استرالیا انتخاب خوب برای مهاجرت یا بد

0

زمانی که حرف از مهاجرت به میان میاید، نقطه نظرات مختلفی پیرامون آن بیان می‌شوند. اگر شما عزیزان نیز با این روند در ارتباط بوده و در شروع مسیر بیان شده مردد هستید، بدون شک دنبال بررسی منابع مختلفی خواهید بود که پیرامون مقاصد مد نظرتان به بحث و گفت و گو پرداخته‌اند. مهاجرت به استرالیا را می‌توان به عنوان یکی از موضوعات ترند میان اشخاصی معرفی کرد که قصد دارند با اقدام مورد بحث، آینده‌ای روشن را برای خود و اعضای خانواده‌شان بسازند.

آیا شما هم می‌خواهید به این هدف دست پیدا کنید؟ پس باید پیرامون نکات مختلف و مهمی اطلاعات تقریباً کاملی را به دست آورید. اولین و مهم‌ترین آنها که در ابتدای مسیر پیش رویتان قرار می‌گیرد را می‌توان یافتن جواب سوال استرالیا برویم یا نه در نظر گرفت. ما در مجموعه مهاجرتی سلکت ویزا برای آن که تا حدود زیادی این کار را برایتان آسان‌تر نماییم، نکته‌های مختلفی را در ادامه پیرامون این سوال بیان کرده‌ایم.

استرالیا برویم یا نه

جواب دادن به سوال استرالیا برویم یا نه امری شخصی است که هر فرد باید با استفاده از داده‌هایی که در مورد مقصد بیان شده به دست میاورد انجام دهد. زمانی که قصد ورود به محیط جدید را داشته باشید، بدون شک باید با وضعیت آن در شاخصه‌هایی مهم و تاثیر گذار بر کیفیت زندگی و آسایش خود با خبر شوید.

این عناوین اصلی را می‌توان تقریباً آب و هوا و وضعیت فرهنگی، بازار کار و اقتصاد، سیستم خدمات بهداشتی و میزان درآمد دانست. برای بیان اطلاعاتی مختصر و مفید، در ادامه بخش‌هایی را به هر یک تخصیص می‌دهیم. اگر پس از مطالعه آنها به دنبال داده‌هایی به روز و قابل اعتماد بودید، می‌توانید به سایت سلکت ویزا مراجعه و مقالات متعددی را در آن مشاهده کنید.

آب و هوا و وضعیت فرهنگی استرالیا

برای آن که بتوانید تصمیمی نهایی در مورد پرسش استرالیا بروم یا نه بگیرید، باید تقریباً تمامی فاکتورها را در نظر بگیرید. آب و هوا و وضعیت فرهنگی دو موردی هستند که در ابتدای ورود تا مدت‌ها بر روی تازه واردان تاثیر بالایی می‌گذارند. از آنجایی که بخش عمده‌ای از مردم این کشور را مهاجران تشکیل داده‌اند و هر ساله افراد جدیدی برای پاسخ به نیازهای آن از سراسر جهان اقامت استرالیا را می‌گیرند، انسان‌هایی با فرهنگ‌های مختلف باهم در آن زندگی می‌کنند.

این وضعیت باعث می‌شود تا حس همدردی میان آنها به وجود بیاید و همه به دنبال کمک کردن به یکدیگر باشند. آیا به دنبال منطقه‌ای هستید که سرما یا گرمای شدید را در فصول مختلف آن احساس نکنید؟ پس باید بگوییم به دلیل وسعت بسیار استرالیا، تنوع آب و هوایی در آن بالا بوده و بدون شک شانس بالایی برای یافتن گزینه متناسب با انتظاراتتان را دارید.

طبیعت استرالیا

بازار کار و اقتصاد استرالیا

اگر قصد سرمایه گذاری در بستر اقتصادی قدرتمندی را دارید و یا به دنبال استفاده از فرصت‌های شغلی قابل توجه با درآمدی منصفانه هستید، استرالیا را در میان گزینه‌های اصلی خود جای دهید. در سال 2021 و با وجود شرایطی بحرانی برای تمامی کشورهای جهان، با تدبیر و برنامه ریزی مناسب استرالیا توانست از تمامی رقبا خود پیشی گرفته و با رشدی 4.9 درصدی به عنوان 12امین اقتصاد قدرتمند جهان شناخته شود.

بر اساس آخرین پیش بینی‌های اعلامی توسط سازمان بین‌المللی پول روندی که بیان کردیم متوقف نخواهد شد و آینده‌ای درخشان در انتظار آن خواهد بود. زمانی که در سال 2022 و 2023 میانگین رشد 2.4 و 1.2 درصدی برای اقتصادهای بزرگ جهان پیش بینی شد، مقصد مورد بحث توانست در نرخ بیان شده به 3.8 و 1.6 درصد پیشرفت برسد.

اگر کمی به اطلاعاتی که بیان کردیم توجه داشته باشید، بدون شک می‌دانید که بازار کاری پویا با فرصت‌های مختلف یکی از پیش نیازهای وجود چنین وضعیتی است. از آنچه که دولت برای حفظ این روند هر ساله با بررسی نیازها و کمبودها به جذب مهاجران از طریق ویزاهای کاری استرالیا می‌پردازد، توازن مناسبی ایجاد شده و مشکلی برای افراد متخصص به وجود نخواهد آمد.

سیستم تحصیلی استرالیا

آیا متاهل هستید و قصد دارید در کشوری زندگی کنید که سیستم آموزشی نوین و پیشرفته‌ای داشته و به یادگیری و تعلیم با کیفیت اهمیت بالایی می‌دهد؟ پس باید استرالیا را در میان گزینه‌های اصلی خود قرار دهید. پس از به دست آوردن اقامت Australia فرزندانتان می‌توانند به طور رایگان در مدارس و دانشگاه‌های دولتی آن به سپری کردن دوره‌های مختلفی بپردازند و نه تنها از لحاظ علمی تقویت شوند، بلکه برای زندگی ورود به بازار کار هم توانایی‌های لازم را کسب کنند.

اگر هنوز هم نگرانی‌های شما رفع نشده، باید توصیه کنیم سری به رنکینگ‌های جهانی بزنید و با این کار بدون شک نام دانشگاه‌ها و مدارس مختلف استرالیایی را در میان برترین‌ها مشاهده خواهید کرد.

سیستم خدمات بهداشتی استرالیا

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های افراد در هنگام انتخاب مقصدی مناسب برای خود، چیزی نیست جز سیستم خدمات بهداشتی و درمانی. زمانی که به کشوری جدید وارد می‌شوید، بدون شک نسبت به این سرویس‌ها و هزینه‌های آنها بی خبر خواهید بود.

در ارتباط با این مسئله باید بگوییم دولت Australia اهمیت بالایی به سلامت شهروندان خود می‌دهد؛ به همین دلیل هم برای آن که بستری مناسب را ایجاد کرده باشد سیستمی را برنامه ریزی و پیاده کرده که در آن تمامی شهروندان می‌توانند از سرویس‌هایی یکسان در سراسر کشور بدون پرداخت هزینه استفاده نمایند.

اگر بتوانید اقامت دائم یا تابعیت Australia را بگیرید، شما هم تحت این پوشش قرار خواهید گرفت. شرکت‌های مختلفی در حال ارائه دهی سرویس‌های بیمه هستند که با پرداخت هزینه‌ای منصفانه، از خدمات متنوع آنها هم استفاده خواهید کرد و هیچ نیازی به نگرانی برای پرداخت مخارج درمان ندارید. با اتمام تشریح این بخش، بدون شک شمت عزیزان می‌توانید پاسخی به پرسش به استرالیا برویم یا نه بدهید؛ اما در صورتی که هنوز مردد هستید، بهتر است بخش بعدی را از دست ندهید.

مهاجرت به استرالیا با سلکت ویزا

میزان درآمد استرالیا

اگر قصد مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای کار یا اشتغال در آن پس از ورودتان را دارید، بدون شک یکی از مهم‌ترین مسائل برایتان میزان درآمد به حساب می‌رود. حقوق هر فرد به گونه‌ای تعیین شده که با تخصص، مدرک تحصیلی، سابقه کاری و سمتی که دارد تناسب بالایی داشته باشد.

به دلیل تاثیر متغیرهای مختلف در این مبلغ، نمی‌توان رقم دقیقی را به طور کلی برای همگان بیان کرد. بر اساس آنچه که در منابع مختلف مشاهده شده، میانگین دستمزد در تمامی مناطق برابر با 7000 تا 7500AUD (معادل تقریبی 5000 دلار آمریکا) است. برای تصمیم‌گیری پیرامون آن که به استرالیا بروید یا نه، نباید به اعداد اکتفا کنید و به سراغ فاکتور دیگری هم بروید.

قدرت خرید نشان‌دهنده توان مردم برای تهیه اقلام اساسی‌شان می‌باشد؛ از آنجایی که هر فرد می‌تواند با دریافت میانگین حقوق تمامی نیازهای خود را رفع کند و زندگی کم دغدغه‌ای داشته باشد، با کمی تلاش و کوشش شانس بالایی برای به دست آوردن رفاه خواهید داشت.

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.