خرید ویلا در کردان

0

همانطور که میدانید کردان یکی از پر فروش ترین مناطق در نزدیک تهران میباشد که در سال های گذشته ویلاهای بسیاری در آن ساخته شده . اگر شما به دنبال خرید ویلا در کردان هستید با سایت ملکیاران همراه باشید تا با دریافت مشاوره رایگان و ارائه بهترین پیشنهادهای خرید از بالاترین موقعیت ها بهره مند شوید.

 

مهمترین دلیل محبوبیت خرید ویلا کردان چیست؟

۳ دلیل اصلی در بین سرمایه گذاران در این منطقه همیشه مشترک بوده ، مهمترین علت محبوبیت خرید ویلا کردان عبارت اند از:

  • نزدیکی به تهران
  • ارزش بالای سرمایه گذاری منجر به سود
  • آب و هوای مناسب

مجموعه عوامل فوق خرید ویلا در کردان را همواره برای سرمایه گذاران جذاب کرده است .

مزایای خرید ویلا در کردان چیست؟

  • آب و هوای فوق‌العاده عالی کردان
  • سند دار بودن بسیاری از ویلاها در کردان
  • نزدیکی به تهران(۴۰ دقیقه فاصله تا میدان آزادی)
  • سرمایه گذاری پربازده نسبت به سایر نقاط ویلایی
  • تنوع بسیار بالای ویلا در کردان چه از نظر قیمت چه از نظر منطقه و امکانات نسبت به سایر مناطقی که برای خرید ویلا اطراف تهران وجود دارند

روستای کردان منطقه‌ای سرسبز و خوش آب و هوا نزدیک تهران است که در آن چیزی جز باغ‌های زیبا و بزرگ نمی‌بینید. در کردان نه خبری از دود هست، نه ترافیک و نه ساختمان‌های بلند و پر سروصدا و نه هیچ چیز دیگری که خاطرتان را بیازارد.

در گذشته مردم کردان حاشیه ‌نشین به حساب می آمدند، اما امروز بیشتر ویلا‌نشین‌های یک منطقه خوش آب و هوا را می‌بینید که برای ییلاق به این منطقه سفر می‌کنند. کردان البته با کارخانه‌های آلومینیوم‌سازی، کارتن‌سازی، ریسندگی و بافندگی و مرغداری که در حاشیه خود دارد به قطب اقتصادی غرب کرج تبدیل شده است.

اما این دلیل نمی‌شود که روستای خوش آب و هوای کردان با باغ‌های زردآلو، آلبالو، گیلاس، گردو و توت خود، جای خوبی برای استراحت کردن نباشد.

روستای کردان کجاست؟

روستای کردان از توابع شهرستان ساوجبلاغ استان البرز در فاصله ۲۵ کیلومتری کرج، ۶۵ کیلومتری شمال غرب تهران قرار دارد و فاصله آن با هشتگرد ۱۵ کیلومتر و با کوهسار ۵ کیلومتر است. همچنین، مساحت منطقه مسکونی کردان برابر با ۱۰۴ هکتار است.

در دوران جنگ تحمیلی بسیاری از تهرانی‌ها کردان را برای زندگی انتخاب کردند و این محدوده به منطقه‌ای حاشیه‌نشین تبدیل شد. کردان به‌مرورزمان به یک‌قطب اقتصادی تبدیل شد و واحدهای آلومینیوم‌سازی، کارتن‌سازی، ریسندگی و بافندگی و مرغداری در این منطقه مشغول به فعالیت هستند. همین مسئله باعث شد تا اهالی ساکن کردان و توابع در این کارخانه‌ها مشغول به کار شوند و کردان امروز به قطب اقتصادی کرج تبدیل شود. جمعیت کردان بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن ۴۵۰۰ نفر است.

قیمت زمین‌ها و باغ‌های کردان در سال‌های اخیر با افزایش چشمگیری روبه‌رو بود و امروز کردان به منطقه‌ای لوکس تبدیل شده که ویلاهای گران‌قیمت زیادی در آن ساخته شده‌اند.

جهت خرید زمین در کردان و خرید باغچه در کردان میتوانید اینجا کلیک کنید.

روستای کردان زمین‌های حاصلخیزی هم دارد و باغ‌های زردآلو، آلبالو، گیلاس، گردو وتوت در این منطقه پیدا می‌شود. یکی از دلایل اصلی سرسبزی و حاصلخیزی زمین‌های کردان رودخانه ارتفاعات کهار است. رودخانه کردان از شمال شرق این روستا به‌سمت جنوب غربی جاری می‌شود و زمین‌های کردان را سیراب می‌کند. این رودخانه از شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد عبور کرده و در اطراف روستای نجم‌آباد وارد رودخانه شور می‌شود.

مسیر دسترسی به روستای کردان

از تهران یا هر کجای دیگر ایران که روزگار می‌گذارنید، خود را به کرج رسانده و از آنجا مسیر آزادراه را به‌سمت قزوین پی بگیرید. با طی کمتر از بیست کیلومتر به تابلو خروجی روستای کردان بر می‌خورید. از خروجی وارد جاده‌ی روستای کردان شده و با طی تنها چند کیلومتر خود را در قلب این روستا ببینید.

خرید ویلا در کردان

کردان کرج به دلیل لوکیشن عالی و دسترسی آسانی که به کرج و تهران دارد، باعث شده خرید ویلا در کردان بسیار پرتقاضا باشد و ازدیگر دلایل محبوبیت کردان نزدیک بودن و پوشش گیاهی فوق‌العاده ودنج بودن این منطقه بسیار زیبا برای سرمایه گذاری می باشد.

که هم از لحاظ سرمایه گذاری هم برای استفاده شخصی عالی می باشد و میتوانید تعطیلات عالی را به دور از هیاهو و ترافیک شهری تجربه کنید.

خرید ویلا در کردان با ملکیاران

خرید ویلا در کردان با ملکیاران مرجع تخصصی فروش ویلا در کردان و مناطق اطراف راحت تر خواهد بود ، ملکیاران روزانه جدید ترین ویلا های فروشی در کردان را با شرایط ، قیمت ها و امکانات مختلف در اختیار دارد که در سایت هم ویلا ها بارگزاری میشوند.

تمامی ویلاها و ملک های فروشی در سایت ملکیاران اختصاصی بوده کلیه تصاویر و مشخصات هر ملک کاملا واقعی بوده بنابراین هر کدام از ویلا در صورتی که فروش نرفته باشد ، قابل هماهنگی برای مشاهده و بازدید میباشد.

چرا بسیاری از مردم تهران در کردان سرمایه گذاری میکنند ؟

با تورم بالا و گرانی شدید قیمت ها ،طی چند سال اخیر نمی‌توان ویلای درخوری برای خرید در اطراف تهران پیدا کرد و برای خرید ویلای ۳۰۰ متری باید حداقل ۲ میلیارد تومان بودجه کنار گذاشت. در حال حاضر برای خرید ویلا نقلی در کردان حداقل ۲ میلیارد و ویلاهای مناسب تر حداقل ۵۰۰ متری تا ۵ میلیارد بودجه نیاز دارد.

قیمت ویلا کردان

قیمت ویلای فروشی در کردان، سهیلیه، شهرک زعفرانیه و … بستگی به امکانات مثل آب برق گاز _ لوکیشن ویلا _ شهرک های ساخته شده و میزان فاصله آنها نسبت مراکز درمانی وامکانات رفاهی و از همه مهمتر سند دار یا قولنامه ای بودن آن است قیمت ویلا ها در پارامتر های بعدی بستگی به اندازه خیابان _ نوع بنا _ مدرن یا کلاسیک بودن ویلا و… دارد.

آب و هوای کردان چگونه است؟

کردان از مناطق بسیار خوش آب و هوای استان البرز است که برای سفر یک روزه جایی بسیار عالی و دلنشین است. به خصوص در فصل های بهار و تابستان که هوا بسیار گرم است، شما می توانید برای فرار از گرمای شهر و همچنین آلودگی های شهری نظیر آلودگی صوتی و هوا به کردان بروید.

جهت خرید زمین در اشتهارد و زمین در استان البرز و خرید زمین در زعفرانیه روی لینک مربوطه کلیک کنید.

در کردان باغ ها و کوچه های پر از میوه دیده می شود که نشان دهنده خاک حاصل خیز و همچنین آب و هوای بسیار عالی است. در این منطقه رودخانه ها، کوه ها و باغ ها چشم شما را به خود خیره می کند. مهم ترین دلیلی که باعث شده تا آب و هوای این منطقه عالی باشد، قرارگیری آن در یک منطقه جغرافیایی خاص است که باعث به وجود آمدن چنین جاذبه طبیعی و زیبا شده است.

البته لازم است بدانید که در زمان های گذشته این منطقه جزء حاشیه شهر به حساس می آمد اما در حال حاضر به یکی از مناطق گردشگری شهرهای تهران و کرج تبدیل شده است.

ساخت و ساز ویلاهای بسیار مدرن و جذاب در این مورد بی تاثیر نبوده است؛ بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای سفر یک روزه به کردان، چند روز را در آن جا بمانند.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.