امداد خودرو هشتگرد

0

امداد خودرو هشتگرد

خودروی ما از جمله لوازمی است که وجودش در زندگی روزمره لازم و ضروری است و هر موقع احتمال اینکه با مشکل مواجه شود، وجود دارد. ما از اتومبیل شخصی در انواع فعالیت های روزمره همچون رفتن به محل کار، کارهای روزمره، حمل وسایل، سفر و… استفاده میکنیم و هر گونه مشکلی که برایش پیش بیاید میتواند باعث شود از کار های خود عقب بمانیم. هر چند با توجه به کیفیت خیابان ها وجاده ها و کیفیت پایین قطعات فنی امکان خراب شدن خودرو در هر لحظه ای وجود دارد و باید با آن به هر نحوی کنار آمد. در نتیجه برای مالکین خودرو داشتن شماره های تماس امداد خودرو واجب و ضروری است همان طور که داشتن بنزین برای خودرو ضروری و اجتناب ناپذیر است .

امداد خودرو هشتگرد

خدمات امداد خودرو هشتگرد

از جمله چیز هایی که میتواند برای مالکین خودرو دلهره آور باشد، به وجود آمدن نقص فنی و متوقف شدن خودرو به هر دلیلی از جمله خرابی موتور و یا پنچر شدن لاستیک میباشد. در همچین مواقعی که امکان تعمیر خودرو توسط خودتان وجود نداشته باشد، حمل اتومبیل شما توسط تیم امداد خودرو هشتگرد به سریع ترین تعمیرگاه مجاز یا تعمیر خودرو در محل از بهترین و سریع ترین راه ها می باشد که خوشبختانه این مجموعه با جلب رضایت مشتری های گرامی در چند سال اخیر ثابت کرده است که میتواند بهترین انتخاب برای شما هم میهنان گرامی در زمان بروز هر گونه مشکل فنی و . . . باشد.

درباره امداد خودرو هشتگرد

تیم تخصصی امداد خودرو هشتگرد با توجه به حمل و نقل و جابجایی روز افزون خودرو و ماشین ها، اقدام به خدمت رسانی به متقاضیان محترم جهت هر گونه جابجایی و حمل انواع خودرو های صفر، انواع ماشین الات صنعتی و قطعات صنعتی به مقصد مورد نظر کرده است. در مواقعی مانند تصادفات رانندگی، بروز نقص فنی برای خودرو، حمل خودروی صفر و یا کارکرده مان به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک، جابجایی خودروی لوکس ما و … . در این مواقع مجموعه های امداد خودرو بهترین انتخاب هستند و  میتوانند در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیت و دقت بالا این کار را انجام می دهند.

همیشه در زمان وقوع مشکل مهم ترین چیز حضور به موقع امداد خودرو در محل مورد نظر میباشد، چرا که باعث می شود مسئله به سرعت حل شود و زمان زیادی بیهوده از دست نرود، امداد رسانی سریع، مناسب و با کیفیت مهمترین شعار مجموعه امداد خودرو هشتگرد می باشد که در تمام سال های فعالیت خود همواره مد نظر داشته است؛ یعنی به محض تماس در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و خدمات شایسته و مفیدی را با ظرافت ودقت بالا و همچنین هزینه ای مقرون به صرفه ارائه می دهد.

امداد هشتگرد

چرا امداد خودرو هشتگرد

  • سرعت و کیفیت در خدمت رسانی
  • امداد رسانی توسط تکنولوژی GPS
  • امداد رسانی شبانه روزی در تمام نقاط استان
  • امداد رسانی به انواع خودرو های ایرانی وخارجی
  • امداد رسانی سریع در تمام روزهای هفته حتی روز های تعطیل
  • تعویض و فروش لاستیک انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل
  • انواع خدمات برق خودرو، موتور، فروش و یا نصب باتری در محل و….
  • مشتری مداری و جلب رضایت مشتری
  • عیب یابی خودرو و رفع عیب در محل در صورت امکان
  • استفاده از بروز ترین دستگاه های امدادی روز دنیا بدون وارد شدن کوچکترین اسیب به خودرو

توصیه های مهم درباره خودرو

برای همه ما اتفاق افتاده است که در موقع سفر خودرو مان دچار مشکل های فنی کوچک یا بزرگ شود که برای مقابله با آن ها نکاتی وجود دارد که باید رعایت کنیم. یکی از این نکات این است که قبل سفر از وجود ابزار آلات مناسب و حیاتی خودرو اطمینان پیدا کنیم و یا به همراه داشتن زنجیر چرخ در فصل زمستان و یا سفر به مناطق برفی ضروری است.  همچنین قبل سفر حتما باید از کافی بودن میزان روغن در خودرو تان مطمن شوید و توصیه میشود، قبل سفر به هیچ عنوان از قرص هایی که باعث خواب آلودگی شوند، استفاده نکنید و اگر احیانا به موقع رانندگی نیاز به استراحت داشتید، در محلی مناسب خودرو را کنار کشیده و بعد استراحت لازم به راه خود ادامه دهید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.