خرید عایق صوتی دیوار خرید آسایش

0

راهنمای خرید عایق صوتی دیوار

از مهمترین نکاتی که به هنگام ساخت یک ساختمان، باید به آن توجه داشت استفاده از عایق صوتی دیوار است. با خرید عایق صوتی دیوار و نصب آن بر روی دیوارهای ساختمان‌، به راحتی می‌ توان از انتشار سر و صدا پیشگیری نمود. این نوع عایق‌ با استفاده از مواد مختلف مانند پانل آکوستیک، مواد معدنی و برخی فلزات سوراخ‌ دار تولید می‌ شود. بنابراین مهم است که در هنگام انتخاب آن، عایق صوتی انتخاب شود که متریال بهتر و مزایای بیشتری داشته باشد. عایق های صوتی دیواری مناسب، عایق‌ هایی هستند که در برابر حرارت و رطوبت مقاومت بالایی دارند.

توجه به مقاومت این عایق‌ ها در برابر نور و سایش هم نکته دیگر در زمان خرید عایق صوتی دیوار است. عایق‌ های نانو الیاف ایزوور فرانسه، از بهترین انتخاب‌ ها به هنگام خرید عایق صوتی هستند؛ زیرا تمامی نکات ذکر شده را دارا می‌ باشند. البته لازم است بدانید که پس از خرید عایق صوتی دیوار میزان تاثیرگذاری این عایق ها، به روش نصب آنها و مناسب بودن عایق با توجه به مکان مورد نظر بستگی دارد. به همین دلیل هم پس از خرید آنها، حتماً از افراد متخصص و ماهر برای نصب این محصولات کمک بگیرید.

خرید عایق صوتی دیواری

 

نکات کلی به هنگام خرید و نصب عایق صوتی دیوار

امروزه عایق کاری از اقدامات بسیار مهم در صنعت ساختمان سازی به شمار می‌ رود که مزایای بسیاری برای ساختمان‌ های تجاری و مسکونی به همراه دارد. با خرید انواع عایق‌ های صوتی علاوه بر اینکه آسایش ساکنین ساختمان‌ ها فراهم می‌ شود، در هزینه‌ های تعمیر و نگهداری ساختمان نیز صرفه جویی می‌ گردد. اما قبل از خرید انواع عایق صوتی دیوار، باید به برخی موارد جهت خرید و نصب عایق ها دقت نمود. توجه به بخش‌ هایی که نیاز به عایق کاری دارند، مسئله مهمی به هنگام خرید عایق صوتی دیوار است. دقت به امکان جداسازی عایق‌ ها هم نکته دیگری است که در زمان تهیه این محصولات باید آن را مد نظر قرار داد. برخی از این محصولات دارای نصب آسان و بعضی دیگر نیاز به نصب تخصصی، توسط افراد ماهر و متخصص دارند. افرادی که قصد دارند خود، این نوع عایق‌ ها را نصب کنند بهتر است نمونه‌ هایی که نصب آسان دارند را انتخاب نمایند.

بهترین عایق صوتی دیوار

علاوه بر نکاتی کلی که در قسمت بالا ذکر شد، به هنگام خرید عایق صوتی دیوار باید به برخی نکات تخصصی دیگر نیز توجه داشت. میزان جرم و چگالی عایق صوتی نکته تخصصی بسیار مهمی در زمان خرید عایق صوتی دیوار است. زیرا جرم و چگالی این عایق‌ ها موجب شکستن قدرت صوت شده و میزان صدا را کاهش می‌ دهد. در مورد چگالی عایق‌ های صوتی دیوار ، باید به این موضوع توجه شود که چگالی زیاد یا کم در این عایق‌ ها می‌ تواند کاهش کارایی عایق جهت پیشگیری از انتقال صدا را به همراه داشته باشد. بنابراین مهم است عایقی انتخاب گردد که چگالی استاندارد و مناسبی داشته باشد. عایق‌ های برند اورسا آلمان کاملا استاندارد تولید شده و دارای جرم و چگالی مناسب هستند. این برند عایق صوتی، از بهترین برندهای موجود در بازار است که با اطمینان خاطر از لحاظ کیفیت، می‌ توان آن را خریداری نمود.

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.