مشکلات خاموشی گوشی های شیائومی + راه حل

0

نام تجاری شیائومی برای همه ما آشناست زیرا شیائومی اخیراً وارد رقابت با برندهای برتر مانند سامسونگ و اپل برای تولید تلفن همراه شده است. شیائومی در سراسر جهان مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است، اما اخیراً کاربران مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی را به ما گزارش کرده اند، زیرا مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد و اکثر گزارش های کاربران از راه اندازی مجدد تلفن همراه آنها است. مثل این است که گوشی خود را یکی پس از دیگری خاموش و روشن کنید. همچنین سایر مشکلات شیائومی می تواند مربوط به خاموش شدن کامل گوشی باشد. همچنین باید دلایل سخت افزاری و نرم افزاری گوشی شیائومی شناسایی شود تا مشکل خاموش شدن گوشی حل شود. همچنین در این مطلب از سایت موبایل 110 دلایل و راهکارهای حل مشکل خاموش شدن ناگهانی گوشی های شیائومی را برای شما شرح داده ایم…

دلایل خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی چیست؟

دلایل مختلفی برای خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی وجود دارد. همچنین اکثر مشکلات منشا نرم افزاری دارند و در برخی موارد مشکل گوشی نیز مشکل سخت افزاری است. در قسمت نرم افزار دلایل بیشتری برای خاموش شدن گوشی موبایل شیائومی و همچنین حافظه کامل، خطاهای سیستم عامل گوشی، آپدیت ها وجود دارد. دستگاه های ناقص، تنظیمات نادرست گوشی و موارد دیگر می توانند تلفن همراه شیائومی را خاموش کنند. همچنین در قسمت سخت افزاری گوشی موبایل شیائومی می توان به ایرادات ساختاری برد اشاره کرد زیرا این شرکت در هنگام تولید برد خطاهایی داشت که از جمله آن ها می توان به دو مدل گوشی شیائومی پوکو M3 اشاره کرد. و Redmi 9T در ساختار صفحه ای این دو مدل مشکل دارد. همچنین در مقاله عیب یابی خاموش شدن Poco M3 که توسط تیم ما گردآوری شده است، این موضوع را به تفصیل توضیح داده ایم.

همچنین در ادامه مقاله برای مشکل رایج خاموش شدن گوشی شیائومی ابتدا به دلایل نرم افزاری و سپس دلایل سخت افزاری تست شده توسط نمایندگی شیائومی در اصفهان می پردازیم.

نمایندگی شیائومی اصفهان

گوشی شیائومی به دلیل تنظیمات نادرست خاموش می شود

یکی از دلایل نرم افزاری مشکل خاموش شدن گوشی های موبایل شیائومی تنظیمات اشتباه در قسمت تنظیمات است، قابلیت تنظیم زمان خاموش شدن و روشن نشدن دستگاه یک عملکرد محیطی است که زمان مشخصی را برای خاموش شدن خودکار تنظیم می کند. این امکان وجود دارد که اگر این گزینه به طور تصادفی روشن شد و دستگاه شما در زمان مشخصی به طور خودکار خاموش شد، برای غیرفعال کردن آن می توانید به تنظیمات، سپس بخش باتری و عملکرد و در نهایت آن را غیرفعال کنید.

تنظیمات> باتری و عملکرد> زمان‌بندی روشن/خاموش کردن برق

خدمات تعمیرات موبایل

نصب برنامه های سنگین با گرافیک بالا باعث داغ شدن گوشی شیائومی می شود

بسیاری از برنامه ها و بازی های موجود در فروشگاه های اپلیکیشن اندروید با همه گوشی ها سازگار نیستند. همچنین با نصب بازی های سنگین و نامناسب با سخت افزار گوشی شیائومی می تواند فشار زیادی به پردازنده گوشی و همچنین پردازنده از قسمت های دیگر گوشی وارد کند. مانند باتری تخلیه بیشتری می شود و این فرآیند باعث می شود گوشی و باتری گرم شوند و باتری خالی می شود و به تخلیه باتری ادامه می دهد تا جایی که باتری تلفن نمی تواند گوشی را روشن نگه دارد و گوشی همچنان روشن است. هوا خیلی داغ شده، گوشی به صورت خودکار خاموش می شود و شما با مشکل همیشگی خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی مواجه می شوید.

 

خاموش شدن گوشی موبایل شیائومی به دلیل عدم آپدیت اندروید

آپدیت های اندروید به طور کامل برای همه گوشی های موبایل سازگار نبود و همیشه دارای ایرادات و باگ های جزئی یا عمده بود. گاهی اوقات به روز رسانی سیستم عامل تلفن همراه یا بازنشانی تلفن همراه به تنظیمات کارخانه می تواند باعث بروز مشکل خاموش شدن ناگهانی شود. گوشی شیائومی خود را ردیابی کنید.

 

خاموش شدن ناگهانی گوشی موبایل شیائومی به دلیل کمبود حافظه گوشی

با افزودن عکس و فیلم و جمع آوری فایل های شخصی و همچنین پرکردن کش و کش نرم افزاری تلفن همراه، دیگر حافظه کافی برای پردازش و برق رسانی به گوشی ندارد و در نتیجه گوشی موبایل هنگ می کند و ناگهان خاموش می شود. گاهی اوقات CPU گوشی برای آزاد شدن حافظه خاموش می شود و مشکل خاموش شدن موبایل شیائومی نیز پیش می آید. برای حل این مشکل باید هر از چند گاهی اطلاعات شخصی خود را به هارد یا کامپیوتر شخصی خود منتقل کنید.

 

نصب نرم افزار نامعتبر روی گوشی شیائومی

برای نصب اپلیکیشن ها و برنامه ها بر روی گوشی خود توصیه می کنیم برای گوشی های اندرویدی از پلی استور دانلود کنید، زیرا تمامی برنامه های موجود در پلی استور با نسخه گوشی شما سازگار است و همچنین برنامه های دانلود شده از فروشگاه های نامعتبر می توانند باعث تداخل و استفاده بیش از حد شوند. از هارد و سی پی یو و در نتیجه باتری گوشی شما و همچنین باعث مشکل خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی شما می شود.

 

مشکل خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی در اثر ضربه و فشار

تلفن های همراه امروزی نسبت به ضربه و فشار بسیار حساس هستند و در بسیاری از مواقع به دلیل ضربه بسیار کوچک گوشی خاموش می شود. این فشار می تواند باعث خاموش شدن ناگهانی گوشی موبایل شیائومی شود. در چنین مواقعی باید سریعا موبایل خود را برای تعمیر به مرکز ببرید. برای در امان ماندن از خطرات احتمالی گوشی خود با نمایندگی شیائومی تماس بگیرید زیرا در چنین مواقعی تنها راه حل باز کردن گوشی موبایل است که باید توسط تکنسین سرویس انجام شود.

 

دلیل خاموش شدن گوشی شیائومی شاید مدار باتری باشد

در برخی موارد درصد باتری گوشی 20 یا زیر 20 درصد است و همزمان گوشی شیائومی خاموش می شود، در چنین مواقعی ممکن است باتری گوشی یا باتری گوشی آسیب ببیند. در چنین مواقعی هنگام بازی یا استفاده از گوشی در حین شارژ، گوشی بیش از حد گرم می شود، این نیز می تواند یکی از دلایل اصلی خاموش شدن گوشی شیائومی باشد. در حین بازی یا استفاده از گوشی در حین شارژ شدن گوشی می توان گفت که این اتصال در برد گوشی است و همچنین اتصال جزئی بر روی برد به این معنی است که قطعات گوشی دچار مشکل می شود که معمولاً خازن است. یا دیود و مقاومت. برد بالای گوشی مشکل دارد یا سوخته است و در اکثر مواقع با تعویض این قطعات مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی حل می شود.

همچنین تعویض این قطعات نیاز به تجهیزات زیادی دارد که بدون تجربه و داشتن تجهیزات لازم انجام می شود. این امر برای گوشی خطر دارد زیرا قطعات روی برد فشرده در کنار هم قرار گرفته اند، اما اگر گوشی به دلیل گرم شدن بیش از حد گوشی خاموش و روشن شود، امکانات زیادی برای اتصال کامل روی برد گوشی وجود دارد که در چنین مواقعی بیشتر است. . اتصالات ممکن است قطعاتی مانند آی سی برق یا آی سی شارژ را بسوزاند و دیگر اجازه روشن شدن تلفن را ندهد.

در چنین مواقعی درب گوشی باید توسط سرویسکار باز شود و آن قطعات تعویض شوند زیرا نیاز به مهارت و دانش تخصصی بالایی دارد. همچنین دارای تجهیزات حرفه ای می باشد بنابراین بهترین کار برای رفع مشکل خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی این است که گوشی را به مرکز موبایل 110متخصص تعمیرات موبایل در اصفهان بسپارید.

 

تعویض باتری موبایل شیائومی برای حل مشکل خاموش شدن برق شیائومی

باتری گوشی موبایل یکی از قطعات مصرفی گوشی موبایل است. همچنین ممکن است باتری گوشی موبایل شیائومی شما دچار مشکل شده باشد. اگر سریع تخلیه شود، می تواند یکی از دلایل اصلی خرابی باتری تلفن همراه باشد. همچنین خرابی باتری تلفن همراه باعث مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی می شود این است که در صورت از کار افتادن باتری گوشی چاره ای جز تعویض باتری وجود ندارد. گوشی های جدید شیائومی دارای باتری هستند که توسط کاربر خارج نمی شود و باید توسط تعمیرکار گوشی باز و تعویض شود. به این نوع باتری باتری داخلی می گویند.

همچنین برای تعویض باتری موبایل خود باید به تعمیرکار مجرب گوشی شیائومی یا نمایندگی شیائومی در اصفهان مراجعه کنید. توجه داشته باشید که تاخیر در تعویض باتری گوشی موبایل شیائومی ممکن است به سایر قطعات آسیب برساند پس بهتر است هر چه سریعتر گوشی موبایل را تعویض کنید. به موبوسرویس متخصص تعمیرات شیائومی مراجعه کنید و به سراغ تعویض باتری گوشی بروید.

 

راه حل هایی برای رفع خاموش شدن گوشی شیائومی پس از به روز رسانی

همانطور که گفتیم دلایل زیادی برای خاموش شدن ناگهانی گوشی های شیائومی وجود دارد، همچنین سه مدل شیائومی پوکو M3، شیائومی ردمی 9t و شیائومی پوکو ایکس 3، این سه مدل بیشتر بعد از آپدیت یا آپدیت کامل گوشی اندرویدی هستند. در حال خاموش شدن هستند و دلیل این خاموش شدن آپدیت نرم افزاری است که این شرکت با سخت افزار گوشی های پوکو M3 و شیائومی ردمی 9t ارسال کرده است که دلیل اصلی خاموش شدن ناگهانی گوشی های شیائومی در این سه مدل است. در چنین مواقعی مشکل نرم افزاری نرم افزار گوشی، ناهماهنگی سخت افزار و نرم افزار دلیل اصلی این خاموشی است که در این صورت باید به مرکز مجاز تعمیرات موبایل شیائومی مراجعه کنید.

نمایندگی تعمیرات شیائومی

همچنین خاموش شدن شیائومی پوکو ام 3 دارای خطای سخت افزاری در ساختار برد می باشد که در مقاله برای رفع مشکل خاموشی پوکو ام 3 به طور کامل توضیح داده ایم و همچنین راه حل تست شده توسط اساتید شیائومی ارائه کرده ایم. نمایندگان

یکی دیگر از مدل های گوشی شیائومی که مشکل خاموشی دارد، Redmi 9t است که در ساختار برد گوشی خود دارای خطای سخت افزاری است و در صفحه مشکلات و راه حل های خاموشی شیائومی Redmi 9t که توسط تست شده است، به طور مفصل در این مورد توضیح داده ایم. تعمیرکاران موبوسرویس.

همچنین توجه داشته باشید که خاموش شدن گوشی موبایل شیائومی پس از آپدیت نیز دلایل سخت افزاری دارد زیرا سی پی یو گوشی موبایل به باتری 6000 میلی آمپری گوشی بسیار نزدیک است. این باعث آسیب به پردازنده گوشی می شود.

در گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 نیز یک مشکل خاموش شدن معمول وجود دارد، علت داغ شدن بیش از حد مشکل پردازنده یا سی پی یو گوشی است و همچنین در مقاله نحوه حل مشکل خاموش شدن گوشی پوکو ایکس 3 راه حل تست شده توسط تکنسین خدمات فروشنده ما شیائومی را ارائه کرده ایم.

همچنین توجه داشته باشید که اگر هیچ یک از روش های بالا برای مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی جواب نداد، بهتر است گوشی را به مرکز موبوسرویس در اصفهان ببرید زیرا موبوسرویس متخصص تعمیرات موبایل در اصفهان است و یا به صورت حضوری و یا آن را برای تعمیر و بازرسی پست کنید زیرا مشکل گوشی شما تخصصی تر است و باید توسط یک تکنسین مجرب تشخیص داده شود.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.