بازارکار سئو در ایران – بررسی حقوق سئو

0

درآمد و حقوق یکی از مهم ترین و اولین فاکتورهای انتخاب شغل است و البته بدون شک درآمد سئو برای افرادی که در این حرفه مشغول به کار هستند برای همه یکسان نیست.

درآمد سئو به پارامترهای مختلفی از جمله تعداد پروژه، روش کار و سازمان که در آن مشغول به کار هستید، بستگی دارد. سئوکارها به دوگروه تقسیم می شوند. افرادی که به صورت مستقل کار می کنند و افرادی که درون یک سازمان مشغول به کارند که حدود 80 درصد درآمد آنها به فعالیت هایی که انجام می دهند بستگی دارد. در این مقاله از بهیدو شرکت طراحی سیت و سئو در اصفهان با ما همراه باشید تا این موضوع را به طور کامل بررسی کنیم.

 سئو در اصفهان

متخصص سئو کیست و نقش او چیست؟

متخصص سئو فردی است که مراحل بهینه سازی وب سایت را برای موتورهای جستجو انجام می دهد و این فرد باید دانش و مهارت کافی داشته باشد تا بتواند با هر کلمه کلیدی از صفحات وب را به رتبه اول نتایج جستجو برساند.

برای اینکه متخصص سئو بتواند صفحات وب را در اولین نتایج موتور جستجو قرار دهد، داشتن مهارت های تفکر انتقادی، مهارت های نوشتاری، مهارت های برنامه نویسی، مهارت های اجتماعی، توانایی بررسی و تحلیل، توانایی کار با اکسل، توانایی و … ضروری است.

 

به این نکته توجه کنید، هر چه یک کارشناس سئو یا سئوکار ماهرتر باشد، می تواند در این حرفه درآمد بیشتری کسب کند. اگر می خواهید شغل یک متخصص سئو را به عهده بگیرید، علاوه بر دانش فوق، باید وظایف سئو را نیز بدانید. در ادامه چند نمونه از وظایفی که بر دوش متخصصان سئو گذاشته شده است را به شما خواهیم گفت.

  1. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
  2. تجزیه و تحلیل بک لینک ها و عملکرد آنها
  3. بهینه سازی و کشف کلمات کلیدی مرتبط با سایت
  4. بررسی تاکتیک های تبلیغاتی رقبا
  5. همکاری با تیم توسعه و اطمینان از سرعت بالای سایت
  6. استفاده از بهترین شیوه های سئو
  7. تعامل بهتر با تیم تولید محتوا برای طراحی محتوای با کیفیت

 

سئو سایت چقدر درآمد دارد؟

حالا می دانید کارشناس سئو کیست و شغلش چیست؟ زمان آن رسیده است که به شما بگوییم درآمد سئو وب سایت برای یک متخصص سئو چقدر است؟ و چگونه می توان از این طریق حقوق عالی دریافت کرد؟

بدون شک میزان دستمزد و درآمد حاصل از سئو برای تمامی کارشناسانی که به این حرفه مشغول هستند یکسان نیست و میزان درآمد در این زمینه به پارامترهای مختلفی از جمله مهارت، نوع کسب و کار و نحوه کار بستگی دارد. روش های مختلفی برای سئو سایت وجود دارد و درآمد سئو با هر یک از این روش ها متفاوت خواهد بود.

به زبان ساده افرادی که به عنوان کارمند شرکتی کار می کنند بسته به نوع کسب و کار به طور متوسط ​​حدود 8 تا 10 میلیون تومان درآمد دارند و علاوه بر این، این افراد می توانند مزایایی مانند بیمه، حق مسکن و پاداش دریافت کنند.

امروزه بیشتر سئوکاران وب سایت ترجیح می دهند به صورت آزاد یا فریلنسری کار کنند. یکی از مزایای سئو فریلنسری این است که سئوکار دیگر نیازی به حضور در محل کار ندارد و می تواند در هر زمانی از روز بدون محدودیت در خانه کار کند.

درآمد سئو از این طریق نامحدود است و هر چه سئوکار فعالتر باشد مطمئنا درآمد بیشتری کسب خواهد کرد. طبق تحقیقات انجام شده در زمینه درآمد سئوی فریلنسری، حقوق فردی که به صورت فریلنسری کار می کند حدود 10 تا 15 میلیون تومان است.

همه ما می دانیم که ارزش هر دلار چندین برابر ریال است. اگر متخصص سئو هستید، می توانید هر وب سایتی را در جهان انتخاب کنید و آن را به صفحه اول نتایج گوگل بیاورید. یک متخصص SEO که در یک آژانس بازاریابی دیجیتال خارجی کار می کند برای هر پروژه ای که انتخاب می کند هزینه ای دریافت می کند که می تواند بسیار قابل توجه باشد زیرا بر اساس دلار است.

طراحی سایت در اصفهان - بهیدو
search_engine_optimization_consulting

حقوق ماهیانه کارمند سئو

وقتی عبارت یا کلمه ای را در گوگل جستجو می کنید، صفحه ای باز می شود که سایت های مرتبط با موضوع مورد نظرتان را به شما نشان می دهد. سایت هایی که در نتایج صفحه اول مشاهده می کنید جزو وب سایت هایی هستند که گوگل به دلیل بهینه سازی رتبه اول را به آن ها اختصاص داده است.

معمولا وقتی فردی به فکر ورود به این حرفه است، اولین سوالی که به ذهنش می رسد این است که حقوق ماهیانه یک کارمند سئو چقدر است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که درآمد حاصل از سئو در ایران برای همه یکسان نیست و به معیارهای مختلفی بستگی دارد. کارشناسان سئو بعد از کسب مهارت های لازم در بهینه سازی وب سایت، می توانند به عنوان کارمند با شرکت های مختلف همکاری کنند. اما همه این سازمان ها حقوق یکسانی را به افراد سئوکار نمی دهند و تا حدودی میزان درآمد کارمند سئو به نوع فعالیت شرکت، سختی یا آسانی کلمات کلیدی و سطح مهارت بستگی دارد.

طبق بررسی های انجام شده در مورد حقوق ماهانه کارمند سئو، حقوق ماهیانه این فرد حدود 10 تا 20 میلیون تومان است.

 

درآمد فریلنسری سئو

درآمد سئو به عنوان فریلنسر در ایران با بهینه سازی سایت ها امکان پذیر است. کارشناسان سئوی فریلنسر می توانند در هر زمانی از شبانه روز بدون هیچ محدودیتی وب سایت های مختلف را بهینه کنند و درآمد بیشتری کسب کنند.

در نظر داشته باشید که درآمد سئوی فریلنسری بستگی به پروژه های دریافتی دارد و هر چه تعداد این پروژه ها بیشتر باشد، درآمد سئو بالاتر خواهد بود. طبق تحقیقات، میزان درآمدی که یک فریلنسر سئو می تواند کسب کند، حدود 10 تا 15 میلیون تومان است.

 

درآمد دلاری سئو

اگر قصد دارید در صنعت سئو کار کنید، ممکن است از خود بپرسید که آیا می توانید وب سایت های خارجی را بهینه کنید؟ و درآمد آنها چقدر است؟

در پاسخ به سوال فوق باید بگوییم که در صورت داشتن مهارت و دانش کافی در زمینه سئو می توانید در آژانس های دیجیتال مارکتینگ خارجی مشغول به کار شوید و از این طریق کسب درآمد کنید. توجه داشته باشید که میزان درآمد سئوی وب سایت به دلار به عوامل مختلفی از جمله تعداد پروژه ها و زمینه فعالیت شرکت بستگی دارد. بدون شک میزان درآمد دلاری سئو بالاتر از دو روش قبلی خواهد بود و از 500 دلار به بالا شروع می شود.

 

راه های کسب درآمد از سئو

اگر از آن دسته افرادی هستید که به کار با سئو روی آورده اید و از قبل مهارت های لازم را در این زمینه دارید، می توانید با استفاده از این روش از این راه کسب درآمد کنید.

  1. کارکردن در آژانس دیجیتال مارکتینگ:

اگر می خواهید در این حرفه با سازمان ها کار کنید، پیشنهاد می کنیم در آژانس های دیجیتال مارکتینگ کار کنید که این روزها تعداد آنها در حال افزایش است.

  1. راه اندازی صفحات خدماتی، آموزشی و فروشگاهی:

اگر می خواهید آزادانه کار کنید، باید صفحات آموزشی، خدماتی و فروشگاهی ایجاد کنید و آنها را به بهترین شکل برای کسب درآمد بالا بهینه کنید.

  1. مشاوره دادن:

شما می توانید از طریق مشاوره سئو پول زیادی به دست آورید؛ به گونه ای که با بررسی صفحات، تحقیق کلمات کلیدی و تجزیخ و تحلیل رقبا، بهترین توصیه ها را برای بهبود صفحات یک سایت ارائه می دهد.

  1. راه اندازی سایت های تبلیغاتی و وبلاگ نویسی:

یکی دیگر از بهترین راه های کسب درآمد با سئو، راه اندازی سایت های وبلاگ نویسی و تبلیغاتی است.

وبلاگ ها و سایت های تبلیغاتی اطلاعات مفید و ارزشمندی را در اختیار افراد قرار می دهند و اگر بتوانند از این طریق مخاطبان زیادی را جذب کنند، می توانند رتبه های بالایی در گوگل کسب کنند و با قرار دادن تبلیغات مختلف درآمد زیادی به دست آورند.

 

مهارت های مورد نیاز برای کسب درآمد در سئو

برای کسب درآمد از سئو به بهترین شکل، باید مهارت های زیر را داشته باشید.

  1. اصول اولیه سایت را بررسی، تجزیه و تحلیل کنید
  2. دانش خوب زبان HTML که در زمان طراحی سایت تخصصی استفاده می شود
  3. توانایی تشخیص اهداف جستجوی کاربر
  4. کلمات کلیدی مرتبط و موثر را شناسایی کنید

به یاد داشته باشید که هرچه مهارت های شما تخصصی تر باشد، می توانید در گوگل رتبه بالاتری کسب کنید و در نتیجه درآمد خود را چند برابر کنید.

 سئو سایت در اصفهان - بهیدو

آخرین سخن

اگر شما یکی از کسانی هستید که می خواهید با ارائه محصولات یا خدمات خود به صورت آنلاین در سریع ترین زمان ممکن موفق شوید، باید وب سایت خود را بهینه کنید. برای بهبود وب سایت به یک متخصص سئو نیاز دارید و از آنجایی که این فرد در کار خود متخصص است و وب سایت شما را در گوگل بالا می برد و به کاربران نشان می دهد، قطعا باید حقوق سئو بیشتری را در نظر بگیرید.

همچنین اگر می خواهید وب سایت خود را بهینه کنید و کسب و کار خود را تبلیغ کنید، توصیه می کنیم از آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو کمک بگیرید. آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو بهترین شرکت سئو در اصفهان است که در زمینه طراحی سایت در اصفهان فعالیت می کند و توانسته رضایت بسیاری از کارفرمایان را در این زمینه جلب کند.

شرکت بهیدو با استخدام متخصص ترین نیروی انسانی در این زمینه، سئو و طراحی سایت در اصفهان را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد و باعث رونق کسب و کار آنها می شود. اگر قصد بهینه سازی سایت خود را دارید و می خواهید این کار را به شرکت دیجیتال مارکتینگ بهیدو بسپارید با شماره تلفن های درج شده در صفحه اصلی (https://behido.com/) این سایت تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (3 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.