معرفی نمایندگی محصولات برق صنعتی ABB در ایران (جلیلی)

0

برند پرآوازه ABB نامی آشنا در زمینه محصولات برق صنعتی میباشد که توانسته با تولید برترین محصولات برق قدرت و صنعتی با بهره گیری از آخرین استاندارد ها و تکنولوژی های روز دنیا خود را در قلب صنعت برق جای دهد و تبدیل به برترین تولید کننده محصولات برق صنعتی نظیر کلید اتوماتیک، کنتاکتور، کلید هوایی، کلید مینیاتوری، کلید حرارتی، دژنکتور، درایو و سافت استارتر گردد. این برند کیفیت تمامی محصولات خود را در خصوص عمر و دوام بالا و کار در شرایط محیطی پر تنش تضمین میکند.

در ادامه نگاهی داریم گذرا به برخی از محصولات تولیدی این شرکت بزرگ

کلید های اتوماتیک ABB حفاظت در آخرین سطح

نمایندگی کلید اتوماتیک ABB در ایران

کلید های اتوماتیک ABB مطابق آخرین استاندارد های روز اروپا و با کیفیتی بینظیر در کشور ایتالیا تولید میشوند و به دلیل کیفیت بسیار بالای مواد اولیه و ساخت ، کاملا مناسب کار در شرایط سخت و بار های سنگین میباشند . استفاده متداول محصولات ABB به خصوص کلید های اتوماتیک این برند در صنایع حساس نفت و گاز ، پتروشیمی ها، صنایع سنگین فولاد و سایر فلزات ، کارخانجات حساس تولید تراشه های نیمه رسانا ، صنایع اتوموبیل سازی، کارخانجات سیمان و معادن میباشد.

کلید اتوماتیک ABB XT1 در جریان نامی ۱۶ امپر تا ۱۶۰ امپر تولید میشود و دارای نمونه ۳ پل و ۴ پل میباشد . قدرت قطع اتصال کوتاه سری XT1 از ۱۸ کیلو امپر تا ۷۰ کیلو امپر بستگی به کلاس قدرت قطع انتخابی (یکی از کلاس های B،C،N،S،H) میباشد .

کلید اتوماتیک ABB XT2 در جریان نامی ۱۶ امپر تا ۱۶۰ امپر با سطح حفاظت پیشرفته تر و قدرت قطع بالاتر

کلید اتوماتیک ABB XT3 در جریان نامی ۱۶۰ امپر تا ۲۵۰ امپر

کلید اتوماتیک ABB XT4 در جریان نامی ۱۶۰ امپر تا ۲۵۰ امپر با سطح حفاظت پیشرفته تر و قدرت قطع بالاتر

کلید اتوماتیک ABB XT5 در جریان نامی ۴۰۰ امپر تا ۶۳۰ امپر

کلید اتوماتیک ABB XT6 در جریان نامی ۶۳۰ امپر تا ۱۰۰۰ امپر

کلید اتوماتیک ABB XT7 در جریان نامی ۱۰۰۰ امپر تا ۱۶۰۰ امپر در دو نوع عملکرد موتوری و دستی

برای تهیه کلید اتوماتیک ABB با قیمت مناسب میتوانید با شماره های فروشگاه تماس بگیرید مهندسین فروش ما بهترین مشاوره و خدمات را به شما ارائه میدهند تا محصول مورد نیاز خود را به راحتی تهیه نمایید و یا میتوانید به صورت حضوری به آدرس فروشگاه (جناب آقای جلیلی ) مراجعه کنید.

کنتاکتور های ABB سری AF اتصالی قدرتمند و همیشگی

 

کنتاکتور ABB AF

یکی از محصولات با کیفیت و پرطرفدار ABB کنتاکتور های LOW VOLTAGE آن است که هم اکنون جدید ترین سری آن با نام AF و با ویژگی های جذاب و کاربردی در فروشگاه کالای برق ال جی موجود است.

این کنتاکتور ها مطابق با نیاز روز صنایع بزرگ و آخرین استاندارد های جهانی طراحی و تولید میشوند.

جریان نامی کنتاکتور های AF برند ABB از ۹ آمپر تا ۲۶۵۰ امپر میباشد که فروشگاه کالای برق ال جی این محصولات را با قیمت مناسب و رقابتی به مصرف کننده ارائه میدهد.

کیفیت ساخت این کنتاکتور ها بسیار بالا میباشد و کاملا مناسب استفاده در صنایع نفت و گاز پتروشیمی ،معادن و کارخانه های سنگ و سیمان میباشد.

کنتاکتور های ABB سری AF برای کار در شرایط سخت دمایی و محیط های پرتنش و خشن طراحی میشوند تا در بد ترین شرایط عملکرد مطمئن و بینظیری از خود نشان بدهند.

این کنتاکتور ها ساخت کشور فرانسه و سوئد میباشند .

کلید هوایی ABB حفاظتی برای جریان های بالا

کلید هوایی ABB

کاربرد کلید های هوایی برای حفاظت سیستم های الکتریکی با شدت جریان های بالا در ولتاژ های توزیع ضعیف میباشد،

شرکت ABB سری جدید کلید های هوایی خود را با تیپ EMAX2 تولید و عرضه میکند .

تمامی کلید های هوایی ABB با تکنولوژی روز دنیا و استاندارد های سطح بالای جهانی در کشور ایتالیا تولید میشوند.

ABB در خط تولید خود از بروز ترین تجهیزات و ماشین آلات و همچنین مواد اولیه درجه یک استفاده میکند تا کیفیت و کارایی محصولات خود را به بهترین شکل گارانتی کند.

محصولات برق و اتوماسیون صنعتی ABB در دنیا معروف به “سنگین کار بودن” میباشند ABB تمامی محصولات خود را برای کارکرد در محیط های خشن و با تنش مکانیکی بالا و همچنین استفاده در شرایط آب و هوایی بسیار گرم طراحی و تولید میکند تا حتی در بدترین محیط کاری این محصولات عملکردی بی نقص و خارق العاده از خود نشان بدهند.

بیشتر مصرف محصولات برق صنعتی و اتوماسیون ABB در صنایع نفت و گاز ، پتروشیمی ها ، کارخانه های سیمان ، کارخانجات فولاد و سایر فلزات میباشد.

آدرس نمایندگی ABB تهران : 

خیابان لاله زار جنوبی – پاساژ ادیسون – پلاک ۱۶ – کالای برق ال جی (آقای جلیلی)
شماره تماس:

۰۲۱۳۳۹۴۸۹۲۳ – ۰۹۹۳۴۱۶۴۶۴۹

۰۹۱۰۷۸۷۲۷۷۹

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.