امتیاز مسکن ملی پرند

امتیاز مسکن ملی پرند یک مجموعه از آپارتمان های مسکونی در شهر پرند است که به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های ساختمانی و مسکن کشور، در زمینه ساخت، خرید، فروش، رهن و اجاره ملک‌های مسکونی و تجاری معروف شده است. این پروژه با هدف توسعه مسکن مورد نیاز مردم، ارائه خدمات و تسهیل در دسترسی به مسکن با قیمت مناسب در شهر پرند تاسیس شده است. همچنین مسکن ملی پرند با ارائه اقساطی مسکن و وام‌های مسکن، فرصتی را برای دسترسی آسان‌تر به مسکن برای افرادی که دسترسی به مسکن مناسب برای آن‌ها مشکل است، فراهم می‌کند.

متراژ امتیاز مسکن ملی پرند

متراژ آپارتمانی که مسکن ملی پرند در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، بسته به نوع ملک و محل قرار گیری آن، متفاوت است. این پروژه در زمینه ساختمانی و مسکن، در قسمت های متنوعی فعالیت دارد که شامل ساختمان‌های مسکونی و تجاری با متراژ‌های مختلف می‌شود. به طور کلی، مساحت مسکن‌های ملی پرند برای واحدهای مسکونی می‌تواند از ۵۰ مترمربع تا ۲۰۰ مترمربع یا بیشتر نیز باشد. البته این متراژ به عواملی مانند تعداد اتاق‌ها، تعداد واحدهای هر طبقه، سطح واحدها، نوع واحد، زمین‌های در اختیار شرکت و … بستگی دارد. بنابراین برای دقیق‌تر دانستن متراژ مسکن ملی پرند برای مورد خاص خود، می‌توانید با مشاورین املاک در منطقه شهر پرند تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

قیمت امتیاز مسکن ملی پرند

قیمت امتیاز مسکن ملی پرند بستگی به نوع ملک، موقعیت جغرافیایی و شرایط بازار مسکن دارد و به طور کلی قیمت هر مترمربع مسکن‌های این شرکت بازاریابی شده برای واحدهای مسکونی معمولا در محدوده‌ای از ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان است.البته باید توجه داشت که قیمت‌ها متغیر بوده و هر لحظه ممکن است تغییر کنند و بسته به شرایط بازار، محل قرارگیری مسکن و ویژگی‌های آن ممکن است با اختلاف قابل توجهی افزایش یا کاهش یابد. همچنین شرکت مسکن ملی پرند برای کاهش هزینه‌های مشتریان خود، اقساطی مسکن و وام‌های مسکن با شرایط ویژه‌ای را نیز ارائه می‌دهد که می‌تواند برای بعضی از مشتریان جذاب باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت‌ها و شرایط پرداخت، می‌توانید با مشاورین املاک منطقه شهر پرند تماس بگیرید سوال کنید.

مسکن ملی پرند بهتر است یا هشتگرد

تصمیم گیری در مورد اینکه مسکن ملی پرند بهتر است یا هشتگرد، بستگی به نیازها و اولویت‌های شما دارد. هر دو شهر دارای مزایا و معایب خود هستند و این موارد باید با توجه به نیازهای شما ارزیابی شوند. اگر به دنبال خرید یا اجاره مسکن در شهری مانند تهران، کرج و … هستید، می‌تواند یک گزینه خوب برای شما باشد. از طرفی، هشتگرد یکی از شهرهای حومه تهران است که به دلیل فاصله کمتر با مرکز تهران، هزینه‌های کمتر مسکن و زندگی، هوای پاکتر و خلوت‌تری نسبت به تهران، برخی از مزایای خود را دارد. همچنین در این شهر امکاناتی مانند بیمارستان‌ها، مراکز خرید، فضاهای سبز، مدارس و … وجود دارد. بنابراین، در انتخاب بین مسکن ملی پرند و هشتگرد، باید نیازها و اولویت‌های خود را بررسی کرده و با مشاوره کارشناسان مسکن، تصمیم گیری کنید.

مسکن ملی پرند کجاست؟

آپارتمان های مسکن ملی پرند در شهر پرند،فاز ۰ ، فاز ۳ جنوب، فاز ۶ و فاز ۷  واقع شده است.

مسکن ملی پرند چند طبقه است

images_1714424786_66300bd234845.png

پروژه مسکن ملی پرند، یک پروژه مسکونی با چندین بلوک مسکونی است. هر بلوک مسکونی ممکن است به تعداد طبقات مختلفی از جمله ۷ طبقه، ۱۰ طبقه، ۱۴ طبقه و ۱۸ طبقه ساخته شود. از طرف دیگر، تعداد واحدهای مسکونی هر بلوک نیز ممکن است متفاوت باشد. در کل، پروژه مسکن با توجه به اینکه یک پروژه بزرگ و گسترده است، شامل بلوک‌های مسکونی با تعداد طبقات و واحدهای مختلفی است.

در ابتدا لازم است بدانید که متقاضیان امتیاز مسکن ملی پرند در کنار دریافت تسهیلات، باید بخشی از پول ساخت را خودشان تأمین کنند. به این پول که در قالب چند قسط و طبق زمان‌بندی واریز می‌شود، آورده اولیه می‌گویند. جزئیات دقیق واریز آورده مسکن ملی پرند ۱۴۰۲ توسط متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن به تازگی مشخص شده است. برای مثال، متقاضیان مسکن ملی در املاک پرند باید آمادگی پرداخت ۱۰ قسط حدود ۴۰ میلیون تومانی را داشته باشند؛ در پروژه املاک پرند، متقاضیان علاوه بر وام ۴۵۰ میلیونی، باید در ۱۰مرحله، ۴۰۰ میلیونتومان آورده واریز کنند، هر بار ۴۰ میلیون تومان.

آورده اولیه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن به حسابی که آن‌ها به‌نام خود در بانک افتتاح کرده‌اند واریز می‌شود و سازندگان براساس زمان‌بندی اعلام شده می‌توانند از آن پول برداشت کنند و مراحل ساخت و توسعه واحد‌ها را پیش ببرند.

برنامه زمان‌بندی و رقم واریزی آورده مسکن ملی پرند۱۴۰۲ متقاضیان در سایر پروژه‌ها، جداگانه محاسبه و اعلام می‌شود.

مبلغ اقساط وام ۵۵۰ میلیونی مسکن ملی پرند در حال حاضر و در سال جاری مبلغ وام مسکن ملی املاک پرند تا ۵۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و بازپرداخت آن به صورت پلکانی می باشد. بر اساس آخرین اطلاعیه از سوی شورای عالی مسکن وام ۵۵۰ میلیونی در تمامی شهر های کشور قابل اجرا بوده ویکسان می باشد.

سقف وام نهضت ملی مسکن در حالی به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافته که قرار است بازپرداخت این تسهیلات به‌صورت پلکانی محاسبه شود.جدول واریزی مسکن ملی پرند برای وام ۵۵۰ تومانی از حدود ۹ میلیون و پانصد آغاز شده و تا آخر به مبلغ ۱۶ میلیون و ششصد نیز خواهدرسید.همچنین سود این وام در حدود ۲ میلیارد و ۵۰۸ میلیون تومان می باشد و کل مبلغ واریزی مسکن ملی پرند برای این وام در حدود ۳میلیارد و ۵۸ میلیون و ۵۵۶ هزار تومان می باشد.

احتمال افزایش رقم آورده مسکن ملی ۱۴۰۳ رقم‌ آورده اولیه متقاضیان در اصطلاح «علی‌الحساب» محاسبه شده و در آینده احتمال افزایش آن با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی وجود دارد. آورده اولیه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن پرند، در حال حاضر با احتساب هزینه‌های ساخت سال گذشته که حدود هشت میلیون تومان بود، پیش‌بینی شده است. محاسبات جدید نشان می‌دهند هزینه ساخت در سال ۱۴۰۲، با توجه به تورم بخش مصالح ساختمانی تا متری شش میلیون تومان بالا رفته است.

در این صورت رقم آورده اولیه متقاضیان هم از ۴۰۰ میلیون به ۵۶۰ میلیون تومان می‌رسد و این روند افزایش تا زمان تحویل واحد‌ها ادامه پیدا خواهد کرد که در سایت مسکن ملی اطلاع رسانی خواهد شد.

لوکیشن پروژه و ساختمان از دیگر مواردی است که روی قیمت خانه و امتیاز آن اثر مستقیم می گذارد.با توجه به اینکه پرند شهر تازه تاسیس محسوب می شود هنوز هم وجود ساختمان های نیمه کار و محیط های کارگاهی در برخی نقاط آن مشاهده می شود.بنابراین ساختمان هایی که در مناطق پر امکانات تر قرار گرفته اند با قیمت بالاتری خرید و فروش می شوند.

images_1714424874_66300c2a7f1e3.png

خرید امتیاز مسکن ملی شهر پرند چگونه ارزیابی می شود؟

از آنجا که حدود بیست هزار نفر برای امتیاز مسکن ملی نام نویسی کرده اند،می توان ادعا کرد خرید و فروش امتیاز مسکن ملی شهر پرند بسیار بالا است.خوشبختانه پروژه های مسکن ملی بسیاری در این شهر استارت خورده است.طرح هایی مثل نهضت مسکن ملی پرند،مسکن ملی پرند،اقدام ملی مسکن پرند،و…در این شهر به اجرا درآمده است.زمان زیادی نمی گذرد که از این شهر به عنوان پایتخت مسکن مهر ایران نام ببرند.شاهد این ادعا ،جمعیت زیادی است که طی پنج سال گذشته وارد این شهر شده اند.آمار نشان می دهد در بین تمام شهر های ایران بیشتر نرخ رشد مهاجر پذیری متعلق به این شهر بوده است.

ناگفته نماند،تاکنون حدود صدهزار واحد مسکن مهر ساخته شده و خرید امتیاز مسکن ملی شهر پرند همچنان گرم و پررونق است.این حجم از ساخت و ساز ها در یک شهر بی نظیر بوده و نشان دهنده پتانسیل خوب آن برای رشد و آبادانی بیشتر در این شهر است.افراد خوش فکر و آتیه نگری که به دنبال سرمایه گذاری در این شهر هستند،به خوبی از کیفیت مولفه های خارجی و داخلی این شهر طلایی اطلاع دارند.

نزدیکی به فرودگاه بین المللی،مترو و دسترسی به آزادراه تهران _ ساوه از جمله مزایای شهر پرند است.

اسامی پروژه های مسکن ملی شهر پرند

پروژه های مسکن ملی پرند در فاز های صفر ، سه ، شش و هفت پرند درحال ساخت می باشد که اسامی پروژه ها به ترتیب زیر می باشد :

اسامی مسکن ملی پرند فاز ۰

پروژه پارس سرزمین ماهان فاز صفر

پروژه پارس سرزمین ماهان(کنسرسیوم) صفر

آدرس:جنب پارک شهدای هسته ای فاز صفر پرند

پروژه مسکن ملی ایثارگران (بنیادشهید۱۰۰۰واحدی)فاز صفر

پروژه ۱۴۵ هکتاری فاز صفر پرند

پروژه هنرمندان فاز صفر پرند

آدرس:فاز ۰ بلوار امام خمینی(بلوار چهارباغ)

اسامی مسکن ملی پرند فاز ۳

پروژه امام حسن فاز ۳ جنوبی (شرکت بناسازان سیاح)

پروژه قرارگاه امام حسن مجتبی فاز ۳

آدرس:پرند فاز ۳ جنوبی بلوار حافظ

(جنب پروژه کارکنان  عمران)

اسامی مسکن ملی پرند فاز ۶

پروژه مسکن ملی قلعه لرستان فاز ۶

پروژه مسکن ملی مجتمع مسکونی۴۰۰ واحدی اقدام ملی هگمتانه فاز ۶

پروژه مسکن ملی مجتمع مسکونی فرهنگیان۵۰۰ واحدی(توسعه گران عمران) فاز ۶

پروژه مسکن ملی مجتمع مسکونی ثمین۱۹۲ واحدی

(پویان بتن سامان) فاز ۶

مجتمع مسکونی هگمتانه مسکن ملی

(آرتا معمار غرب۹۶ واحدی)

پروژه مجتمع مسکونی سینا مسکن ملی۲۵۲واحدی

(پردال سازه) فاز ۶

پروژه مسکن ملی مجتمع مسکونی رهام۲۵۲ واحدی

(چینه ایلیا) فاز ۶

مجتمع مسکونی رهام(پولاد پادیر۵۰۴واحد) فاز ۶

مجتمع مسکونی ماهان البرز فاز ۶

(اسکان سازان پردیس ۲۰۸ واحدی) فاز ۶

پروژه مسکن ملی مجتمع مسکونی مهتاب (کیا دژ) فاز ۶

پروژه مسکن ملی۴۸۰ واحدی کلبه سازان فاز ۶

پروژه مسکن ملی مجتمع مسکونی آرتا مسکن ملی

(ماهان البرز) فاز ۶

پروژه مسکن ملی نیک پی سرای ایرانیان ۲۵۴ واحدی فاز ۶

پروژه مسکن ملی صنعت برتر زنجان ۶۴ واحدی فاز ۶

اسامی مسکن ملی پرند فاز ۷

پروژه مسکن ملی پارس تابلو۸۴۷ واحدی فاز ۷

پروژه مسکن ملی ایلیا سازه پارت فاز ۷

پروژه مسکن ملی فحن دژ فاز ۷

پروژه مسکن ملی نپاسازه زون ۹ و زون ۱۳(۸۰۴واحدی) فاز ۷

پروژه مسکن ملی پولاد پادیر گام دوم فاز ۷

پروژه مسکن ملی مخروط سازه غرب فاز ۷

پروژه مسکن ملی زرین ستون شمال غرب فاز ۷

پروژه مسکن ملی پردال سازه(زون ۲۹ گام دوم) فاز ۷

پروژه مسکن ملی آرتا معمار غرب فاز ۷

پروژه مسکن ملی سماسد فاز ۷

پروژه مسکن ملی نیک پی سرای ایرانیان فاز ۷

پروژه مسکن ملی رهدشت پیام فاز ۷

پروژه مسکن ملی آدیش عمران فاز ۷

پروژه مسکن ملی بتن پرور(۲۵۰واحدی) فاز ۷

پروژه مسکن ملی نوپاسازه فاز ۷

پروژه مسکن ملی  ۴۴۵هکتاری زون ۳۳ گام دوم فاز ۷

پروژه مسکن ملی ۴۴۵ هکتاری زون ۵۱ گام دوم فاز ۷

پروژه مسکن ملی ابنیه پی داتیس فاز ۷

پروژه مسکن ملی  فهندژ زون ۹ زون ۱۰ زون ۱۱ زون۱۲ فاز ۷

پروژه مسکن ملی ۴۴۵ هکتاری زون ۲۲ گام دوم فاز ۷

پروژه مسکن ملی پی ریزان صدرا فاز ۷

پروژه مسکن ملی وثوق ساخت فاز ۷

پروژه مسکن ملی اسکان سازان پردیس فاز ۷

پروژه مسکن ملی راه آفرین مینو فاز ۷

پروژه مسکن ملی کلبه سازان سفیر پرند فاز ۷

جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید :

۰۹۳۹۸۳۷۰۱۱۲ | ۰۹۰۲۴۹۲۹۲۱۳

وبسایت :

parandmaskaan.ir

4.8/5 - (18 امتیاز)

نظرات بسته شده است.