خرید ارزان ترین لوازم خانگی، از سایت انتخاب سنتر

0

هنگامی که حرف از قیمت و هزینه در رابطه با انواع لوازم خانگی به میان می آید عده ای از افراد تمایل به تعویض قطعات و یا تعمیر دستگاه خود را دارند و کمتر کسی به فکر خرید دستگاه جدید می افتد، چرا که برخی از لوازم خانه و آشپزخانه از جمله انواع یخچال فریزر ها، انواع ماشین های لبسشویی، ماشین های ظرفشویی، جاروبرقی ها و … از قیمت و هزینه ی بالایی برخوردار بوده و با توجه به شرایط اقتصادی کنونی امکان خرید برای دسته ای افراد را بسیار مشکل و دشوار کرده است.

خرید آنلاین انواع لوازم خانگی، از مجموعه انتخاب سنتر

یکی از تخصصی ترین مراکز ارائه دهنده ی خدمات مربوط به انواع لوازم خانه و آشپزخانه، مجموعه ی آنلاین انتخاب سنتر می باشد که با چندین دهه فعالیت در این زمینه توانسته نمایندگی برند های معروب و به نام دوو، اسنوا، تکنوگاز و بست را به خود اختصاص بدهد. از طرفی این مجموعه به منظور افزایش قدرت خرید همراهان و خریداران همیشگی خود، اقدام به اجرای طرح های مختلف و همچنین با قیمت هایی کمتر از قیمت روز بازار، کرده است. مجموعه ی آنلاین خرید لوازم خانگی انتخاب سنتر دارای مشاوران فوق تخصصی و کاملا رایگان بوده که آماده ی ارائه بهترین خدمات به تماس گیرندگان می باشد، تا شما را در امر خرید راهنمایی کرده و تمام سعی خود را برای نشاندن لبخند رضایت بر لبان شما انجام می دهد. چندین طرح در حال اجرا در این مجموعه که یک تیر و چند نشان می باشند، جشنواره انتخاب من لوازم خانگی، خرید قسطی لوازم خانگی و طرح پیش فروش لوازم خانگی می باشد که در ادامه بیشتر به آن ها خواهیم پرداخت.

تخفیف های بهاری انتخاب سنتر

جشنواره انتخاب من لوازم خانگی در مجموعه ی انتخاب سنتر می تواند فرصتی فوق العاده برای خریداران انواع لوازم خانگی باشد که بتوانند با درصد های مختلفی از جمله تا 21درصد تخفیف بر روی انواع جاروبرقی ها، تا 15درصد تخفیف بر روی انواع تلویزیون ها، تا 15درصد تخفیف بر روی انواع ماشین لباسشویی ها، تا 12درصد تخفیف بر روی انواع اجاق گاز های رومیزی، تا 12درصد تخفیف بر روی پنکه ها و تا 14درصد تخفیف بر روی آبمیوه گیری ها، در هر برند و مدل مدنظر خود را خریداری کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر دریافت کنند. برای جذاب تر شدن این جشنواره انتخاب من لوازم خانگی، در مجموعه ی انتخاب سنتر هدیه اولین خرید نیز در نظر گرفته شده است که هزینه های را به طرز چشمگیری کاهش می دهد. از دیگر مزیت های استفاده از این تخفیف های بهاری، امکان دریافت مشاوره های رایگان و تخصصی، ارسال فوق سریع کالا های سفارش داده شده و همچنین امکان پرداخت هزینه درب محل موردنظر می باشد.

با خرید اقساطی لوازم خانگی انتخاب سنتر، دستگاه مورد نیازت را به خانه ببر!

یه انتخاب درست می تواند همه چیز را تغییر دهد و انتخاب های بعدی را نیز تحت تاثیر خود قرار بدهد، با استفاده از طرح خرید لوازم خانگی به صورت اقساطی از مجموعه ی انتخاب سنتر می توانید به راحتی و خیلی سریع کالای موردنظر خود را به خانه ببرید. تنها کافی است با ثبت سفارش منتظر تماس کارشناسان فروش ما باشید. یکی از اصلی ترین مزیت های این طرح به طبع انجام و پیگیری تمامیه مراحل به صورت کاملا آنلاین و غیر حضوری می باشد. در این طرح مانند جشنواره انتخاب من امکان ارسال سریع کالا نیز وجود داشته و انتخاب سنتر، برای جلب اطمینان بیشتر با وجود داشتن مجوز رسمی از اتحادیه لوازم خانگی اصالت کالا را ضمانت کرده و گارانتی معتبری را به همراه کالا اراسال خواهد کرد. علاوه بر این ویژگی ها، گفتنی است که تنوع بالای محصولات باعث شده است تا طرفداران بسیاری را به خود اختصاص بدهد؛ همچنین برای استفاده از این طرح نیازی به چک و یا حتی ضامن نمی باشد.

بهترین انتخاب در زمان درست، با طرح پیش فروش لوازم خانگی انتخاب سنتر

طرح پیش فروش انواع لوازم خانگی می تواند یک پیشنهاد عالی برای نوعروسان و یا افرادی که در حال تکمیل جهیزیه خود هستند، باشد. این طرح امکان خرید هر محصول، حتی محصولات ناموجود در سایت را نیز برای شما فراهم کرده است، قیمت این محصولات پایین تر از قیمت موجود در بازار بوده و علاوه بر آن ارسال هر محصول پس از 20 – 60 روز کاری می باشد. به همین علت طرح پیش فروش لوازم خانگی انتخاب سنتر برای افرادی که در حال خرید جهیزیه می باشند، می تواند بهترین انتخاب باشد چرا که فضای اضافی برای نگهداری دستگاه های خریداری شده را فراهم می کند. علاوه بر تمام این ویژگی ها، ارسال کالا های سفارش داده شده رایگان و بدون دریافت هزینه ی حمل و نقل به سراسر ایران می باشد. با استفاده از این طرح که برای اولین بار توسط مجموعه ی آنلاین خرید لوازم خانگی انتخاب سنتر در حال اجرا می باشد، می توانید با یک تیر چندین هدف را نشانه گیری کرده و در نهایت بیشترین سود را از خرید خود داشته باشید.

سخن پایانی

انتخاب سنتر تنها یک مجموعه ی آنلاین نیست و برای راحتی آن دسته از افرادی که علاقه ی چندانی به خرید آنلاین ندارند، اقدام به تاسیس 4 فروشگاه در تهران کرده است که آدرس آن ها به شرح زیر می باشد:

  • شعبه 1: سه راه امین حضور، نبش پاساژ پردیس، خانه دوو
  • شعبه 2: سه راه امین حضور، خیابان ایران، بعد از گوته، پلاک 67
  • شعبه 3: خیابان ری، نرسیده به خیابان آبشار غربی، پلاک 686
  • شعبه 4: خیابان ری، نبش آبشار غربی، جنب بانک سپه، پلاک 710

یکی از نقاط قوت ما در انتخاب سنتر می تواند امکان ارسال سریع باشد که حداقل زمان تخمین زده شده برای ارسال کالا ها در تهران 4 ساعت و در سایر شهر های ایران 48 ساعت می باشد. اما به طور کلی خدمات متمایزکننده این مجموعه با سایر مجموعه های فروش انواع لوازم خانه و آشپزخانه، مشاوره های تخصصی و رایگان، ارسال سریع به سراسر ایران، هدیه اولین خرید آنلاین از سایت و پرداخت در محل موردنظر می باشد.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.