از کجا بفهمیم کاغذ دیواری قابل شستشو است

0

از کجا بفهمیم کاغذ دیواری قابل شستشو است؟ همان طور که مطلع هستید، انواع کاغذ دیواری در دو نوع قابل شستشو و غیر قابل شست و شو به تولید می رسند که نوع قابل شست و شو آن ها به دلیل کیفیت مطلوب مقاومت و دوام بالاتری دارند و به این صورت هستند که اگر لک و کثیفی بر روی آن ها شکل بگیرد، به راحت ترین شکل ممکن می توان آن ها را تمیز کرد؛ حالا شاید برای شما هم این سوال پیش آید که از کجا بفهمیم کاغذ دیواری قابل شستشو است؟ برای دریافت پاسخ این پرسش تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا راهکارهایی را برای تشخیص قابل شست و شو بودن و غیر قابل شستشو بودن در اختیارتان قرار دهیم.

کاغذ دیواری چیست؟

قبل از آن که بخواهیم راه های اینکه از کجا بفهمیم کاغذ دیواری قابل شستشو است یا نه را در اختیارتان قرار دهیم بهتر است که اول با کاغذ دیواری آشنا شوید؛ کاغذ دیواری ها از آن دسته دیوارپوش هایی هستند که در انواع طرح، رنگ و سبک های مختلف وجود دارند و برای پوشش دیوارها در محیط های متعدد مورد استفاده قرار می گیرند که نوع قابل شستشو آن ها این روزها مورد استفاده افراد زیادی قرار می گیرد.

کاغذ دیواری در انواع مختلفی به تولید می رسد که در معرفی چند نمونه از آن ها می توانیم به کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری پتینه، کاغذ دیواری مدرن، کاغذ دیواری لاکچری و …. اشاره کنیم که شما با توجه به بودجه و سلیقه خود می توانید هر یک از انواع این دیوارپوش ها را انتخاب نمایید.

خرید کاغذ دیواری

از کجا بفهمیم کاغذ دیواری قابل شستشو است؟

اگر قصد خرید کاغذ دیواری جدید را دارید و به دنبال این هستید که از کجا بفهمید کاغذ دیواری ای که خریداری می کنید قابل شستشو است یا نه، به راهکارهایی که در ادامه در اختیارتان قرار می دهیم توجه نشان دهید.

  • به وزن کاغذ دیواری توجه کنید: از کجا بفهمیم کاغذ دیواری قابل شستشو است؟ یکی از راه حل هایی که شما به وسیله آن می توانید قابل شست و شو یا غیر قابل شست و شو بود کاغذ دیواری را تشخیص دهید، توجه به وزن این دیوارپوش است؛ معمولا کاغذ دیواری هایی که امکان شست و شو آن ها وجود دارد به دلیل این که یک لایه پی وی سی روی سطح آن ها را پوشانده است از وزن بیشتری نسبت به کاغذ دیواری ساده برخوردار می باشند و ظاهر آن ها کمی براق و زیبا به نظر می رسد.
  • به ضخامت کاغذ دیواری توجه داشته باشید: یکی دیگر از راه های تشخیص این که از کجا بفهمیم کاغذ دیواری قابل شستشو است یا نه، توجه به ضخامت محصول می باشد؛ معمولا کاغذ دیواری هایی که امکان شست و شو آن ها وجود دارد نسبت به کاغذ دیواری های ساده یا غیر قابل شست و شو ضخیم تر هستند و یک لایه پی وی سی روی آن ها را پوشانده است.
  • توجه به مقاومت کاغذ دیواری: از کجا بفهمیم کاغذ دیواری قابل شستشو است؟ یکی دیگر از راه حل های تشخیص کاغذ دیواری های قابل شست و شو این بوده که به مقاومت کاغذ دیواری دقت کنید؛ معمولا کاغذ دیواری هایی که قابل شست و شو هستند به دلیل این که از ضخامت بالاتری برخوردار می باشند در برابر هر گونه پارگی از خود مقاومت و پایداری زیادی نشان می دهند و به راحتی دچار آسیب نمی شوند.
  • انجام تست آب: انجام تست آب از دیگر راه های تشخیص این بوده که از کجا بفهمیم کاغذ دیواری قابل شست و شو است؛ این آزمایش را می توانید به این صورت انجام دهید که تکه ای از کاغذ دیواری را بردارید و کمی آب روی آن بریزید؛ در صورتی که آب جذب کاغذ دیواری شد و روی آن قرار گرفت می توان فهمید که کاغذ دیواری قابل شستشو می باشد.
  • توجه به برچسب های روی کاغذ دیواری: برای اطمینان حاصل کردن از قابل شستشو بودن کاغذ دیواری باید به برچسب های روی این دیوارپوش ها توجه نشان دهید؛ معمولا کاغذهایی که قابل شست و شو هستند این قابلیت بر روی برچسب های بدنه شان درج شده است؛ در این زمینه ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای خرید انواع کاغذ دیواری قابل شستشو از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید نمایید؛ زیرا این مجموعه ها کالاهایشان را به صورت ضمانت شده در اختیار افراد قرار می دهند و امکان برگشت کالا را برای مشتریان در صورت نارضایتی فراهم می آورند.

از کجا بفهمیم کاغذ دیواری قابل شستشو است

هزینه خرید کاغذ دیواری قابل شستشو چقدر است؟

در این باره باید بدانید که معمولا کاغذ دیواری قابل شست و شو به دلیل کیفیت بالا و عمر طولانی ای که دارد با قیمت بالایی به فروش می رسد؛ اما فاکتورهای دیگری وجود دارند که بی تاثیر در تعیین قیمت این محصولات نیستند و یکی از آن ها طرح موجود بر روی دیوارپوش های نام برده است؛ به هر اندازه که طرح های کاغذ دیواری قابل شست و شو پیچیده تر و خاص تر باشد باید هزینه بیشتری را هم برای خرید آن ها پرداخت نمایید؛ ما در فروشگاه طراحی دکوراسیون داخلی رونیا این اطمینان را به شما می دهیم که با کیفیت ترین محصولات را به صورت ضمانت شده با بالاترین سطح کیفی و نازل ترین قیمت در اختیارتان قرار می دهیم و رضایتتان را در این زمینه جلب می کنیم؛ به جهت دریافت قیمت خرید کاغذ دیواری قابل شستشو با شماره های ۴۴۲۸۸۹۲۹-۰۲۱  ۶ – ۰۲۱۴۴۲۸۸۳۹۵ در ارتباط باشید.

کاغذ دیواری قابل شست و شو چه ویژگی هایی دارد؟

در مقاله از کجا بفهمیم کاغذ دیواری قابل شستشو است به این قسمت می رسیم که به معرفی ویژگی های کاغذ دیواری قابل شستشو بپردازیم، به ادامه مطلب توجه داشته باشید.

  • یکی از ویژگی های خوبی که می توان برای کاغذ دیواری قابل شستشو برشمرد، ضخامت و انعطاف پذیری بالای این محصولات می باشد که موجب بالا رفتن مقاومت در آن ها شده است.
  • کاغذ دیواری های قابل شستشو در ظاهر کمی براق به نظر می رسند؛ از این رو زیبایی چشم نوازی دارند و در هر کجایی که استفاده شوند جذابیت محیط را چندین برابر می کنند.
  • این نوع از کاغذ دیواری ها در طرح و رنگ های متنوع به تولید می رسند که سلایق گوناگون را پوشش می دهند.
  • کاغذ دیواری قابل شست و شو به راحتی تمیز می شود و می توان از آن برای یک مدت طولانی استفاده کرد.
  • آب به هیچ عنوان قابلیت نفوذ در این نوع کاغذ دیواری ها را ندارد.
  • کاغذ دیواری قابل شستشو در برابر هر گونه لک، حرارت و پارگی از خود مقاومت بالایی نشان می دهد.

خرید کاغذ دیواری

کاغذ دیواری قابل شستشو را از کجا بخریم؟

بعد از آن که متوجه شدید از کجا بفهمیم کاغذ دیواری قابل شستشو است شاید این سوال برایتان به وجود آید که از کجا می توان این دسته از دیوارپوش ها را خریداری کرد؟ معمولا کاغذ دیواری های قابل شست و شو را می توانید در تمام فروشگاه های مربوطه پیدا کنید؛ اما به بیشتر آن ها نمی توان اعتماد داشت؛ چرا که کالاهای بی کیفیت خود را در قالب کاغذ دیواری قابل شست و شو به مشتری ارائه می دهند.

یکی از بهترین و البته فروشگاه هایی که می توانید با اطمینان خاطر از طریق آن به خرید کاغذ دیواری قابل شست و شو بپردازید، فروشگاه طراحی دکوراسیون داخلی رونیا می باشد که تمام محصولات موجود در این مجموعه اعم از کاغذ دیواری قابل شست و شو، انواع پارکت، انواع کفپوش و … با ضمانت به دست مشتری سپرده می شوند و کیفیت بسیار مطلوبی دارند.

به شما پیشنهاد می کنیم که اگر قصد خرید کاغذ دیواری در  تهران، کرج یا حتی شهرهای دیگر را دارید، از طریق این فروشگاه خرید خود را به طور آنلاین یا حضوری انجام دهید و تجربه ای رضایت بخش از خرید کاغذ دیواری با قیمت مناسب و کیفیت بالا را برای خود به وجود آورید؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های مشخص شده در همین صفحه تماس حاصل نمایید.

نتیجه گیری

تقریبا بیشتر افراد زمانی که قصد خرید کاغذ دیواری را دارند با این سوال در ذهن خود روبرو می شوند که از کجا بفهمیم کاغذ دیواری قابل شستشو است؟ از این رو ما در محتوای مذکور تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا راهکارهایی موثر را به جهت تشخیص کاغذ دیواری قابل شستشو در اختیارتان قرار دهیم؛ امیدواریم که مطالب گفته شده برایتان مفید بوده باشد؛ اگر در این زمینه سوال یا ابهامی برایتان به وجود آد، تیم مجرب ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما هستند و برای ارتباط با آن ها تنها کافیست که به وب سایت رسمی رونیا مراجعه کنید یا با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.