فروش شیر برقی

0

شیر برقی چیست؟ در چه مکان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟ انواع آن کدامند؟ سایت پنوال چه خدماتی در زمینه شیر برقی ارائه می‌دهد؟ امروزه یکی از شیر‌ها با کارایی بالا در بازار؛ شیر برقی می‌باشد که به دلیل کم‌کردن هزینه مصرف آب در صنایع مختلف، از آن به وفور استفاده می‌گردد. در ادامه قصد آشنایی شما عزیزان با این محصول و دادن پاسخ سوالات بالا را داریم؛ همراه ما بمانید.

شیر برقی چیست؟

شیر یکی از وسیله‌های بسیار کاربردی برای باز‌کردن، بستن، نیمه باز یا بسته کردن و تنظیم جریان سیالات گوناگون موجود در لوله با تنوع بسیار می‌باشد که در این مقاله قصد آشنایی شما با نوع برقی آن را داریم.

بنابر‌این؛ شیر برقی یکی از زیر مجموعه‌های مختلف شیر‌های صنعتی محسوب می‌گردد که در صنایع بسیار زیادی از جمله کشاورزی از آن به وفور استفاده می‌گردد.

اگر به صورت تخصصی‌تر بخواهیم تعریفی از این شیر داشته باشیم؛ بایستی بگوییم که یک شیر الکتریکی برای تنظیم جریان هوا یا مایع است که در سیستم‌های مختلف هیدرولیک و پنوماتیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر قصد خرید و تهیه این محصول را دارید؛ در سایت پنوال شما می‌توانید انواع و اقسام مدل‌های شیر برقی را مشاهده نموده و بسته به نیاز خود، نوع مناسب آن را خریداری نمایید.

اجزاء تشکیل دهنده محصول

قبل از بررسی کاربرد‌ها و مزایای استفاده از این محصول موجود و بی‌نظیر در سایت پنوال؛ تصمیم گرفتیم ابتدا شما سروران گرامی را با اجزا تشکیل‌دهنده سروو موتور یا شیر برقی آشنا سازیم.

قسمت‌های تشکیل دهنده محصول به شرح زیر می‌باشند:

  • بدنه اصلی: در سایت پنوال جنس بدنه تمامی شیرهای برقی از نوع برنج خالص می‌باشد تا به مرور زمان دچار پوسیدگی، زنگ زدگی و رطوبت و نشتی نگردند و نقش اصلی آن نصب شدن سایر تجهیزات بر روی آن می‌باشد.
  • دیافراگم: این قطعه در داخل بدنه اصلی شیر برقی قرار می‌گیرد که جزء مهم‌ترین ضروریات یک شیر می‌باشد و کارکرد صحیح شیر بدون آن ممکن نیست. جنس دیافراگم از لاستیک تهیه شده با الیاف پلی‌کربنات با قابلیت ضد خورندگی می‌باشد که در برابر تغییر فشار به سرعت از خود واکنش نشان می‌دهد و منجر به باز یا بسته شدن مسیر سیال قرار می‌گردد.
  • فنر: قطعه رابط بین دیافراگم و شفت، فنر نامیده می‌شود که وقتی قصد بستن شیر را داریم با کشیده شدن فنر به پایین، شیر برقی بسته می‌گردد.
  • کویل: جریان برقی داخل کویل باعث ایجاد و تولید میدان مغناطیسی این ناحیه می‌گردد و در نتیجه‌ی اعمال نیرو به پیستون و قطع و وصل آب است.
  • هسته
  • قاب
  • فنر
  • میله فلزی
  • ورودی شیر
  • خروجی شیر
  • شفت: نوعی قطعه با شکل استوانه‌ای و یک سر از نوع لاستیک در جنس کروم به منظور دادن فرمان در هنگام قطع و وصل آب می‌باشد.
  • سلونوئید یا بوبین: این قطعه از ترکیب کویل و هسته فرومغناطیسی متحرک در کنار هم تشکیل شده است و عملکرد اصلی آن تغییر شیر معمولی به مکانیکی می‌باشد که جنس آن‌ها از نوع مس خالص است.

سلامت و صحت این قطعات در کنار یک‌دیگر منجر به کارکرد صحیح شیر برقی می شوند. به همین خاطر در سایت پنوال تمامی تجهیزات به کار رفته در محصول از بهترین درجه کیفی می‌باشند تا بر روی عملکرد شیر؛ تاثیر منفی گذاشته نشود.

در چه مکان‌هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟

به دلیل کارایی بالا امروزه این شیر به عنوان جایگزین شیر معمولی در نظر گرفته می‌شود که توسط ریموت کنترل آن می‌توان عملیات کنترل آن از راه دور یا نزدیک را انجام داد.

از دیگر اماکنی که شیر برقی استفاده می‌گردد؛ می‌توان به ذکر موارد زیر پرداخت:

-کمپرسور هوا

-دستگاه‌های اندازه‌گیری

-صندلی‌های دندانپزشکی

-خشک‌کن‌ها

-انواع قهوه‌ساز

-سونا آبی

-کنتور آب

-پمپ خلأ

و سایر موارد که در بحث معرفی انواع شیر با تعدادی دیگر از کاربرد‌ها آشنا خواهید گشت.

شما در حال مطالعه مقاله دیگری از سایت پنوال در زمینه شیر برقی می‌باشید که برای خرید محصول پیشنهاد می‌کنیم تا انتها با ما بمانید.

انواع شیر برقی

این شیر ویژه بسته به تعداد پورت‌هایی که دارد در انواع مختلفی قرار می‌گیرد که می‌توان موارد زیر را نام برد. شایان ذکر است که شما می‌توانید تمامی این شیرهای برقی را با قیمتی مناسب از کمپانی پنوال خریداری نمایید.

  1. شیر با دریچه دو طرفه یا همان دو پورته: در این مدل یکی از پورت‌ها مسئول ورود و دیگری خروج جریان می‌باشند که در حالت عادی در حالت باز قرار دارد و به محض ورود جریان الکتریکی به آن بسته می‌شود.
  2. شیر برقی با دریچه سه طرفه یا همان سه پورته: در انواع قهوه‌ساز، ماشین‌های ظرفشویی و غیره از آن استفاده

می‌گردد. به طور دیگر در تمامی کاربردهایی که برای تکمیل کار کردن یک دستگاه احتیاج به دادن فشار متناوب به آن است؛ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  1. شیر با دریچه چهار طرفه یا چهار پورته: در انواع سیلندر‌ها، محرک‌های دوگانه مانند شیر‌های معمولی بسته یا باز موجودند که نیمی از پورت‌های آن برای تامین فشار اگزوز و نیم دیگر نیز برای تامین فشار سیلندر به کار می‌روند.
  2. شیر با دریچه خلبانی: پایلوت موجود در این شیر باعث فعال کردن دریچه بزرگ شیر برقی می‌گردد و عمدتا در مواردی همچون استفاده از بخار یا هیدرولیک و تمامی چیزها با حجم و جریان بالا مانند انتشار گاز، هوا، مایع یا بخار کاربرد دارد.
  3. شیر با دریچه مستقیم: سیم‌پیچ موجود در این شیر باعث باز کردن اتوماتیک شیر می‌گردد و به همین دلیل مزیت محصول در این ‌است که تنها زمانی که برای باز یا بسته کردن شیر احتیاج به قدرت زیاد است؛ به کار برده می‌شود.

سایت پنوال ارائه‌دهنده چه خدماتی در این زمینه می‌باشد؟

در بازار تمونه‌های تقلبی بسیار زیادی وجود دارند که به سرعت دچار خرابی قطعات و یا فرسودگی می‌گردند که یکی از بهترین مراجع تولید و فروش انواع این شیر در جنس‌ عالی و باکیفیت، مجموعه ما پنوال می‌باشد.

شما عزیزان در صورت تمایل به خرید این محصول می‌توانید وارد سایت پنوال شده و انواع و اقسام مدل‌های شیر برقی را مشاهده نمایید.

علاوه بر آن شما می‌توانید از طریق وب‌سایت ما انواع و اقسام شیرهای مختلف مانند شیر پروانه ای ، زاویه‌ای، پالس، محرک‌های مختلف و سایر محصولات را مشاهده و متناسب با نیاز خود خریداری فرمایید.

پنوال از سال ۱۳۶۴ در عرصه تولید موفق گام برداشته و زمینه رضایت شما عزیزان را فراهم ساخته است.

حتما در هنگام خرید به نوع کاربرد، هدف مد نظر، نوع محیط و سایر موارد توجه داشته باشید تا بتوانید متناسب با آن شیر برقی مناسبی را برگزینید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره در خصوص انتخاب صحیح محصول کارشناسان ما در سایت پنوال آماده ارائه راهنمایی به شما خواهند بود.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.