معرفی کتاب های آموزش سئو سایت های وردپرسی

0

امروزه افراد متخصص در حوزه سئو از مزیت های سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو آگاهی دارند، به همین علت تلاش می‌کنند تا اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهند و همینطورر آنها را بروزرسانی کنند.

یکی از شیوه های عالی به منظور یاد گرفتن سئو مطالعه کتاب‌هایی است که به وسیله نویسندگان مطرح و متخصص نوشته شده است. چراکه در این کتاب‌ها فنون و تکنیک‌های آموزش داده می‌شود تا افراد به وسیله آن‌ها فروشگاه آنلاین خود را در صدر نتایج جستجو گوگل نشان دهند.

 

کتاب سئو چیست؟

اطلاعاتی که برای را سئو لازم داشته باشید را قادر خواهید بود در اینترنت و با جستجو در یوتیوب به آنها دسترسی داشته باشید اما برای بعضی از افراد شاید یادگیری از این طریق کمی مشکل و سخت باشد، به همبن علت برخی از افراد آموزش از طریق کتاب را انتخاب می کنند. کتاب هایی که تمامی اطلاعات مربوط به سئو در آنها جمع آوری شده و در قالب یک کتاب ارائه می‌شود که افراد می توانند آن را تهیه کرده و بهتر و عمیق تر درک و یاد بگیرند و در ادامه به معرفی کتاب های آموزش سئو سایت های وردپرسی می پردازیم، با ما همراه باشید.

البته این کتاب ها به شما کمک می کنند تا به نحوه سئو سایت فروشگاهی تسلط پیدا کنید و بتوانید آن را به صورت حرفه ای انجام دهید. سئو فروشگاهی عبارتست از پروسه بهینه سازی وبسایت یک فروشگاه اینترنتی، جهت ارتقا رتبه در موتورهای جستجو مانند گوگل و افزایش بازدید از سایت است که به افزایش فروش و افزایش درآمد برای یک کسب‌وکار منجر می گردد.

خدمات سئو

 

معرفی کتاب های آموزش سئو سایت های وردپرسی

در این قسمت قصد معرفی کتاب های آموزش سئو را داریم تا با بهترین کتاب های این حوزه آشنایی پیدا کنید و بتوانید به راحتی و از طریق این کتاب ها یاد بگیرید، پس با ما همراه باشید.

 

۱٫ کتاب استراتژی‌های متخصص SEO

کتاب استراتژی‌های متخصص SEO را می توان به عنوان یکی از بهترین‌ها در زمینه آموزش سئو معرفی کرد. این منبع دارای اعتبار به وسیله فردی به نام سام آدودرا نوشته شده و در سال ۲۰۱۴ میلادی به چاپ رسیده است.

کتاب استراتژی‌های متخصص SEO ارائه دهنده یک‌سری نکات کلیدی و تکنیک‌های حرفه‌ای می باشد که توسط متخصصان و کارشناسان برجسته سئو در اقصی نقاط جهان مورد استفاده واقع می شود.

 

۲٫ کتاب سئو جدید

کتاب سئو جدید به تالیف مهدی محمدی می باشد که با مطالعه آن به بسیاری از مفاهیم و نکات کلیدی در حوزه سئو پی خواهید برد. به طور کلی این کتاب آموزش سئو را می‌توان به سه قسمت اصلی تقسیم بندی کرد.

در قیسمت اول نویسنده تلاش می‌کند تا خواننده به طور کامل با مفاهیم سئو آشنا پیدایی کند، سپس یک‌سری نکات کاربردی آموزش داده می‌شود تا فرد بتواند عملیات سئو را به درستی آغاز کند. در آخر نیز شیوه های درآمدزایی از طریق سئو را برای مخاطب عنوان کرده است.

علت این‌که خواندن کتاب سئو جدید به بسیاری از کاربران پیشنهاد می‌شود این است که نویسنده تجربه شخصی خود را بعد از آنالیز اسناد گوگل و ارزیابی بسیاری از سایت‌های معتبر در اختیار خوانندگان قرار می دهد. در اصل مهدی محمدی، فلسفه جدیدی از سئو را با نام سبک سئو جدید به مخاطبان ارائه می‌دهد تا خواننده پس از به پایان رساندن کتاب از یک سبک کاری ویژه و منحصر بفرد برخوردار شود.

 

۳٫ کتاب SEO FOR GrowTH

کتاب سئو برای رشد در حال حاضر به‌عنوان یکی از بهترین کتاب‌ها به منظور آموزش سئو شناخته می‌شود که به وسیله john jantsch و and phil singleton نوشته شده است.

جان تش و فیل سینگلتون بر این باورند که بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یک بخش اساسی برای تبلیغات به شمار می رود. به همین علت بر حضور کسب و کارها در فضای اینترنت تاکید فراوانی دارند. این دو نویسنده تلاش کرده اند که تکنیک‌های سئو و اصول بهینه سازی سایت را به مخاطبان آموزش دهند تا از این راه به رشد بیزینس‌های آنلاین کمک شایانی کنند.

این کتاب آموزش سئو از دو قسمت اصلی تشکیل شده که در قسمت اول نویسندگان به ارزیابی مفاهیم سئو می‌پردازند و در قسمت دوم تکنیک‌های حرفه ای و قدرتمند سئو به خواننده آموزش داده می‌شود. از جمله این تکنیک‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شیوه ایجاد محتوا و انتشار آن، انجام تبلیغات به ازای هر کلیک و شیوه حفظ شهرت و اعتبار سایت.

 

۴٫ کتاب سئو و بهینه سازی

کتاب سئو و بهینه سازی به وسیله رامین براتی نوشته شده و یکی از قدیمی‌ترین کتاب‌هایی است که در حوزه آموزش سئو مورد استفاده قرار می گیرد. این راهنمای جامع در سال ۱۳۹۱ به چاپ رسیده و مفاهیم سئو در آن به زبانی ساده و مبتدی بیان و آموزش داده شده است. از جمله مفاهیمی که رامین بیاتی سعی کرده در کتاب خود در اختیار خوانندگان قرار دهد، می‌توان به شیوه لینک سازی خارجی اشاره کرد.

 

۵٫ کتاب سئو محتوا

کتاب سئو محتوا که به وسیله حمید طهماسبی نوشته شده، متشکل از سه فصل اصلی می باشد. در فصل اول نویسنده تلاش کرده که مخاطب را با مفاهیمی همجون واژگان کلیدی، کلمات کلیدی دم بلند و مواردی از این دست آشنا کند. در فصل دوم نیز  تجزیه و تحلیل ساختار سایت پرداخته و در آخر، در فصل سوم نیز اصول نوشتن محتوا را با پلاگین یوآست آموزش می‌دهد.

 

۶٫ کتاب سئوی گام به گام

این کتاب آموزش سئو نوشته شده توسط کایمین جونز می باشد و یکی از جامع ترین و کامل ترین منابع در حوزه بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو محسوب می شود.

جونز بیشتر از ۱۵ سال است که تمامی شیوه های آموزش داده شده در این کتاب را شخصا مورد استفاده قرار می دهد و تا به الان توانسته صاحب یک بیزینس آنلاین بسیار موفق شود. از این‌رو می‌توانید از لحاظ تاثیرگذار بودن تکنیک‌های ارائه شده در این کتاب مطمئن باشید.

خوب است بدانید که تمرکز اصلی نویسنده کتاب سئوی گام به گام بر ویژگی‌های سئو موقع کار با موتورهای جستجوی گوگل و همینطور الگوریتم‌های فهرست‌بندی منظم آن بوده است.

به این ترتیب با مطالعه این کتاب، اطلاعات مفید و با ارزشی درباره واژگان کلیدی فرا خواهید گرفت. جونز تلاش کرده که در کتاب خود اطلاعاتی در خصوص تولید محتوای باکیفیت و شیوه های بهینه سازی فنی نیز صحبت نماید.

با مطالعه این آموزش ها یاد می‌گیرید که به چه صورت یک سایت کاربر پسند داشته باشید و سرعت بارگذاری آن را ارتقا دهید تا بتوانید مشتریان بیشتری را به سمت فروشگاه آنلاین خود جذب کنید.

 

۷٫ کتاب راهنمای نهایی ساخت لینک

این کتاب نوشته اریک وارد و گرت است که اطلاعات جامع و مفید را درباره شیوه ایجاد بک لینک در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این دو نویسنده در میان کتاب خود مفاهیم لینک‌های تاثیرگذار و ساختار کلی آن‌ها را به طور کامل و شفاف توضیح داده‌ و سپس به توضیح شیوه های جذب بلک لینک پرداخته است.

از جمله شیوه های پیشنهاد شده به وسیله وارد و گرت می‌توان به مواردی از جمله آنالیز و تجزیه و تحلیل بازار به منظور تولید مقالات قابل لینک دهی و همینطور به وجود آوردن کمپین‌هایی جهت ساخت بک لینک غواصی اشاره کرد.

 

۸٫ کتاب سئو سایت

کتاب آموزش سئو سایت به شیوه‌ای ویژه و منحصربه‌فرد توسط نویسنده ایرانی آقای محسن صالحی و بر طبق ترجمه مقالات سایت‌های معتبر نوشته شده است. در این راهنمای آموزش سئو می‌توانید نکاتی مفید و کاربردی را در خصوص سئو و اصطلاحات گوگل یاد بگیرید. علاوه‌برآن شیوه های عالی به منظور نمایش رتبه سایت در این کتاب وجود دارد. توجه داشته باشید که خواندن این کتاب جهت دستیابی به رتبه های بالای گوگل می‌تواند به شما کمک کند.

به این ترتیب می توان گفت با مطالعه کتاب‌‌های مختلف در زمینه سئو می‌توانید اطلاعات دقیق و کاملی را درباره دانش سئو و اجر آن بر روی سایت خود به دست آورید.

تمامی کتاب‌هایی که در بالا به معرفی آنها پرداختیم، مطابق با الگوریتم‌های فعلی گوگل تالیف شده‌اند، بنابراین در صورت تغییر الگوریتم‌های گوگل عملاً غیر قابل استفاده می‌شوند. در نتیجه، در صورتی‌که الگوریتم‌های گوگل دچار تغییر شوند لازم است که دانش خود را به‌روزرسانی کنید و کتاب‌های جدیدی را که بر اساس آنها نوشته شده است را مورد مطالعه قرار دهید.

راهکار مناسب و البته پرطرفدارتر این است که از مشاوران سئو همچون متخصصان سئو در آژانس دیجیتال مارکتیمگ فرصت به منظور بهینه سازی سایت خود راهنمایی دریافت نمایید. چراکه این افراد چندین سال در حوزه سئو فعالیت داشته و تجربه فراوانی به دست آورده اند. از این‌رو برای کسب و کارهای مختلف در زمینه سئو داخلی، سئو خارجی و سایر موارد نمی توان یک شیوه یکسان را مورد استفاده قرار داد.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.