قیمت و خرید فرش ماشینی 700 شانه ارزان تر از درب شرکت

0

فرش ماشینی 700 شانه خیلی ارزان:

بارها و بارها در مورد فرش ارزان قیمت تبلیغاتی شنیده اید، اما باید به این موضوع دقت داشته باشید که هر فرش ارزان قیمتی دارای کیفیت عالی نیست و شما با توجه به چند نکته مهم می توانید فرش ماشینی با کیفیت عالی را خریداری نماید.در این مقاله قصد داریم در مورد فرش ماشینی 700 شانه خیلی ارزان نکات جذابی را بیان کنیم، خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

خصوصیات فرش 700 شانه با کیفیت :

همانطور که می دانید فرش 700 شانه جزء اولین فرش هایی است که بعد از فرش ها ی350 و 500 شانه در شرکت فرش های کاشان تولید شد، این فرش دارای تراکم و شانه پایین و الیاف با کیفیت است.ارتفاع الیاف فرش ها ی700 شانه 10 میلی متر است و در برابر حرارت دارای درجه مقاومتی بالایی است. معمولا الیاف فرش های 700 شانه ماشینی از آکریلیک درجه یک است. این فرش ها درای پرز دهی بسیار کم و بسیار نرم و لطیف هستند.فرش های 700 شانه در تنوع رنگ بی نظیر و درخشندگی خاص و منحصر به فردی دارند.

تراکم فرش ها ی700 شانه :

فرش های 700 شانه در دو تراکم 2100 و 2550 تولید می شود و در کاشان یکی از قالی ها و فرش های ماشینی ارزان قیمت فرش 700 شانه است و علت اصلی آن تراکم پایین و عدم استفاده نخ زیاد در آن می باشد.البته این فرش ها از نظر کیفیت ایده آل است، چون مواد اولیه که در بافت آن استفاده می شود، باکیفیت و درجه یک هستند ولی میزان استفاده آن کم است.و این یکی از مواردی است که تولید کنندگان فرش کاشان به آن بسیار اهمیت می دهند و فرش ها ارزان قیمت و با کیفیت عالی را تولید می کنند و در بین عامه مردم فرش های 700 شانه به عنوان فرش های ارزان قیمت و با کیفیت شناخته شده است و اولین انتخاب برای خرید هستند.

فرش ارزان قیمت

خرید فرش 700 شانه با کیفیت با قیمت ارزان :

بله درست خواندید شما می توانید فرش های 700 شانه را با قیمت مناسب و ارزان تر از همه جا خریداری نمایید.ولی به شرطها و شروطه ها، شاید بارها این ضرب المثل را شنیده اید که هیچ ارزانی بی علت نیست و هیچ گرونی بی لذت نیست، اما در مورد فرش های 700 شانه با کیفیت ایرانیان این ضرب المثل صدق نمی کند. بعضی از فرش های تولیدی شرکت های فرش ممکن است تولید آن متوقف شده باشد و یا طرح آن مورد استقبال واقع نشود و یا به اصطلاح ته انباری باشد و یا مشکلی در ابعاد داشته باشد. و فرش در ابعاد استاندارد تولید نشود، این موضوع موجب می شود که فرش های با کیفیت و مرغوب با قیمتی پایین تر از درب کارخانه عرضه شود. و شما می توانید فرش های ماشینی با کیفیت و عالی را حتی زیر قیمت کارخانه تهیه نمایید.

آیا فرش های ته انباری عیب دارند؟

خیر! فرش های ته انبار ی به هیچ عنوان در بافت و مراحل آهار آن مشکل و عیبی وجود ندارد و هیچ نوع پارگی در بافت فرش مشاهده نمی کنید. و الیاف درجه 1 در بافت و تولید این فرش ها استفاده می شود، تنها نکته ای که این فرش ها دارند این است که مدتی در نمایشگاه بوده و به علت تعویض طرح ها و فرش های نمایشگاه به انبار منتقل می شود و یا ابعاد آن غیرا استاندارد است و ممکن است بافت این نوع طرح ها و فرش ها به علت عامه پسند نبودن متوقف شده باشد.

تفاوت  الیاف فرش های ارزان قیمت :

دقت داشته باشید که بعضی از افراد سودجو فرش های بدون کیفیت و دارای الیاف پلی استر را تحت عنوان فرش های باکیفیت و صد در صد آکریلیک در معرض فروش می گذارند. پس در زمان خرید فرش های ارزان قیمت دقت داشته باشید که فرش های باکیفیت تولید شده دارای گواهی نامه کیفیت کالا و شناسنامه معتبر و ضمانت نامه باشند، نا گفته نماند در پشت فرش و در برچسب چسبانده شده زیر فرش تمام اطلاعات فرش و آدرس شرکت بافنده باید ذکر شده باشد. داشتن مواد اولیه با کیفیت در فرش ها و قالی های ماشینی موجب استحکام و دوام فرش می شود و نباید به حرف افراد سودجو اهمیت بدهید که در زمان خرید فرش ارزان قیمت عنوان می کنند فرش ارزان قیمت نیازی به ضمانت نامه ندارد.

قالی و فرش ماشینی ارزان تر از درب کارخانه را از کجا بخرم ؟

برای تهیه فرش های ارزان و با کیفیت کافی است به سایت فرش ایرانیان مراجعه و کلکسیونی از زیبا ترین و مرغوب ترین فرش ها و قالی های ماشینی را مشاهده و خریداری نمایید.فروشگاه اینترنتی فرش ایرانیان مجموعه ای از باکیفیت ترین فرش های 700 شانه تراکم2550 در 10 رنگ 100% آکریلیک می باشد، ابعاد این فرش ها در سایزهای استاندارد 6 ، 9 و 12 متری موجود می باشد. و قیمت همه فرش ها طبق تمام فاکتورهای خاص و استاندارد در اختیار خریداران و مشتریان قرار می گیرد و در این فروشگاه می توانید قالی و فرش ماشینی به قیمت درب کارخانه و گاهی اوقات حتی ارزان تر از قیمت دیگر شرکت ها و زیر قیمت کارخانه ، فرش مورد علاقه خود را تهیه نمایید.

جهت مشاهده سایت فرش ایرانیان به آدرس https://iraniancarpet.co مراجعه فرمایید.

 

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.