کمربند پلاتینر اصل آلمان را با کارت رجیستری بخرید

0

کمربند پلاتینر را باید بهترین روش‌ خانگی مطمئن برای کمر درد دانست. روشی با کمترین هزینه که امکان درمان انواع دردهای کمر را فراهم می‌کند، ولی کمتر به آن پرداخته شده است. این روش درمانی فرد را از رفتن به فیزیوتراپی و حتی جراحی بی‌نیاز می‌کند. درحالی که بسیار مقرون به صرفه است.

در این مقاله می کوشیم تا راه مطمئن خرید کمربند پلاتینر را به شما بگوییم تا اسیر دست سودجویان نشوید. پلاتینر یکی از بهترین راه‌های تسکین درد کمر با کمک فناوری UIC است. بی‌شک هزینه‌های درمانی این کمربند در مقابل سایر روش‌های درمان اصلا به چشم نمی‌آید و تاثیری به مراتب بیشتر از سایر روش‌ها دارد.

تکنولوژی‌های شگفت انگیز کمربند پلاتینر

سوال اصلی بیماران این است که درمان سریع کمردرد در خانه با این کمربند امکان‌پذیر است؟ برای پاسخ باید فناوری‌های کمربند پلاتینر و نحوه تاثیر آن بر دردهای کمر را بشناسیم و بعد تصمیم به استفاده از آن بگیریم. پلاتینر کمربندی است که با برق کار می‌کند و گاهی به عنوان کمربند حرارتی نیز شناخته می‌شود. این کمربند فوق‌العاده توسط یک شرکت آلمانی به نام زایس ترونیک با توجه به دردهای پیش‌روی افراد طراحی و تولید شده است.

پلاتینر مجهز به تکنولوژی‌های مورد استفاده در فیزیوتراپی، ولی با توانی بالاتر است؛ به همین دلیل تاثیر بیشتری نسبت به فیزیوتراپی دارد. این فناوری‌ها با نام اختصاری UIC شناخته و از سه بخش تشکیل شده است که عبارتند از:

اولتراسوند با تمرکز بر جریان خون و افزایش آن گرمایی در عمق بافت‌های صدمه‌دیده کمر ایجاد می‌کند و در بلاک عصبی نقش دارد. دیگر فناوری پلاتینر به نام انفرارد یا مادون قرمز این جریان خون را با اکسیژن زیاد و مواد مغذی بیشتر همراه می‌سازد و روند ترمیم و بازسازی اندام آسیب‌دیده را سرعت می‌بخشد. علاوه بر این، تکنولوژی پیشرفته کلاک پالس نیز با تحریک عضو آسیب‌دیده نقش خود را در تولید کلاژن، ترمیم زخم‌ها، تسکین دردها و کاهش التهاب اثبات کرده است.

کمربند پلاتینر با مجهز بودن به این سه فناوری، تاثیراتی به مراتب عمیق‌تر و بهتر از سایر کمربند‌ها و حتی فیزیوتراپی را به بیمار ارائه می‌دهد تا مبتلایان به کمردرد با اطمینان، درد کمر خود را با هزینه‌ای پایین درمان کنند و مشکلات و دردسرهای رفتن به کلینیک‌های فیزیوتراپی را نداشته باشند.

ویژگی های پرطرفدار کمربند پلاتینر

کمربند پلاتینر به دلیل نوع طراحی خاص و ساده خود به سادگی قابل استفاده برای هر سایزی است و همه اعضای خانواده می‌توانند به صورت مشترک از آن بهره ببرند. از جنس پارچه است و در آن مولدهای فناوری UIC جهت کاهش درد به کار رفته است. هنگام استراحت آن را به راحتی به کمر ببندید و مولد را از طریق کابل و آداپتور همراه، به برق وصل کنید.

فراموش نکنید که حتما هنگام استراحت یا در حالت نشسته از کمربند پلاتینر استفاده شود. زمان استفاده از آن در شبانه روز 45 دقیقه تا یک ساعت است و برای دستیابی به بهترین نتیجه باید سه هفته تا یک ماه آن را به کار گیرید تا بهترین نتیجه ممکن بدست آید.

تاثیر استفاده از کمربند پلاتینر در درمان کمر

با استفاده منظم از کمربند پلاتینر فتق و فشرده‌سازی دیسک کمر به خوبی درمان می‌شود. این کمربند با کمک سه تکنولوژی خود اثرات زیر را در کمر ایجاد می‌کند و باعث بهبودی وضعیت دیسک کمر می‌شود:

  • بهبود گردش خون
  • اکسیژن‌رسانی و دریافت مواد مغذی به بافت‌ها
  • رفع اسپاسم‌های عضلانی
  • بهبود دامنه حرکتی
  • درمان التهابات

بعد از 1 تا 3 هفته استفاده منظم درد به میزان زیاد کم می‌شود. با کاهش درد، بیمار دیگر نیازی به جراحی نخواهد داشت.

کمربند پلاتینر را از هر سایتی نخرید

هنگام خرید از فروشگاه‌های آنلاین، بی‌شک یکی از مهمترین موارد، اطمینان یافتن از اصالت کالاست؛ چرا که روز به روز بر تعداد فروشگاه‌های آنلاین در فضای وب افزوده می‌شود. فروشگاه‌هایی که اجناس گوناگون را با تبلیغات رنگ و لعاب دار به شما عرضه می‌کنند؛ بی آنکه شما از اصل بودن کالای دریافتی مطمئن باشید. این موضوع این روزها در مورد فروش تقلبی کمربند پلاتینر در فروشگاه‌های آنلاین رواج یافته است. امروزه کلاهبرداران اینترنتی از پوشش وب برای فروش کمربند پلاتینر تقلبی استفاده می‌کنند و سلامت شما را به خطر می‌اندازند. این افراد سودجو برای فروختن کمربند پلاتینر تقلبی به جای اصل از هیچ ترفندی غافل نمی‌شوند. پس با هوشیاری باید مراقب باشید تا در دام این کلاهبرداران گرفتار نشوید. با کمی غفلت و خرید کمربند تقلبی، تجربه‌ای ناگوار از خریدتان خواهید داشت. اما شما می‌توانید با دریافت تایید اصالت کالا از سایت سازنده (Zaistronic ) به اصالت این کمربند پی ببرید.

آیا کمربند پلاتینر پشتیبانی بعد از خرید دارد؟

سفارش کمربند پلاتینر از سایت‌های ذکر شده با مزایای پشتیبانی پس از فروش همراه و نماینده آن در ایران ضمانت برگشت کالا را در صورت خرابی عهده‌دار خواهد بود. علاوه بر این، کارشناسان این سایت‌های فروشگاهی، اطلاعات جامعی در خصوص محصول در اختیارتان قرار خواهند داد تا با خیال راحت در راستای تهیه پلاتینر قدم بردارید.

راه خرید مطمئن کمربند پلاتینر اصل آلمانی

فروش پلاتینر با کد رجیستری‌، فقط در نمایندگی های معتبر کمربند پلاتینر اصل آلمانی امکان‌پذیر است. این تنها راه تشخیص کمربند اصلی از تقلبی است. این امکان در نمایندگی‌های رسمی فروش کمربند پلاتینر فراهم شده تا سر کلاهبرداران بی‌کلاه بماند و شما به راحتی تفاوت بین کمربند پلاتینر اصل و تقلبی را تشخیص دهید. این کد دوازده رقمی بر روی کارتی درج شده است که آن را روی جعبه کمربند پلاتینر قرار داده‌ایم و هنگام دریافت کالا، کارت در مقابل دیدگان شماست. پس توجه کنید که کارت حتما روی جعبه کمربند پلاتینر قرار داشته باشد و ادعای کارت درون جعبه کمربند پلاتینر را هرگز نپذیرید. بر روی این کارت کدی به صورت مخفی قرار داده شده است. اگر هنگام دریافت جعبه کمربند پوشاننده کد روی کارت مخدوش بود، در اصالت کالا شک کنید. پس از برداشتن پوشش، کد را در سایت شرکت (Zaistronic ) وارد و از اصالت کالا را بررسی نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.