مزایا و معایب اسکالپ سر

0

مزایا و معایب اسکالپ سر

اطلاعات زیر را بخوانید تا مزایا و معایب اسکالپ سر را بدانید تا بتوانید تصمیم درستی در مورد نحوه رسیدگی به خط رویش موی خود بگیرید. اگر به دنبال راه حلی برای ریزش مو هستید، قبلاً در مورد ویتامین ها، قرص ها، کلاه گیس ها، کاشت مو و لوسیون های ضخیم کننده شنیده اید، اما راه حل تضمینی که ماندگار باشد و شامل کاشت موی گران قیمت نباشد چطور؟ با مراجعه به مرکز زیبایی فرشته کریمی از کلیه خدمات آرایش دائمی مانند میکروپیگمنتیشن در اصفهان ، میکروبلیدینگ در اصفهان ، فیبروز در اصفهان ، خط چشم دائم در اصفهان و کلیه خدمات آموزشی مانند آموزش میکروبلیدینگ در اصفهان و آموزش میکروپیگمنتیشن در اصفهان بهره ببرید.

میکروپیگمنتیشن پوست سر (SMP) یک روش محبوب برای مبارزه با ریزش مو است، اما مانند هر روش درمانی، مزایا و معایبی وجود دارد که باید در نظر گرفت. ما به‌روزترین و دقیق‌ترین مزایا و معایب اسکالپ را به اشتراک گذاشته‌ایم تا بتوانید در مورد آنچه می‌توانید منتظر آن باشید، عوارض جانبی و اینکه آیا رنگ پوست شما برای این تکنیک مدرن مناسب است، مطلع باشید .

مزایای میکروپیگمنتیشن پوست سر

1. نتایج اسکالپ سر تضمین شده است

همانطور که گفته شد، میکروپیگمنتیشن پوست سر تضمینی عمل می کند و می تواند در عرض چند هفته تکمیل شود. میکروپیگمنتیشن استفاده از رنگدانه در پوست برای شبیه سازی ظاهر فولیکول های مو است که به شما ظاهر یک سر پر از موهای تراشیده شده را می دهد. یعنی بعد از سه جلسه مورد نیاز، نتیجه نهایی آماده است. برای اطمینان از رضایت از نتایج، حتما یک مرکز زیبایی معتبر و هنرمند با تجربه انتخاب کنید.

2. حفظ میکروپیگمنتیشن پوست سر آسان است

برخلاف سایر درمان‌های ضخیم‌کننده مو، کمترین زمان از کار افتادگی وجود دارد و هیچ ترمیم و نگهداری پرهزینه یا زمان‌بر وجود ندارد. پس از گذشت ده روز اول پس از درمان، می توانید به رژیم زیبایی معمول خود برگردید، پوست سر خود را تمیز کرده و به طور معمول مرطوب کنید. از آنجایی که میکروپیگمنتیشن اسکالپ نوعی تتو است، باید  با کرم ضد آفتاب معمولی از درمان در برابر نور خورشید محافظت کنید  .

3. درمان اسکالپ سر، طبیعی و واقعی به نظر می رسد

نه تنها نتایج بسیار واقع بینانه هستند، بلکه مردم حتی متقاعد خواهند شد که شما تصمیم گرفته اید موهای خود را به جای از دست دادن موهای خود به دلیل طاسی الگوی مردانه کوتاه کنید. می توانید انتخاب کنید که به دوستان و خانواده خود بگویید یا آن را برای خود نگه دارید. هیچ کس ظاهر جدید شما را زیر سوال نخواهد برد.

4. میکروپیگمنتیشن پوست سر بی خطر است

بسیاری از مردان احساس می کنند که کاشت مو و سایر جراحی های شدید تنها گزینه ای است که می توانند برای مقابله با ریزش مو استفاده کنند، اما این درست نیست. اسکالپ سر یک گزینه واقعی برای مردان مبتلا به ریزش مو است که شامل هیچ جراحی شدید یا روش های خطرناکی نمی شود. به علاوه، این یک راه حل ساده و موثر بدون خطر یا خطر است.

5. اسکالپ سر دائمی است

اسکالپ به طور رسمی به عنوان یک درمان آرایشی دائمی طبقه بندی می شود، پس از انجام عمل کامل، “موهای” شما برای همیشه باز می گردند. برخی از مردان بیش از یک درمان برای کمک به حفظ ظاهر جدید خود دارند، اما این برای همه ضروری نیست . متخصص اسکالپ به شما کمک می کند تصمیم بگیرید چه چیزی برای شما بهترین است.

6. اسکالپ با شما پیر می شود

میکروپیگمنتیشن پوست سر یک تتو است و با گذشت زمان تغییر رنگ نمی‌دهد یا ناپدید می‌شود ممکن است متوجه شوید که بعد از سال‌ها ممکن است رنگ آن کم‌رنگ‌تر شود و می‌توانید در صورت نیاز آن را ترمیم کنید. همچنین، اگر می‌خواهید رنگ موی شما منعکس کننده سن شما باشد و به طور طبیعی خاکستری شود، می‌توانید این مسئله را با عدم تکمیل درمان خود و اجازه دادن به آن با افزایش سن روشن‌تر مدیریت کنید.

7.جایگزینی مقرون به صرفه برای کاشت مو

اسکالپ سر هزینه زیادی ندارد و نتیجه ای دائمی ارائه می دهد که برای سال های آینده معتبر به نظر می رسد.

مزایا اسکالپ سر

معایب اسکالپ سر

1.مدل موی شما هرگز تغییر نخواهد کرد

مو به شما انعطاف پذیری می دهد تا ظاهر خود را تغییر دهید اما میکروپیگمنتیشن پوست سر راه حلی را ارائه نمی دهد.

البته، شما می توانید شکل خط مو را در طول زمان تغییر دهید. می توانید این کار را با تغییر مشخصات جانبی یا تراکم رنگدانه انجام دهید.

2. باید به اصلاح ادامه دهید

برای اینکه بیشترین تاثیر را از ظاهر داشته باشید، باید مرتب اصلاح کنید. اینکه چند وقت یکبار نیاز به اصلاح دارید بستگی به سرعت رشد موهای شما دارد، اما میانگین خوب حداقل دو بار در هفته است.

3. ممکن است نیاز به ترمیم داشته باشد

برای تکمیل درمان اولیه 3 جلسه طول می کشد. برای مدیریت هرگونه محو شدن ظاهر شده ممکن است لازم باشد یک بار دیگر در طی یک سال از آن بازدید کنید. پس از آن، بین 4 تا 6 سال خوب خواهید بود. سپس باید برگردید تا رنگدانه‌هایتان پر شود.

4. بعد از هر جلسه مراقبت های بعدی وجود دارد

یکی از معدود معایب SMP مراقبت های بعدی است.  خبر خوب این است که مراقبت های بعد از درمان بسیار ساده است و شامل مواردی مانند خیس نشدن آن یا استفاده از لوسیون به مدت چهار روز پس از درمان است.

5. میکروپیگمنتیشن پوست سر سه بعدی نیست

میکروپیگمنتیشن پوست سر افراد را متقاعد می کند که سر خود را تراشیده اید. این همان چیزی است که به چشم انسان دقیق به نظر می رسد. چیزی که شامل هیچ گونه بافت سه بعدی روی پوست نمی شود.

معایب اسکالپ سر

6. برای هر نوع مو و رنگ پوست مناسب نیست

اسکالپ ممکن است بهترین گزینه برای افرادی با موهای بسیار نازک و بسیار مجعد یا رنگ پوست بسیار روشن نباشد، زیرا ممکن است این روش پس از تکمیل ظاهری طبیعی ایجاد نکرده باشد.

انتخاب روش میکروپیگمنتیشن پوست سر به عنوان راه حلی برای ریزش مو یک تصمیم بزرگ است و باید به خوبی در مورد آن فکر کرد. همیشه قبل از تصمیم گیری برای ادامه کار، با یک متخصص مشورت کنید تا بهترین توصیه را برای موقعیت منحصر به فرد خود دریافت کنید. مرکز زیبایی فرشته کریمی، مشاوره رایگان  برای صحبت در مورد هر گونه نگرانی یا سوالی که ممکن است داشته باشید ارائه می دهند.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.