معرفی بی رقیب ترین عطرهای زنانه سال!

0

در میان خانم‌ها، تعداد زیادی از آن‌ها هستند که به‌دنبال یک منبع معتبر جهت معرفی بی رقیب ترین عطرهای زنانه سال می‌گردند. قبول داریم که انتخاب عطر یک امر سلیقه‌ای است و به عوامل زیادی مثل رایحه مورد علاقه فرد، فصل، شرایط آب‌وهوا، نوع استایل، سن و موقعیت اجتماعی مرتبط می‌شود.

اما آیا حقیقت دارد که می‌توان به لیستی از بی‌رقیب‌ترین عطرهای زنانه امسال دست پیدا کرد؟ برای پاسخ به این سوال در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با چند رایحه دلنشین و خاص از معروف‌ترین برندهای جهان آشنا کنیم.

عطر ایوسن لورن لیبر زنانه

ایو سن لورن لیبر زنانه یا YVES SAINT LAURENT – Libre، عطری است که در کشور فرانسه تولید شده و با توجه به اینکه فرانسه نمادی از تعادل و توازن است، می‌توان انتظار داشت که رایحه این عطر ویژگی‌هایی مثل قدرت، اصالت و آزادگی را به مخاطب منتقل کند.

دقت داشته باشید که مردم فرانسه، همواره به تعادل اهمیت می‌دهند و برندهای لوکس این کشور، بیشتر به‌دنبال ساخت رایحه‌ای هستند که بتواند تمام حس‌ها و بوهای زندگی را به مشام انسان برساند. ازاین‌رو در رابطه با عطر ایو سن لورن لیبر زنانه باید بگوییم که عصاره آن از ادو پرفیوم (نوعی گل) گرفته شده است.

گروه بویایی این عطر، شرقی فوژه است. کارلوس بنایم و آن فلیپو کسانی هستند که رایحه عطر ایو سن لورن را خلق کرده‌اند. همچنین ذکر این نکته لازم است که عمر این عطر به سال ۲۰۱۹ برمی‌گردد. علاوه‌بر این‌ها، در ادامه اسانس‌های موجود در این عطر را آورده‌ایم:

  • اسانس اولیه: یکی از دلایلی که باعث شده ایو سن لورن لیبر زنانه، در لیست معرفی بی رقیب ترین عطرهای زنانه سال قرار بگیرد، اسانس اولیه آن است. به‌طوری که در اولین برخورد با این عطر، با بوی نارنگی ماندارین، اسطوخودوس، برگ درخت نارنج و انگور فرنگی سیاه روبه‌رو خواهید شد.
  • اسانس میانی: در لایه میانی این رایحه از اسطوخودوس، یاس و شکوفه پرتقال استفاده شده که همین امر نقش مهمی در طبع گرم و پر حرارت عطر ایو سن لورن لیبر زنانه دارد.
  • اسانس پایه: برای ساخت این عطر از اسانس پایه‌ای که از ترکیب مشک، وانیل، سدر و عنبر ایجاد شده، استفاده کرده‌اند که مجموع همه این‌ها، موجب خاص‌بودن و ماندگاری بالای این عطر می‌شود.

شانل نویر

شانل نویر یا CHANEL – Coco Noir یک عطر دیگر است که توسط کشور فرانسه تولید شده و نام آن در لیست معرفی بی رقیب ترین عطرهای زنانه سال قرار دارد. گروه بویایی این عطر، چوبی گلی مُشکی است و تاریخ تولید آن به سال ۲۰۱۲ برمی‌گردد.

نام عطر شنل کوکو نویر همیشه هنگام خرید ادکلن زنانه پیشنهاد می‌شود. زیرا روحیه سازندگی که هنگام تولید این عطر در نظر گرفته‌اند به درد زنان مستقل و خود ساخته‌ای می‌خورد که در این روزها، شاهد افزایش تعداد آن‌ها هستیم.

عطارهای شنل نویر، به ترتیب ژاک پولژ و کریستوفر شیلدریک هستند و این افراد به‌دلیل محبوبیت این عطر زنانه در ۳ سال پیاپی به اعتبار و شهرت زیادی رسیده‌اند. همچنین ذکر این نکته مهم است که اسانس‌های به‌کار رفته در تولید این عطر، به‌شرح زیر هستند:

  • اسانس اولیه: این عطر طبع گرمی دارد و در اسانس اولیه آن از رایحه ترنج، پرتقال و گریپ فروت استفاده کرده‌اند. این بوها در برخورد اول به‌خوبی پخش می‌شوند و ماندگاری بالایی دارند.
  • اسانس میانی: با توجه به ترکیب‌های جذابی که در ساختار اسانس میانی عطر شنل نویر آمده، جای تعجب ندارد که نام آن در مقاله معرفی بی رقیب ترین عطرهای زنانه سال آمده باشد. دقت کنید که اسانس میانی این عطر شامل رز، شمعدانی، یاس، نرگس و هلو می‌شود.
  • اسانس پایه: برای ساخت پایه‌های این عطر از رایحه‌های زیادی استفاده شده که عبارت‌اند از: دانه تونکا، لوبان، مشک، وانیل، نعناع هندی، چوب صندل سفید، ادویه گل میخک و صمغ کندر.

دیور جادور

اگر هوادار عطرهای شیرین و دلنشین زنانه هستید، دیور جادور بهترین انتخاب برای شماست. این رایحه در سال ۱۹۹۹ روانه بازار شد و برند تولیدکننده آن دیور است. گفتنی است که نوع این محصول از ادو پرفیوم بوده و برای فصل‌های خنک سال مناسب است.

این عطر دیور توسط کالیس بیکر خلق شده و گروه بویایی آن گل میوه‌ای است. باید بگوییم که بوی گل موجود در این محصول از لایه میانی شروع می‌شود و این ساختار با ارکیده، بنفشه، گل برف، گل مریم، رز و یاس ترکیبی بی‌نظیر خلق می‌کند.

همچنین باید اضافه کنیم که در نت پایانی عطر دیور جادور از آلو استفاده کرده‌اند. با این حال بد نیست بدانید که از دیگر اسانس‌های موجود در ترکیب این محصول جذاب و فریبنده می‌توان به سدر، مشک، وانیل و توت سیاه اشاره کرد.

کلوین کلاین اترنیتی

بعد از معرفی بی رقیب ترین عطرهای زنانه سال، نوبت به رونمایی از یک محصول مردانه جذاب می‌رسد که تحت عنوان کالوین کلین اترنیتی یا Calvin Klein – Eternity for Men شناخته می‌شود. این عطر کلاسیک است و پیغام‌هایی نظیر نشاط و تمایز را از خود منتقل می‌کند.

خالق کلوین کلاین اترنیتی، برند کالوین کلین و کارلوس بنایم است و سال عرضه آن به ۱۹۹۰ میلادی برمی‌گردد. گروه بویایی این عطر، معطر فوژه بوده و طبع آن خنک است. به همین دلیل همه مردانی که به نوع عطر ادو تویلت علاقه دارند و رایحه‌های خنک را می‌پسندند، می‌توانند برای خرید آن اقدام کنند.

همچنین ذکر این نکته لازم است که در اسانس اولیه کالوین کلین اترنیتی از ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو ترش و اسطوخودوس استفاده کرده‌اند. این رایحه‌ها در اسانس میانی و پایه به سالویا، ریحان، شمعدانی، یاس، گشنیز، گل برف، شکوفه پرتقال، گل سوسن، دانه سرو کوهی، مشک، کهربا، اقاقیای برزیلی، خس خس و چوب صندل سفید تغییر می‌کنند.

جمع‌بندی

همان‌طور که با ما همراه بودید، در این مقاله به معرفی بی رقیب ترین عطرهای زنانه سال پرداختیم. این عطرها شامل ایوسن لورن لیبر، شانل نویر و دیور جادور می‌شوند و به‌دلیل ماندگاری بالا و بوی دلنشین، هواداران زیادی بین خانم‌ها دارند.

پس درصورتی‌که قصد پیداکردن رایحه‌ای را دارید که در کنار جذابیت و محبوبیت، بتواند با استایل شما و فصل‌های مختلف سال هماهنگ باشد، پیشنهاد ما این است که از عطرهای تولیدشده توسط کشور فرانسه استفاده کنید. یکی از برترین نمونه‌های تولیدشده توسط این کشور، ایوسن لورن لیبر است.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.