خرید لباس عید

0

با نزدیک شدن به آخر سال، دغدغه افراد برای خرید لباس به خصوص لباس برای دید و بازدیدهای عید بیشتر می شود. البته معمولا در این موقع از سال قیمت اجناس بالاتر می رود؛ به همین جهت انتخاب یک فروشگاه یا مرکز خرید مناسب از مهمترین فاکتورهای یک خرید موفق است.

پیش از تصمیم برای خرید عید ۱۴۰۳ می توانید از طریق پرس و جو و استفاده از تجربه خرید نزدیکان بهترین فروشگاه را برای خرید لباس مردانه و سایر انتخاب کنید. توصیه می کنیم خرید عید را به روزهای پایانی سال موکول نکنید و از اوایل اسفند ماه به فکر باشید.

خرید لباس مردانه

اگر به دنبال یک نسخه آماده برای خرید لباس مردانه عید هستید باید بگوییم یک قاعده کلی وجود ندارد و همه چیز بستگی به سبک پوشش و سلیقه شما دارد!

لباس مردانه عید می تواند اسپرت، رسمی یا غیر رسمی باشد، که علاقه و استایل شما در این انتخاب بسیار دخیل است.

اغلب سنین نوجوان و جوان پوشش اسپرت را ترجیح می دهند. استایل کردن سبک اسپرت می‌تواند ترکیبی از شلوار جین با تیشرت و یک کفش اسپرت باشد. از پوشیدن کلاه بیسبال غافل نشوید، هر چند ممکن است استایل شما را تا حد زیادی غیر رسمی تر کند اما در عین حال جذاب است!

البته استایل اسپرت و غیررسمی می‌تواند در انواع مختلفی مانند استایل کردن شلوار اسلش، شلوار جذب با پارچه جین، شلوار پارچه‌ای یا کتان و … در رنگ ها و طرح های مختلف باشد.

لباس‌های رسمی اغلب مورد پسند جوانترهاست و در همه مناسبت ها کاربردی است. ترکیب شلوار پاچه‌ای، کفش و لباس رسمی یک تیپ مناسب برای مهمانی‌های عید به حساب می‌آید.

دسته دیگری از افراد علاقه بسیاری به لباس‌های چرم دارند. کت چرم همراه با یک کیف دستی چرمی تیپی چشم‌گیر و تقریبا همه پسند است که در زمستان و اوایل بهار به خوبی استایل می شود.

البته نقش مد را نباید در انتخاب لباس عید فراموش کرد. بسیاری ترجیح می دهند برخلاف استایل همیشگی خود و بر اساس مد در مهمانی‌های نوروز شرکت کنند.

از کجا لباس مردانه بخریم؟

اینکه لباس خود را از کجا تهیه کنید تا شامل افزایش قیمت چشمگیر شب عید نباشد سوالی است که ممکن است شما هم به آن فکر کرده باشید.

اگر اهل گشت و گزار هستید و وقت آزاد دارید و می توانید چند روزی را برای خرید اختصاص دهید به مراکز خرید و فروشگاه پوشاک مردانه بروید و در آخر لباس دلخواه خود را پیدا کنید.

مراکزی مانند بازارها و مراکز خرید قدیمی‌تر معمولا قیمت مناسبتری نسبت به فروشگاه‌های لوکس دارند. باز هم انتخاب با شما و سبک خرید شماست.

در سالهای اخیر فروشگاه های آنلاین تقریبا جای خود را در میان مردم باز کرده اند و توانسته اند اعتماد مردم را جلب کند.

مزیت خرید از فروشگاه‌های آنلاین این است که می توانید در منزل به راحتی از میان ده‌ها سایت معتبر در نهایت پوشاک دلخواه خود را انتخاب کنید؛ ضمن اینکه قیمت اجناس در فروشگاه های آنلاین تا حدی معقول تر از فروشگاه های حضوری است.

تنها کافیست سایز خود را بدانید و سپس از میان گزینه های انتخابی لباس مورد نظر خود را تهیه کنید.

علاوه بر سایت‌های اینترنتی شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز به خوبی در میان مردم شناخته شده است. انواع برندهای داخلی یا خارجی را می‌توانید در پیج های معتبر اینستاگرام پیدا کرده و خرید کنید. فقط کافیست پیج فروشگاه مورد نظر خود را جستجو کرده و ثبت سفارش کنید. علاوه بر اینستاگرام، کانال های تلگرامی هم بستری برای فروش اجناس به خصوص پوشاک هستند.

اینکه چه شیوه ای را برای خرید لباس مردانه انتخاب کنید به خود شما و ترجیحتان بستگی دارد.

خرید لباس عید ۱۴۰۳

معمولا پیش از شروع سال میلادی، رنگ سال انتخاب می‌شود. رنگی که برای سال ۲۰۲۴ انتخاب شده رنگ های پاستلی و در تناژ هلویی، نارنجی و رنگ‌های خنثی است.

شاید در نگاه اول بگویید این رنگ برای لباس‌های مردانه انتخاب مناسبی نیست! در ادامه به شما کمک می‌کنیم تا با رنگ سال ۱۴۰۳ یک استایل زیبا در ایام عید داشته باشید.

اگر سبک لباس پوشیدن شما لباس‌های مردانه و رسمی است می توانید یک لباس مردانه جلو دکمه دار به رنگ کرم یا هلویی انتخاب کنید و آن را با یک شلوار پارچه‌ای به رنگ روشن مانند طوسی یا شیری ست کنید. با پوشیدن یک کت تک از پالت رنگی قهوه ای استایل خود را تکمیل کنید.

اگر نوع پوشش شما غیر رسمی است انتخاب یک تیشرت به رنگ نخودی، گلبهی و یا طوسی همراه با شلوار جین آبی روشن همه آن چیزی است که باعث درخشش شما در جمع می شود.

برای تکمیل استایل خود استفاده از اکسسوری را فراموش نکنید. بستن ساعت و کمربند می تواند استایل شما را ارزشمند کند.

اگر جزو آندسته افرادی هستید که خرید لباس عید برایتان بسیار اهمیت دارد توصیه می کنیم خرید را به روزهای پایانی سال موکول نکنید تا با افزایش بیشتر قیمت ها و یا کمبود جنس مواجه نشوید.

خرید لباس ارزان مردانه

همانطور که گفته شد و مطلع هستید قیمت اجناس در روزهای پایانی سال بالا می رود. اما هنوز هم برخی فروشگاه های معتبر اجناس خود را با قیمت معقول و متعادل به فروش می رسانند. با اندکی تحقیق و پرس و جو می توانید از اصیل بودن این فروشگاه ها آگاه شوید.

لزوما اجناس با قیمت کم، کیفیت پایینی ندارند! برای اطمینان توصیه می کنیم به صورت حضوری به فروشگاه هایی از این دست مراجعه کرده و از اصالت کالا اطلاع یابید.

همچنین برخی دیگر از فروشگاه ها امکان خرید قسطی بدون سود را فراهم کرده اند که فرصتی ایده آل برای خرید لباس مردانه است. البته ممکن است در هنگام خرید قسطی با شرایطی مواجه شوید که به نظر پیچیده نمی‌آید. اغلب فروش اقساطی در فروشگاه های اینترنتی خرید لباس رایج است.

برخی افراد هم ترجیح می دهند در کنار مسافرت و بازدید، برای خرید لباس ارزان به شهرهایی مانند قشم، بانه و یا آستارا سفر کنند. بدیهی است که خرید لباس از برخی شهرهای ایران به صرفه و ارزان تر است. می‌توانید از فرصت تعططیلات عید استفاده کرده و علاوه بر مسافرت خرید خوبی هم داشته باشید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.