نکات مهم برای انتخاب میز تلویزیون که باید بدانید!

0

میز TV یکی از مهم‌ترین لوازم در دکوراسیون اتاق نشیمن است. این میز علاوه بر اینکه محل قرارگیری تلویزیون است، می‌تواند نقش مهمی در زیبایی و نظم بخشیدن به فضای اتاق نیز داشته باشد. این میز از المان‌های جذابی محسوب می‌شود که در بدو ورود به منزل به چشم می‌آید. هماهنگی طرح و رنگ این میز با سایر لوازم خانه اهمیت زیادی دارد.

امروزه مدل‌های جدیدی از میز، برای تلویزیون در سبک‌های مختلف طراحی‌شده است. حتی اگر جزء آن دسته افرادی هستید که ترجیح می‌دهند، تلویزیون خود را به دیوار نصب کنند، برای زیبایی خانه باز هم نیاز به میزی برای تلویزیون جهت قرارگیری در زیر تلویزیون دارید. به همین دلایل است که خرید میز تلویزیون لاکچری، اهمیت زیادی دارد. در انتخاب یک میز مناسب باید علاوه بر دکوراسیون خانه نوع تلویزیون، اندازه و رنگ آن را نیز موردبررسی قرار داد. پس در ادامه نکاتی را عنوان می‌کنیم که راهنمای شما در انتخاب بهتر آن باشند.

انواع میز تی‌وی از نظر جنس یا متریال

میز مناسب برای تلویزیون را می‌توان بر اساس متریال ساخت آن تقسیم‌بندی و خرید کرد. هر متریال ساخت، در طرح، رنگ و قیمت تفاوت‌هایی دارد. افراد می‌توانند بر اساس سلیقه و بودجه‌ی خود به انتخاب آن‌ها دست بزنند. در ادامه انواع این متریال را معرفی و توضیح کوتاهی در مورد هریک می‌دهیم:

میز TV چوبی

چوب یک متریال کاملاً طبیعی و برخاسته از طبیعت است. از گذشته در ساخت وسایل خانه کاربرد داشته است. امروز هم برای ساخت میز تلویزیون شیک از چوب استفاده می‌کنند. چوب ابتدا به دلیل استحکام و سپس به دلیل طبیعی بودن و زیبایی‌اش به خانه‌ها راه پیدا کرد. از دیگر قابلیت‌های چوب می‌توان به رنگ‌پذیری آن اشاره کرد. میزهای تلویزیون چوبی امروزه محبوب و پرکاربرد هستند. البته نسبت به دیگر متریال‌ها، قیمت بیشتری هم دارند. این قیمت در اینجا نشانه‌ی کیفیت متریال است.

میز TV فلزی

برخی میزها از استیل ضدزنگ و یا آهن و فلز ساخته‌شده‌اند. دوام این نوع میز از چوب بیشتر است. در سبک‌های چیدمانی مانند روستیک برای ساخت وسایل از ترکیب فلز و چوب استفاده می‌شود. اگر قصد خرید یک میز تلویزیون لاکچری را دارید، این سبک برای شما است. ویژگی و مزیت استفاده از فلز، دوام آن است. قابلیت رنگ‌پذیری نیز دارد. آسیبی در مقابل رطوبت، خط‌وخش و غیره هم نمی‌بیند.

میز تی‌وی پلیمری

جنس پی‌وی‌سی یا ای بی سی، از مواد پلیمری ساخته‌شده‌اند. برای خرید یک میز تلویزیون ارزان، جنس پلیمری انتخاب مناسبی است. این متریال نسبت به فلز و چوب، قیمت ارزان‌تری دارد. البته استحکام بالا به همراه رنگ‌پذیری زیادی هم دارد. یک میز تلویزیون پلیمری را می‌شود در انواع مات یا براق رنگ‌آمیزی کرد.

میزهای تلویزیون شیشه‌ای

از دیگر موادی که در ساخت میز برای تلویزیون به‌کار می‌رود، شیشه است. در ساخت میز می‌توان از شیشه نشکن استفاده کرد. عدم استفاده از شیشه‌ی نشکن، مخصوصاً برای میز خانه خطرناک است. در برخی از مدل‌ها برای ساخت میز TV از ترکیب فلز و یا چوب می‌شود استفاده کرد. این ترکیب هم به‌نوبه‌ی خود زیباست.

خرید یک میز تی‌وی بر اساس متریال ساخت به سلیقه‌ی شما، سبک دکور موردنظرتان، چیدمان خانه و به بودجه‌تان ‌بستگی دارد. پس بهتر است قبل از رفتن به خرید، متریال موردنظرتان را انتخاب کرده باشید.

انتخاب میز تی‌وی بر اساس سبک‌های آن

سبک میز تلویزیون باید متناسب با سبک چیدمان خانه‌تان باشد. اینکه خانه‌ی خود را به سبک کلاسیک، مدرن، نئوکلاسیک و غیره چیدمان کرده باشید، در انتخاب یک میز تلویزیون اهمیت دارد.

میزی به سبک نئوکلاسیک

اگر تمایل به سبک سلطنتی و کلاسیک دارید، ولی درعین‌حال تمایلی به آن همه دیزاین، طراحی و استفاده از نقوش هم ندارید، سبک نئوکلاسیک مخصوص شماست. نظم، تقارن و نقوش بسیار از ویژگی‌های سبک نئوکلاسیک است. این سبک را می‌توان تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن دانست. سبک نئوکلاسیک می‌تواند، یک چیدمان متعادل و زیبا را برای شما به ارمغان آورد. در سبک نئوکلاسیک افراط در منبت‌کاری سبک سلطنتی دیده نمی‌شود. البته سادگی بسیار سبک مدرن را نیز ندارد. میز و به‌صورت کلی چیدمان سبک نئوکلاسیک دارای رنگ‌های خنثی است. طراحی متعادل و متقارن بر روی یک میز تلویزیون جدید، به‌دور از تزیینات اضافی، همراه با استحکام و کیفیت بالا به همراه خطوط منظم، ویژگی یک میز مناسب تلویزیون به سبک نئوکلاسیک است.

میز به سبک کلاسیک

میز کلاسیک برای تلویزیون دارای کشو و طبقات چندتایی است. ظرافت و زیبایی خاصی را هم در خود جای‌داده است. اگر به طرح‌های و منبت‌کاری‌های زیاد، علاقه دارید، این میز برای شماست. رنگ به‌کاررفته در این سبک، اغلب تیره و قهوه‌ای و در برخی موارد سفید نیز هست. در سبک کلاسیک، پایه‌های میز دارای ظرافت و زیبایی هستند.

میز مناسب تلویزیون به سبک مینیمال

در سبک مینیمال، میزها در نهایت سادگی، طراحی و تولید می‌شوند. فضای اشغال‌شده برای میز تلویزیون مینیمال بسیار کم است. همین دلیل این سبک را مناسب برای خانه‌های آپارتمانی می‌کند. سادگی و طراحی به‌دور از پیچیدگی این سبک، فضای اتاق نشیمن خانه را دل‌باز و بزرگ نشان می‌دهد. متریال به‌کاررفته در این سبک، اغلب چوب، شیشه و ام‌دی‌اف هستند. رنگ‌هایی که در این سبک به کار می‌روند نیز شامل قهوه‌ای، سفید، مشکی و طوسی می‌شوند. میز تلویزیون مینیمال، به‌دور از منبت‌کاری‌های سبک کلاسیک است. در طراحی آن از یک رنگ تا حداکثر دو رنگ استفاده می‌شود.

خرید میز تی‌وی

موارد عنوان‌شده می‌تواند شمارا در انتخاب یک خرید آگاهانه برای میز مناسب تلویزیون یاری کند. برای خرید میز تلویزیون شیک در کنار در نظر گرفتن این موارد، بهتر است از فروشگاهی خرید کنید که ضمانت اصل بودن کالا، گارانتی محصولات و ضمانت قیمت را داشته باشد. پیشنهاد ما فروشگاه بزرگ محصولات چوبی هیلدا است. این فروشگاه انواع کالاهای چوبی و خواب، سرویس خواب، مبل، مصنوعات چوبی و تشک را داراست. خرید از هیلدا چوب با ارزان‌ترین قیمت ممکن، صورت می‌گیرد. می‌توانید میز تلویزیون کلاهدوز مشهد را از فروشگاه هیلدا چوب به صورت حضوری خرید کنید.

هیلدا چوب چندین سال سابقه در فروش محصولات چوبی هم به‌صورت حضوری و هم اینترنتی را دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید در هنگام خرید، مدنظر داشته باشید، ضمانت کالا است. این ویژگی حتی باوجود قیمت بیشتر کالا، اما ضمانت نیز برای شما به‌صرفه است. مجموعه‌ی هیلدا تمامی محصولات به علاوه‌ی میز تلویزیون جدید خود را با ۲ سال ضمانت کتبی به فروش می‌رساند.

هیلدا چوب | خرید آنلاین و حضوری: hildachoob.com | ارسال به سراسر ایران با بسته بندی تمیز و مرتب

تلفن هماهنگی و سفارشات: ۰۹۳۵۸۰۶۲۶۲۷

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.