چگونه فضای ابری شیائومی را خالی کنیم؟

0

امروز اولین گزینه‌ای که پس از پرسیدن سوال چه نوع گوشی همراه هوشمند با کیفیتی را خریداری کنیم؟ به ذهن اکثر فروشندگان موبایل می‌رسد تلفن همراه شیائومی است. شیائومی برندی است که ویژگی‌های بسیار خوبی را در تلفن همراه خود قرار داده و با همین ویژگی‌های پرکاربرد توانسته در دل مخاطبان جای باز کند. به طوری که امروزه این تلفن همراه هوشمند یکی از گزینه‌های اصلی برای خریداران محسوب می‌شود. به این خاطر که یک پکیج بسیار کامل از عملکرد عالی، ظاهر منحصر به فرد، قیمت مقرون به صرفه و… را در اختیار دارد.

همین موضوع باعث شده تا توجه خریداران به سمت این تلفن همراه معطوف شود. اما با این حال مشکلی که ممکن است اغلب کاربران این تلفن همراه یا هر نوع گوشی دیگری با آن درگیر شوند حافظه است. یکی از راه‌حل‌های این مشکل فضاهای ابری هستند که به وسیله سرویس‌های گوناگونی در اختیار کاربران قرار داده می‌شوند. به عنوان مثال سرویس آیکلود فقط برای سیستم عامل ios و دراپ باکس یا گوگل درایو برای سیستم عامل‌های دیگر در دسترس است. مزیت اصلی که این فضاهای ابری دارد نگهداری اطلاعات و امنیت بسیار زیاد آن‌ها است. با این حال سوالی که برای اکثر کاربران شیائومی پیش می‌آید این است که چگونه فضای ابری شیائومی را خالی کنیم؟ برای پاسخ به این سوال تا پایان این مطلب با تیبا بلاگ همراه شوید تا درباره آن توضیحاتی به شما ارائه دهیم.

فضای ابری شیائومی چیست؟

فضای ابری شیائومی به نام MI cloud به کاربران خود علاوه بر ۵ گیگ حافظه رایگان این امکان را فراهم می‌کند که بتوانند ویدیوها، عکس‌ها و فایل‌های خود را پشتیبانی کنند تا در آینده بتوانند راحت‌تر به وسیله تلفن همراه دیگری به آن‌ها دسترسی داشته باشند و نگرانی نسبت به از بین رفتن فایل‌ها نداشته باشند. از سوی دیگر این قابلیت در گوشی‌های شیائومی به کاربران این امکان را می‌دهد که در صورت به سرقت رفتن و یا گم شدن تلفن همراه خود بتوانند لوکیشن دقیق آن را بیابند.

چگونه فضای ابری شیائومی را خالی کنیم؟

درباره این سوال که چگونه باید فضای ابری شیائومی را خالی کنیم باید گفت اگر فضای ابری تلفن همراه شیائومی شما پر شده است و به خالی کردن فضای آن احتیاج دارید باید به ترتیب مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد قسمت تنظیمات گوشی شوید.
  2. در پایین صفحه قسمت حساب MI را انتخاب کنید.
  3. سپس وارد قسمت Xiaomi Account شوید.
  4. قسمتی که قصد خالی کردن اطلاعات را دارید انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر قصد دارید اطلاعات گالری خود را خالی کنید گالری را انتخاب کنید.
  5. سپس در آن قسمت محتواهای مورد نظر خود را پاک کنید.
  6. به طور مثال می‌توانید در لیست اکانت فضای ابری خود برای حذف کردن ویدیوها یا عکس‌های گالری را انتخاب کنید و به وسیله این بخش عکس‌های مورد نظر خود را پاک کرده تا بتوانید فضای ابری را خالی کنید.

افزایش فضای ابری شیائومی

همان‌طور که در قسمت بالاتر به آن اشاره کردیم، فضای ابری شیائومی فقط ۵ گیگ را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. اما علاوه بر این، برند شیائومی طرح‌های ویژه‌ای را برای آن دسته از کسانی که به حافظه بیشتری احتیاج دارند نیز ارائه می‌دهد. به طوری که می‌توانید با خیال راحت افزایش فضای ابری شیائومی را در این تلفن‌های همراه تجربه کنید. از بخش فضای ابری شیائومی و قسمت ارتقاء طرح می‌توانید طرح‌های متفاوتی که توسط این برند ارائه شده است را مشاهده کنید. اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که این طرح‌ها برخلاف حافظه اولیه که ۵ گیگ است باید در قبال دریافت فضای بیشتر هزینه‌ای بپردازید. هزینه این طرح‌ها می‌تواند بسته به حجم طرح‌ها متفاوت باشد. از جمله انواع طرح‌هایی که در گوشی شیائومی ارائه می‌شوند می‌توان به طرح ۵۰ گیگابایت، ۲۰۰ گیگابایت و ۲ ترابایت اشاره کرد. هر کدام از این طرح‌ها با توجه به بازه زمانی که توسط شما انتخاب می‌شوند به مدت سه ماه، شش ماه و یا ۱۲ ماه خواهند بود که هزینه متفاوتی دارند. با این حال پرداخت و دریافت این طرح‌ها در کشور ایران کار بسیار سختی است.

افزایش فضای ابری شیائومی

سخن پایانی

اگر بخواهیم در حالت کلی درباره فضای ابری شیائومی صحبت کنیم باید بگوییم که این فضا در تلفن‌های همراه شیائومی برای کاربران می‌توانند بسیار پرکاربرد باشد. به خاطر که کاربران این تلفن همراه علاوه بر بهره مندی از ۵ گیگ حافظه رایگان می‌توانند امنیت اطلاعات خود را در این تلفن همراه نیز تضمین کنند. حتی می‌توانند زمانی که تلفن همراه خود را در اختیار ندارند باز هم اطلاعات را پاک و یا مدیریت کنند. از آنجایی که این قابلیت در تلفن همراه شیائومی بسیار پرکاربرد است بنابراین در این مقاله به سوال چگونه فضای ابری شیائومی را خالی کنیم؟ پاسخ دادیم. اما حالا که صحبت از تلفن همراه شد باید بگوییم که اگر قصد خرید گوشی سامسونگ و شیائومی را دارید می‌توانید به سایت فرنا مراجعه کنید. فرنا در زمینه فروش انواع تلفن‌های همراه و لوازم جانبی مربوط به آن‌ها فعالیت می‌کند. از طرفی دیگر ‏فروشگاه اینترنتی فرنا قیمت به روز تمام تلفن‌های همراه را به شما نشان خواهد داد. به عنوان مثال می‌توانید قیمت گوشی a73 256 گیگ رم 8 را در این سایت مشاهده کرده و اقدام به خرید کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.