ویدیو هاتو با رندرفورست بساز!

0

با استفاده از رندرفورست می‌توانید انیمیشن ‌ها، ویدیوهای تبلیغاتی، نمایش های اسلاید و‌ ویدیوهای مختلف را مستقیماً در فضای ابری ایجاد کنید.  رندرفورست علاوه  بر انعطاف‌پذیری بر کیفیت نیز تمرکز دارد و به شما کمک می‌کند در چند دقیقه ویدیوهای حرفه‌ ای بسازید. در اکانت رندرفورست امکانات نامحدودی برای هر نوع ویدیو، نمایش اسلاید، ایجاد لوگو، اینفوگرافیک و بسیاری موارد دیگر وجود دارد و  شما تنها با مرور کردن کاتالوگ قالب ویدیویی این پلتفرم می‌توانید دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب کرده و شروع به ویرایش ویدیو کنید.  تمام مراحل ویرایش و ساخت ویدیو با استفاده از ابزارها و ذخیره سازی ابری به صورت آنلاین انجام می شود.

 

نحوه ساخت ویدیو با رندرفورست به چه صورت است؟

رندرفورست یک پلتفرم ساخت و ادیت ویدیو مبتنی بر ابر است که برای کمک به شما در ایجاد سریع و آسان ویدیوهای زیبا، قدرتمند و حرفه ای ایجاد شده است.  شما با استفاده از این پلتفرم می‌توانید در عرض چند دقیقه ویدیوهایی را برای اهداف مختلف ایجاد کنید. فرآیند ادیت و ساخت ویدیو در این پلتفرم بسیار ساده است و حتی برای تازه کارها نیز بسیار راحت است. رندرفورست دارای یک کاتالوگ قالب ویدیویی بسیار بزرگ است که از آن الگوی مورد نظر خود را انتخاب کرده و کار ساخت ویدیو را از آنجا شروع می‌کنید. از آنجایی که این پلتفرم مبتنی بر ابر است، کل فرآیند ویرایش و ساخت ویدیو به صورت آنلاین انجام می‌شود.  با خرید اکانت رندرفورست از وب سایت فروشگاهی جعو استور، می‌توانید به تمامی ابزارها و قالب های این نرم افزار دسترسی داشته باشید و حتی با استفاده از آن می‌توانید تصاویر و فیلم ها را آپلود کنید. همچنین پس از اتمام کار خود ، می‌توانید ویدیوی خود را در فضای ذخیره‌ سازی ابری Renderforest ذخیره کنید.

 

رندرفورست برای ادیت و ساخت ویدیو

رندرفورست پلتفرمی است که چندین ابزار پیشرفته را در خود جای داده است تا به شما کمک کند با ساخت ویدیوهای منحصر به فرد و لوگوهای با کیفیت برتر، برندی برای کسب و کار خود ایجاد کنید.  همچنین با استفاده از این پلتفرم می‌توانید وب ‌سایت‌ هایی مانند کسب‌ و کارهای آنلاین، انیمیشن‌ های با کیفیت بالا و ماکت‌ ها را ویرایش کنید. شما می توانید همه این کارها را با استفاده از یک نرم افزار و آن هم در مدت زمان کوتاهی با کیفیتی بسیار بالا انجام دهید. اگر می‌خواهید به سرعت و به راحتی ویدیوهایی با ظاهر حرفه ‌ای برای مخاطبان خود ایجاد کنید، می‌توانید از این پلتفرم استفاده کنید. از آنجایی که کل فرآیند ساخت ویدیو با رندرفورست از جمله فضای ذخیره‌ سازی در فضای ابری انجام می‌شود، نیازی به سرمایه‌گذاری روی سخت‌افزار اضافی یا نصب نرم ‌افزار در سیستم خود نیست. رندرفورست باعث صرفه جویی زیادی در فضای ذخیره سازی و همچنین هزینه ها می‌شود و معمولاً نیازی به خرید سخت افزار اضافی و  نرم افزارهای جداگانه برای ذخیره طرح های دیجیتال ندارد.

 

مزایای برتر رندرفورست

Rendeforest یک نرم افزار چند منظوره است که تقریباً هر چیزی را که برای برندسازی لازم است را امکان پذیر می‌کند.  ساخت ویدیو، ساخت وب سایت، ایجاد لوگو و ساخت ماکت بخشی از خدمات این پلتفرم  است که  شامل ویژگی های نامحدود می‌شود. برخی از مزایای برتر رندرفورست نیز به صورت زیر می‌باشد.

 

  • نصب و استفاده از این نرم افزار آسان است و هر فردی بدون دانش فنی می‌تواند ویدیوها، لوگوها، وب سایت ها یا ماکت های متنوعی را ایجاد کند.
  • با خرید اشتراک این پلتفرم از فروشگاه جعو استور می‌توانید به طیف گسترده ای از قالب ها و انیمیشن ها دسترسی داشته باشید. همچنین، سفارشی سازی برای قالب ها و انیمیشن ها در این نرم افزار در دسترس شما قرار می‌گیرد.
  • تیم پشتیبانی مشتری این پلتفرم فوق العاده است.  آنها در اسرع وقت به شما پاسخ می‌دهند و در هر مشکلی که با ابزارهای ساخت ویدیو یا برندسازی مواجه می‌شوید، به شما کمک می‌کنند.
  • نرم افزار رندرفورست شما را قادر می‌سازد تا تمام وظایف خود را در مدت زمان محدودی انجام دهید و بدین طریق در زمان شما صرفه جویی می‌کند.
  • استفاده از رندرفورست برای ساخت و ادیت ویدیو معقول است و موجب صرفه جویی در هزینه ها می‌شود. این پلتفرم دارای گزینه های ذخیره سازی ابری است که هزینه سرمایه گذاری در روش های ذخیره سازی رایانه را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.
  • رندرفورست یک همه کاره است: برای ایجاد نام تجاری برای یک کسب و کار، باید به طور جداگانه برای ابزارهای نرم افزاری جداگانه ساخت و ادیت ویدیو، ایجاد لوگو و غیره هزینه کنید. وجود همه این قابلیت ها در یک نرم افزار واحد، آن را از نرم افزارهای مشابه متمایز می‌کند.
  • این نرم افزار دارای یک پلن رایگان است که در آن می‌توانید از ابزارهای مختلف آن بدون پرداخت هزینه اشتراک استفاده کنید، اما توجه داشته باشید که دسترسی به تمام ابزارها و قابلیت های این سرویس تنها با خرید اشتراک پرمیوم رندرفورست امکان پذیر است.
5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.