چگونه تیک آبی اینستاگرام بگیریم؟ (راه‌کارهای اصلی)

0

نقش شبکه های اجتماعی در زندگی ما هر روز بیشتر می شود و اکنون تقریباً همه افرادی که به اینترنت و تلفن همراه دسترسی دارند در انواع شبکه های اجتماعی عضویت دارند ، در میان آنها همیشه سودهایی وجود دارد که در انواع مختلف مشخص می شود. شبکه های اجتماعی. شخص یا مارک دیگری را جعل کنید ، به همین دلیل است که اکثر شبکه های اجتماعی محبوب اکنون از ویژگی Verified Badge یا به زبان ساده تر ، نشانک آبی در Instagram استفاده می کنند.

اینستاگرام همچنین از یک نشان تأیید شده یا تیک اینستاگرام استفاده می کند تا افراد بتوانند صفحه واقعی یک شخصیت یا مارک را شناسایی کنند ، بنابراین اگر برای مثال یک صفحه اصلی Google را جستجو می کنید ، مجبور نیستید زیاد جستجو کنید. کافی است عبارت Google را به فارسی یا انگلیسی در نوار جستجوی اینستاگرام جستجو کنید تا صفحه گوگل با نشانک آبی اینستاگرام را مشاهده کنید ، این نشانک آبی اصالت صفحه را نشان می دهد و به راحتی می توانید صفحه مورد نظر را جستجو کنید. دنبال کردن.

حال ، اگر شما نیز می خواهید صفحه اینستاگرام خود را رسمی کنید تا دوستداران و طرفداران شما صفحات جعلی و جعلی را برای شما دنبال نکنند و با گرفتن علامت آبی اینستاگرام ، تا پایان این مقاله از شر برندگان برای همیشه بکاهید. با دقت و کلمه در هر کلمه آن را کلمه به کلمه بخوانید ، زیرا هر کلمه از آن به شما کمک می کند تا یک نشان تأیید شده در اینستاگرام دریافت کنید.

 

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

نشان تأیید شده در واقع یک ایموجی مانند شکل زیر است که در کنار نام حساب اینستاگرام قرار می گیرد و نشان می دهد که این صفحه دقیقاً همان صفحه ای است که طرف ادعا می کند ، یعنی اگر صفحه مارک اپل دارای یک علامت آبی رنگ باشد. ببینید که حساب کاربری رسمی اپل است ، زیرا اینستاگرام با قرار دادن یک برچسب تأیید در کنار نام آن ، این موضوع را تأیید کرد.

به طور معمول ، این برچسب تأیید برای صفحاتی است که نمونه های جعلی زیادی دارند و تشخیص صفحه اصلی از صفحات جعلی آن دشوار است ، بنابراین مدیران آن صفحات یک برچسب تأیید به اینستاگرام ارسال می کنند یا یک علامت آبی رنگ حساب اینستاگرام را دریافت می کنند. و اسناد توسط اینستاگرام تأیید شده است ، در نهایت یک علامت چک آبی در کنار نام حساب قرار می گیرد.

 

مراحل دستیابی به تیک آبی در اینستاگرام

بگذارید در ابتدا به شما بگویم که اگر درخواست شما در کادر تأیید اینستاگرام تأیید نشد ، تا یک ماه بعد واجد شرایط درخواست مجدد برای برچسب تأیید نیستید ، بنابراین بقیه مقاله را با دقت بیشتری بخوانید تا دریافت کنید درخواست اینستاگرام را رد نکنید و باید اضافه کنم که برای دریافت نشان تأیید شده ، باید کمی صبور باشید و موارد زیر را با حوصله انجام دهید ، زیرا اینستاگرام در این زمینه بسیار سختگیرانه عمل می کند.

 

معتبر باشید:

اولین و مهمترین شرط این است که حساب شما در حال حاضر معتبر است ، به این معنی که حساب شما باید یا متعلق به یک شخص ، شرکت یا مارک معتبر است ، بنابراین اگر صفحه ای دارید که در آن پست های زرد بی فایده به اشتراک می گذارید ، انتظار داشته باشید که اینستاگرام یک برچسب تأیید به شما بدهد.
منحصر به فرد باشید: شرط دوم این است که اگر قبلاً چندین حساب مختلف در اینستاگرام دارید ، نمی توانید برای نشانک آبی درخواست دهید ، یا در بهترین حالت ، اگر شخص یا مارک معروف هستید ، اینستاگرام فقط یکی از صفحات شما و صفحات دیگر تا هیچکدام. عنوان برای دریافت چک آبی تأیید نمی شود ، بنابراین حساب شما باید منحصر به فرد باشد.

 

کامل:

سومین شرط داشتن حساب رسمی اینستاگرام این است که ابتدا صفحه شما عمومی باشد و اطلاعات پروفایل شما کامل باشد ، یعنی. نام شخص یا نام تجاری کامل است و شما یک رزومه و عکس پروفایل دارید و در نهایت حداقل یکی را که پست خود را در صفحه خود قرار داده اید ، همچنین اگر پیوند سایر شبکه های اجتماعی خود را در بیوگرافی اینستاگرام قرار دهید ، صفحه شما تأیید نمی شود ، به خاطر داشته باشید که اگر شرط اول برای شما صدق می کند ، به طور خودکار شرط سوم را خواهید داشت.

 

توجه:

یکی دیگر از پیش نیازهای تأیید اینستاگرام این است که صفحه شما باید فعال و محبوب باشد ، به این معنی که روزانه توسط افراد مختلف جستجو می شود و افراد مختلف می خواهند شما را دنبال کنند ، همچنین شخص یا مارک شما. ذکر شده در خبرگزاری های مشهور ، البته ، اگر اینستاگرام متوجه شود که شما این کارها را برای خودتان انجام داده اید ، نه تنها یک تیک آبی از شما می گیرد ، بلکه ممکن است حساب شما مسدود شود.

 

یک راهنمای کامل برای ارسال درخواست تأیید به حساب اینستاگرام خود

اکنون ، در صفحه درخواست تأیید صحت ، باید مجموعه ای از اطلاعات مربوط به خود یا نام تجاری خود یا کسب و کار آنلاین خود را ارسال کنید. ما مراحل زیر را مرحله به مرحله توضیح داده ایم ، بنابراین حتماً آنها را با دقت بخوانید تا برنامه شما دارای حساب رسمی اینستاگرام باشد. از دست ندهید:

در قسمت اول که نام کاربری نامیده می شود ، باید بررسی کنید که شماره شناسه ای که در آن قرار دارد دقیقاً همان شماره ای است که می خواهید درخواست را با علامت آبی به آن ارسال کنید.

نام کامل خود را در قسمت Full Name وارد کنید ، به خاطر داشته باشید که نامی که در این قسمت وارد می کنید باید با نام کامل شما در گذرنامه یا گواهی شما مطابقت داشته باشد (دقیقاً همان مدرکی که در مرحله پشتیبانی بعدی اینستاگرام ارسال می کنید). اگر یک برند هستید ، نام تجاری خود را در زمینه ای که به آن معروف است وارد کنید.

در بخش بعدی ، دسته بندی ، دسته کاری خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر شما یک وبلاگ نویس هستید ، می توانید دسته وبلاگ نویس / تأثیرگذار را انتخاب کنید ، یا اگر شما یک ورزشکار هستید ، یک ورزش را انتخاب کنید.

در راهنمای اینستاگرام آمده است که در بخش “لطفاً عکس کارت شناسایی خود را ضمیمه کنید” ، باید عکس یکی از اسناد رسمی صادر شده از سوی دولت را برای شما ضمیمه کنید ، به عنوان مثال می توانید عکس کارت شناسایی خود ، راننده را ارسال کنید مجوز یا ایرانیان بای باید تصویر گذرنامه داشته باشند ، البته اگر واقعاً یک برند هستید و این وستون معروف است ، مشکلی نیست!

پس از انجام مراحل بالا ، روی دکمه ارسال کلیک کنید تا درخواست پشتیبانی اینستاگرام خود را ارسال کنید.

 

بعد از درخواست نشانک آبی در اینستاگرام چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که درخواست خود را برای رسمی شدن در حساب اینستاگرام خود ارسال می کنید ، معمولاً چند روز طول می کشد تا پشتیبانی اینستاگرام حساب شما را تأیید کند ، و اگر اطلاعات شما تأیید شود که شما واقعاً یک نام تجاری یا شخص معروف هستید ، یک اعلان تأیید برنامه دریافت خواهید کرد. . و نشانک آبی به حساب شما اضافه می شود.

با این حال ، در صورت رد درخواست شما ، همچنان یک اعلان در صفحه اعلان دریافت خواهید کرد که برنامه شما تأیید نشده است و نمی توانید ظرف 30 روز آینده درخواست خود را دوباره ارسال کنید.

به خاطر داشته باشید که اینستاگرام بارها در صفحه راهنمای خود ذکر کرده است که فقط برچسب های تأیید آبی را به افراد و مارک های مهم و تأثیرگذار می دهد و هیچ تضمینی وجود ندارد که بتوانید حساب خود را رسمی کنید ، بنابراین اگر واقعاً یک برند معروف هستید. اگر فردی جهانی یا تأثیرگذار هستید ، می توانید به راحتی حساب رسمی خود را در چند روز تأیید کنید.

 

چگونه شانس دریافت تیک آبی را بالا ببریم؟

روند بررسی حساب کاربری شما چندان آسان نیست و گاهی چندین ماه به طول می انجامد. اما می توانید با انجام برخی روش های اثبات شده زمان این فرآیند را کاهش دهید. ما تمام روشهای معتبر و در دسترس را به صورت متن کامل قرار داده ایم ، اما مهمترین راه حلها برای رسیدن سریعتر به دکمه آبی اینستاگرام در قالب یک فیلم یک دقیقه ای به زبان فارسی است ، بنابراین اگر زمان کافی برای متن را بخوانید ، این ویدیو را تماشا کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

 

برای حساب خود صفحات جعلی ایجاد کنید!

دلیل اصلی علامت آبی اینستاگرام نشان دادن حساب رسمی نمونه های جعلی است. نیازی به گفتن نیست ، اگر حساب شما صفحات جعلی ندارد ، دلیلی برای دریافت این نشان وجود ندارد. اگر شما فردی مشهور هستید که مطمئناً حساب های جعلی زیادی برای شما ایجاد کرده است و کار شما راحت تر است. اما اگر از محبوبیت کمتری برخوردار هستید یا می خواهید به هر قیمتی یک علامت چک آبی دریافت کنید ، باید آستین های خود را بالا زده و یک حساب جعلی ایجاد کنید.

در این روش ، مانند همه حساب های جعلی ، باید یک صفحه اینستاگرام با اطلاعات مشابه خود ایجاد کنید و از پست ها و تصاویر مربوطه در آن استفاده کنید تا دقیقاً شبیه حساب رسمی باشد (می توانید پست ها را در صفحه اصلی کپی کنید) ) فقط چند حساب ساده ایجاد نکنید و حتی بیشتر از صفحه اصلی خود در آن فعال باشید. به این ترتیب شما اینستاگرام را متقاعد می کنید که از آنجا که تعداد چنین صفحاتی برای شما در این شبکه اجتماعی زیاد است ، بنابراین باید راهی برای شناسایی در بین همه وجود داشته باشد ، که چیزی نیست جز یک نشانک آبی! بنابراین ، اینستاگرام عزیز ، لطفاً لوگوی معروف خود را زود به من بدهید تا دیگر کاربران شما فریب نخورند!

 

در اینستاگرام محبوبیت بیشتری کسب کنید

دومین راه برای متقاعد کردن اینستاگرام برای دادن تیک آبی ، محبوبیت است. البته صفحه ای که در اینستاگرام به خوبی کار می کند و از محبوبیت بیشتری برخوردار است توجه همه را به خود جلب می کند. بنابراین ، بهتر است با استفاده از روش های مناسب ، صفحه خود را بیشتر محبوب کنید. یکی از مهمترین عوامل برای این منظور تعداد فالوورهای شماست. شما می توانید با خرید دنبال کننده آن شماره تاج را یک شبه دریافت کنید ، اما بدانید که اینستاگرام به راحتی دنبال کنندگان جعلی شما را تشخیص می دهد. بنابراین این را نمی توان گمراه کرد و بهتر است خرید دنبال کنندگان را محدود کنید.

عواملی که باعث افزایش محبوبیت صفحه اینستاگرام شما می شوند شامل افزایش تعداد لایک ها ، نظرات بیشتر ، استوری ها و نکات برجسته (مرور محرمانه استوری های اینستاگرام) و تبلیغات هدفمند است. با فعالیت منظم و تبلیغات هدفمند می توانید خیلی سریع به نتایج شگفت انگیزی برسید. آخرین مورد ، پست های شما است. با این حال ، هرگز معجزه هشتگ ها ، به ویژه کتیبه ها را از دست ندهید. برای مورد دوم ، بد نیست مقاله ما را در مورد یافتن متن زیبا برای زیرنویس ها در اینستاگرام بخوانید.

 

اتصال حساب با سایر شبکه های اجتماعی

اگر شما سلبریتی یا صاحب یک نام تجاری معتبر هستید ، مطمئناً از اینستاگرام راضی نخواهید بود و در سایر شبکه های اجتماعی فعال خواهید بود. بنابراین ، بهتر است یک حساب (با اطلاعات مشابه صفحه اینستاگرام) در شبکه های اجتماعی فعال و بزرگ مانند توییتر ، فیس بوک و یوتیوب ایجاد کنید. مرحله بعدی اتصال این حساب ها به اینستاگرام است. وقتی این شبکه صحت اطلاعات شما را جستجو می کند ، مطمئناً به شما اطمینان بیشتری می بخشد و با مشاهده فعالیت مشابه در سایر شبکه های اجتماعی حساب شما را تشخیص می دهد. این یک گام بزرگ برای دریافت نشان تأیید شده اینستاگرام است.

 

تیک آبی را از سایر شبکه های اجتماعی دریافت کنید

Blue Tick مختص اینستاگرام نیست و موارد مشابهی در رسانه های اجتماعی وجود دارد. با این حال ، دریافت این نشان در شبکه های دیگر و بدست آوردن آنچه که می خواهید زودتر ممکن است آسان تر باشد. حالا تصور کنید که اینستاگرام از حساب شما در جاهای دیگر دیدن کند و با یک علامت چک آبی مواجه شود! طوفان رسما برمی خیزد و تیک آبی را با هر دو دست به شما تقدیم می کند.

همراه کلاس باشید

کلاس بودن فقط به این معنی نیست که چندین حساب در شبکه های مختلف داشته باشید یا تعداد زیادی لایک و فالوور داشته باشید. مردی با کلاس بالا بدون شک یک مرد معمولی است. بنابراین صفحه کلاس باید مرتب باشد. اطمینان حاصل کنید که پست ها در ساعات خاصی از روز منتشر می شوند. نکته دیگر قوانین است؛ سعی کنید پست های خود را بیشتر مورد توجه قرار دهید و هنگام ارسال آنها قوانین اینستاگرام را رعایت کنید.

هر برند معتبر لوگوی خاص خود را دارد و البته اگر این لوگو در پست های شما باشد ، شانس دریافت نشان آبی افزایش می یابد. بد نیست از یک سبک خاص در پست های خود استفاده کنید و خود را بیش از دیگران خاص کنید. به یاد داشته باشید که یک صفحه گران قیمت هرگز توهین نمی کند یا نباید تبلیغ شود. بنابراین از اینها نیز اجتناب کنید.

 

نتیجه و پایان

در پایان امیدواریم این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد. اگر در مورد نحوه تأیید رسمی حساب اینستاگرام خود (نشان تأیید شده) سوالی دارید ، می توانید  خود را در انتهای این مقاله و در قسمت نظرات مطرح کنید تا تیم پشتیبانی تیبا بلاگ در کوتاه ترین زمان ممکن به شما پاسخ دهد ، عزیز ممنون که مثل همیشه تا انتهای مقاله با ما بودید 🙂

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.