چاپ ماگ تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی ارزان در فروشگاه هدایای تبلیغاتی شهرگیفت

0

به گزارش کارشناسان حوزه خرید هدایای تبلیغاتی ، ماگ تبلیغاتی یا همان لیوان تبلیغاتی یکی نوعی از هدایای تبلیغاتی ارزان و بسیار پربازده میباشد که فروشگاه شهرگیفت دارای انواع ماگ ، تراول ماگ های تبلیغاتی است.

اگر به دنبال یک هدیه خاص و ماندگار برای کسب ‌وکار خود هستید، باید این نکته را بدانید که امروزه در ادارات و سازمان ها و محل کسب و کار کارمندان از ماگ و لیوان های تبلیغاتی استفاده میکنند و ماگ نیز مانند سررسید و خودکار تبلیغاتی یکی از هدایای سازمانی مورد استفاده در سازمان ها و شرکت ها است.

در دنیای رقابتی امروز، توجه به تبلیغات از جمله  قیمت سررسید و جذب مشتریان بسیار حائز اهمیت است. همه افراد از مزایایی که محصولات تبلیغاتی با کیفیت بالا ایجاد می‌کنند، آگاهی کامل دارند. با اثبات اینکه برای مشتریان خود ارزش قائل هستید، می‌توانید روابط بین خود را تقویت کنید؛ امری که منجر به افزایش فروش و وفاداری بیشتر مشتری می‌شود. هنگامی که بودجه بازاریابی کمی دارید، باید محصولات تبلیغاتی مناسبی انتخاب کنید که با اهداف مالی شما مغایرت نداشته باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، چاپ ماگ تبلیغاتی به دلیل مقرون به صرفه بودن، انتخابی فوق­العاده برای یک ابزار بازاریابی قوی است.

خودکار تبلیغاتی ارزان

کاماپرس در این گزارش به بیان چند مزیت در رابطه با این موضوع ‌پرداخته است.

ماگ تبلیغاتی؛ یک هدیه کاربردی و اثربخش در تبلیغاتی است!

اولین مزیت ماگ یا همان لیوان تبلیغاتی، کاربردی بودن آن است. هنگامی که مشتریان بالقوه، محصولات تبلیغاتی دکوری دریافت می‌کنند، احتمالا آن را در کمد خود قرار می‌دهند؛ جایی که ممکن است دیده نشود و برند شما را به فراموشی بسپارد. یا حتی بدتر از آن، در صورتیکه هدیه شما مطابق سلیقه آن‌ها نباشد، ممکن است مستقیما به سطل زباله هدایت شود.

چاپ ماگ تبلیغاتی در انواع مختلف و متناسب با نیاز و برند شما این امکان را می‌دهد که کسب‌وکار خود را به نمایش بگذارید و مشتریان بالقوه را تشویق کنید تا به شما فکر کنند.

انواع ماگ و استکان تبلیغاتی شهرگیفت

ماگ ها به انواع گوناگونی تقسیم میشوند که در زیر به مهمترین آنها اشاره میکنیم.

 قیمت سررسید شهرگیفت

  • ماگ شیشه ای تبلیغاتی
  • ماگ سرامیکی تبلیغاتی
  • تراول ماگ تبلیغاتی
  • فلاسک و دمنوش ساز
  • فرنچ پرس
  • ماگ خاص
  • استکان تبلیغاتی

تراول ماگ تبلیغاتی هدیه ای برای تثبیت برندسازی

تراول ماگ تبلیغاتی، زیر مجموعه ای از دسته بندی لیوان تبلیغاتی است، محصولی بی‌نظیر است که همزمان با ارائه خدمات شگفت‌انگیز به مشتریان شما، برند و نام شرکتتان را به طور مداوم به یاد می‌آورد هدیه ای عالی برای هدایای تبلیغاتی شرکتی است.

 

لیست قیمت ماگ تبلیغاتی شهرگیفت

  1. قیمت لیوان تبلیغاتی شیشه ای(ماگ شیشه ای تبلیغاتی)

قیمت ماگ های شیشه ای دسته دار 36 تا 1000 عدد:  36,000 تا 40,000 تومان

  1. قیمت لیوان تبلیغاتی حرارتی(ماگ هیتردار)

قیمت ماگ های هیتردار جعبه بزرگ 36 تا 200 عدد:  325,000 تومان

برای دریافت لیست قیمت کامل و کاتالوگ ماگ تبلیغاتی به سایت شهرگیفت مراجعه بفرمایید.

انتقال موثر و نمایش هویت بصری برند توسط لیوان تبلیغاتی

دومین مزیت چاپ ماگ تبلیغاتی در مقایسه با سایر هدیه‌ها، تنوع موجود در آن است. با دیگر محصولات تبلیغاتی، گزینه‌های سفارشی­سازی زیادی دریافت نمی‌کنید، اما با استفاده از یک ماگ می‌توانید سبک، رنگ، لوگو و پیام رسانی را انتخاب کنید تا نماینده هویت بصری از کسب‌وکار شما باشد.

نکات مهم برای خرید لیوان تبلیغاتی

قیمت همیشه و در تمامی محصولات یکی از عامل ها مهم در خرید است. اما به یادداشته باشید که نباید فقط و فقط ملاک خرید قیمت باشد. در زیر به برخی از نکات مهم خرید اشاره میکنیم.

 

نوع لیوان: قبل از خرید استکان تبلیغاتی، نوع مورد نظر خود را تعیین کنید. آیا به دنبال لیوان استاندارد، حرارتی یا دسته دار هستید؟ هر کدام از این انواع لیوان‌ها مزایا و معایب خود را دارند، بنابراین بهتر است با توجه به نیازهای خاص خود انتخاب کنید.

جنس و کیفیت: قبل از خرید، اطمینان حاصل کنید که لیوان تبلیغاتی انتخابی شما از جنس با کیفیتی تولید شده است. لیوان‌های با جنس مرغوب، درازمدت‌تر و مقاوم‌تر هستند و به شما کمک می‌کنند تا تبلیغات شما برای مدت طولانی مشاهده شود. بهترین مارک ماگ مسافرتی عنوان مقاله ایست که میتواند در این زمینه به شما کمک کند.

طرح و ظاهر: در انتخاب لیوان تبلیغاتی، به طرح و ظاهر آن نیز توجه کنید. طرحی جذاب و متناسب با نوع کسب و کار شما، به شما کمک می‌کند تا تبلیغات موثرتری داشته باشید. همچنین، اگر می‌خواهید لوگو و نام شرکت خود را روی لیوان قرار دهید، مطمئن شوید که ظاهر و طرح لیوان برای قرارگیری این اطلاعات مناسب است.

یک انتخاب مقرون به صرفه با خرید ماگهای تبلیغاتی ارزان

ماگ تبلیغاتی، یکی از مقرون به صرفه‌ترین محصولات تبلیغاتی موجود در بازار است. به طورکلی، در صورتیکه به دنبال یک ایده و کالای ارزان با مارک تجاری خود هستید تا بازدهی عالی را برای شما به ارمغان بیاورد، ماگ تبلیغاتی بهترین انتخاب است.

قیمت ماگ سرامیکی سفید

قیمت ماگ سرامیکی سفید بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله اندازه، طرح چاپ شده و تعداد سفارش. در صورتیکه می‌خواهید یک ماگ سرامیکی سفید با طرح دلخواه سفارش دهید، بهتر است با چاپگری معتبر و متخصص در زمینه چاپ ماگ‌های سرامیکی تماس بگیرید و قیمت نهایی را مشاوره کنید. همچنین، در برخی از فروشگاه‌های آنلاین نیز می‌توانید ماگ‌های سرامیکی سفید با قیمت‌های مختلف را پیدا کنید.

بهترین قیمت چاپ ماگ تبلیغاتی در فروشگاه شهرگیفت

اگر با این مطلب موافقید که چاپ ماگ تبلیغاتی و تراول ماگ بهترین هدیه برای مشتریان است، فروشگاه”شهرگیفت” در این زمینه شش نوع از مقرون به صرفه‌ترین چاپ ماگ تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می‌کند؛ این مجموعه به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند که با ایجاد ماگ‌های زیبا، با مقرون به صرفه­ترین قیمت به اهداف بازاریابی خود دست یابند.

وبسایت شهرگیفت انواع گوناگونی از ماگ‌های فلزی، شیشه‌ای، تراول ماگ، فلاسک، فرنچ پرس و امثال آن را جهت خرید به بهترین قیمت گذاشته است. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌ بر وبسایت https://shahregift.com/product-category/selling-promotional-gifts/mag/ از طریق شماره تلفن 09028253215 با کارشناسان این مجموعه در پیام رسان واتساپ، تلگرام و ایتا و همچنین با شماره های 02186031550 و 86031496  در ارتباط باشند.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.