معرفی کتاب کتاب رمان «سلیمان»

0

هم اکنون در حوزه چاپ کتاب و رمان های پرطرفدار، ژانر معمایی و جاسوسی به یکی از پرطرفدارترین ژانرهای کتابخوانان تبدیل شده است. یکی از کتابهای معمایی و جاسوی که به قلم نویسنده ایرانی نگاشته شده، می توان به کتاب رمان سلیمان اشاره کرد که توسط خانم پریسا تیموری نوشته شده است.

آن‌هایی که عاشق رمز و راز و گشودن معماها هستند، خوب می‌دانند که خواندن کتاب های معمایی و جنایی و پلیسی، چه لذتی دارد. حل کردن یک معما، باز کردن یک گره که انگار تمام کار دنیا به آن بستگی دارد، بزرگ‌ترین عیش دنیا است. مانند همه‌ مردم دنیا، نوجوان ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. دنیا برای نوجوان‌ها هنوز پر است از شگفتی. زمانی که یک نویسنده با هنرش، این شگفتی دنیا را با معماها ترکیب می‌کند، نتیجه‌اش ساختن یک تجربه‌ لذت‌بخش برای مخاطبانش است. در این یادداشت طاقچه به سراغ رمان‌هایی رفتیم که ترکیبی از داستان‌های جنایی و معماهای سخت و پیچیده هستند. به این امید که خواندن و یا شنیدنشان، به ما همان احساس قدرت، عیش و لذت را بدهد!

کتاب رمان «سلیمان» در قالب ۴۴۶ صفحه و به زبان فارسی نوشته شده که در سال ۱۴۰۱ توسط انتشارات نارون دانش و پس از اخذ مجوزهای رسمی از وزارت ارشاد، به چاپ و تکثیر رسیده است.

ویژگی رمان سلیمان این است که جاسوس را خودی و نزدیک به ارکان قدرت نشان می‌دهد. پریسا تیموری سعی می‌کند در مقابل موضوعی که برای رمانش انتخاب کرده با جسارت برخورد کند و نشان بدهد که برای یافتن عامل نفوذی نباید راه دوری رفت. گاهی غیرقابل‌انتظارترین فرد، ممکن است جاسوس خطرناکی باشد و امنیت کشور را به خطر بیندازد.

 چاپ کتاب در انتشارات نارون دانش

انتشارات نارون دانش یکی از برترین ناشرین در حوزه چاپ کتاب می‌باشد. صاحبان اثر می‌توانند از خدمات ویراستاری کتاب و همچنین صفحه آرایی کتاب این انتشارات بهره‌مند شوند. انتشارات نارون دانش با در اختیار داشتن تیم متخصص طراحی جلد کتاب این امکان را دارد که در زمینه مربوط به طراحی جلد کتاب نیز به صاحبان اثر خدمات تخصصی ارایه نماید. جهت برقراری ارتباط با ما و اطلاع از مراحل چاپ کتاب می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما اقدام نمایید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.