معرفی انواع لوستر متناسب با دکوراسیون

0

اگر شما از آن دسته افرادی هستید، که به نورپردازی منزل و محل کار خود اهمیت می‌دهید، باید بدانید که کدام لوستر برای فضای شما مناسب‌تر است. انتخاب درست لوستر و به‌جا استفاده کردن از آن موجب زیبایی و جذابیت بیشتر فضای کار یا محل زندگی شما می‌شود. لوسترها علاوه بر نورپردازی، بر زیبایی و تقویت ظاهر و درخشش اتاق موثرند.

استفاده از لوستر مناسب، باتوجه به نوع دکوراسیون، اندازه و طراحی فضا و چیدمان مبل، باعث ایجاد یک هارمونی قوی و آرامش بخش در محیط می‌شود.

انواع لوستر

انواع لوسترها بسیار متنوع و زیبا هستند. شما می‌توانید از لوسترهای ساده و کلاسیک تا لوسترهای مدرن و خلاقانه انتخاب کنید. لوسترها نه تنها نور را در فضای خود پخش می‌کنند، بلکه به زیبایی و شکوه آن فضا هم نیز تاثیر می‌گذارند. لوسترها را می‌توان بر اساس جنس، شکل، رنگ، اندازه و سبک طبقه بندی کرد.

لوستر یک عامل مهم در تعیین جو و حالت فضای مورد نظر است. بنابراین، با توجه به سلیقه، بودجه و نور مورد نظر خود، بهترین نوع لوستر را برای خانه یا محل کار خود انتخاب کنید.

لوستر شاخه ای

لوستر شاخه‌ای

لوسترهای شاخه‌ای نوعی لوستر که به مانند شاخه‌های درخت و احتمالا ایده طراحی این محصول نیز از طبیعت و درختان الهام گرفته شده است. این لوستر به صورت شاخه شاخه بوده و در ابعاد مختلف و تعداد شاخه‌های مختلف طراحی و تولید می‌گردد.

نکته مهمی که باید بدان توجه کنید، این است که لوستر شاخه‌ای برای خانه‌ای استفاده می‌شود که دکور سلطنتی دارد و خانه‌هایی با دکور مدرن نمی‌توانند از این محصول استفاده کنند. بنابراین اگر دکور منزلتان مجلل و سلطنتی است، می‌توانید از لوسترهای شاخه‌ای استفاده کنید. چرا که این لوسترها به سبک مجلل و سلطنتی طراحی و تولید می‌شوند‌.

لوستر سقفی

لوسترهای سقفی یکی از زیباترین و مهمترین عناصر دکوراسیون داخلی است، که می‌تواند فضای خانه شما را به کلی تغییر دهد. لوستر سقفی نه تنها منبع نور اصلی اتاق است، بلکه یک آثار هنری است که با شکل، رنگ، جنس و طرح خود، شخصیت و سلیقه شما را نشان می‌دهد.

لوستر سقفی می‌تواند فضای ساده و خالی را به یک فضای شیک و جذاب تبدیل کند. همچنین می‌تواند تاثیر بزرگی بر روح و روان شما داشته باشد. نور لوستر سقفی می‌تواند حال و هوای شما را شاداب، آرام، گرم یا سرد کند. بنابراین، انتخاب لوستر سقفی بسیار مهم است و باید با دقت و توجه انجام شود.

لوستر آویز

لوسترهای آویز یکی از زیباترین و مدرن‌ترین انواع چراغ‌های خانگی است، که با طراحی خلاقانه و متنوع، می‌تواند فضای منزل شما را متحول کند. نه تنها نور مناسبی را در اتاق‌های مختلف تولید می‌کند، بلکه به عنوان یک عنصر دکوراتیو نیز کاربرد دارد. لوستر آویز می‌تواند از جنس شیشه، چوب، فلز، پلاستیک، کریستال و یا ترکیبی از این مواد باشد. همچنین شکل و اندازه لوستر آویز بستگی به سلیقه و نیاز شما دارد. در صورتی که سقف خانهٔ شما چندان بلند نیست، بهتر است از لوسترهای آویز استفاده نکنید.

لوستر چوبی

لوستر چوبی یکی از زیباترین و خاص‌ترین انواع لوسترهایی است، که می‌توانید برای تزئین خانه‌تان انتخاب کنید. لوستر چوبی با استفاده از مواد طبیعی و با دقت و هنر بالا ساخته می‌شود و هر یک از آن‌ها دارای طرح و شکل منحصر به فردی است. لوستر چوبی با انواع مختلف سبک‌های دکوراسیون سازگار است و می‌تواند فضای گرم و دلنشینی را در منزل شما ایجاد کند. همچنین نور مناسبی را پخش می‌کند و باعث می‌شود که هر گوشه و کنار خانه شما روشن و شاداب باشد. لوستر چوبی یک انتخاب عالی برای کسانی است که دوست دارند خانه‌شان را با لمسی از طبیعت زینت بدهند و از جمال و زیبایی چوب لذت ببرند.

لوستر مدرن

لوسترهای مدرن، می‌توانند فضا را روشن کرده یا محیط دنجی که همیشه به دنبال آن بودید را برای شما فراهم کنند. شما می‌توانید با یک لوستر مدرن آشپزخانه، اتمسفر حاضر در آشپزخانه خود را، به طور کلی متحول کنید.

مهم‌ترین اصول یک لوستر مدرن، 2 اصل سادگی و عملکرد آن است. امروزه، این سبک از لوستر، از تنوع بالایی برخوردار است. اگر خانه‌ای با دکوراسیون کلاسیک یا سبک خاصی مدنظر دارید، نگران نباشید. لوستر مدرن می‌تواند با اکثر سبک‌های دکوراسیون هماهنگ شود.

مهم‌ترین نکته، مقدار نور و طرز نورپردازی لوستر مدرن است. خانه شما هر مقدار که لوکس و گران‌ قیمت باشد، در صورتی که نورپردازی مناسبی نداشته باشد، ناقص به نظر می‌رسد.

لوستر کریستالی

لوستر کریستالی

لوسترهای کریستالی، ظاهری شیک و در عین حال سنتی را به محیط پیرامون خود، القاء می‌کنند. اگر لابی ورودی بزرگ یا سقفی بسیار بلند یا اتاق غذاخوری سنتی با میزی قدیمی دارید، یک لوستر کریستالی چشمه نور جدید، زیبایی این محیط‌ها را برای شما دوچندان می‌کنند.

این ابزار نورپردازی، نه تنها نفیس به نظر می‌رسند، بلکه آویزهای بلوری موجود در طراحی آن‌ها، ظاهری ظریف را تشکیل می‌دهند. این بلورها باعث بازتاب بیشتر نور و افزایش روشنایی نیز، می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کریستال، قدرت پخش نور است. استفاده از آن در لوستر موجب پراکندگی چشمگیر نور می‌شود و در نهایت جلوه‌ای با شکوه به فضا می‌بخشد.

سخن پایانی

گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند لوستر، چراغ‌های صنعتی، انواع لامپ، چراغ‌های دکوراتیو و لوازم دکوری با تنوعی بی‌نظیر در ایران لوستر عرضه می‏‏‏‌شوند. شما می‌توانید برای دیدن محصولات بیشتر به آدرس iranluster.com مراجعه کنید و جهت مشاوره قبل از خرید که کدام نوع لوستر برای فضای شما مناسب تر است با شماره ۰۲۱۶۵۵۴۸۲۳۴ تماس حاصل فرمایید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.