نحوه فعالسازی پیامک تبلیغاتی همراه اول با چند روش

0

نحوه فعالسازی پیامک تبلیغاتی همراه اول

80 الی 90 درصد افراد پیامک های ارسال شده را باز می کنند و نرخ باز شدن آن بیشتر از ارسال ایمیل می باشد. شاید برای بعضی افراد دریافت پیامک حکم مزاحم را داشته باشد و دریافت پیامک تبلیغاتی را در موبایل خود غیرفعال کرده باشند؛ اما این کار کاملا اشتباه است.

ارسال پیامک تبلیغاتی یک از روش های هدفمند برای تبلیغات گسترده است؛ اما ارسال مداوم این پیامک ها باعث شده است اکثر افراد به غیرفعالسازی پیامک های تبلیغاتی بپردازند. پیامک تبلیغاتی مسیری ست تا کسب و کارها بتوانند با مشتریان و کاربران در ارتباط باشند و از این راه به اعتمادسازی در بین مشتریان بپردازند.

روشهای ساده ای برای فعالسازی اپراتور همراه اول وجود دارد که در ادامه مطلب این روش ها را به شما معرفی می کنیم.

پیامک تبلیغاتی

روش های فعال سازی پیامک تبلیغاتی همراه اول

همراه اول یکی از پر مخاطب ترین اپراتورها در کشور است که امکانات بسیاری را برای مشترکین و مخاطبان خود ایجاد کرده است. یکی از امکاناتی که اپراتور ارسال پیامک صوتی همراه به مدیران کسب و کارها می دهد این است که با خرید سامانه پیامکی و پنل اس ام اس پیامک های تبلیغاتی برای مشتریان خود ارسال می کند.

اگر شما هم جزء مشترکین همراه اول هستید که دریافت پیامک تبلیغاتی را غیرفعال کردید در ادامه 3 روش فعالسازی مجدد برای دریافت پیامک تبلیغاتی را باری شما توضیح خواهیم داد.

فعالسازی دریافت پیامک تبلیغاتی همراه اول با اس ام اس

یکی از آسانترین روش ها برای فعالسازی دریافت پیامک تبلیغاتی ارسال عدد 2 به شماره 8999 می باشد . بعد از ارسال این پیام ، پیامک فعالسازی برای شما ارسال خواهد شد. در ارسال عدد دقت کنید؛ زیرا عدد 1 برای غیرفعالسازی دریافت پیامک تبلیغاتی می باشد.

فعال سازی دریافت اس ام اس تبلیغاتی همراه اول با برنامه همراه من

یکی دیگر از روش های فعالسازی دریافت پیامک تبلیغاتی استفاده از اپلیکیشن همراه من می باشد. شما با ثبت نام در این برنامه با شماره خود می توانید وارد برنامه همراه من شوید. گزینه خدمات من را انتخاب کنید. با نمایان شدن گزینه ها، گزینه تبلیغات پیامکی را کلیک کنید.

به قسمت خدمات انبوه بروید و گزینه پیامک تبلغیاتی غیراپراتور را فعال کنید تا پیامک فعال سازی پیامک تبلیغاتی برای شما ارسال شود.

فعالسازی دریافت پیامک تبلیغاتی همراه اول با استفاده از سامانه 800

در این روش شما برای دریافت اس ام اس تبلیغاتی در اپراتور همراه اول پس از شماره گیری #800* ، شماره 5 را انتخاب کنید تا در صورت غیرفعال بودن دریافت پیامک تبلیغاتی سرویس پیامک تبلیغاتی برای شما فعال شود.

پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از روش های هدفمند برای تبلیغات گسترده کسب و کار می باشد که ایجاد مزاحمت و سو استفاده باعث شده تا خیلی از افراد دریافت پیامک تبلیغاتی را غیرفعال کنند. سامانه های پیامکی برای کسب و کارها این امکان را ایجاد می کند تا با استفاده از امکان ارسال پیامک از بلک لیست برای افرادی که پیامک های تبلیغاتی را مسدود کردند پیامک انبوه ارسال کنند.

برای استفاده از این امکان در پنل پیامک به راحتی با خرید اولیه سامانه پیامکی به محیط کاربری پنل اس ام اس برای ارسال پیامک دسترسی پیدا می کنید.

چرا پیامک تبلیغاتی را فعال کنیم؟

ارسال پیامک تبلیغاتی به معرفی و شناخت برند کسب و کار شما در سراسر جهان، کشور و منطقه کمک می کند. این پنل پیامکی امکان را برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک فراهم می کند تا با ارسال پیامک انبوه به صورت هدفمند به تبلیغات پیامکی بپردازند.

این روش تبلیغاتی هزینه ارزان و به صرفه ای دارد و در کمترین زمان ممکن ارسال پیامک برای هزاران نفر در جامعه هدف ایجاد می کند و همین موجب بازدهی بالا از این نوع تبلیغات می شود.

این مسئله برای مخاطبان و مشتریان نیز دارای اهمیت می باشد؛ زیرا موجب آگاهی آنها از اخبار مهم،رویدادها ، جشنواره ها و تخفیف ها می شود تا خریدی لذتبخش از خدمات و محصولات کسب و کارها داشته باشند.

پیامک تبلیغاتی

آیا پیامک های تبلیغاتی ناامن و خطرناک هستند؟

پیامک های تبلیغاتی با هدفی جز تبلیغات و ارسال پیامک های معرفی کالا و خدمات جدید، تخفیف ها و حراجی های مناسبتی، برگزاری رویدادها و سیمینارها و.. نمی باشد و در دسته اس ام اس خطرناک برای مخاطب قرار ندارد. همچنین با این هدف نیز هزینه ای برای دریافت پیامک از حساب مشتری و یا مخاطب کسر نمی شود.

کلام آخر

دریافت پیامک تبلیغاتی برای افراد مزایای بسیاری دارد که آگاهی از اخبار، رویداد ها و مناسبت ها می باشد تا افراد در بسیاری از مواردی مانند زمان حراجی و پیشنهاد ویژه بهرمند گردد. همچنین کسب و کارها با ارسال پیامک تبلیغاتی به معرفی و کارلا و خدمات خود کمک می کنند و موجب رشد فروش و جذب مشتری خواهند شد.

سامانه پیامکی سیب اس ام اس یکی از بهترین پنل های پیامکی است که قابلیت ها و ویژگی های بسیاری در اختیار کاربران خود برای ارسال پیامک تبلیغاتی قرار می دهد. یکی ازبهترین امکانات این سامانه پیامکی ارسال پیامک به شماره هایی که پیامک تبلیغاتی را برای ارسال بیش از حد و ازار کننده مسدود کردند می باشد.

برای استفاده از امکان ارسال پیامک از لیست سیاه می توانید با خرید اولیه پنل پیامکی ارزان از سایت پنل پیامکی سیب اس ام اس به محیط کاربری برای استفاده از این امکان برای ارسال پیامک تبلیغاتی دسترسی پیدا کنید.

برای درخواست سامانه پیامکی سیب اس ام اس می توانید عدد 222 را به شماره 500040075 پیامک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.