ایمپلنت آلمانی بگو ( bego )

0

به احتمال زیاد شما نیز اسم ایمپلنت دندان را شنیده اید، ایمپلنت دندان روشی درمانی ترمیمی برای رفع بی دندانی است که امروزه در بیشتر مراکز دندان پزشکی انجام می شود. این روش درمانی یکی از برترین روش های جایگزینی دندان از دست رفته است که دارای عوارض کم تر و طول عمر بالاتری است. این روش درمانی دارای محبوبیت بالایی است و این محبوبیت به دلیل ویژگی های منحصر به فرد آن است.

ایمپلنت دندان در حال حاضر یکی از بزرگ ترین صنعت های دندان پزشکی است و کشور های زیادی در این زمینه فعالیت می نمایند. برند های فراوانی در سراسر دنیا مشغول تولید، تحقیق و توسعه در این زمینه هستند. کشور آلمان نیز یکی از کشور هایی است که در این زمینه فعالیت می کند و انواع ایمپلنت را با استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها طراحی و تولید می نماید.

برند های آلمانی ایمپلنت، محصولاتی با کیفیت را تولید می کنند و در بازار سراسر جهان عرضه می کنند. محصولات این برند های آلمانی در کشور ایران نیز مورد استفاده بسیاری از پزشکان و بیماران قرار می گیرد.

برای کسب اطلاع بیشتر درباره قیمت انواع ایمپلنت دندان می توانید از صفحه لینک ( https://roshadent.com/%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%be%d9%84%d9%86%d8%aa-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86/ ) دیدن فرمایید.

معرفی ایمپلنت بگو

بگو ( bego )  یک شرکت ایمپلنت آلمانی است که در زمینه ساخت و تولید تجهیزات دندان پزشکی فعالیت می کند، تا به امروز این شرکت بسیار موفق عمل کرده است. آغاز فعالیت این شرکت از سال ۱۸۹۰ بوده و از مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه و آزمایشگاه ها برای تولید ایمپلنت استفاده می کند.

شرکت بگو برای تولید ایمپلنت های خود از یک طراحی خاص استفاده می نماید، با ایجاد یک سطح متخلخل بر روی پایه ایمپلنت باعث می شود که استخوان فک زود تر با پایه ایمپلنت جوش بخورد، طول درمان را کاهش می دهد و با این امر درصد موفقیت کاشت ایمپلنت افزایش می یابد.

محصولات شرکت بگو، در محیطی کاملا استریل و به دور از هرگونه آلودگی تولید و بسته بندی می شوند. ایمپلنت بگو استاندارد جدیدی را به خود اختصاص داده است زیرا برای تولید پایه ایمپلنت از تیتانیوم گرید ۴ استفاده می کنند. به دلیل وجود سطح زبر بر روی ایمپلنت عمل اتصال ایمپلنت به پروتئین‌های موجود در استخوان سریع‌تر اتفاق می‌افتد و این یک نکته مثبت در روند کاشت ایمپلنت محسوب می‌شود.

از همین جهت است که بسیاری از دندان پزشکان در کلینیک های دندان پزشکی استفاده از این برند ایمپلنت را برای درمان به بیماران خود پیشنهاد می دهند. ایمپلنت های بگو در مقایسه با سایر برند های ایمپلنت از طول عمر و دوام بیشتری برخوردار است و در صورت مراقبت درست از ایمپلنت ها می توانند تا پایان عمر کار کنند.

انواع ایمپلنت بگو

در این بخش قصد معرفی و بررسی ایمپلنت آلمانی بگو و انواع آن را داریم. هر چه اطلاعات شما در باره برند ایمپلنت بیشتر باشد راحت تر و با دید باز تر می توانید برند ایمپلنت مناسب خود را برای درمان انتخاب نمایید. انواع فیکسچر های ایمپلنت بگو از قبیل زیر هستند:

انواع ایمپلنت بگو

BEGO-S

این مدل از فیکسچر های بگو دارای طراحی خاصی است. در قسمت میانی ایمپلنت بگو عمق و فاصله رزوه‌ها بیشتر است و هر قدر به سمت پائین‌ تر می ‌رویم فاصله رزوه ‌ها از یکدیگر و عمق آنها کاهش می ‌یابد. این نوع ایمپلنت طوری طراحی شده است که اتصال محکم تری را میان فیکسچر و استخوان فک ایجاد کند و به غشای سینوسی و بافت استخوان آسیبی وارد نشود. علاوه بر این موارد این فیکسچر بگو طوری طراحی شده است که باکتری به زیر فیکسچر نفوذ نکند و هنگام صرف غذا و تمام زمانی که ایمپلنت درون دهان قرار دارد اباتمنت هیچ گونه حرکتی نمی کند، همین امر است که موجب طول عمر بالای این محصول شده است.

BEGO RI-LINE

این نوع ایمپلنت یا فیکسچر را برای درمان در موارد خاص و یا افرادی که دارای شرایط دشوار هستند مورد استفاده قرار می دهند. بدنه این فیکسچر را طوری طراحی کرده اند که بهتر با استخوان فک ادغام شود و اتصال محکمی را ایجاد کند. رزوه‌های موجود بر روی بدنه ایمپلنت بسیار به هم نزدیک هستند و همین موجب می‌ شوند تا ایمپلنت سریع ‌تر و بهتر با استخوان فک جوش خورده و حرکت نکند.

RS و BEGI RSX

این دو نوع فیکسچر از برند بگو بسیار مشابه هم هستند و تنها تفاوت آن ها در بالای آن دیده می شود. این فیکسچر های دارای شیار هایی هستند که این امر میزان آسیب وارد بر استخوان را کاهش می دهد. طراحی دقیق و ظریف این فیکسچرها کمک می‌ کند تا عمل جایگزینی ایمپلنت در استخوان سریع ‌تر انجام شود و مدت زمان ترمیم استخوان و جوش خوردن ایمپلنت با آن نیز کمتر باشد. دهانه این فیکسچر ها را طوری طراحی کرده اند که از نفوذ باکتری و میکروب و تحلیل رفتن استخوان فک جلو گیری می کند.

BEGO Semados Mini-Line

این نوع ایمپلنت دارای نوکی تیز و ظریف است که برای افرادی که تراکم استخوانی کمی دارند مناسب است. روی بدنه این ایمپلنت رزوه های ریز و موازی وجود دارد که موجب می شود اتصال پایه ایمپلنت با استخوان فک سریع تر و محکم تر باشد. ایمپلنت های سایز مینی عموما برای دندان های جلو و افرادی که دارای تراکم استخوان کم هستند استفاده می شود.

Bego PI-LINE

این نوع ایمپلنت نیز دارای طراحی منحصر به فردی است که موجب اتصال سریع و ترمیم استخوان در مدت زمان کوتاه تری می شود. این ایمپلنت را برای موارد خاص و با تشخیص پزشک برای درمان انتخاب می تمایند.

سطح فیکسچر در تسریع روند درمان تاثیر مهمی دارد. شکل ظاهری و تعداد و عمق شیارهایی که بر روی آن قرار دارد مشخص می ‌کند که طول درمان چقدر است و چه مدت زمان نیاز است تا ایمپلنت با استخوان جوش بخورد. هر قدر مدت زمان ادغام ایمپلنت با استخوان فک کوتاه‌ تر باشد درصد موفقیت عمل کاشت ایمپلنت بیشتر خواهد بود. به همین دلیل در هر فرد بسته به شرایط استخوان و تراکم آن از ایمپلنت ‌های مختلفی استفاده می ‌شود.

برای اطلاع بهتر از این که کدام ایمپلنت مناسب درمان شماست باید مورد معاینه دقیق توسط دندان پزشک ماهر و متخصص قرار گیرید تا پزشک با توجه به شرایط سلامت دهان و دندان شما و شرایط استخوان فک شما بهترین ایمپلنت را برای درمانی موفقیت آمیز به شما پیشنهاد داده شود.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.