خرید سررسید ۱۴۰۳ | چاپ سررسید با ارزان ترین قیمت

0

با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال، بازار چاپ انواع سررسید تبلیغاتی یا سفارشی نیز رونق بسیار بالایی می گیرد. یکی از فاکتورهای مهم کسب و کارها هنگام سفارش این ابزار تبلیغاتی، قیمت است. این امر باعث شده تا بسیاری از کاربران برای خرید سررسید دنبال نمونه های ارزان قیمت و کاربردی باشند. شاید برای بسیاری از افراد نیز این سوال پیش آید که در حال حاضر امکان سفارش یک سررسید ارزان قیمت وجود دارد؟ پاسخ این سوال بله است چون کاربر می تواند با تغییر برخی از ویژگی های این محصول، آن را با قیمتی مناسب اما باکیفیت تهیه کند. در ادامه به بررسی برخی از نکات مهم در خرید سررسیدهای ارزان می پردازیم.

انواع جلد سررسید

یکی از مهمترین بخش هایی که می تواند روی قیمت سررسید ارزان تاثیر داشته باشد، نوع جلدی است که برای این ابزار انتخاب می شود. امروزه از مواد متنوعی برای بخش جلد استفاده می‌کنند که دست کاربر را برای انتخاب یک نمونه مناسب و البته ارزان باز نگه داشته است. انواع جلدهایی که می توان در چاپ یا تهیه سررسیدها استفاده کرد، شامل موارد زیر می باشند:

  • جلدهای سلفونی
  • کاربرد جیر در ساخت جلد
  • چرم مصنوعی
  • چاپ گالینگور

یکی از بهترین انتخاب هایی که می توان برای قسمت جلد یک سررسید ارزان داشت، مواد سلفونی است. این جلد دارای تنوع بسیار بالایی از لحاظ طرح و رنگ است که قیمت تمام شده این ابزار را به صور قابل توجهی کاهش می‌دهد. نمونه های جیر و چرم نیز کاربرد گسترده ای در انواع سررسیدهای ارزان قیمت دارند چون قابلیت استفاده از انواع نمونه‌های متنوع آن وجود دارد. جلدهای گالینگور نیز از مواد پی وی سی ساخته می شوند که مقاومت بسیار بالایی نیز دارند. امکان درج لوگو به صورت طلاکوب یا چاپ داغکوب نیز روی جلدهای گالینگور امکان پذیر است.

قیمت سررسید ۱۴۰۳ | چاپ سررسید شرکتی

امکان چاپ انواع سررسید ارزان در ابعاد و سایزهای مختلف وجود دارد. مراکز سفارش دهنده با توجه به نیاز مخاطبان خود می توانند مناسب ترین آن را انتخاب کنند. یکی از مواردی که روی قیمت تمام بخش های این ابزار تاثیر دارد، سایز و ابعادی است که در ساخت محصول به کار می رود. انتخاب یک سایز کوچکتر یا استاندارد در سررسیدها باعث می‌شود تا کاغذ و جلد کمتری مصرف شود که خود باعث کاهش مبلغ هزینه می‌شود. البته باید این نکته را نیز ذکر کرد که انتخاب سایزهای کوچک در سررسیدها برای تمام حوزه ها امکان پذیر نیست. کسانی که می خواهند محصولی با قیمت مناسب طراحی کنند و شرایط سفارش این ابزار در ابعاد کوچک یا متوسط را نیز دارند، می توانند از این فاکتور استفاده کنند.

سررسید تبلیغاتی

 

انواع صحافی سررسید | تاثیر مستقیم صحافی در قیمت

یکی دیگر از مراحل مهم در چاپ سررسید ارزان قیمت، انتخاب نوع صحافی محصول است. در اکثر نمونه های نفیس و گران قیمت از صحافی ته دوخت که ماندگاری بالایی دارد، استفاده می شود. رنج قیمت این صحافی در چاپ سررسیدها نسبت به سایر روش ها بالاتر است که باعث افزایش قیمت تمام شده محصول نیز می شود. افرادی که دنبال چاپ سررسیدهای ارزان و به صرفه هستند، می توانند روش های فنری و چسب را انتخاب کنند. بعد از روش ته دوخت، صحافی فنری ماندگاری بالاتری داشته که باعث افزایش راحتی استفاده از سررسید نیز می شود. در انتها نیز می توان از صحافی چسب استفاده کرد. روش چسب نسبت به سایر روش ها دوام و ماندگاری کمتری داشته ولی قیمت آن ارزان تر است.

طراحی سررسید ارزان

طراحی صفحات داخلی و خارجی در انواع سررسید ارزان، متغیر است که به سلیقه و شرایط کاربران بستگی دارد. در سررسیدها می توان طراحی صفحات داخلی را به صورت یک برگ برای یک روز، دو روز در یک برگه یا فقط روزهای پنجشنبه و جمعه در یک صفحه را ایجاد کرد. انتخاب هر کدام از این طراحی ها روی میزان کاغذ مصرفی سررسید و در نهایت قیمت تمام شده آن تاثیرگذار است. در طراحی هایی که در هر صفحه دو روز قرار گرفته می شود، کاغذ کمتری مصرف شده که باعث کاهش هزینه ها و قیمت تمام شده سالنامه نیز خواهد شد.

انواع کاغذ سررسید و سالنامه

امکان انتخاب مناسب ترین نوع کاغذ در چاپ یک سررسید سفارشی وجود دارد که برای نمونه های ارزان قیمت باید سراغ کاغذ ارزان نیز رفت. کاغذ یکی از مهمترین فاکتورهای چاپ سررسیدها به شمار می آید که درصد بالایی از قیمت محصول را مشخص می کند. در چاپ این ابزار تبلیغاتی می‌توان از کاغذهای گلاسه، تحریر سفید و کرم استفاده کرد که تحریر سفید نسبت به سایر موارد ارزان‌تر است. بسیاری از کاربرانی که دنبال سفارش یا خرید سررسیدهای ارزان هستند باید نسبت به نوع کاغذ خود دقت لازم را داشته باشند.

چاپ سررسید ۱۴۰۳ | خرید سالنامه ۱۴۰۳

امکان چاپ سررسید ارزان در دو دسته بندی ساده و تبلیغاتی وجود دارد که هدف اکثر کاربران، خرید نمونه های تبلیغاتی می باشد. مانند سایر بخش ها در تهیه سررسیدهای ارزان، امکان استفاده از روش های طراحی و تبلیغاتی گوناگون نیز وجود دارد. تنوع در اجرای روش های مختلف تبلیغات باعث ایجاد هزینه های متنوعی نیز شده است. این شرایط باعث می شود تا کاربران با توجه به بودجه ای که دارند، به صرفه ترین روش تبلیغات را انتخاب کنند. برای انتخاب یک تبلیغات ارزان و البه تاثیرگذار با توجه به بودجه‌ای که کاربران در نظر گرفته‌اند، بهتر است با کارشناسان مراکز تولیدی مشورت کرد. این افراد با توجه به تجربه ای که دارند، بهترین ایده ها را به سفارش دهندگان یا خریداران می دهند.

برای طراحی یک سررسید ارزان و مقرون به صرفه بهتر است سراغ طراحی های پیشرفته و مدرن برای تبلیغات نروید. امروزه از طراحی های فانتزی مختلفی برای ایجاد طرح و نمونه های خاص در سررسیدها استفاده می شود که هزینه های بالاتری نیز دارند. جدا از سبک و به روز بودن بازاریابی در سالنامه‌ها، تاثیرگذاری آن اهمیت دارد که معمولا با توجه به نوع حوزه و مخاطب صورت می‌گیرد. انتخاب مناسب ترین روش بازاریابی با توجه به نیاز و شرایط مخاطبان، باید توسط افراد کارشناس انجام شود.

چاپ سررسید ارزان با کیفیت

یکی از مواردی که هنگام شنیدن عبارت سررسید ارزان به گوش اکثر ما می رسد، کیفیت پایین آن است که البته صد در صد نیست. تجربه ثابت کرده که هنگام خرید یک محصول ارزان نباید توقع بسیار بالایی نیز از آن داشت که در مورد سررسیدها نیز شرایط به همین صورت است. ولی در حال حاضر با توجه به تنوع بالای مواد اولیه برای ساخت سالنامه‌ها، امکان طراحی و ساخت محصولاتی با کیفیت مناسب و قیمت ارزان وجود دارد. بسیاری از مجموعه‌های چاپ توانسته اند سررسیدهای استاندارد ولی قیمت مناسب تولید کنند که رضایت کاربر و مصرف کننده را نیز جلب کرده است.

 سررسید تبلیغاتی

 

مرکز خرید سررسید در تهران | چاپ سررسید تبلیغاتی

امکان چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان به بسیاری از کسب و کارهای کوچک این امکان را می‌دهد تا با حداقل هزینه از این ابزار استفاده کنند. این نکته را باید در نظر داشت که برای کسب نتیجه مطلوب در استفاده از ابزارهای تبلیغاتی مثل سررسید، نیازی به سفارش چاپ نمونه های گران قیمت وجود ندارد. یک سررسید کاربردی که بتواند نیاز مخاطب را پوشش داده و در آن از طراحی مناسب و مواد اولیه استاندارد استفاده شده باشد، نتیجه بهتری ایجاد خواهد کرد. در مقابل چاپ یک سررسید گران قیمت که نمی تواند نیاز مخاطب را پوشش دهد، نتیجه ای جز سوخت انرژی و هزینه نخواهد داشت.

یکی از معتبرترین مراکز فعال در زمینه چاپ انواع سررسید و تقویم رومیزی، مجتمع چاپ و بسته بندی پارت می‌باشد که در این مجموعه، امکان خرید سررسید عمومی و از پیش آماده و همچنین سفارش سررسید اختصاصی در تیراژ بالا و به صورت عمومی وجود دارد. یکی از مهمترین ویژگی های سفارش سررسید از پارت چاپ این بوده که در این مجتمع، تمامی پارامترهای طراحی سررسید تبلیغاتی، اعم از نوع جلد، قطع سررسید، نوع کاغذ، نوع صحافی، نوع شمارش تاریخ، چاپ لوگو، چاپ ترام، چاپ طرح های دلخواه و سفارشی، اختصاصی سازی روبان و آستر، و چاپ لت تبلیغاتی در ابتدای سررسید با تعداد نامحدود و … را طبق سلیقه خودتان می توانید اعمال نمایید. در پارت چاپ، امکان سفارش سررسید اختصاصی به شکل ست با انواع تقویم رومیزی نیز برای شما فراهم شده است که می‌توانید این محصولات را در قالب ست های هدیه مدیریتی و تبلیغاتی با جعبه هاردباکس های شکیل سفارش دهید. جهت مشاهده نمونه های سررسید و سالنامه اختصاصی تولید شده توسط پارت و همچنین دریافت مشاوره رایگان در رابطه با سفارش و خرید سررسید، می توانید به وبسایت این مجموعه به نشانی partchap.com مراجعه فرمایید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ برای دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان تماس بگیرید.

5/5 - (3 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.