راهنمای خرید جاکفشی | بهترین جاکفشی کدام است؟

0

هیچ‌کس از بهم ریخته بودن کفش‌ها خوشش نمی‌آید. هرچه وسایل خانه منظم‌تر باشند خیال ما نیز راحت‌تر است و آرامش بیشتری داریم. خرید جاکفشی برای منازل ویلایی و آپارتمانی ضروری است و این موضوع اهمیت انتخاب بهترین محصول را بیشتر می‌کند. جاکفشی در انواع مختلفی تولید می‌شود و هرکدام زیبایی خودش را دارد. این وسیله تنوع زیادی دارد و انتخاب کمی سخت می‌شود. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم مقاله‌ای با عنوان راهنمای خرید جاکفشی برای شما آماده کنیم و به بررسی نکات بپردازیم.

 

انواع جاکفشی

همان‌طور که گفته شد، جاکفشی انواع مختلفی دارد. بسته به محلی که برای آن در نظر گرفتید و سبک دکوراسیون منزل، می‌توانید از میان صدها مدل جاکفشی انتخاب کنید. به طور کلی جاکفشی‌ها سه نوع هستند.

 

  • جاکفشی آینه‌دار

جاکفشی آینه دار برای ورودی منزل انتخاب خوبی است. این مدل علاوه بر فضایی برای قرار دادن کفش‌ها، آینه هم دارد و می‌توانید ظاهرتان را قبل از خروج از منزل بررسی کنید. این جا کفشی با ظاهرهای متفاوتی مثل ایستاده و کنسولی تولید می‌شود.

  • جاکفشی درب‌دار داشبوردی

جاکفشی درب دار برای محیط کوچک مناسب است. این مدل علاوه بر اینکه جلوی ورود گرد و خاک را می‌گیرد، بوی نامطبوع کفش را نیز عبور نمی‌دهد. برخلاف جاکفشی‌های قدیمی، این مدل ظاهر شلوغی ندارد و فضا را بی‌نظم جلوه نمی‌دهد.

  • جاکفشی رختکن

خرید جاکفشی رختکن بهترین انتخاب برای خانه‌های آپارتمانی است. این مدل علاوه بر محلی برای قرار دادن کفش ها، چوب‌لباسی هم دارد و کار شما راحت می‌کند. این جاکفشی معمولا پشت درب ورودی قرار می‌گیرد.

 

بهترین جنس برای جاکفشی کدام است؟

لوازم منزل با متریال‌های متفاوتی تولید می‌شوند. جاکفشی نیز از همین قائده پیروی می‌کند و با چوب، ام دی اف، فلز یا حتی پلاستیک ساخته می‌شود. بهترین جنس برای جاکفشی چوب و ام دی اف است زیرا مقاومت بالا و ظاهر مناسبی دارد. این مدل‌ها در هر فضایی قابل استفاده و با سایر لوازم منزل مانند میز تلویزیون مدرن ست هستند. جاکفشی ام دی اف با رنگ‌ها و طرح‌های متفاوتی قابل تهیه است و گزینه‌های زیادی پیش‌روی شما قرار دارد.

بهترین رنگ جاکفشی کدام است؟

جاکفشی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف قابل تهیه است. برای حفظ زیبایی خانه باید بهترین رنگ را انتخاب کنیم. با توجه به سبک دکوراسیون و محلی که برای جا کفشی در نظر گرفتید، رنگ آن را انتخاب می‌کنید. اگر مکانی که در نظر گرفتید شلوغ است، از رنگی استفاده کنید که با بقیه وسایل در تضاد نباشد. به این شکل از شلوغی محیط کاسته می‌شود. برای بیشتر خانه‌های ایرانی رنگ سفید و قهوه‌ای مناسب است.

راهنمای انتخاب بهترین جاکفشی

همان‌طور که گفته شد، جاکفشی انواع مختلفی دارد و دست شما برای خرید باز است. بهتر است قبل از خرید محصول تمام جوانب را بسنجید و بهترین جاکفشی را انتخاب کنید. از آن‌جایی که خانه‌ها و دکوراسیون آن‌ها با یکدیگر متفاوت است نمی‌توانیم یک محصول را به همه پیشنهاد دهیم.

همچنین شما برای هماهنگی بیشتر لوازم منزل میتوانید مقاله راهنمای خرید میز تلویزیون را مطالعه کنید.

جاکفشی برای خانه رنگی

بهتر است تم وسایل را رعایت کنید. اگر پرده، مبل و دیگر اجزای خانه شما رنگ‌های روشن دارند، از جاکفشی تیره استفاده نکنید. بهترین انتخاب برای خانه رنگی جاکفشی سفید یا هم‌رنگ با وسایل است. می‌توانید از مدل‌های مختلف مثل آینه‌دار یا جاکفشی رختکن استفاده کنید.

 

جاکفشی برای خانه کلاسیک

در خانه‌های کلاسیک فضا خلوت‌تر و رنگ‌ها محدود هستند. بهترین انتخاب برای این منازل، جاکفشی درب‌دار است. جنس ام دی اف و رنگ تیره برای خانه کلاسیک پیشنهاد می‌شود.

 

جاکفشی برای ست کردن

بسیاری از ما تمایل داریم وسایل منزل مثل آینه و کنسول را باهم ست کنیم. با این کار فضای خانه زیباتر می‌شود و انتخاب محصول نیز راحت‌تر است. اگر قصد دارید جاکفشی و وسایل چوبی را باهم ست کنید، بهتر است از تولیدکننده معتبر خرید کنید و قبل از هرکاری مشاوره بگیرید.

 

نکات مهم در خرید جاکفشی

  1. قبل از اقدام برای خرید، فضایی را برای جاکفشی در نظر بگیرید. این کار به شما کمک می‌کند تا محصول با ابعاد مناسب را انتخاب کنید و سریع‌تر به نتیجه برسید.
  2. اگر خانواده پرجمعیتی هستید یا کفش‌های زیادی دارید، باید به فکر خرید جاکفشی جادار باشید. بنابراین سعی کنید مدل‌هایی را انتخاب کنید که فضای کافی داشته باشند.
  3. دکوراسیون منزل را در نظر داشته باشید. اگر خانه شما شلوغ و بزرگ است، احتمالا جاکفشی ساده مناسب نخواهد بود.
  4. از فروشگاه معتبر خرید کنید. بهتر است مستقیم سراغ گروه تولیدی دکومبل ir تولیدکننده محصول است بروید؛ با این کار محصول بدون واسطه و با هزینه مناسب‌تری به دست شما می‌رسد.

سخن آخر

جاکفشی یکی از وسایل ضروری در خانه‌هاست. این محصول بیشتر در خانه‌های آپارتمانی کاربرد دارد و بهترین جا برای آن پشت درب ورودی است. با توجه به مکانی که برای آن در نظر گرفتید و دکوراسیون منزل، می‌توانید از میان مدل‌های مختلفی که در فروشگاه‌ها موجود هستند، انتخاب کنید. در این مقاله هرچیزی که برای انتخاب و خرید جاکفشی نیاز داشتید را بررسی کردیم.

 

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.