز این ابعاد را جابجا می کنند!

جنس پایه رول آپ از آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده است. میله نگهدارنده آلومینیوم و داخل آن کش وجود دارد تا میله های تاشونده از هم جدا نشوند و در پایان چاپ رول آپ که در زمان جابجایی درون پایه قرار میگیرد. پس اولین استفاده احتمالا در دفعات بعدی در کمتر از یک دقیقه رول آپ را نصب کرده و از آن بهره خواهید برد.

منبع: https://www.banichap.com/roll-up-stands

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.