با بلک فرایدی (جمعه سیاه) و تاریخچه حراج های آن بیشتر آشنا شوید

0

بلک فرایدی یا جمعه سیاه به روز آخرین جمعه ماه نوامبر و روز بعد از شکرگزاری در ایالات متحده آمریکا گفته می‌شود. این روز به عنوان آغاز فصل خرید و تخفیفات سال جدید در این کشور شناخته می‌شود و سالهاست که بسیاری از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها در این روز تخفیفات ویژه‌ای برای کالاها و خدمات‌شان ارائه می‌دهند.

تاریخچه جمعه سیاه به دهه ۱۹۶۰ برمی‌گردد و در آن زمان به عنوان آغاز فصل خرید و تخفیفات نوروزی در آمریکا شناخته نمی‌شد. نام “جمعه سیاه” ابتدا دریافته نمی‌شد و معمولاً این روز “آخرین روز ماه نوامبر” نامیده می‌شد. در طی سال‌های ۱۹۶۰، مردم آمریکا به مرور زمان شروع به استفاده از اصطلاح “جمعه سیاه” در اشاره به این روز کردند.

C:\Users\FAKOUR~1.FAR\AppData\Local\Temp\Rar$DRa18652.2606\1.jpg

به طور معمول، جمعه سیاه به عنوان آغاز رسمی خرید هدایای کریسمس نیز در نظر گرفته می‌شود؛ اما بعدها این روز به‌عنوان آغاز فصل خرید سال نو شناخته شد و بسیاری از افراد در این روز به دنبال تخفیف‌های ویژه هستند.

هرساله برخی از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها در این روز با تخفیفاتی تا ۷۰ درصد برخی اقلام، کالاها و خدماتشان را به مشتریان ارائه می‌دهند. تخفیفات جمعه سیاه بسیاری از افراد را به فروشگاه‌ها جلب می‌کند و در نتیجه فروشگاه‌ها به صورت قابل توجهی درآمد زیادی کسب می‌کنند.

این رویداد تاکنون به کشورهای دیگر نیز گسترش یافته است و در بسیاری از نقاط دنیا شناخته و جشن گرفته می‌شود. در روز بلک فرایدی ، کسب و کارها در تلاشتند تا با برگزاری کمپین‌های خلاقانه و تخفیفات بالا، نظر مشتریان خود را جلب کنند.

بلک فرایدی، همان روز پر جنب و جوش و شلوغ برای مشتریان و صاحبان کسب و کار است که یک تجربه برد برد را برای هر دو طرف رقم می‌زند. مشتریان، خریدشان را با بیشترین تخفیف انجام می‌دهند و صاحبان کسب و کار، از بالا بودن حجم فروش سود می‌کنند.

بدون شک، بلک فرایدی بهترین فرصت برای خرید ملزوماتی است که قبلا، به دلیل بالا بودن قیمت، تهیه آنها را به تعویق انداخته اید. این فرصت استثنایی، تنها یکبار در سال برگزار می‌شود. بنابراین؛ پیشنهاد می‌کنیم از چندین روز قبل از شروع بلک فرایدی، لیستی از محصولات مورد نیازتان را تهیه کنید و وبسایت و شبکه‌های اجتماعی برند یا فروشگاه مدنظرتان را دنبال کنید تا از تخفیفات و آفرهای بلک فرایدی با خبر شوید.

تاریخ بلک فرایدی 1402 در ایران چه روزی است؟

تاریخ بلک فرایدی 1402 در ایران و در سال 2023 در روز جمعه ۳ آذر است. البته بیشتر فروشگاه و کسب و کارها، تخفیفات خود را از چندین روز قبل از روز بلک فرایدی شروع می‌کنند.

بلک فرایدی و کمپین تخفیفی حراجمعه در ایران

در حال حاظر، اکثر بیزینس‌های ایرانی در حوزه‌های مختلف، در تلاشند که برای بلک فرایدی، بیشترین تخفیف را برای محصول و خدمات‌شان در نظر بگیرند و مشتریان خود را از تخفیفات بلک فرایدی آگاه کنند.

این میان، یکی از کسب و کارهای آنلاین در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی ، هر ساله در روز بلک فرایدی، کمپین حراجمعه خود را برگزار می‌کند که روی هزاران محصول مانند ریمل، کرم پودر، سایه چشم، کرم ضد آفتاب و رژ لب، تا 90 درصد تخفیف اعمال می‌کند. سایت آرایشی خانومی، یک وبسایت فروش آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی است که کمپین حراجمعه خانومی، یکی از معروف‌ترین کمپین‌های بلک فرایدی در ایران است.

فروشگاه آرایشی خانومی، به رسم هر سال از 29 آبان تا روز بلک فرایدی، کمپین بلک بیوتی خود را برگزار می‌کند که می‌توانید از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی خانومی، از تخفیفات بلک فرایدی با خبر شوید.

شرایط ویژه بلک بیوتی خانومی

وبسایت خانومی با توجه به نیاز مشتریان شرایط ویژه ای را برای بلک فرایدی در نظر گرفته است از جمله:

• حراجمعه با تخفیف تا سقف 90 درصد

• ارائه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی اصل و تازه تولید

• تا 90 درصد تخفیف انواع عطر، محصولات مراقبت از پوست و مو و لوازم آرایش

• ارسال سریع و به موقع به سراسر ایران

چگونه از حراجمعه خانومی خرید کنیم؟

برای مشاهده و خرید محصولات پرتخفیف بلک فرایدی وبسایت خانومی، می توانید وارد سایت خانومی شوید و در صفحه اول سایت، روی لینک ورود به صفحه بلک فرایدی کلیک کنید. همچنین، با عضویت در کانال تلگرامی خانومی و دنبال کردن پیج اینستاگرام خانومی، می توانید از آفرهای ویژه و تخفیفات باور نکردنی بلک بیوتی خانومی با خبر شوید و به راحتی، محصولات مورد نظرتان را از صفحه اختصاصی بلک فرایدی در سایت خانومی، خریداری کنید.

محصولات پر تخفیف بلک بیوتی خانومی کدامند؟

در بلک فرایدی خانومی، محصولات محبوب و پر فروش همچون محصولات شیگلم، هیدرودرم، کالیستا، مرطوب‌کننده و آبرسان سیمپل، کانسیلر و معروف‌ترین ضد آفتاب‌ها به فروش می‌رسد

شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات آرایشی و بهداشتی، مراقبت از پوست و مو، عطر و ادکلن و محصولات مورد نیاز آقایان را از برندهای شناخته شده ایرانی و خارجی، با تخفیف ویژه از حراجمعه خانومی خریداری کنید. محصولات موجود در بلک فرایدی خانومی، همگی تازه تولید و با تاریخ انقضا طولانی هستند و با وجود تنوع بالای محصولات و برندها، می‌توانید با هر بودجه‌ای، محصولات مورد نیازتان را از بلک بیوتی خانومی انجام دهید.

فروشگاه آرایشی خانومی، دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و دارای درگاه امن بانکی شاپرک است که شما می‌توانید با خیال آسوده، تمام محصولات مورد نیاز خود و خانواده مانند لوازم آرایشی، بهداشتی، مراقبت از پوست و مو، لوازم آرایش مو و محصولات تخصصی آقایان و کودکان را با تخفیف ویژه حراجمعه خانومی خریداری نمایید.

سخن آخر

بلک فرایدی یا جمعه سیاه، یکی از بزرگترین رویدادهای فروش ویژه با تخفیفات بسیار زیاد و شگفت انگیز در دنیا است که در آخرین جمعه نوامبر و قبل از شروع کریسمس و سال نو میلادی در ایالات متحده آمریکا و بسیاری از کشورهای جهان در صعنت های مختلف برگزار می شود. فروشگاه اینترنتی آرایشی خانومی، یکی از وبسایت های معتبر آرایشی و بهداشتی است که به مناسبت بلک فرایدی، یک رویداد تخفیفی شگفت انگیز و فوق العاده را برگزار کرده است.

مدت زمان رویداد تخفیفی حراجمعه خانومی و تعداد محصولات، محدود است؛ بنابراین برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اصل با بیشترین تخفیف و همچنین خرید از رویداد تخفیف بلک فرایدی فروشگاه آرایشی خانومی و تخفیفات بلک بیوتی را به شما پیشنهاد می کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.