آیا شرکت ها به وب سایت نیاز دارند؟ 9 دلیل مهم که باید بدانید

0

طی تحقیقات به عمل آمده حدود 45 درصد از کسب و کار های نوپا که خدماتی به مشتریان خود ارائه میدهند وب سایت ندارند. این آمار بسیار تعجب آور است زیرا که وب سایت های شرکتی بسیار کمک میکنند به نگهداری مشتریان و همچنین جذب مشتری جدید.
طراحی سایت شرکتی برای کسب و کار هایی که خدماتی ارائه میدهند بسیار مهم است و جز یکی از اولویت های پایه راه اندازی کسب و کار در قرن 21 می باشد. همیار سایت در این مقاله به بررسی دلایل و اهمیت طراحی سایت شرکتی میپردازد و خاطرنشان خواهیم کرد که چرا باید یک وب سایت داشته باشید

 

 

دلایل طراحی سایت شرکتی

در این قسمت به 9 دلیل اصلی برای راه اندازی یک وب سایت شرکتی اشاره خواهیم کرد تا شما با دیدی بهتر و ذهنی باز تر به این مقوله نگاه کنید، اکر شما یک کسب و کار در حوضه خدمات دارید لازم است که این مقاله را را تا انتها مطالعه کنید و در انتها اگر سوالی داشتید میتوانید در قسمت نظرات از ما بپرسید.

 

1.جستجو در گوگل و خرید کاربران

شما به عنوان صاحب کسب و کار باید بدانید که مشتریان شما برای دریافت خدمات در چه جا هایی به دنبال خدمات شما میگردند، قبل از شروع این مبحث لازم است بگوییم که در دنیای کنونی افراد برای خرید محصولات و یا خدمات ابتدا در دنیای مجازی اقدام به دریافت اطلاعات از آن محصول و یا خدمات میکنند و در این مرحله کسب و کار هایی پیروز هستند که زودتر به فکر خدمات سئو افتاده باشند و در رتبه های بالاتر موتورهای جستجو علل خصوص گوگل افتاده باشند.
جالب است بدنید که امروزه 93 درصد افراد برای بدست آوردن اطلاعات از خدمات و یا محصولاتتان  در موتور های جستجو اقدام به جستجو میکنند و پر مخاطب ترین موتور جستجو گوگل میباشد.
با یک حساب سر انگشتی میتوانید به اهمیت طراحی سیت شرکتی پی ببرید اگر شما یک وب سایت شرکتی نداشته باشید تنها میتوانید به 7 درصد از جامعه هدف که به محصولات و یا خدمات شما احتیاج دارند بفروشید و عملا 97 درصد از مشتریان بالقوه خود را از دست داده اید.

 

2.داشت یک وب سایت حرفه ای نشان دهنده حرفه ای بودن شماست

یکی دیگر از مهم ترین دلایل اهمیت طراحی سایت شرکتی میتواند این باشد که در صورت نداشتن وب سایت بخش بسیار زیادی از بازار را از دست خواهید داد و عملا 93 درصد از بازار شما را نخواهند دید و بر روی خدمات شما حسابی باز نخواهند کرد.
داشتن یک وب سایت شرکتی حرفه ای مانند داشتن یک دهنه مغاز در بهترین مکان بازار برای صاحبان کسب و کار است که روزانه بسیاری از افراد که قصد خرید دارند از درب مغاز شما عبور خواهند کرد.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ کسب و کار هایی که هنوز وارد این عرصه نشدند و وب سایت حرفه ای ندارند از نظر مخاطبان محصولات و خدمات خوبی ارائه نمیکنند و این باور را به افراد میدهد که با یک شرکت ضعیف رو به رو هستند.

طراحی سایت شرکتی همیار سایت

3.دسترسی آسان شما به کاربران

داشتن یک وب سایت خوب و حرفه ای به شما این امکان را میدهد که کاربرانی که نیاز به محصولات و خدمات شما دارند به راحتی شما را پیدا کنند و اگر سوالی در حیطه فعالیت شما دارند را به سادگی هرچه تمام تر از شما بپرسند .
و اما این ارتباط دوطرفه خواهد بود یعنی این که صاحب یک وب سایت میتواند به راحتی هرچه تمام تر با اطلاعتی که از مشتریان خود دارد انواع روش های بازاریابی را مثل ایمیل مارکتینگ یا اس ام اس مارکتینگ را پیاده سازی کند و این کار به افزایش برندینگ و حفظ مشتریان قدیمی بسیار کمک خواهد کرد.

 

4. هزینه پایین و مزیت های بسیار زیاد

یکی دیگر از نکاتی که اهمیت و ضرورت طراحی سایت را توجیه می کند، هزینه های پایین در مقابل مزیت های بسیاری است که در قبال آن دریافت خواهید کرد. با توجه به نیاز های شما، کاربران یا مشتریانتان، امکانات خاصی که در وب سایت خود نیاز دارید و پارامتر های دیگر، می توانید تعرفه های مختلفی که از طرف سرویس دهنده های طراحی سایت ارائه می شود، انتخاب کنید. 

 

5.نرخ بازگشت سرمایه با داشتن یک وب سایت شرکتی

همانطور که میدانید برای این که بتوانید یک وب سایت شرکتی را به فروش برسانید لازم است مقداری هزینه اولیه را در نظر بگیرید، بدیهی است که بخشی از این سرمایه صرف تبلیغات وب سایت شما خواهد شد و پس از این که این پروسه تماما تکمیل شد و وبسایت شما به فروش رسید عملا فارق از زمان و مکان میتوانید فروش خود را آغاز کنید و هزینه ابتدایی که برای راه اندازی کرده اید را در مدت بسیار کم بازپس بگیرید.

 

6.مادامالعمر بودن طراحی سایت شرکتی

یکی دیگر از مزیت های طراحی سایت شرکتی این است که یک بار برای همیشه هزینه خواهید کرد و به صورت مادامالعمر از آن استفاده خواهید کرد، شما کدام روش بازاریابی را میشناسید که یک باز برای همیشه و به صورت مداوم برای شما مشتری جذب کند؟
زمانی که شما از روش های تبلیغاتی مثل بیلبورد و غیره برای کسب و کارتان استفاده میکنید پس از مدتی اجبارا تبلیغات متوقف خواهد شد و اگر در دوره تبلیغاتتان مشتری دریافت نکرده باشید عملا شما دچار ضرر خواهید شد چون که هزینه تبلیغات باز نگشته است.
اما نکته اصلی داشتن یک وب سایت شرکتی حرفه ای در این است که شما سک بار هزینه خواهید کرد و به صورت مادامالعمر میتوانید از آن استفاده کنید و مشتریان زیادی را در حوزه کاریتان جذب کنید.

 

7.حضور در بازار های بین المللی

با طراحی یک وب سایت شرکتی حرفه ای توانایی این را خواهید داشت که در بازار های بین المللی فعالیت خود را شروع کنید و خدمات خود را به سادگی هرچه تمام تر به خارج از کشور انتقال دهید. عملا با طراحی سایت شرکتی میتوانید مشتریان بالقوه ای در سرار دنیا داشته باشید و اقدام کسب درآمد ارزی کنید.

اهمیت طراحی سایت شرکتی

 

8.پایگاه داده قدرتمند

یکی دیگر از دلایل اهمیت طراحی سایت، ایجاد یک پایگاه اطلاعات و داده های قدرتمند برای تمامی اطلاعات کسب و کار شما و همچنین، ایجاد یک سیستم خوب برای امور داخلی شرکت برای شما و کارمندان شما است. به طوری که می توانید یک مجموعه کامل و همیشگی از محصولات، سرویس ها و خدمات خود در زمینه کاریتان ایجاد کنید و آن را مدیریت، اصلاح، به روز رسانی و حذف یا اضافه نمایید.

 

9.بهبود خدمات پس از فروش

با داشتن یک وب سایت خوب، می توانید قسمت های مختلفی مانند پرسش های متداول، پاسخ و پرسش برای مشتریان، سیستم تیکتینگ و… ایجاد کنید و در نتیجه، تعامل بیشتر و بهتری با مشتریان خود داشته باشید. این امر قطعا باعث افزایش بازدیدکنندگان و فروش شما خواهد شد که این هم از دلایل ضرورت طراحی یک سایت شرکتی  برای کسب و کار شما به حساب می آید.
همچنین با سیستم تیکت و ساپورت آنلاین، می توانید سرویس دهی و پشتیبانی به مشتریان خود را توسط یک وب سایت سرعت دهید و در انجام کلیه امور مشتری چند پله جلو تر باشید!

5/5 - (4 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.