اینترنت رایگان ایرانسل تا ۱۴ گیگ ۱۰۰% واقعی (فقط برای امروز!)

0

اگر دنبال اینترنت رایگان ایرانسل هستید ما در این پست قصد داریم کدهای اینترنت رایگان ایرانسل تا ۱۴ گیگ را به شما معرفی کنیم. همانطور که می دانید ایرانسل محبوب ترین شبکه موبایلی در ایران است و افراد زیادی از اینترنت ایرانسل استفاده می کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در یک پست اختصاصی کد اینترنت رایگان ایرانسل تا سقف ۱۴ گیگ را به شما ارائه کنیم.

 

اینترنت رایگان ایرانسل ۱۴ گیگ

اینترنت رایگان ایرانسل 14 گیگ

یک ماه اینترنت رایگان ایرانسل تا حجم ۱۴ گیگ فقط با تعویض رایگان سیم کارت ایرانسل به ۴g

برای تعویض سیم کارت، شما می توانید از دو راه عملی استفاده کنید: ابتدا از طریق برنامه ایرانسل من و دومین گزینه نمایندگان رسمی فروش سیمکارت ایرانسل استفاده کنید. اگر از طریق برنامه ایرانسل من اقدام کنید، کاملا رایگان است، اما اگر به مراکز رسمی ایرانسل برای تعویض سیمکارت خود مراجعه کنید، باید ۸۰۰۰ تومان پرداخت کنید.

اگر گوشی موبایل تان از فناری ۴G پشتیبانی می کند می توانید از ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل بهرمند شوید. پس همین حالا سیمکارت خود را به نسل ۴ تبدیل کنید و از فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل لذت ببرید.

روش دیگری که می توانید از طریق آن کد فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل را دریافت کنید این است که اگر دوست ایرانسلی ‌دارید و میدانید که بیش از ۱ ماه است از اینترنت همراه استفاده نکرده و غیرفعال است، کافی است شماره ‌اش را به سر شماره ۳۱۳۰ پیامک کنید تا با اولین استفاده او از اینترنت همراه، هر دو ۱۴ گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل هدیه بگیرید.

 

5/5 - (20 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.