بروکر آمارکتس مزایا و معایب

0

از میان بروکرهای معروفی که به ایرانی‌ها خدمات ارائه می‌دهند، بروکر آمارکتس از‌جمله بروکرهایی است که بیشترین طرفدار را دارد. شاید دلیل این موضوع پشتیبانی فارسی این بروکر یا حتی سایر خدماتی باشد که برای ایرانی‌ها در‌نظر گرفته است. این بروکر قدمت مناسبی داشته و سال تأسیس آن به 2007 میلادی باز می‌گردد و دفتر مرکزی آن نیز در مونته‌نگرو واقع شده است. از‌جمله مزیت‌های به‌کارگیری از این بروکر می‌توان به کپی تریدینگ، اسپرد مناسب، واریز و برداشت آسان و… اشاره کرد.

اگر در‌حال‌حاضر به دنبال یک بروکر جذاب برای ترید جفت ارزها هستید، تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا درباره‌ی بروکر آمارکتس اطلاعات جامعی را در اختیارتان قرار دهیم.

 

نحوه افتتاح حساب بروکر آمارکتس

برای اینکه بتوانید در این بروکر ثبت‌نام کنید، کار چندان سختی پیش رو نخواهید داشت و برای گام اول کافی است که به سایت اصلی آمارکتس مراجعه کرده و طبق آموزش نیز اقدام به ثبت‌نام کنید:

– پس از ورود به صفحه اصلی این بروکر، به بخش افتتاح حساب بروید و با ورود به این صفحه باید اطلاعاتتان را به‌طور‌کامل در فرم ثبت‌نام وارد نمایید.

– پس‌از‌ این اقدام، تیک مربوط به قوانین را روشن کرده و گزینه افتتاح حساب در پایین فرم بروکر آمارکتس را کلیک کنید که در‌نتیجه ثبت‌نام انجام‌شده و نام کاربری و رمز عبور اکانت به ایمیل ارسال خواهد شد.

– پس از ورود به اکانت آمارکتس، باید ایمیل‌تان را تأیید کرده و پس‌از‌آن شماره همراهتان را نیز باید احراز کنید؛ نهایتاً با احراز هویت می‌توانید به واریز و برداشت و ترید اقدام کنید.

نحوه واریز و برداشت بروکر آمارکتس

برای اینکه بتوانید در این بروکر واریز و برداشت ریالی انجام دهید، باید تصویر کارت‌بانکی‌تان را در سایت بارگذاری کنید، به‌صورتی که چهار گوشه‌ی کارت‌بانکی مشخص باشد. (cvv2 را بپوشانید) اما به‌طور‌کلی برای شارژ حساب در این بروکر به چند روش می‌توان اقدام کرد که عبارت‌اند از:

 استفاده از روش وب مانی و پرفکت مانی:

این دو روش از معمول‌ترین روش‌های شارژ حساب بروکر آمارکتس است که به‌راحتی می‌توانید از آن بهره ببرید.

– استفاده از صرافی ویشارژ:

این صرافی مورد‌تأیید آمارکتس است و تریدرها با کمترین دغدغه می‌توانند از آن برای شارژ حساب بهره ببرند؛ برای این منظور کافی است مراحل زیر طی شود:

  • مشخص کردن مقدار دلار قابل‌انتقال.
  • متصل شدن به درگاه بانکی و پرداخت معادل ریالی دلار.
  • دریافت کد شارژ حساب از طریق پشتیبانی ویشارژ.
  • شارژ حساب آمارکتس.

گفتنی است که برای برداشت وجه از این بروکر نیز می‌توان به روش‌های عنوان شده اقدام کرد، بدون آنکه دردسر خاصی وجود داشته باشد؛ ضمناً در صورت داشتن سوال یا ابهام می‌توانید از پشتیبان‌های این بروکر استفاده نمایید.

بررسی انواع حساب‌های معاملاتی آمارکتس

در این بروکر انواع حساب معاملاتی در‌نظر گرفته‌شده است که عبارت‌اند از:

– حساب استاندارد fixed:

در این حساب که با 100 دلار افتتاح می‌شود، در ساعات مختلف روز، اسپرد بدون تغییر خواهد ماند و در‌واقع اسپرد ثابت است؛ ضمن اینکه در این حساب می‌توانید از امکان دریافت کش‌بک تا 17 دلار برای هر یک لات بهره‌مند شوید.

– حساب standard:

این نوع حساب از هر لحاظ در بهترین حالت قرار دارد، مخصوصاً اینکه از اسپرد قابل‌قبولی برخوردار است؛ در کنار این مورد قابلیت کش‌بک نیز در این حساب فعال است.

– حساب ecn:

این حساب بروکر آمارکتس از‌لحاظ اسپرد، فوق‌العاده در وضعیت عالی است که اگر از آن استفاده کنید، متوجه این موضوع خواهید شد. حداقل میزان واریزی برای به‌کارگیری از این حساب نیز 200 دلار است.

– حساب اسلامی:

گفتنی است که با این بروکر از امکان فعال کردن حساب اسلامی نیز برخوردار خواهید بود؛ برای این منظور کافی است که از طریق پشتیبانی بروکر، درخواست فعال کردن این حساب را انجام دهید. همان‌طور که می‌دانید، در حساب‌های اسلامی برای معاملات، باز بهره گرفته نمی‌شود.

بررسی میزان اسپرد بروکر آمارکتس

همان‌طور که حتماً متوجه شده‌اید، در این بروکر حساب‌های مختلفی در اختیار تریدرها قرار داده شده است که هر‌کدام از میزان اسپرد مختلف برخوردار هستند. به‌طور‌کلی کلیه‌ی حساب‌های این بروکر دارای اسپرد مناسب به نسبت سایر بروکرها است و اگر فقط یک بار آن را تجربه کنید، متوجه این موضوع خواهید شد؛ برای مثال در حساب استاندارد، اسپردها از 1.3 شروع می‌شود و گاهاً تا 1.5 پیپ در نوسان هستند اما در حساب enc اسپرد، خیلی کمتر بوده که البته کمیسیون را نیز باید به آن اضافه کنید که به ازای هر لات 5 دلار است. به‌طور‌کلی بهتر است که دو حساب استاندارد یا enc از بروکر آمارکتس بهره ببرید تا اسپرد زیادی ندهید.

مزایا و معایب برورکر معتبر آمارکتس

هر بروکری مزیت‌ها و معایب خاص خودش را دارد که در این بخش به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • مزایا

– واریز و برداشت آسان ریالی.

– انواع روش‌های پرداخت و برداشت، مانند پرفکت مانی و وب مانی.

– قابلیت پشتیبانی فارسی.

– ارائه انواع بونوس و طرح‌های تشویقی.

– محیط کاربری مناسب و روان.

– معتبر بودن بروکر در ایران.

– افتتاح حساب عالی و راحت.

– احراز هویت سریع و بدون دردسر.

– قدمت بسیار عالی در حدود 15 سال.

– دارای رگولاتوری نسبتاً معتبر.

  • معایب

– اسپرد بالا فقط در حساب fiexd (برای یورو؛دلار 3 پیپ)

– عدم ارائه حساب سنتی به مشتریانی که تازه به عضویت این بروکر در آمده‌اند.

خلاصه مطلب

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با بروکر آمارکتس آشنا کنیم تا اگر در‌حال‌حاضر نیاز به یک بروکر مناسب به جهت ترید داشتید، بتوانید از این بروکر بهره‌مند شوید. همان‌طور که می‌دانید، بروکرهای زیادی وجود دارند که به ایرانی‌ها نیز سرویس می‌دهند اما فقط بعضی از آن‌ها امکانات و قابلیت‌های مناسب دارند که آمارکتس یکی از بهترین‌ها در این زمینه است.

یقینا اگر مقاله انتخاب بهترین بروکر فارکس ارائه شده در سایت تجارت فارکس را مطالعه کرده باشید میدانید که برای انتخاب یک بروکر خوب و معتبر فاکتورهای متعددی را باید مورد توجه قرار دهید. بروکر AMARKETS تغریبا میتواند امتیاز لازم را در اکثر ملاکهای انتخاب یک بروکر خوب داشته باشد.

به‌طور‌کلی برای اینکه بتوانید از یک بروکر معتبر برای ترید استفاده کنید، باید موارد به‌خصوصی از بروکر را مدنظر قرار دهید که ما در این مقاله به مهم‌ترین موارد بروکر آمارکتس اشاره کردیم تا با بررسی بهتر بتوانید، آن را برای استفاده انتخاب نمایید. نهایتاً توصیه می‌کنیم که حداقل یک بار از این بروکر استفاده کنید تا تفاوت‌های مناسب آن را با دیگر بروکرها درک کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.