انواع ورق استیل براق، پروفیل استیل، ضایعات استیل و لوله استیل در مرکز استیل

0

مجموعه مرکز استیل یکی از قدیمی ترین فروشگاه های ارائه دهنده انواع محصولات استیل است که از سال 1354 تاکنون در حوزه خرید و ضایعات استیل و دیگر محصولات استیلی فعالیت دارد. این مجموعه در ابتدا فعالیت خود را با نام استیل خیام شروع کرد و اکنون با گذشت نیم قرت کسب تجربه و تکیه بر سابقه درخشان خود در خرید و فروش انواع محصولات استیل توانست به یکی از بهترین و مطرح ترین مراکز فروش ورق استیل ، لوله استیل و انواع پروفیل استیل در ایران تبدیل شود. در حال حاضر استیل خیام به پشتوانه اعتماد مشتریان گرامی و با هدف جلب رضایت هرچه بیشتر این عزیزان و فراهم آوردن بستری راحت تر برای خرید مشتریان فروشگاه اینترنتی محصولات استیل خود را با نام فروشگاه اینترنتی مرکز استیل  تاسیس کرده است.

فروش ضایعات استیل

فروش ورق استیل براق

آلیاژ استنلس استیل (stainless steel) جزو گروه فولاد های مقاوم در برابر خوردگی در محیط های اسیدی و مقاوم در برابر رطوبت تحت عنوان فولاد زنگ نزن می باشد. استنلس استیل در ایران تولید نمی شود و در گروه محصولات وارداتی قرار دارد. ورق استیل یکی از محصولات پر کاربرد ساخته شده از فلز استیل است که به نام ورق استیل صنعتی نیز شناخته می شود، این محصول در گرید ها و استاندارد های گوناگونی یافت می شود و از آن در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. عناصر آلیاژی در تولید ورق های استیل صنعتی عبارتند از کروم و کربن برای فولادهای فریتی و مارتنزیتی، نیکل برای انواع آستنیتی و دوفازی و تمامی فولادهای زنگ نزن دارای منگنز و سیلیسیم هستند. همچنین عناصر آلیاژی دیگری نیز به استنلس استیل اضافه می شوند که عبارتند از : مولیبدن، نایوبیم، تیتانیم، آلومینیوم، مس، تنگستن، نیتروژن. این عناصر با هدف تاثیر بر ویژگی هایی همچون شکل‌پذیری، ریزساختار و افزایش مقاومت به خوردگی به آن ها اضافه می‌شوند. ورق استیل از نظر شکل ظاهری نیز دارای انواع گوناگونی مات، براق، طرحدار، خشدار، میرور، رنگی و …. است. ورق استیل براق، به دلیل پولیشکاری که روی آن انجام می‌شود، سطح براق‌تری درمقایسه با ورق‌های استیل مات و خشدار دارد. به دلیل همین براق بودن، انعکاس نور در آن اتفاق می‌افتد درحالیکه در دو نوع دیگر، به واسطه خطوط موجود روی سطح آن‌ها، اینطور نیست. برای استعلام قیمت ورق استیل براق می توانید با مرکز استیل در ارتباط باشید.

فروش ورق استیل براق

فروش پروفیل استیل

همانطور که گفته شد محصولات مرکز استیل شامل پروفیل ، لوله ، ورق و ضایعات استیل می باشد که پروفیل یکی از گسترده ترین و پرکاربرد ترین محصولات موجود در این مجموعه می باشد. پروفیل استیل شامل محصولاتی می باشد که در ابعاد و ضخامت های گوناگون به شکل مربع و مستطیل توخالی از جمله لوله ، تیرآهن ، میلگرد و… از جنس فولاد زنگ نزن ( استنلس ) تولید می شود. این نوع پروفیل فولادی به دلیل دارا بودن کروم و نیکل در ترکیب تشکیل دهنده خود مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی از خود نشان می دهد. همانطور که می دانید پروفیل استیل دارای کاربرد های متنوعی است اما می توان گفت استفاده از پروفیل در صنایع ساختمانی کاربرد بیشتری دارد. پروفیل ها معمولا دارای مقطع دایره‌ای و مربعی شکل هستند که همین موضوع ، سبب افزایش استحکام این محصول می شود. روش تولید پروفیل با استفاده از فرایند نورد، کشیدن یا فشار سطحی است. داشتن مقطع یکسان در تمام طول پروفیل باعث می‌شود که بتوان از آن برای اتصال بین دو وسیله استفاده کرد. در حال حاضر پروفیل استیل در بازار در انواع مختلفی مانند پروفیل استیل دکوراتیو، پروفیل استیل طلایی، پروفیل استیل براق، پروفیل استیل مات و پروفیل استیل صنعتی انجام می گیرد. شما می‌توانید با در نظر گرفتن نیاز خود، قیمت پروفیل استیل را به دست آورید.

فروش پروفیل استیل

فروش لوله استیل

لوله استیل نیز از دیگر محصولات استیلی است که در کیفیت بالا و قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی مرکز استیل به فروش می رسد. در آلیاژ این محصول به دلیل استیل بودن علاوه بر آهن که عنصر پایه آن است حدود 2 درصد کربن نیز استفاده شده است که موجب می شود لوله استیل در برابر خوردگی مقاوم باشد. علاوه بر کربن مانند دیگر محصولات استیل فلز نیکل نیز در آلیاژ لوله استیل به کار برده می شود نیکل موجود در این آلیاژ این لوله خاصیت ضد زنگ زدگی را برای این محصول به همراه دارد. لیست قیمت فروش لوله استیل در انواع مختلف در وبسایت مرکز استیل به نشانی https://markazsteel.com/ به روز رسانی می شود. با این حال با توجه به نوسانات ارز، توصیه می شود برای اطمینان از قیمت نهایی با کارشناسان مرکز استیل از طریق شماره تلفن  55533326-021 تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.