نمک طبیعی فروشگاه ام سی 2

0

نمک طبیعی فروشگاه ام سی 2

بر خلاف نمک خوراکی بسیار فرآوری شده، نمک طبیعی تصفیه نشده به هیچ وجه حرارت داده نمی شوند، دستکاری یا تغییر نمی کنند. این باعث می شود آنها منابع غنی از مواد معدنی طبیعی و محصولات سالم تر باشند. انواع نمک طبیعی عبارتند از نمک دریایی ، نمک صورتی  و …

نمک سفره نمکی است که روی میز رستوران ها و غذاهای فرآوری شده پیدا می کنید. این محصول صنعتی است که در کارخانه ها ساخته می شود و تا بیش از 1000 درجه حرارت داده می شود. اغلب، هیدروکسید آلومینیوم (عامل ضد انباشتگی) و سایر مواد شیمیایی به همراه ید(که احتیاطات خاص خود را دارد و باید در منابع طبیعی به نسبت سلنیوم مصرف شود) اضافه می شود.

این نمکی است که اغلب در مطالعات مربوط به مصرف سدیم استفاده می شود. مقادیر زیادی از این عناصر به صورت مجزا، به ویژه با ید افزوده شده، که به طور بالقوه می تواند منجر به مشکلات تیروئید شود، ممکن است بیش از آنکه مفید باشد باعث آسیب شود. در واقع برخی تحقیقات در حال بررسی این احتمال هستند که کلرید سدیم به شکل جدا شده می تواند یکی از عوامل افزایش بیماری خودایمنی در دهه های اخیر باشد. این نوع نمک همچنین فاقد مواد معدنی طبیعی موجود در نمک مشتق شده طبیعی است.

به خصوص در مورد هاشیموتو ، توصیه می شود کاملاً از نمک خوراکی اجتناب کنید.

انواع نمک طبیعی

نمک دریا

همانطور که از نام آن پیداست، نمک دریا نمکی است که از دریا استخراج می شود. از نظر مواد معدنی بیشتر از نمک خوراکی است و شکل طبیعی تری دارد. انواع مختلفی از نمک دریا وجود دارد و کیفیت آن بسیار متفاوت است. نمک دریایی mc2salt حاوی مواد معدنی کمیاب است و مصرف آن مزایای فراوانی دارد.

تنها احتیاط در مورد نمک دریا مطمئن شوید که تمام نمک دریا از منبعی غیر آلوده به دست می آید و تقلبی نیست.

نمک طبیعی

نمک صورتی هیمالیا

نمک صورتی هیمالیا نوعی سنگ نمک است که از بسترهای نمک باستانی در کوه های هیمالیا استخراج می شود. از آنجایی که این بسترهای نمکی قدیمی و خشک هستند، خطر آلودگی نمک های دریایی مدرن را ندارند و حاوی ده ها ماده معدنی کمیاب دیگر هستند.

نمک صورتی هیمالیا دارای محتوای معدنی غنی است که شامل بیش از 84 ماده معدنی و عناصر کمیاب مانند: کلسیم، منیزیم، پتاسیم، مس و آهن است. این نمک به دلیل رنگ صورتی زیبا، محتوای مواد معدنی بالا و خواص درمانی آن شناخته شده است. مصرف منظم نمک صورتی هیمالیا مواد معدنی ضروری، عناصر کمیاب، الکترولیت ها را متعادل می کند، از جذب مناسب مواد مغذی پشتیبانی می کند، سموم را از بین می برد، pH بدن را متعادل می کند، فشار خون را عادی می کند و گردش خون و هدایت را افزایش می دهد. همچنین می تواند به تسکین آرتریت، بثورات پوستی، پسوریازیس، تبخال و علائم آنفولانزا و تب کمک کند.

خط پایین مصرف نمک

نیاز بیولوژیکی به نمک در افراد مختلف بسته به سن، سطح فعالیت و شرایط سلامتی متفاوت است. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید و با یک متخصص پزشکی مشورت کنید، به خصوص اگر شرایط پزشکی دارید.

نمک طبیعی سزاوار شهرت بدی نیست که نمک سفره برای آن به دست آورده است، اما باید به نسبت سایر مواد معدنی مانند منیزیم و سلنیوم و به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متنوع، غنی از مواد مغذی و واقعی مصرف شود.

نمک طبیعی

کاربردهای غیر رژیمی نمک طبیعی

مواد معدنی طبیعی موجود در نمک می تواند برای پوست عالی باشد. در اینجا چند روش برای استفاده غیر رژیمی از نمک طبیعی آورده شده است:

خود را در یک حمام آرامش بخش با منیزیم (نمک های دریایی) و نمک هیمالیا یا سلتیک (2 قاشق غذاخوری از هر کدام) خیس کنید.

برای مشکلات پوستی: ضماد نمک طبیعی و آب یا عسل درست کنید و روی نواحی مبتلا به اگزما یا پسوریازیس بمالید.

یک اسکراب نمک با پودر نمک دریا و روغن طبیعی (مانند نارگیل یا زیتون) درست کنید تا به عنوان لایه بردار در حمام از آن استفاده کنید.

اگر از آسم یا آلرژی رنج می برید، برای کمک به کاهش علائم، از استنشاق نمک دریا استفاده کنید.

از نمک هیمالیا “صابون” در حمام برای تسکین و التیام پوست استفاده کنید (بعضی ها می گویند این بسیار ضد پیری است) و برای کودکان مبتلا به اگزما بسیار ملایم است.

اگر حتی به دئودورانت های طبیعی حساس هستید، از یک نوار دئودورانت نمک استفاده کنید

روزانه با مخلوط آب نمک دریایی در دهان به مدت 30-60 ثانیه بشویید . مواد معدنی موجود در نمک به بازسازی مجدد دندان ها و PH نمک به بهبود PH دهان کمک می کند.

یک اسپری نمک دریایی برای پوست درست کنید و به عنوان یک تونر طبیعی مفید یافتم.

از اسپری نمک دریایی ام. سی 2 برای اسپری و بافت دهنده طبیعی مو استفاده کنید .

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد لامپ نمک هیمالیا می تواند هوا را یونیزه و پاک کند. در هر صورت، آنها زیبا هستند!

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.