معرفی شرکت کیمیا طرح

0

مجموعه کیمیاطرح از سال ۱۳۸۶ با تولید محدود تابلوهای معرق قرآنی و تابلوهای شعر شروع به کار کرد. به مرور در ۶ مجموعه مختلف اقدام به تولید تابلوهای معرق نمود. در این ۶ مجموعه که شامل ، مجموعه تابلوهای معرق سری ترمه، سری عقیق، سری فیروزه، سری ترنج، سری صبا، سری نگار هستند که هر کدام از این دسته بندی های شامل انواع و اقسام تابلو های متنوع هستند. تابلوهای معرق شعر، تابلوهای معرق چوبی قرآنی و مذهبی، تابلوهای معرق مناسبتی و اذکار و ادعیه مختلف را شامل می‌شود.

به مرور مجموعه کیمیاطرح با افزایش توان تولید و به کارگیری مهندسان و طراحان توانمند وارد حوزه طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی و سازمانی در تیراژ عمده شد. هدایای تبلیغاتی تولیدی مجموعه کیمیاطرح کاملا متفاوت با هدایای تبلیغاتی موجود در بازار است، این محصولات و هدایا یک ویژگی انحصاری دارند و آن امکان سفارشی سازی هدایای تبلیغاتی طبق سفارش مشتری است. به طوری که هدایای تبلیغاتی و سازمانی کیمیاطرح کاملا سفارشی و مطابق رنگ سازمانی و هویت برند مشتری تولید می‌شود.

طراحی هدایای تبلیغاتی و درون سازمانی می‌تواند شامل محصولات تولیدی همان برند و سازمان باشد تا به نوعی باندل محصولات تولیدی در پک ها و باکس های سفارشی و خاص باشند.

در مرحله بعدی مجموعه کیمیا طرح با ایجاد برند کیتادکور اقدام به تولید باکس و جعبه های پذیرایی متنوع و خاص کرد که سهم بازاری از فروش محصولات خانگی را داشته باشد. طراحی و تولید ست های پذیرایی، تولید جعبه های دمنوش و جعبه های سری سلامت، طراحی و تولید انواع ست های خانگی شامل جای دستمال کاغذی چوبی و سطل زباله چوبی از این نمونه کار ها هستند. سری تشریفات و سری آذین شامل ۱۲۰ مدل محصول مختلف هستند.

اوج طراحی و نوآوری کیتا در تولید باکس ها و جعبه های چوبی دمنوش، جعبه تی بگ، جای قاشقی و تولید جعبه چوبی تی بگ و دمنوش رنگی است. برای اولین بار در ایران برند کیمیاطرح با ترکیب های خاص و اختصاصی اقدام به رنگ آمیزی متنوع جعبه های چوبی کرده است. در برند کیتا این مجموعه رنگی را سری آرا نام گذاری کردیم. از آن به بعد برندها و شرکت های مختلف برای اولین بار امکان سفارش گذاری جعبه های چوبی را با رنگ سازمانی خود پیدا کردند.

در سالهای اخیر تمرکز مجموعه کیمیاطرح و برند کیتا بر ایده پردازی و طراحی و تولید باکس محصول و جعبه محصول است. به طوری که با بسیاری از برندهای معروف کشور در زمینه تولید دمنوش، شکلات، آجیل و چای و … همکاری کرده است. باندل کردن محصولات با هم راه حل جدیدی است که تولیدات کارخانجات را به نحوی دیگر و با حال و هوای تازه و خاص به فروش برسانند.

 

مزیت های رقابتی کیتا دکور

همانطور که گفته شد ویژگی مهم کیتادکور (کیمیاطرح) در همه سال‌های فعالیت، خلاقیت و نوآوری بوده است. نمونه محصولاتی که برای برندهای مطرح ایرانی تولید شده در وبسایت مجموعه به نشانی kitadecor.ir قابل مشاهده است. از مهم ترین مزایای رقابتی و متمایز کننده کیتادکور از سایر رقبا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خلاقیت در طراحی بسته بندی

ایده های خاص کیتادکور مورد توجه برندها و کارخانجات معتبر قرار گرفته است. نمونه کارهای کیتا در طراحی و تولید بسته بندی یونیک و انحصاری بوده و برای هر محصول متناسب با وزن، ابعاد و نوع کاربرد و تجربه مشتری طراحی و تولید بسته بندی را انجام می‌دهد.

خلاقیت و نوآوری در رنگ آمیزی

واحد رنگ آمیزی کیتا با فرمولاسیون ویژه خود امکان تولید هر نوع رنگی را دارد و به بهترین شکل در دو مدل مات و براق اقدام به تولید جعبه، باکس محصول رنگی می کند.

سفارشی سازی کامل طبق سلیقه مشتری

کیتادکور طبق سلیقه مشتری و با اعمال نظرات کارفرما بسته بندی و هدیه تبلیغاتی کاملا متناسب با سلیقه کارفرما تولید می‌کند. امکان سفارشی سازی این فرصت را بوجود می‌آورد که محصول نهایی دقیقا مطابق با خواسته کارفرما باشد و به نوعی یک محصول اختصاصی که نظرات مدیران در آن دخیل است، تولید خواهد شد.

طراحی محصول و نمونه سازی

در مرحله سفارش سازی و قبل از تولید عمده در تعداد زیاد یک کار مهم و ویژه لازم است و آن نمونه سازی اولیه است. برای مثال ایده های مشتری و محتویات موجود در باکس محصول یا هدیه سفارشی از عوامل مهم در نمونه سازی است. کیتا دکور تولید کننده هدایای تبلیغاتی سفارشی با گرفتن نظرات و محصولات و محتویات اقدام به ساخت نمونه های اولیه خواهد کرد. بعد از آن با ارسال نمونه های ساخته شده به صورت عمس و فیلم و بازدید حضوری نظرات ثانویه کارفرما را گرفته و در محصول نهایی لحاظ می‌کنند.

تولید در تیراژ بالا

از ویژگی های خاص کیتا که مورد توجه کارخانجات بزرگ قرار گرفته است، میزان حجم تولید است. به طوری که کارخانه مورد نظر با خیال راحت سفارش های چند هزار تایی را در کیمیاطرح ثبت می‌کند.

نظارت بر تولید

در سفارشات تیراژ بالا نظارت بر تولید و بررسی کیفیت محصول تولیدی حرف اول را می‌زند. محصولات تولید شده باید دارای کیفیت یکسان باشند و بدون تفاوتی تولید شوند. نظارت بر تولید یک امکان فوق العاده برای برندها و شرکت هایی است که به خروجی کار حساسیت بالایی دارند.

هزینه تولید پایین نسبت به رقبا

به علت تنوع تولیدات و تکمیل بودن دستگاه ها و همچنین تجربه بالا و تامین عمده مواد اولیه در کیمیاطرح قیمت ها به مراتب پایین تر از بازار و کارخانجات مشابه است.

تجربه بالای کارکنان و پرسنل

پرسنل و کارگران مجموعه کیمیاطرح سالهاست که با کار کردن با برندهای بزرگ و داشتن تجربه های زیاد در انجام پروژه های مختلف برگ برنده مجموعه کیمیاطرح هستند.

معرفی محصولات موجود در کیتا دکور

تابلو معرق

تابلوهای معرق از اولین تولیدات مجموعه کیمیاطرح بوده است و در ۶ مجموعه تولید می‌شود. اگر برای خرید تابلو معرق اقدام کرده باشید، قطعا محصولات و طراحی های کیمیاطرح را دیده اسد. به جرات می‌توان گفت کیمیاطرح بزرگترین تولید کننده تابلو معرق در ایران است. تابلوهای معرق کیمیاطرح بسیار خلاقانه و خاص طراحی می‌شوند و با بهتربن متربال تولید می‌شوند. تابلوهای شعر،تابلوهای چوبی معرق قرآنی و مذهبی و تابلوهای انگیزشی معرق چوبی از محصولات کیمیاطرح است. همچنین تولید تابلوهای سفارشی معرق از خدمات مهم و پرطرفدار کیمیاطرح است.

پک هدیه تبلیغاتی

پک هدیه تبلیغاتی در واقع ترکیبی از هدایای ارزشمند و ویژه در بسته بندی خاص و یا اختصاصی است که در مناسبت های مختلف اهدا می‌شود. این هدایای تبلیغاتی هم می‌تواند از هدایای طراحی شده کیتا باشد و هم می‌تواند به صورت اختصاصی باشد و هم می‌تواند ترکیبی از محصولات تولید شده کارخانه ها و برندها در پک جدید باشد.

کیتا تولید کننده انواع هدایای سفارشی تبلیغاتی و سازمانی و مناسبتی است. هدایا تبلیغاتی کیتا کاملا با هدایای تکراری و روتین بازار تفاوت دارند. پک هدیه تبلیغاتی که کیتا تولید می‌کند بدون نمونه مشابه و قابلیت سفارشی سازی دارد. خرید پک هدیه تبلیغاتی از کیتا شما را در مناسبت های مختلف کاملا متمایز و ویژه خواهد کرد.

پک های هدیه تبلیغاتی در دسته بندی های مختلفی تولید می‌شود، مثل:

  • پک های هدیه تبلیغاتی زعفران
  • پک های دمنوش طبیعی و سلامتی
  • پک های مدیریتی و وی آی پی
  • هدایای تبلیغاتی خاص مدیریتی
  • پک های هدیه ست چرمی
  • پک های هدیه ست الکترونیک
  • پک های هدیه صنایع دستی
  • پک های هدیه ترکیبی
  • پک های هدیه مناسبتی
  • پک های هدیه اقتصادی و درون سازمانی

پک دمنوش هدیه

پک های هدیه دمنوش شامل دمنوش های طبیعی و سالم و همچنین تی بگ و دمنوش های کیسه ای است. این پک های دمنوش معمولا همراه لیوان، فنجان، فلاسک، نبات، قاشق و فرنچ پرس عرضه می‌شوند.

این پک های دمنوش هدیه گزینه مناسبی برای هدایای سازمانی و هدایای شرکتی در مناسبت هایی نظیر عید نوروز و هدیه شرکتی تولد و تشویقی کارکنان استخرید پک دمنوش هدیه به سازمان هایی که به سلامت کارکنان توجه خاصی دارند و از طرفی پک چوبی سفارشی سازی شده و ملندگار نیاز دارند را توصیه می‌کنیم.

پک هدیه دمنوش شامل دمنوش های تازه و یا دمنوش کیسه ای از بهترین برندهای بازار هستند.

5/5 - (5 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.