نقاشی ساختمان در تهران با آذرآبادگان

0

نقاشی ساختمانی از متد‌ها و شیوه‌های خاصی برخوردار است. شاید شما فکر کنید که نقاشی ساختمان کار سختی نیست و به راحتی می‌توانید از پس آن برآیید، اما بهتر است بدانید که نقاشی ساختمان یک کار تخصصی به شمار می‌رود و به تجربه کافی زیادی نیاز دارد. این مسأله باعث شده امروز ما در این مطلب ضمن معرفی یکی از بهترین شرکت‌های نقاشی ساختمان در تهران، نکاتی در مورد نقاشی ساختمان با آذرآبادگان و نحوه انجام آن در اختیار شما قرار دهیم. همراه ما باشید!

نکاتی برای نقاشی ساختمان

همانطور که در بالا اشاره کردیم، در زمینه نقاشی ساختمان متد‌ها و شیوه‌های خاصی وجود دارد که تنها یک نقاش ماهر از آن‌ها آگاه است. نکاتی که حرفه‌ایی‌ها برای انجام نقاشی ساختمان از آن‌ها استفاده می‌کنند، شامل موارد زیر می‌شوند.

سنباده کاری

قبل از هرکاری یک نقاش حرفه‌ای سطح مورد نظر را برای رنگ‌آمیزی سنباده می‌زند. برای دستیابی به نتیجه دلخواه باید سطح مورد نظر به خوبی صاف و صیقلی شود. نقاش‌های ساختمانی با سنباده کاری جای میخ‌های روی دیوار، بتونه کاری‌ها و سوراخ‌های ایجاد شده را تراز کرده و در نهایت سطح صافی را برای رنگ‌آمیزی آماده می‌کنند.

کل دیوار و سطح مورد نظر برای رنگ‌آمیزی باید با کاغذ سنباده، سنباده‌ زده شود. برای این منظور حتی می‌توان از دستگاه سنباده لزران که در نجاری استفاده می‌گردد، کمک گرفت. معمولاً سنباده کاری باید‌ یک مرتبه به صورت افقی و یک مرتبه به صورت عمودی و با فشار کم انجام شود.

استفاده از پرایمر قبل از رنگ

معمولاً برای پوشش حفره‌ها و پستی بلندی‌های سطح دیوار از بتونه کاری استفاده می‌شود. با توجه به اینکه بتونه قادر به جذب رطوبت رنگ است، باید برای جلوگیری از تمایز رنگ در قسمت‌های بتونه کاری با قسمت‌های دیگر از پرایمر استفاده شود.

محکم کردن چسب‌ها با کاردک

معمولاً هنگام رنگ‌آمیزی قرنیزها هم رنگی می‌شوند. برای جلوگیری از این مسأله از چسب استفاده کرد، اما بازهم امکان رنگ شدن قرنیز‌ها وجود دارد؛ از همین رو بهتر است به کمک کاردک و نوارچسب به خوبی قسمت بالایی قرنیز‌ها پوشش داده شود و راهی برای ورود رنگ روی قرنیز باقی نماند.

رقیق کردن رنگ

برای داشتن یک رنگ‌آمیزی تمیز و جلوگیری از نمایان شدن خطوط قلم مو، باید رنگ حتماً رقیق گردد. با رقیق کردن رنگ سرعت خشک شدن رنگ کاهش یافته و شما می‌توانید با خیال آسوده‌تری رنگ را اعمال کنید. علاوه بر آن معمولاً رد و لکه قلم مو در رنگ‌های رقیق شده کمتر نمایان می‌شود.

استفاده از پارچه کرباس

یکی از اشتباهاتی که هنگام نقاشی ساختمان رخ می‌دهد، استفاده از محلفه به منظور پوشاندن سطح زمین است. متأسفانه ملحفه‌ها قادر به جلوگیری از نفوذ قطره‌های رنگ به زمین نیستند؛ از همین رو برخی از لایه‌های پلاستیکی استفاده می‌کنند. لایه‌های پلاستیکی هم رنگ‌ها را به صورت خیس نگه می‌دارند؛ به همین علت رنگ به کف پا چسبیده و در محیط پخش میشود.

اما پارچه‌های کرباسی بهترین گزینه برای این منظور هستند. کرباس روی سطح جابه جا نشده، رنگ‌ها را به خود جذب کرده و از کثیف شدن سطح زمین جلوگیری می‌کند.

رنگ کردن دیوار‌ها به ترتیب

یک نقاش حرفه‌ای همیشه رنگ کردن دیوار‌ها را به ترتیب انجام می‌دهد. برای این منظور ابتدا از حاشیه یک دیوار شروع کرده و سپس کل دیوار را به کمک غلطک رنگ می‌کند؛ پس از اتمام رنگ یک دیوار  به سراغ دیوار دیگری می‌رود.

شیشه‌ها را بخراشید

بهتر است که هنگام نقاشی ساختمان وقت خود را بابت پوشاندن شیشه‌ها یا پنجره‌ها هدر ندهید. در نهایت می‌توانید رنگ‌های خشک روی شیشه را به کمک کاردک یا تیغ به راحتی جدا کنید.

رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید

اگر رنگ‌هایی یکسان اما با برند متفاوت دارید، بهتر است که آن‌ها را جدا جدا استفاده نکنید؛ چرا که امکان دو رنگ شدن دیوار‌ها وجود دارد. برای جلوگیری از چنین مشکلی باید قوطی‌های رنگی را با یکدیگر ترکیب نمایید.

غلطک‌ها را بشویید

مهم نیست که غلطکی که خریده‌اید از چه برندی است یا چه مقدار بابت آن پول پرداخت کرده‌اید. در هر صورت باید قبل از استفاده اولیه آن را بشویید؛ چرا که گرد و خاکی هر چند نا چیز روی غلطک وجود دارد که روی رنگ‌آمیزی شما تأثیر می‌گذارد. برای شتسشوی غلطک باید از آب و صابون استفاده نمایید، ضمن اینکه نیازی نیست پس از شستشو، غلطک را برای استفاده خشک کنید.

سطح مورد نظر برای رنگ‌آمیزی را تمیز کنید

نکته‌ای که هنگام نقاشی ساختمان باید به آن توجه داشته باشید، این است که رنگ‌ها را نمی‌توان به درستی روی سطوح چرب و کثیف اعمال کرد. با توجه به این موضوع باید مکان‌هایی مانند آشپرخانه را قبل از رنگ‌آمیزی به خوبی تمیز کنید.

چرا باید کار نقاشی ساختمان را به آذرآبادگان بسپاریم؟

نقاشی ساختمان با آذرابادگان

شاید شما بتوانید به کمک موارد فوق سطح مورد نظر خود را رنگ‌آمیزی کنید. با این حال ما پیشنهاد می‌کنیم که کار رنگ‌آمیزی ساختمان را به کاردان بسپارید. هر اندازه که در زمینه رنگ‌آمیزی تجربه داشته باشید باز هم در کار شما نقصی وجود دارد؛ از همین رو برای رنگ‌آمیزی ساختمان بهتر است به یک شرکت نقاشی ساختمانی خوب مراجعه نمایید.

بدون شک آذرآبادگان یکی از بهترین شرکت‌هایی است که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. با مراجعه به این شرکت شما می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

دریافت مشاوره رایگان

یکی از مزایای مراجعه به آذرآبادگان مشاوره رایگان و حرفه‌ای است. قبل از مراجعه به این شرکت شما هیچ ذهنیتی در مورد خدمات آن ندارید؛ از همین رو مشاورین مجموعه در مورد خدمات خود به شما توضیحات لازم را ارائه می‌کنند. ضمن اینکه آن‌ها در مورد ست کردن رنگ‌ها در قسمت‌های مختلف خانه هم می‌توانند به شما مشاوره‌های خوبی بدهند.

ضمانت کیفیت اجرا

بدون شک هنگام مراجعه به آذرآبادگان شما بابت نتیجه نهایی کار نگران هستید، اما باید بگوییم که این شرکت کیفیت نهایی کار را ضمانت خواهد کرد. این را می‌توانید با رضایت مشتریان در بخش وب سایت و تجربه آن‌ها از همکاری با آذرآبادگان به راحتی متوجه شوید.

قیمت مناسب خدمات

شاید فکر کنید اگر کار رنگ‌آمیزی ساختمان یا خانه خود را به این شرکت بسپارید، باید هزینه بسیاری پرداخت نمایید. اما کاملاً در اشتباهید، قیمت خدمات نسبت به کیفیت آن‌ها فوق‌العاده مناسب و مقرون به صرفه است و در این باره جای هیچگونه نگرانی نیست.

به کار بردن بهترین متریال‌ها

ارائه یک کار خوب تنها در صورت استفاده از بهترین متریال‌ها امکان پذیراست. برای این منظور آذرآبادگان به کیفیت متریال‌های مورد نیاز برای رنگ‌آمیزی توجه بسیاری نشان می‌دهد.

امروز ما در این مطلب سعی کردیم ضمن معرفی یکی از بهترین شرکت‌های نقاشی ساختمانی در تهران، شما را با نکاتی در مورد رنگ‌آمیزی ساختمان آشنا سازیم. ‌امیدواریم که این مطلب برایتان کارآمد باشد.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.