چگونه بهترین شرکت های طراحی سایت را بشناسیم؟

0

یکی از اولین قدم‌ها برای شروع کسب و کار اینترنتی همکاری با بهترین شرکت های طراحی سایت به شمار می‌رود که البته پیدا کردن آنها از سخت‌ترین کارهای ممکن است.

به این دلیل که اگر قدم اول را به خوبی بردارید این شانس را دارید تا به طور کلی از سایر کسب‌وکارها جلوتر بیفتید؛ چون می‌توانید سایتی جذاب و کاربردی داشته باشید. همچنین اگر می‌خواهید کسب‌وکار اینترنتی شما موفق باشد، باید تیمی را انتخاب کنید که در زمینه‌های دیگر نیز سابقه و تجربه داشته باشد. در واقع برندی که شما انتخاب می‌کنید باید یکی از بهترین شرکت های سئو نیز شناخته شود.

در ادامه این مطلب، مواردی را مطرح می‌کنیم تا بتوانید از آنها استفاده کرده و بهترین تیم را برای خدمات خود انتخاب کنید. همچنین موارد دیگری نیز هستند که تا انتهای مطلب توضیحاتی درباره آنها به شما می‌دهیم.

ویژگی‌های شرکت های طراحی سایت که باید مد نظر داشته باشید

ویژگی‌های متنوعی را می‌توانید برای تشخیص بهترین شرکت های طراحی سایت مد نظر داشته باشید که در ادامه تلاش می‌کنم تا مهم‌ترین موارد را عرض کنم.

بهترین شرکت های طراحی سایت را در نت چین بشناسید

نمونه کارهای انجام شده شرکت

یک شرکت عالی با نمونه کارهایی که انجام داده شناخته می‌شود؛ چه این نمونه‌ها برای برترین شرکت‌ها باشند یا اینکه خود نمونه‌ها به شکلی عالی اجرا شده باشند.

با انجام یک بررسی ساده متوجه می‌شوید که تیم مد نظر شما چه میزان توانایی دارد. البته باید به این موضوع توجه کنید که نمونه کارها واقعا توسط آن تیم انجام شده باشد که خود موضوع سختی به شمار می‌رود.

احتمالا در سایت‌هایی مشاهده کرده‌اید که نوشته‌اند ما “بهترین هستیم”! در واقع نوشتن این کلمات تنها چند ثانیه از وقت آنها را می‌گیرد، اما باید بتوانند آن را در عمل ثابت کنند. من قصد ندارم شرکت یا شخصی را مورد اتهام قرار دهم، اما همه می‌توانند نمونه کارهایی که خود انجام نداده‌اند را به نام خود بزنند.

به همین خاطر پیشنهاد می‌کنم که ابتدا مطمئن شوید که شرکت مورد نظر شما واقعا آن نمونه کار را انجام داده باشد. عموما شرکت‌ها در فوتر سایت‌ها اطلاع رسانی می‌کنند که این پروژه توسط آنها اجرا شده. در صورتی که این مورد را مشاهده نکردید می‌توانید با مسئولین سایت مورد نظر ارتباط گرفته و اطمینان حاصل کنید.

قیمت‌های مناسب را انتخاب کنید

در زمینه طراحی سایت، قیمت‌های فضایی زیادی وجود دارد که برخی از آنها عملا هیچ تفاوتی با سایت‌های ارزان ندارند! متاسفانه شرکت‌ها خصوصا برای مشتریانی که اطلاعاتی در زمینه دیجیتال مارکتینگ ندارند به صورت تخصصی صحبت کرده و به همین خاطر قیمت‌های بالایی از مشتریان تقاضا می‌کنند. حال که صحبت از مارکتینگ شد پیشنهاد می‌کنم بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ را نیز در نت چین بشناسید.

بهترین شرکت های طراحی سایت قیمت مناسبی دارند

به خاطر داشته باشید که همیشه بالاترین قیمت بهترین کیفیت را به شما ارائه نمی‌دهد! ممکن است شما با تخصیص بودجه 100 میلیون تومانی فقط برای طراحی سایت، به نتیجه مورد نظر خود نرسید. چون همه چیز فقط طراحی سایت نیست و باید موارد دیگری را نیز مد نظر قرار داد.

بنابراین باید در نظر بگیرید که نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید خدمات مناسبی نیز دریافت کنید. البته اینکه شما بخواهید از سیستم‌های مدیریت محتوا یا مدیریت اختصاصی سایت استفاده کنید در قیمت‌ها تاثیر بسزایی خواهند داشت.

توجه داشته باشید که هرچه بیشتر برای طراحی سایت خرج کنید، تاثیر خاصی در دیده شدن شما توسط مشتریان بالقوه وجود ندارد. به این دلیل که روش‌های دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا شانس دیده شدن را داشته باشید. به عنوان مثال، می‌توانید از یک سایت فروشگاهی ساده استفاده کرده و با اجرا کردن کمپین گوگل ادز در صفحه اول گوگل دیده شده و مشتری بالقوه جذب کنید.

به طراحی مناسب برای کاربر و موتورهای جستجو توجه کنید

بهتر است با شرکتی همکاری کنید که سایت‌هایی ایجاد کرده که کاملا سریع هستند و همچنین کدهای بهینه‌ای دارند. به عنوان مثال، برای ایجاد یک بخش ممکن است شرکت از کدهای بسیار و طولانی یا اصطلاحا سنگین استفاده کند که باعث می‌شود مرورگر زمان بیشتری برای بررسی آنها نیاز دارد. در واقع به همین دلیل باعث می‌شود برخی از صفحاتی که ما باز می‌کنیم دیر لود شوند.

این موضوع روی نمره بهینه بودن سایت شما در موتورهای جستجو نیز تاثیر گذار است و هرچه این نمره پایین تر از حد مطلوب باشد شما شانس کمتری برای دیده شدن خواهید داشت. به این دلیل که موتورهای جستجو نیاز دارند تا رضایت کاربر را جلب کنند و اگر گزینه‌های ارائه شده این رضایت را به همراه نداشته باشند مجبور می‌شوند که گزینه‌های بهتری برای دفعات آینده ارائه کنند.

چیزی که امروزه تقریبا از تمامی شرکت‌ها شنیده می‌شود این است که کدهای بهینه است و بهترین سرعت را ارائه می‌کنیم. این موضوع نیز تقریبا مانند ما بهترین هستیم است. اولین کاری که باید بکنید این که سایت شرکت را در گوشی یا کامپیوتر خود لود کرده تا متوجه شوید که میزان کیفیت کارهای آنها چگونه است.

طراحی ریسپانسیو حیاتی است

حتما می‌دانید که طراحی ریسپانسیو یکی از حیاتی ترین مواردی است که باید از شرکت‌های طراحی سایت انتظار داشته باشید. اما با این حال برخی از شرکت‌ها هستند که همچنان کیفیت بالایی در این زمینه ارائه نمی‌کنند.

حتما اطمینان حاصل کنید که سایت‌های ایجاد شده توسط شرکت مورد نظر شما با تمامی دستگاه‌ها به خوبی نمایش داده می‌شوند. ممکن است یک سایت با نگاه اول کاملا ریسپانسیو به نظر برسد اما گاهی اوقات این درست نیست و با یک گوشی یا تبلت ممکن است نمایش سایت به درستی نباشد.

پشتیبانی مناسب (رایگان)

بسیاری از بهترین شرکت‌های طراحی سایت زمانی که پروژه‌ای انجام می‌دهند تا مدتی پشتیبانی رایگان ارائه می‌کنند. عموما این زمان به 6 ماه تا 1 سال می‌رسد. متاسفانه خدمات پس از فروش در کشور ما همچنان کیفیت بالایی ندارد و کسب و کارها عموما بعد از اینکه فروش انجام شد دیگر خدمات خاصی به مشتری ارائه نمی‌کنند؛ حتی گاها دیده می‌شود که خدمات کامل به مشتری ارائه نمی‌شود!

پیشنهاد می‌کنم قبل از اینکه قرارداد خود را نهایی کنید حتما در نظر بگیرید چه مواردی به عنوان پشتیبانی به شما ارائه می‌شود. و از همه مهم‌تر ببینید که این خدمات به صورت رایگان ارائه شده یا اینکه برای آن هزینه دریافت می‌شود. البته حتما نیاز نیست که این خدمات رایگان باشد، اما با هزینه مناسب برای کسب‌وکارهایی که امکان فعالیت روی سایت‌ را ندارند کاملا مناسب است.

به عنوان مثال، اگر شما اطلاعاتی در زمینه دیجیتال مارکتینگ نداشته باشید و سایت شما اصطلاحا بالا نیاید، شرکت پشتیبان می‌تواند این مساله را به راحتی برطرف کرده، اما برای کسی که توانایی ندارد این کار ممکن است بسیار مشکل باشد.

بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران

در ادامه برخی از بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران را به شما معرفی می‌کنیم و شما می‌توانید بیش از 240 کسب و کار را در نت چین مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید با مناسب‌ترین شرکت همکاری کنید. در صورتی که بتوانیم به شما کمک کنیم بهترین کسب‌وکار ممکن را پیدا کنید خوشحال می‌شویم.

  • وبسیما
  • ایران سایت
  • ایران وب لایف
  • وب رمز
  • سه سوت وب
  • نوین
  • وب وان
5/5 - (3 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.