آیا قرار دادن اگهی شخصی در سایت ها تاثیری بر سئو دارد

0

اهمیت ثبت اگهی برای کسب و کارها

اول با هم به این موضوع نگاهی بندازیم که ثبت آگهی رایگان چرا از اهمیت بالایی برخوردار است و چرا شما به عنوان صاحبین مشاغل باید به آن توجه کنید. در دهه های گذشته مردم بیشتر تمایل داشتند در ادارات دولتی مشغول به کار شوند و شرایط مالی خود و خانواده شان را تضمین کنند. اما امروزه با توجه به شرایط اقتصادی کشور بیشتر افراد به مشاغل خصوصی علاقه بیشتری پیدا کردند. مشغول شدن در بازار آزاد و درآمدهای بهتر، افراد را مجاب کرده که کسب و کار خود را داشته باشند. همچنین با شعار خودکفایی در کشورمان وضعیت واردات سخت شده و زمینه برای تولیدات داخلی فراهم شده است. با این اوصاف رقابت افراد برای شناخته شدن هرچه بیشتر در بازار بالاتر می رود. تبلیغات و ثبت آگهی به شما کمک می کند تا در این بازار شلوغ جایگاه خود را محکم کنید. اما همان طور که همه می دانید هزینه تبلیغات بسیار بالاست و ممکن است سرمایه شما با ریسک بالایی روبه رو شود. برخی کسب و کارها با هدف کمک به صاحبین کسب و کار و مشاغل بستری را فراهم کرده تا شما بتوانید با ثبت اگهی رایگان در گوگل و سئو رشد کنید.

 

 

سئو در گوگل دقیقا چیست

دقیقا دلیل کمک ثبت آگهی رایگان به سئو چیست و چرا باید به آن توجه کرد ؟ با فراگیری اینترنت و در دسترس قرار گرفتن آن برای تمامی اقشار جامعه، افراد برای یافتن نیازهای خود اولین ابزاری که به آن رجوع می کنند اینترنت هست. بزرگ ترین موتور جست و جوی حال حاضر گوگل است که بسیار قوی می باشد. افراد کافی ست تا هرآن چه که در ذهن خود دارند را در سایت گوگل جست و جو کنند تا به راحتی با هزاران سایت مرتبط رو به رو شوند. گوگل با توجه به الگوریتم های خاص خود سایت هایی را در صفحه اول برای شما به نمایش می گذارد که از لحاظ محتوایی قوی تر باشند و به آن چه که شما نیاز دارید نزدیک تر باشد. زیرا که قطعا افراد ترجیح می دهند سریع تر به جواب آن چه که جست و جو کرده اند برسند. الگوریتم های گوگل مرتبا در حال تغییر هستند و شما به عنوان استفاده کننده هیچ وقت نمی دانید که برای گوگل چه چیزی اهمیت دارد اما این موتور جست و جوی قوی همیشه می داند که به کدام سایت مرتبه ی بالاتری بدهد و در لیست اول جست و جو آن را قرار دهد. به همین عملکرد گوگل سئو گفته می شود.

 

تبلیغات ، حیات هر فروشگاهی ست:

هرکسی که صاحب فروشگاه ، کسب و کار یا ارائه دهنده خدمات است، این موضوع را به خوبی می داند که تبلیغات بخش بزرگی از فعالیت و زیرساخت شغلش محسوب می شود. بدون تبلیغات حیات کسب و کار عملا دیر یا زود از بین میرود. با وضعیت نا متعادل اقتصادی کشور و تورم بالایی که روزانه شاهد آن هستیم، اکثراٌ به شغل های آزاد روی آوردند و ترجیح می دهند از این طریق امرار معاش کنند. یا این که خیلی ها فروشگاه های کوچک مجازی راه اندازی کرده اند و تلاش می کنند از این راه درآمد خوبی کسب کنند. این نیاز مخصوصا در شهرهای بزرگی مثل تهران که هزینه های زندگی بسیار بالاست بیشتر احساس می شود. اما همان طور که گفتیم حیات هر کسب و کاری تبلیغات است. فروشگاه تهران از هر متخصص در زمینه توسعه فروش بپرسد به او قطعا خواهد گفت که بخش بزرگی از سرمایه اولیه فروشگاه خود را برای تبلیغات کنار بگذارد. مبلغ بالایی که باید روی آن ریسک کند و جزو هزینه های پنهان محسوب می شود. به همین دلایل نیاز به ثبت آگهی رایگان به وجود می آید.

 

ثبت آگهی، راه میان بر برای تبلیغات

خوشبختانه با پیشرفت وسیع تکنولوژی و دسترسی خریداران به اینترنت ، راه برای صاحبین مشاغل آسان تر شده است. مخصوصا برای صاحبین فروشگاه تهران که هم سرمایه اولیه ی بیشتری نسبت به شهرهای کوچک تر نیاز دارند و هم در بازار پر رقیب تری مشغول به رقابت هستند و تلاش بیشتری برای شناخته شدن باید بکنند. با ثبت آگهی رایگان در هزینه های خود صرفه جویی کنید و راهی مطمئن و آسان را انتخاب کنید. استفاده از اینترنت از سنین پایین تا بالا بسیار رایج شده و شما دیگر در هر خانه و مکانی می توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید. این امر امکان جست و جو و آشنایی افراد با فروشگاه ها و خدمات مختلف را بیشتر کرده است. وقتی نام فروشگاه شما در آگهی های اینترنتی خوانده شود می توایند یک راه میان بر، موثر و سریع برای تبلیغات خود داشته باشید.

اهمیت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

 

شما به عنوان صاحبین کسب و کار نیاز دارید که وقتی آگهی خودتان را ثبت می کنید با تمامی معیارهای سنجش گوگل اگهی قوی و خوبی را نوشته باشید تا دسترسی افراد به شما سریع و راحت باشد. هزینه کردن برای آگهی در حالی که اگهی در لیست صفحات سوم و چهارم و….. قرار بگیرد حقیقتا تاثیر آن چنایی برای تبلیغات ندارد. چند بار تا به حال برای شما پیش آمده به دنبال مطلب یا کالایی در گوگل بگردید و به لیست سایت های در صفحات به جز صفحه اول توجه نشان دهید. برخی سایت های ثبت اگهی رایگان به شما دقیقا در این زمینه کمک می کند تا هزینه های اضافی در خصوص تبلیغات پرداخت نکنید و با ثبت آگهی رایگان در لیست اول جست و جوها قرار بگیرید.

 

 

ثبت آگهی با توجه به معیارهای گوگل

 

شما وقتی اگهی کسب و کار خود را ثبت می کنین باید توجه داشته باشید که از کلمات کلیدی مرتبط با خدماتی که می دهید استفاده کنید و گوگل بتواند به راحتی شما را پیدا کند. از توضیحات اضافه پرهیز کنید و در جمله بندی های خود دقت کنید. همچنین در نوشتن آگهی دقیق و شفاف باشید و از به کار بردن جملات پیچیده و غیر ضروری خودداری کنید. هرچه شما واقعی تر باشید گوگل راحت تر می تواند شما را پیدا کند. همیشه محتوای خود را به روز نگه دارید و هوشیار باشید. عکس های مناسب برای آگهی خود انتخاب کنید تا نمایان گر برندتان باشد و آن را بهتر معرفی کند. البته که این کار حتما نیازمند تمرین و تکرار فراوان خواهد بود اما آگهیزن با ثبت اگهی رایگان در گوگل با سئو به شما کمک می کند تا تعداد بازدید های کسب و کار شما هرروز بیشتر و بیشتر شود.

4.6/5 - (10 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.