اندازه نرمال آلت تناسلی چیست؟ همراه با روش های بزرگ کردن آن

0

طبیعی است که مردان نگران اندازه آلت تناسلی خود باشند. سایز می تواند در اعتماد به نفس و غرور مردان تاثیر زیادی داشته باشد. اما باید به این مساله توجه کرد که بیشتر آقایان در واقع آلتی با سایز نرمال و طبیعی دارند. نظرسنجی ها نشان می دهد که اکثریت آلت تناسلی خود را کوچکتر از آنچه واقعا هست می پندارند. اما در این نوشته با هم بررسی می کنیم که سایز طبیعی و نرمال آلت چیست، زنان آن را چگونه می پسندند و چه راه هایی برای افزایش سایز آن وجود دارد.

سایز نرمال آلت تناسلی چقدر است؟

در سال ۲۰۱۴ مطالعه ای بر بیش از ۱۵ هزار نفر انجام شد که در آن سایز آلت تناسلی آقایان را حالت نعوظ اندازه گیری کردند. در نتایج این تحقیق میانگین طول آلت ۱۳٫۲۱ سانتی متر اندازه گیری شد. اما باید توجه داشت که اگر آلت شما در حالت نعوظ ۱۳ یا بیشتر است شما نرمال محسوب می شوید ولی آلت تناسلی را کوچک می گوییم که نعوظ آن کمتر از ۸ سانتی متر باشد.

خانم ها اندازه آلت را چگونه می بینند؟

بسیاری از مردان اگر کمی وقت بگذارند و با شریک جنسی خود راجع به نگرانی های خود نسبت به سایز آلتشان صحبت کنند، خواهند فهمید که بسیاری از این نگرانی ها الکی بوده و دغدغه بیهوده ای داشته اند. در نظرسنجی های مختلف بیش از ۸۰ درصد بانوان از سایز آلت همسر خود راضی بودند و آن را مناسب می دانستند.

چه کسانی باید آلت تناسلی خود را بزرگ کنند؟

محققین می گویند افرادی که طول آلت آنها کمتر از ۸ سانتی متر است می توانند به فکر بزرگ کردن آلت تناسلی خود باشند. بر اساس آمار موجود، ۲٫۵ درصد افراد این ویژگی را دارند. اما اگر شما بیش از این سایز هستید و باز هم از شرایط آلت خود رضایت ندارید، بهتر است با یک متخصص درباره روش های موجود تماس بگیرید. وب‌سایت بادبادک شاپ می تواند نمونه خوبی برای مشاوره رایگان جهت پاسخگویی به سوالات شما باشد. در این وب‌سایت شماره های متعددی وجود دارد که می توانید رایگان با متخصصین حوزه زناشویی مشاوره داشته باشید.

چه روش هایی برای بزرگ کردن آلت وجود دارد؟

روش های متنوع زیادی در این حوزه نام برده می شود که در ادامه تعدادی از آنها را برای شما بازگو خواهیم کرد:

ورزش

در برخی افراد تجمع چربی در اطراف ناحیه تناسلی، پایه آلت را پنهان می کند. بنابراین ورزش علاوه بر افزایش اعتماد به نفس جنسی، می تواند این اثر ناشی از تجمع چربی را کاهش دهد. از آنجا که اندازه نسبی است، کاهش حجم چربی در این قسمت می تواند به ظاهر و اندازه بزرگتر کمک کند.

جلکینگ

روش جلکینگ یکی از تمرینات دستی برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه است.برخی افراد برای افزایش طول و قطر آلت تناسلی این کار را انجام می‌دهند. این تمرینات اغلب شامل ماساژ و کشیدن آلت به صورت دوره‌ای می‌باشد که توسط فرد یا با کمک وسایل اختصاصی آن انجام می‌پذیرد.

بر اساس ادعاها، جلکینگ شامل چند مرحله است:

  1. گرم کردن بافت: این کار معمولاً با حمام آب گرم یا پارچه‌ای گرم و مرطوب برای افزایش جریان خون و انعطاف‌پذیری در ناحیه تناسلی انجام می‌شود.
  2. روان‌کننده: استفاده از روان‌کننده برای جلوگیری از ساییدگی پوست و افزایش راحتی هنگام انجام تمرینات.
  3. انجام حرکت جلکینگ: فرد باید شاخصه و انگشت ابهام خود را به شکل علامت “OK” درآورده و دور قاعده آلت تناسلی قرار دهد و سپس به آرامی به سمت سر آلت کشیده، و این فرایند را تکرار کند.

جلکینگ می‌تواند خطراتی به همراه داشته باشد، از جمله صدمه به بافت‌ها، تورم یا درد. به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از شروع هرگونه تمرین خود درمانی به خصوص برای تغییرات فیزیکی، با یک متخصص پزشکی مشورت کنید. هیچ مطالعه علمی قاطعی وجود ندارد که اثربخشی یا ایمنی جلکینگ را به طور کامل تایید کرده باشد.

ماساژ

ماساژ آلت تناسلی می‌تواند برای اهداف متعدد از جمله افزایش جریان خون یا به عنوان بخشی از یک روتین بهداشتی شخصی انجام شود. هیچ مطالعه علمی معتبری برای اثر بخشی دائمی این روش نیز وجود ندارد. اما برای انجام ماساژ با هدف بهبود جریان خون مطمئن شوید که هنگام انجام ماساژ دست و ناحیه تناسلی تمیز و بدون هرگونه زخم باشد.

از یک روان‌کننده مناسب استفاده کنید تا اصطکاک را کم کنید. به آرامی ناحیه تناسلی را ماساژ دهید، مراقب باشید فشار بیش از حد وارد نکنید که می‌تواند باعث آسیب شود.

تزریق چربی

تزریق چربی یکی از روش هایی است که ممکن است برای افزایش حجم و طول آلت تناسلی مردان استفاده شود.

این روش شامل برداشتن چربی از بخشی از بدن، مانند شکم یا ران، و سپس تزریق آن به داخل آلت تناسلی است تا حجم آن را افزایش دهد.

باید توجه داشت که این روش باید توسط پزشک متخصص و در محیط کاملاً بهداشتی انجام شود، و ممکن است دارای عوارض جانبی باشد.

روش هایی مانند تزریق چربی می‌توانند افزایش موقتی در قطر آلت ایجاد کنند، اما نتایج دائمی نیستند و نیاز به تکرار دارند. به هر حال، قبل از انجام هرگونه اقدامی، مشورت با یک پزشک متخصص ضروری است.

طب سنتی

طب سنتی مجموعه‌ای از روش‌ها و توصیه‌هایی را برای مسائل مختلف بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهد.

در مورد افزایش سایز آلت تناسلی، طب سنتی ممکن است شامل روش‌های غیرعلمی و بدون تایید پزشکی باشد، لذا بسیار مهم است که پیش از به کارگیری هرگونه روش سنتی مشورت با پزشک یا متخصص آگاه به مباحث علمی و بهداشت جنسی انجام شود.

با این وجود، برخی از روش‌ها که ممکن است در طب سنتی برای این منظور تبلیغ شوند که شامل موارد زیر می‌شوند:

بعضی ممکن است توصیه کنند که استفاده موضعی از روغن‌های خاص گیاهی می‌تواند به افزایش جریان خون و گسترش بافت‌ها کمک کند یا برخی دیگر روش‌های ماساژ خاص را پیشنهاد دهند که ممکن است توصیه شوند که گفته می‌شود با افزایش جریان خون، می‌توانند سایز آلت را افزایش دهند.

تمریناتی مثل کگل که به تقویت عضلات لگن کمک می‌کنند، گاهی اوقات در طب سنتی به منظور افزایش کارایی جنسی توصیه می‌شوند.

قرص بزرگ کننده آلت تناسلی

همانطور که احتمالا در تبلیغات بسیاری دیده اید، قرص های بسیار زیادی وجود دارند که ادعا می کنند می توانند به عنوان بزرگ کننده آلت تناسلی عمل کنند. اما همواره اثربخشی این محصولات مورد بحث بوده است. قبل از خرید و یا استفاده از هر قرصی برای فهمیدن اطلاعات دقیق و پزشکی آن می توانید با متخصصین ما مشورت کنید.

جراحی

جراحی افزایش طول آلت تناسلی یکی از روش‌هایی است که برخی افراد انتخاب می‌کنند تا اندازه آلت تناسلی خود را افزایش دهند. بلوندینگ (V-Y Plasty): در این روش، با ایجاد بریدگی‌های درونی در بافت‌های محیطی آلت تناسلی و همچنین بخش بالایی محدوده عضلات یک آلت تناسلی، قسمت‌های این بافت‌ها از هم جدا شده و به هم چسبانده می‌شوند. این کار باعث افزایش طول آلت تناسلی می‌شود.

جراحی لیگامنتولیز (Suspensory Ligament Release): در این روش، برخی از رباط‌ها و لیگامان‌های محیطی آلت تناسلی که ممکن است جلوی ظاهر شدن تمام طول طبیعی آلت تناسلی را بگیرند، جدا می‌شوند. این کار باعث نمایان شدن بیشتر قسمت‌های قابل استفاده از آلت تناسلی می‌شود و به نوبه خود طول آن را افزایش می‌دهد.

جدیدترین روش های افزایش طول آلت در سال ۲۰۲۴ چیست؟

علاوه بر اثربخشی برخی موارد جراحی و غیر جراحی که در بالا گفته شده، در سال ۲۰۲۴ نیز موارد استفاده از سیلیکون و لیپوساکشن ناحیه تناسلی مورد توجه هستند. در روش اول استفاده از سیلیکون مواد ژل‌وار درون آلت تناسلی تزریق می‌شود که باعث افزایش حجم و در نتیجه افزایش طول آن می‌شود.

در مورد لیپوساکشن نیز با زدودن چربی های اطراف ناحیه تناسلی می توان آلت را بزرگتر نشان داد. همچنین امروزه استفاده از وکیوم های شارژی و دستی محبوبیت بالایی پیدا کرده و افراد رضایت بیشتری نسبت به استفاده از آن ها دارند.

جمع بندی

در مجموع موارد گفته شده نشان می‌دهد که موضوع بزرگ کردن آلت تناسلی یکی از مسائل حساس و پراهمیتی است که باید با دقت و اطلاعات کافی مورد بررسی قرار گیرد. همچنین یادتان نرود که بهترین راه برای افزایش اعتماد به نفس و رضایت شخصی، پذیرش و دوست داشتن خود است.

منبع:

https://badbadakshop.com/product-category/%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%a2%d9%84%d8%aa-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%87/

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.